Ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar vaak zo duur, koop het soms wel hoor. Laatst 4 pack met 35% korting uit de kortingsbak gehaald bij de AH
vandaag op mn werk ging een negerman fatima naar mijn baas schreeuwenquote:
Ja het ging er hier uit die 4 packs maar ik zie ze nu ook weer staan.. Er ging wel veel uit. Ze hebben nu allemaal nieuwe drankjes erbij enzquote:Op maandag 21 juli 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Paar weken geleden was zo'n actie, grote redbull voor weetikveel, goedkoop in ieder geval. Meteen 30 ingeslagen.
omgquote:Op maandag 21 juli 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
vandaag op mn werk ging een negerman fatima naar mijn baas schreeuwenomdat ze marokkaans is
fatima eh ik wil broodje
jij ookquote:
LOLquote:Op maandag 21 juli 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
vandaag op mn werk ging een negerman fatima naar mijn baas schreeuwenomdat ze marokkaans is
fatima eh ik wil broodje
roflquote:
echtquote:
ik moet denken aan die probleemwijken grapquote:Op maandag 21 juli 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]
fatima eh ik wil broodje
was ons bankjequote:Op maandag 21 juli 2014 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
jij ook
door jou liep die gast weg bij dat bankje
ik ken die zooi nietquote:Op maandag 21 juli 2014 19:57 schreef appelen het volgende:
[..]
ik moet denken aan die probleemwijken grap
wat is er schatquote:
Bedanktquote:Op maandag 21 juli 2014 19:58 schreef supersof het volgende:
sommige jongens lijken echt op een weerwolf met een baard
dan laten ze het alleen langs de zijkanten groeien
nou ik had toch verteld over die jongen die gister is vertrokken voor n halfjaarquote:
bedanktquote:Op maandag 21 juli 2014 19:58 schreef supersof het volgende:
sommige jongens lijken echt op een weerwolf met een baard
dan laten ze het alleen langs de zijkanten groeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |