Wat dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, en dan ga ik weer wat anders doen.
weet ik het? Dat zien we tzt wel weerquote:
Ah op die fiets.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
weet ik het? Dat zien we tzt wel weer
Wat heb je toch ook een kutleven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:59 schreef densmee het volgende:
zo en nu bijna onderweg naar de zwarte cross, 4 dagen lang bier drinken
ja inderdaad, volgende week weer gewoon werkenquote:
doe de partycrasher de groeten van mequote:Op donderdag 24 juli 2014 13:59 schreef densmee het volgende:
zo en nu bijna onderweg naar de zwarte cross, 4 dagen lang bier drinken
Er fietste een hippie met een petje door mijn beeld................quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:00 schreef Alexxxxx het volgende:
13:22
http://www.truckerstop12.(...)rix+n%C3%BCrburgring
ja, na de podiumceremonie onderweg naar het perscentrum, maar nooit in de gaten gehad dat de filmcollega op de route de nummer 3 nog aan het interviewen wasquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Er fietste een hippie met een petje door mijn beeld................
Kun je inmiddels van je zzp'ers schap al leven?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, na de podiumceremonie onderweg naar het perscentrum, maar nooit in de gaten gehad dat de filmcollega op de route de nummer 3 nog aan het interviewen was
met twee petjes zelfs als je goed oplet... dat krijg je met meerdere opdrachtgevers![]()
het is lastig. Werk genoeg, maar inkomsten konden beter. 'Het is een eer dat je voor ons mag schrijven' zeggen ze dan. Maar de woningbouwcorporatie vind het helaas geen eer dat ik in hun huis mag wonen, dus die vlieger gaat niet op. Gelukkig een paar hele fijne opdrachtgevers ook, met name op het sportieve vlak van mn werk. Maar ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik blij ben dat Hanna per 1 september ook een baan heeft, dan is het toch iets minder spannend om rond te kunnen komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Kun je inmiddels van je zzp'ers schap al leven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respectquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is lastig. Werk genoeg, maar inkomsten konden beter. 'Het is een eer dat je voor ons mag schrijven' zeggen ze dan. Maar de woningbouwcorporatie vind het helaas geen eer dat ik in hun huis mag wonen, dus die vlieger gaat niet op. Gelukkig een paar hele fijne opdrachtgevers ook, met name op het sportieve vlak van mn werk. Maar ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik blij ben dat Hanna per 1 september ook een baan heeft, dan is het toch iets minder spannend om rond te kunnen komen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scoor ik volgende keer op CPZ minimaal een bak koffie voor je
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Respect
[..]Scoor ik volgende keer op CPZ minimaal een bak koffie voor je
Mijn personenwagen heeft 4 ingangen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Om wat meer inkomsten te genereren wil ik me overigens ook wat meer op de personenwagens en agrarische sector richten, dus als iemand ergens een ingang heeft.![]()
Vandaag iig weer eens wat op dat vlak gepubliceerd ook: http://www.terrein.nu/Act(...)n_id=288381481237582
uitneembare nog welquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn personenwagen heeft 4 ingangen.
quote:
Nope, dit jaar niet uitgenodigd en eigenlijk ook geen tijd. Had graag met een oldtimer willen komen, midden op het circuit staan. Misschien volgend jaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
komend weekend weer op t tt circuit?
Gister en vandaag voor het eerst een paar meter zonder steun gelopen. Wel met m'n vader/moeder die achterstevoren voor me uit liep zodat ik die elk moment beet kon pakken als ik m'n evenwicht dreigde te verliezen. Dat is n.l. prettiger dan gewoon ompleuren, zo is de ervaring.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |