Nietsquote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
Wat de nuecq is er nou weer met de kwootfunctie aan de hand?
Of ze zagen Robert Patrick rondlopen!quote:
Nu niet meer nee.. daarstraks had ik tot 3 keer toe dat den FOK!s mijn quote vernuecqte.quote:
Bij mij doet ie het ook niet, stom dingquote:Op maandag 28 juli 2014 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nu niet meer nee.. daarstraks had ik tot 3 keer toe dat den FOK!s mijn quote vernuecqte.
quote:
Het zou de eerste Bond-film zijn waarin het voor Bond het ook allemaal niet zo nodig meer hoeftquote:Op maandag 28 juli 2014 19:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
"Oant moarn, mr. Bond."
Komt ie voorbij scheuren in een Skûtsje..
Mediamarktquote:Op maandag 28 juli 2014 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, waar kan ik goedkoop een externe harddrive laten fiksen in de regioding is al bijna een jaar aan gort, maar nu heb ik een klus waarbij ik fotos vanaf dat ding nodig heb
hij krijgt geen stroom meerquote:Op maandag 28 juli 2014 21:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mediamarkt
Verkeerd gelezen.
Wat voor ding is het? Als de aansluiting op de behuizing kapot is, kan je misschien het ding in een andere behuizing (of pc) aansluiten met een sata kabeltje. Misschien dat ie het doet.
herkent de pc hem nog wel?
geen idee, ligt op zolder nu al een paar maandenquote:Op maandag 28 juli 2014 22:26 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Wat voor ding is het? 2.5 inch of 3.5?.
Openmaken en de boel kopieren naar een andere schijf/usb-stick als het nog werktquote:Op maandag 28 juli 2014 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, ligt op zolder nu al een paar maanden
Het kan alleen als je die hele film niet volramt met skûtsjes, Friese vlaggen, kaatsen, klompen en meer Friese meuk.quote:
Regel ff dat ik dit soort grappige opmerkingen niet net lees als m'n laxeermiddel begint te werken.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
"Oant moarn, mr. Bond."
Komt ie voorbij scheuren in een Skûtsje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Het is een minder, minder ex-PVVer, wat verwacht je?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wel een enorme blunder dat die Jelle Hiemstra het over 'Friesland' heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |