SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Daar krijg je dan nog wel aardig wat voor terugquote:Op maandag 21 juli 2014 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb hier nog ergens 50 lege flessen van de lidlMaar eens terugbrengen binnenkort
Dan moet je bewaren, tas flessen naar winkel. Toch teveel gedoe voor die paar rotcentenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ik het best wel apart vind dat je statiegeld weg gooit? Dan bewaar je het toch?
Je levert ook niet elke keer 1 fles in tochquote:Op maandag 21 juli 2014 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar krijg je dan nog wel aardig wat voor terug![]()
Maar 1 zo`n fles
quote:
Ja is ook zoquote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je levert ook niet elke keer 1 fles in tochDat spaar je gewoon op
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar krijg je dan nog wel aardig wat voor terug![]()
Maar 1 zo`n fles
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]Gast, ik drink geen koolzuur. En enkel die flessen brengen statiegeld op.
En 1 flesje staat echt niet in de weg, stond naast de koelkast
En aangezien ik vanmiddag naar de AH ging, nam ik het meteen mee en bracht ik het weg.
Toch weer een half energiedrinkblikje.
hehe pauperquote:Op maandag 21 juli 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
En daarnaast was de lasagne e.d. veel duurder dan wat de gasten hebben meegenomen, dus die 0,25 euro is maar mooi meegenomen.
ja leuk XDquote:
Plaatje kapot?quote:
#filthyrichboi #stacksonstacksonstacks #moneytoblowquote:Op maandag 21 juli 2014 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij kan niet eens lasagne betalen skkltjj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |