hoiquote:
quote:
quote:
ik ben de rechter en ik bepaal aan de hand van art. 152 lid 2 Rv dat het niet geldig is.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze v an Inso.
Tegen Sof dat ik vervelender ben dan Inso
Vast nog wel 3
Mexicanobakkerquote:
Hallo Kaneelquote:
Ik ben de afgelopen dagen weer een beetje terug hierquote:
Wat was de vraag?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso is wanhopig op je antwoord aan het wachhten
Of de usernaam die je moet bedenken bij tumblr hetzelfde is als je blognaamquote:
quote:
Dan moet ik wat vaker hier postenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen dagen weer een beetje terug hier
leuk he?
Neequote:Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of de usernaam die je moet bedenken bij tumblr hetzelfde is als je blognaam
Dit heb je gewoon opgezocht en anders koortsachtig snel gevraagd bij je Rechten-vriendjesquote:Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef Etsu het volgende:
HA, fok-it is helemaal stilgevallen na mn juridische kunstjes.
Dit vind ik echt een heel goed planquote:Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan moet ik wat vaker hier posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Etsuquote:Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef Etsu het volgende:
HA, fok-it is helemaal stilgevallen na mn juridische kunstjes.
ik maak ook een tumblrquote:Op maandag 21 juli 2014 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Je kan namelijk meerdere blogs hebben
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit heb je gewoon opgezocht en anders koortsachtig snel gevraagd bij je Rechten-vriendjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |