haha, ik krijg nooit plaatjes voor elkaar met mobielquote:
Nog niet zolang geleden kon je daar bijna een hele voor kopenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
#filthyrichboi #stacksonstacksonstacks #moneytoblow
dit is gewoon van 30 naar 50 gegaan ofzoquote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog niet zolang geleden kon je daar bijna een hele voor kopen
Ja, gaat hard he?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik energydrink drink altijd bullit. Vroeger op middelbare school betaalde je daar 20 cent voorquote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
30, 35, 40, 45. Maar in hele korte tijdquote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef appelen het volgende:
[..]
dit is gewoon van 30 naar 50 gegaan ofzo
Ach dan kan ik niet per ongeluk datacodes kopiëren in elk gevalquote:Op maandag 21 juli 2014 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha, ik krijg nooit plaatjes voor elkaar met mobiel
nu 50 volgens mijquote:Op maandag 21 juli 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik energydrink drink altijd bullit. Vroeger op middelbare school betaalde je daar 20 cent voor
13 cent blikje cola/fanta/spritequote:Op maandag 21 juli 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik energydrink drink altijd bullit. Vroeger op middelbare school betaalde je daar 20 cent voor
Paar jaar geleden regelmatig gedronken maar nu niet meer zo vaak, kan me dus niet veel schelenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
30, 35, 40, 45. Maar in hele korte tijdEerst kocht je er 3 voor 90 cent en nu 2. Afzetters
Echt? Ik koop Bullit tegenwoordig ook vaak vooral omdat het tegenwoordig maar een paar cent duurder is dan de goedkope energy en zoveel lekkerder.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja wel minder dan coca cola mjaquote:
redbull is t nog lekkerder vind ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt? Ik koop Bullit tegenwoordig ook vaak vooral omdat het tegenwoordig maar een paar cent duurder is dan de goedkope energy en zoveel lekkerder.
Schultenbrauquote:
Wake up aftercallquote:
Ja maar vaak zo duur, koop het soms wel hoor. Laatst 4 pack met 35% korting uit de kortingsbak gehaald bij de AHquote:
nou nou nouquote:Op maandag 21 juli 2014 19:54 schreef supersof het volgende:
jonge herken mezelf niet eens met die neger UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |