SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Daar krijg je dan nog wel aardig wat voor terugquote:Op maandag 21 juli 2014 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb hier nog ergens 50 lege flessen van de lidlMaar eens terugbrengen binnenkort
Dan moet je bewaren, tas flessen naar winkel. Toch teveel gedoe voor die paar rotcentenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ik het best wel apart vind dat je statiegeld weg gooit? Dan bewaar je het toch?
Je levert ook niet elke keer 1 fles in tochquote:Op maandag 21 juli 2014 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar krijg je dan nog wel aardig wat voor terug![]()
Maar 1 zo`n fles
quote:
Ja is ook zoquote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je levert ook niet elke keer 1 fles in tochDat spaar je gewoon op
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar krijg je dan nog wel aardig wat voor terug![]()
Maar 1 zo`n fles
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]Gast, ik drink geen koolzuur. En enkel die flessen brengen statiegeld op.
En 1 flesje staat echt niet in de weg, stond naast de koelkast
En aangezien ik vanmiddag naar de AH ging, nam ik het meteen mee en bracht ik het weg.
Toch weer een half energiedrinkblikje.
hehe pauperquote:Op maandag 21 juli 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
En daarnaast was de lasagne e.d. veel duurder dan wat de gasten hebben meegenomen, dus die 0,25 euro is maar mooi meegenomen.
ja leuk XDquote:
Plaatje kapot?quote:
#filthyrichboi #stacksonstacksonstacks #moneytoblowquote:Op maandag 21 juli 2014 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij kan niet eens lasagne betalen skkltjj
haha, ik krijg nooit plaatjes voor elkaar met mobielquote:
Nog niet zolang geleden kon je daar bijna een hele voor kopenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
#filthyrichboi #stacksonstacksonstacks #moneytoblow
dit is gewoon van 30 naar 50 gegaan ofzoquote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog niet zolang geleden kon je daar bijna een hele voor kopen
Ja, gaat hard he?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik energydrink drink altijd bullit. Vroeger op middelbare school betaalde je daar 20 cent voorquote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
30, 35, 40, 45. Maar in hele korte tijdquote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef appelen het volgende:
[..]
dit is gewoon van 30 naar 50 gegaan ofzo
Ach dan kan ik niet per ongeluk datacodes kopiëren in elk gevalquote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha, ik krijg nooit plaatjes voor elkaar met mobiel
nu 50 volgens mijquote:Op maandag 21 juli 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik energydrink drink altijd bullit. Vroeger op middelbare school betaalde je daar 20 cent voor
13 cent blikje cola/fanta/spritequote:Op maandag 21 juli 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik energydrink drink altijd bullit. Vroeger op middelbare school betaalde je daar 20 cent voor
Paar jaar geleden regelmatig gedronken maar nu niet meer zo vaak, kan me dus niet veel schelenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
30, 35, 40, 45. Maar in hele korte tijdEerst kocht je er 3 voor 90 cent en nu 2. Afzetters
Echt? Ik koop Bullit tegenwoordig ook vaak vooral omdat het tegenwoordig maar een paar cent duurder is dan de goedkope energy en zoveel lekkerder.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja wel minder dan coca cola mjaquote:
redbull is t nog lekkerder vind ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt? Ik koop Bullit tegenwoordig ook vaak vooral omdat het tegenwoordig maar een paar cent duurder is dan de goedkope energy en zoveel lekkerder.
Schultenbrauquote:
Wake up aftercallquote:
Ja maar vaak zo duur, koop het soms wel hoor. Laatst 4 pack met 35% korting uit de kortingsbak gehaald bij de AHquote:
nou nou nouquote:Op maandag 21 juli 2014 19:54 schreef supersof het volgende:
jonge herken mezelf niet eens met die neger UI
Ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar vaak zo duur, koop het soms wel hoor. Laatst 4 pack met 35% korting uit de kortingsbak gehaald bij de AH
vandaag op mn werk ging een negerman fatima naar mijn baas schreeuwenquote:
Ja het ging er hier uit die 4 packs maar ik zie ze nu ook weer staan.. Er ging wel veel uit. Ze hebben nu allemaal nieuwe drankjes erbij enzquote:Op maandag 21 juli 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Paar weken geleden was zo'n actie, grote redbull voor weetikveel, goedkoop in ieder geval. Meteen 30 ingeslagen.
omgquote:Op maandag 21 juli 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
vandaag op mn werk ging een negerman fatima naar mijn baas schreeuwenomdat ze marokkaans is
fatima eh ik wil broodje
jij ookquote:
LOLquote:Op maandag 21 juli 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
vandaag op mn werk ging een negerman fatima naar mijn baas schreeuwenomdat ze marokkaans is
fatima eh ik wil broodje
roflquote:
echtquote:
ik moet denken aan die probleemwijken grapquote:Op maandag 21 juli 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
fatima eh ik wil broodje
was ons bankjequote:Op maandag 21 juli 2014 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
jij ook
door jou liep die gast weg bij dat bankje
ik ken die zooi nietquote:Op maandag 21 juli 2014 19:57 schreef appelen het volgende:
[..]
ik moet denken aan die probleemwijken grap
wat is er schatquote:
Bedanktquote:Op maandag 21 juli 2014 19:58 schreef supersof het volgende:
sommige jongens lijken echt op een weerwolf met een baard
dan laten ze het alleen langs de zijkanten groeien
nou ik had toch verteld over die jongen die gister is vertrokken voor n halfjaarquote:
bedanktquote:Op maandag 21 juli 2014 19:58 schreef supersof het volgende:
sommige jongens lijken echt op een weerwolf met een baard
dan laten ze het alleen langs de zijkanten groeien
had het niet over jouquote:
quote:
quote:
wil je mijn advies ookquote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou ik had toch verteld over die jongen die gister is vertrokken voor n halfjaar
sinds vannacht heb ik gewoon een kutgevoel en vind ik het maar kut dat ik m halfjaar niet zie
wat moet ik nu doen
Je bent verliefd?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou ik had toch verteld over die jongen die gister is vertrokken voor n halfjaar
sinds vannacht heb ik gewoon een kutgevoel en vind ik het maar kut dat ik m halfjaar niet zie
wat moet ik nu doen
Aaahquote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat moet ik nu doen
Jaquote:Op maandag 21 juli 2014 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JC wil jij de 2pac UI die ik heb gemaakt
ja dat is kut vooral als je in zo'n neerwaartse spiraal komtquote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat moet ik nu doen
Waar gaat hij heen?quote:
zullen we afspreken?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is kut vooral als je in zo'n neerwaartse spiraal komt![]()
ehm proberen leuke dingen te doen, niet meer aan te denken. desnoods even zijn posts op fb uitvinken dat je die niet meer ziet, foto's verwijderen blabla
alleen wij?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen we afspreken?wellicht dat ik hem dan even vergeet
IJsland, Canada en de VS. En dan is hij voor een week terug in Nederland en dan gaat die naar Zwitserland.quote:
Als je denkt dat hij je ook best leuk vind is het misschien leuk hem op te zoekenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
IJsland, Canada en de VS. En dan is hij voor een week terug in Nederland en dan gaat die naar Zwitserland.
Zuipen, hosselen (eventueel aantal avonden herhalen) en je bent hem vergetenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat moet ik nu doen
Ik en een vriend gaan in de kerstvakantie hem bezoeken.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je denkt dat hij je ook best leuk vind is het misschien leuk hem op te zoeken
hosselen geeft struggle man altijd rennen voor de popo en zulksquote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zuipen, hosselen (eventueel aantal avonden herhalen) en je bent hem vergeten
Wow wat smooth dezequote:Op maandag 21 juli 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen we afspreken?wellicht dat ik hem dan even vergeet
mag ik jou hosselen?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zuipen, hosselen (eventueel aantal avonden herhalen) en je bent hem vergeten
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
jaof wil je mortaxx erbij
kan ik in zn wangetjes knijpen
quote:
uh ;squote:
Je had hem ook moeten zeggen dat je hem leuk vond he net voor hij weggingquote:Op maandag 21 juli 2014 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik en een vriend gaan in de kerstvakantie hem bezoeken.Dat is het idee iig.
Maar kwenie![]()
Eerst maar eens tot december huilen in een hoekje.
kijk uitquote:Op maandag 21 juli 2014 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had hem ook moeten zeggen dat je hem leuk vond he net voor hij wegging
dat is lulligquote:Op maandag 21 juli 2014 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ben je van mij dan ;squote:
is toch naaarrrrrquote:Op maandag 21 juli 2014 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja oke, een week van te voren dan.quote:
Begint een beetje FL Freak achtige taferelen aan te nemen.quote:
Ik stuur nog geen DM's vanaf haar account hoor :Squote:Op maandag 21 juli 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begint een beetje FL Freak achtige taferelen aan te nemen.
wel tc vanavond hequote:Op maandag 21 juli 2014 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet thuis nog even shit doen, ben niet voor 10 uur op pc
dan hoeft ie niks aan mij te vragenquote:
Dat is echt enorm triestquote:Op maandag 21 juli 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, daarom had hij díe,lookquote:Op maandag 21 juli 2014 20:05 schreef Etsu het volgende:
oh voor mensen die t afvroegen; hij is ook gay ja
quote:
moet je abbo nemenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:06 schreef JanCees het volgende:
Waarom mag je maar 10 usericons op de server hebben staan?
Demp danquote:Op maandag 21 juli 2014 20:07 schreef supersof het volgende:
dikke spam van werk whatsapp groep
en moet online komen om het te bekijken want kan niet tegen die notificatie
hoe kom jij weer aan aboquote:
telefoon op zn kopquote:Op maandag 21 juli 2014 20:07 schreef supersof het volgende:
ja dan zie je nog lichtje en dat figuurtje in de hoekquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan zie je nog lichtje en dat figuurtje in de hoek
quote:
Gewoon dempenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:07 schreef supersof het volgende:
HAHAHHAHAHquote:
quote:
hoezoquote:
Is sof zo oud ja?quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je lover neukt in Canada iedere week een ander
JAAquote:
hoe oud denk je dat ik ben?quote:
ik slaapquote:
Is niet moeilijkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
19quote:
Volgens mij niet, die verzin je laterquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ja kloptquote:Op maandag 21 juli 2014 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
19
Is altijd redelijk veilig om te zeggen namelijk
jaquote:Op maandag 21 juli 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat een walgelijke opmerking van mort he
ff kijkenquote:
quote:
In 1 x goed?quote:
ja in een keerquote:
omdat ik verliefd op je benquote:Op maandag 21 juli 2014 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo maak je zo veel sneren naar mij etsu
ik verwacht binnekort een JE ZAL HET MAAR ZIJN aflevering over onze geheime pijp/camel geel relatiequote:
ohquote:Op maandag 21 juli 2014 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je nou VI zou kijken ze je om deze opmerkingen lachen :S
Zitten nog meer mensen hier hoor.quote:
???????????quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik verwacht binnekort een JE ZAL HET MAAR ZIJN aflevering over onze geheime pijp/camel geel relatie
Ja, dat dacht ik alquote:Op maandag 21 juli 2014 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]LB.
Ik had zaterdagsmiddag een beetje haast, dus zag in eerste instantie je niet
Neequote:
ik maak wel nieuwequote:Op maandag 21 juli 2014 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik weet het niet meer
Omdat op mijn tumblr eerst de naam van m`n blog staat en daaronder een andere naam. dus
SUPERSOFquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
ja ik weet toch niet
dacht dat je het echt meende
Je knalde weer bijna tegen me aan hequote:Op maandag 21 juli 2014 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou nooit doen alsof je niet bestaat.
jullie moeten dan ook niet met zn drieën voor de deur gaan staan als je weet dat zo iemand kan binnenvallenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je knalde weer bijna tegen me aan he
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zei het tochquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
qt3.14squote:Op maandag 21 juli 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
FL en Nijntje openbaren nog geen whatsapp berichten. Derhalve vind ik Johannes en ik een zoeter koppel
pax, verwijder deze post eens?quote:
enorm verschil ja, 18 of 19quote:Op maandag 21 juli 2014 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ja in een keer
maar als je foto van mij had dan had je wel 18 gezegd denk ik
Insohierquote:
quote:
Jij loopt al de hele dag haatberichten over mij te verspreidenquote:
Ik ging m'n rooster bekijkenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
jullie moeten dan ook niet met zn drieën voor de deur gaan staan als je weet dat zo iemand kan binnenvallen
noem er eens 5quote:Op maandag 21 juli 2014 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij loopt al de hele dag haatberichten over mij te verspreiden
Deze v an Inso.quote:
hoiquote:
quote:
quote:
ik ben de rechter en ik bepaal aan de hand van art. 152 lid 2 Rv dat het niet geldig is.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze v an Inso.
Tegen Sof dat ik vervelender ben dan Inso
Vast nog wel 3
Mexicanobakkerquote:
Hallo Kaneelquote:
Ik ben de afgelopen dagen weer een beetje terug hierquote:
Wat was de vraag?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso is wanhopig op je antwoord aan het wachhten
Of de usernaam die je moet bedenken bij tumblr hetzelfde is als je blognaamquote:
quote:
Dan moet ik wat vaker hier postenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen dagen weer een beetje terug hier
leuk he?
Neequote:Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of de usernaam die je moet bedenken bij tumblr hetzelfde is als je blognaam
Dit heb je gewoon opgezocht en anders koortsachtig snel gevraagd bij je Rechten-vriendjesquote:Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef Etsu het volgende:
HA, fok-it is helemaal stilgevallen na mn juridische kunstjes.
Dit vind ik echt een heel goed planquote:Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan moet ik wat vaker hier posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Etsuquote:Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef Etsu het volgende:
HA, fok-it is helemaal stilgevallen na mn juridische kunstjes.
ik maak ook een tumblrquote:Op maandag 21 juli 2014 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Je kan namelijk meerdere blogs hebben
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit heb je gewoon opgezocht en anders koortsachtig snel gevraagd bij je Rechten-vriendjes
Jaja, je bent een heldquote:Op maandag 21 juli 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]ik had laatst een tentamen over en had een 7
duszzzz. ktnxbai xoxo
De meeste hebben een `kinky'' blog als 2de blogquote:Op maandag 21 juli 2014 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Je kan namelijk meerdere blogs hebben
Nu doe ik eens lief..quote:
Oh coolquote:
Jammer dat je zelfs niet de moeite neemt mijn alternatief af te schieten.quote:
Niet. Oprecht en eerlijkquote:Op maandag 21 juli 2014 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
jouw post was sarcastisch en dat weet jij ook
ik nietquote:Op maandag 21 juli 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom heeft iedereen een tumblr en een blog tegenwoordig?
Jaquote:Op maandag 21 juli 2014 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste hebben een `kinky'' blog als 2de blog
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
godhatesfagsexceptforetsu
dit wordt mijn tumblr
Sorry heb het gemist ga nu kijkenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je zelfs niet de moeite neemt mijn alternatief af te schieten.
Ik zal je nog eens behulpzame foto's sturen.
Hoezo tegenwoordig?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is niet zo.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
godhatesfagsexceptforetsu
dit wordt mijn tumblr
jaquote:Op maandag 21 juli 2014 20:32 schreef JanCees het volgende:
tumblr is dat waar ik altijd gifjes op vind?
Zeer mooie naam. Al zal dit niet bijdragen aan mijn populariteit onder de conservatieve volgers die ik hoop te trekken.quote:
Lobiquote:
Het lijkt tegenwoordig meer aanwezig.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo tegenwoordig?
Tumblr bestaat al jaren
En is wel anders dan de blogs die jij bedoelt
okquote:
Ja gewoon een porno blogquote:
Ja ik maakte even een edit, nietsverhullend dusquote:
Ik niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb door Tumblr een workshop mogen geven op de universiteit in Leiden
serieus? Baasquote:Op maandag 21 juli 2014 20:33 schreef LittleBrownie het volgende:
zeg LB heb je je P?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 21 juli 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik maakte even een edit, nietsverhullend dus
Nee, 1 vak niet gehaaldquote:
wat een haters.quote:
Over boeken, bloggen en hoe je dat kan combineren voor een klasquote:
Leuk.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Over boeken, bloggen en hoe je dat kan combineren voor een klas
Tof. Vonden ze je goed presenteren?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Over boeken, bloggen en hoe je dat kan combineren voor een klas
Echt hequote:
stomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |