had het niet over jouquote:
quote:
quote:
wil je mijn advies ookquote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou ik had toch verteld over die jongen die gister is vertrokken voor n halfjaar
sinds vannacht heb ik gewoon een kutgevoel en vind ik het maar kut dat ik m halfjaar niet zie
wat moet ik nu doen
Je bent verliefd?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou ik had toch verteld over die jongen die gister is vertrokken voor n halfjaar
sinds vannacht heb ik gewoon een kutgevoel en vind ik het maar kut dat ik m halfjaar niet zie
wat moet ik nu doen
Aaahquote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat moet ik nu doen
Jaquote:Op maandag 21 juli 2014 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JC wil jij de 2pac UI die ik heb gemaakt
ja dat is kut vooral als je in zo'n neerwaartse spiraal komtquote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat moet ik nu doen
Waar gaat hij heen?quote:
zullen we afspreken?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is kut vooral als je in zo'n neerwaartse spiraal komt![]()
ehm proberen leuke dingen te doen, niet meer aan te denken. desnoods even zijn posts op fb uitvinken dat je die niet meer ziet, foto's verwijderen blabla
alleen wij?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen we afspreken?wellicht dat ik hem dan even vergeet
IJsland, Canada en de VS. En dan is hij voor een week terug in Nederland en dan gaat die naar Zwitserland.quote:
Als je denkt dat hij je ook best leuk vind is het misschien leuk hem op te zoekenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
IJsland, Canada en de VS. En dan is hij voor een week terug in Nederland en dan gaat die naar Zwitserland.
Zuipen, hosselen (eventueel aantal avonden herhalen) en je bent hem vergetenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat moet ik nu doen
Ik en een vriend gaan in de kerstvakantie hem bezoeken.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je denkt dat hij je ook best leuk vind is het misschien leuk hem op te zoeken
hosselen geeft struggle man altijd rennen voor de popo en zulksquote:Op maandag 21 juli 2014 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zuipen, hosselen (eventueel aantal avonden herhalen) en je bent hem vergeten
Wow wat smooth dezequote:Op maandag 21 juli 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen we afspreken?wellicht dat ik hem dan even vergeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |