SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Masturbeer jij ook altijd furieus als Jessica Alba staat te dansen in die film?
Zo heel af en toe moet het wel even.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die handeling hoort niet eens in je gedachte op te komen
Blij dit te horen.quote:
Wat maak je nu vies dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo heel af en toe moet het wel even.
Beter zo dan mijn bed vies maken.
[..]
Blij dit te horen.
Het ondergoed wat je maanden geleden hebt laten liggen.quote:
On fire zo heet.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow bedankt Etsu
[..]
Wil je anders ook een selfie uit Johannes zijn gesprek. Ik was in vorm.
Ik heb niks laten liggen, ik heb wat meegekregenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ondergoed wat je maanden geleden hebt laten liggen.
soa?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niks laten liggen, ik heb wat meegekregen
Dat ookquote:
Wat dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet of dat zoquote:Op maandag 21 juli 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent wel op dreef sof.quote:
Stuur het in de groepsapp tijgerquote:Op maandag 21 juli 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow bedankt Etsu
[..]
Wil je anders ook een selfie uit Johannes zijn gesprek. Ik was in vorm.
Een boxer die ik mocht lenenquote:
ja wel hequote:
Wc papier.quote:
Tsssk.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ondergoed wat je maanden geleden hebt laten liggen.
Hij heeft mijn onderbroek gekregen joh.quote:
ik ookquote:Op maandag 21 juli 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wc papier.
[..]
Tsssk.
[..]
Hij heeft mijn onderbroek gekregen joh.
Ik ben maagdelijk en zonder soa's.
quote:
neequote:
ik zou jou ook missen als je er niet was lrquote:
Ligt eraan wat je wilt gaan doenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:
Iemand tips wat te doen in Utrecht? Sof jij?
trein richting rotterdamquote:Op maandag 21 juli 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:
Dat was dan ook kwetsend naar bt geweestquote:Op maandag 21 juli 2014 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou jou ook missen als je er niet was lr
Voor een date?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:
Mij ook?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus geen cafe?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Ja euh gewoon beetje iets leuks![]()
[..]
ja
oude grachtquote:Op maandag 21 juli 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:
Neequote:
Domtoren op is wel 'n goeiequote:Op maandag 21 juli 2014 17:31 schreef supersof het volgende:
[..]
oude gracht
zandpad
neude
subway's
domtoren op
beetje rondlopen
Homo's lynchen achter de kerk.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Ja euh gewoon beetje iets leuks![]()
[..]
ja
Domtoren op is leuk ja.quote:
jaquote:
wat liefquote:
ja wil ik ook altijd nog eens doenquote:
Vanaf woensdag ben ik op vakantie, ga je mij ook missen?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan ook naar Wijk met de busquote:
misschienquote:Op maandag 21 juli 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanaf woensdag ben ik op vakantie, ga je mij ook missen?
Ik welquote:Op maandag 21 juli 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanaf woensdag ben ik op vakantie, ga je mij ook missen?
Jaquote:
zitten wel leuke cafeettjes in utrecht hoorquote:
Kinky hoor.quote:
Ja, eigenlijk was het een ballenknijperquote:
Wat is er mee?quote:
jaquote:Op maandag 21 juli 2014 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga zo boodschappen doen. Ga je mij ook missen>
im in love with a girlquote:
Gelukkig hebben mijn ogen dit niet hoeven aanschouwen.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk was het een ballenknijperVerbaasde me al over het feit dat Kaneel die droeg maar ik was te beleefd het af te wijzen
En bedanktquote:Op maandag 21 juli 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mijn ogen dit niet hoeven aanschouwen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk was het een ballenknijperVerbaasde me al over het feit dat Kaneel die droeg maar ik was te beleefd het af te wijzen
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mijn ogen dit niet hoeven aanschouwen.
Ik ook.quote:
dat zei je vorig jaar op tcquote:
quote:
Ballenknijpers.quote:
is hij ookquote:
meidquote:Op maandag 21 juli 2014 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet mijn haatbaard scheren maar ik lig moe op de bank
Kutleven#hardestruggles
Ja dit is wel een beetje waarquote:
vanavond tc hequote:Op maandag 21 juli 2014 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet mijn haatbaard scheren maar ik lig moe op de bank
Kutleven#hardestruggles
Ja erg hè totoquote:
O ... OOOOO.quote:
eetsmakelijkquote:
omgquote:Op maandag 21 juli 2014 17:38 schreef Tchock het volgende:
Mijn telefoon stuurt net allerlei berichten uit een gesprek naar een ander contact toeEn toen herkende ik het nummer van dat andere contact niet dus zette ik me ook voor lul toen ik het uitlegde
![]()
![]()
![]()
dat zei mexquote:
weet toch niet wie hij isquote:
oke gezelligquote:
gewoon op whatsapp?quote:
Op een schaal van 1 tot je sexting met Crack naar je moeder sturen, hoe erg was het?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:38 schreef Tchock het volgende:
Mijn telefoon stuurt net allerlei berichten uit een gesprek naar een ander contact toeEn toen herkende ik het nummer van dat andere contact niet dus zette ik me ook voor lul toen ik het uitlegde
![]()
![]()
![]()
nee ik ben alleen bang voor jouquote:Op maandag 21 juli 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt wel een behoorlijke hekel aan mij he?
Jup. En ook niet een paar berichten die na elkaar staan, nee, gewoon random een stuk of 15 van de laatste dagen, zowel door mij verstuurd als ontvangen. Inclusief twee foto's.quote:
WTF foto'squote:
jij danquote:
whaaattttttquote:Op maandag 21 juli 2014 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. En ook niet een paar berichten die na elkaar staan, nee, gewoon random een stuk of 15 van de laatste dagen, zowel door mij verstuurd als ontvangen. Inclusief twee foto's.
Dat is echt een goed nummer.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ene die staat te klappen bij Send me a postcard is het.
ik zie elke keer die blik van jou voor me toen je je tshirt uit trok voor etsuquote:
Ik heb geen idee wat ik zojuist precies gelezen heb maar het heeft wel een ontembare erectie tot gevolg bij mijquote:Op maandag 21 juli 2014 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zie elke keer die blik van jou voor me toen je je tshirt uit trok voor etsu
alsof je ons zou verscheuren
rawr
?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
zaten op de hoek
van de hoek naar een benz
klik klak je bent weg.
ja dat idee heb ik wel vakerquote:
Johannes ging strippen op tcquote:Op maandag 21 juli 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik zojuist precies gelezen heb maar het heeft wel een ontembare erectie tot gevolg bij mij
Uhm oke, mijn intentie is nooit geweest om een blik te trekken alsof ik iemand zou verscheuren.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zie elke keer die blik van jou voor me toen je je tshirt uit trok voor etsu
alsof je ons zou verscheuren
rawr
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm oke, mijn intentie is nooit geweest om een blik te trekken alsof ik iemand zou verscheuren.
Ik heb nog nooit iemand angst ingeboezemd dus ik weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan.
Een onschuldige poging om Etsu te bedanken voor zijn lasagne wordt geïnterpreteerd als een poging mensen te verscheuren.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik zojuist precies gelezen heb maar het heeft wel een ontembare erectie tot gevolg bij mij
AAAHquote:Op maandag 21 juli 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal vanaf nu proberen minder eng te zijn
Ik vond deze best meevallen. Die geile blik trek in je gezicht toen Flips' cam iets naar beneden bewoog is me meer bij geblevenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een onschuldige poging om Etsu te bedanken voor zijn lasagne wordt geïnterpreteerd als een poging mensen te verscheuren.
Jij hebt op TC gezeten?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een onschuldige poging om Etsu te bedanken voor zijn lasagne wordt geïnterpreteerd als een poging mensen te verscheuren.
Ik vond jouw blik ook wel leuk. Gelukkig is daar een foto van.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vond deze best meevallen. Die geile blik trek in je gezicht toen Flips' cam iets naar beneden bewoog is me meer bij gebleven
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja hè
Ben ik uitgenodigd op je verjaardag?![]()
Ik weet wanneer die is![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vond deze best meevallen. Die geile blik trek in je gezicht toen Flips' cam iets naar beneden bewoog is me meer bij gebleven
Wow. Spannend hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond jouw blik ook wel leuk. Gelukkig is daar een foto van.
Ik probeerde inderdaad op de hoogte te blijven van de Noord-Hollandse mode.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxje had mij overtuigd.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt op TC gezeten?
Waar gaat het heen met je.
Watwatwatquote:Op maandag 21 juli 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond het leuk toen flips "per ongeluk" de cam op haar borsten richtte en langzaam naar voren boog en haar shirt uitdeed.
Hard gewordenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond het leuk toen flips "per ongeluk" de cam op haar borsten richtte en langzaam naar voren boog en haar shirt uitdeed.
ben je al zo oud dat je je dingen gaat inbeelden en zo gaat onthouden als waarheid?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
He wat?quote:
Ik snap je waardering en liefde jegens mij, maar ik weet amper wanneer je jarig bent.quote:
Het was erg gezellig toenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeerde inderdaad op de hoogte te blijven van de Noord-Hollandse mode.
[..]
Paxje had mij overtuigd.
Dat vraag ik me nog steeds van Utopia afquote:
zo belangrijk ben jij nou ook weer nietquote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan je beter afvragen waarom er geen Etsu-subforum is.
waar het hart vol van is, loopt de mond van over. Arme Kaneelquote:Op maandag 21 juli 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je al zo oud dat je je dingen gaat inbeelden en zo gaat onthouden als waarheid?
FOK! is groot geworden met BigBrother.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nog steeds van Utopia af
Was niet actief genoeg, er komt nu - naar alle waarschijnlijkheid - een overkoepelend festivalforum.quote:
Ik ga toch happen. Het was geen coltrui, maar zo'n soort jas:quote:Op maandag 21 juli 2014 17:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het was erg gezellig toen
We hebben ook nog een glimp kunnen opvangen van Tchock met coltrui
livestream en zulksquote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nog steeds van Utopia af
quote:
quote:
Ik overdreef lichtelijk. Dat is alles.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je al zo oud dat je je dingen gaat inbeelden en zo gaat onthouden als waarheid?
Daar is ook al een subforum van volgens mijquote:
dat is wel beter jaquote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was niet actief genoeg, er komt nu - naar alle waarschijnlijkheid - een overkoepelend festivalforum.
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga toch happen. Het was geen coltrui, maar zo'n soort jas:
[ afbeelding ]
wk kan dan toch ook in vbl?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is ook al een subforum van volgens mij
mooiquote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga toch happen. Het was geen coltrui, maar zo'n soort jas:
[ afbeelding ]
opzich. Maar dat is niet te vergelijken.quote:
Doe ik ook. En het VI topicquote:Op maandag 21 juli 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hield je maar voet bij stuk in deze
je zit nu in gc hequote:
Eens. Ik ben vanmorgen nog compleet belachelijk gemaakt in KLB. Mortaxx trad niet eens op.quote:
Ga weg danquote:
Je bent zelf versquote:Op maandag 21 juli 2014 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga weg dan![]()
Johannes en ik zijn helemaal klaar met je, en als vers stelletje mag ik voor hem spreken.
WK heeft bestaandsrecht. In WK 2014 zijn méér posts gemaakt dan in veel permanente fora zoals FHF, CRE, KAA, DEF, 40+, ga zo maar door.quote:
goed numbrequote:
Ja ik gaf voorbeeld van iets anders op wat fokit zeiquote:Op maandag 21 juli 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
WK heeft bestaandsrecht. In WK 2014 zijn méér posts gemaakt dan in veel permanente fora zoals FHF, CRE, KAA, DEF, 40+, ga zo maar door.Lowlands absoluut niet
ja hequote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
heb zlef lijpe mocro afgezet voor die numbre
wat begint zielig te worden?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie allemaal even lachen ,want het begint een beetje zielig te worden.
Hahahaquote:Op maandag 21 juli 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie allemaal even lachen ,want het begint een beetje zielig te worden.
De pogingen tot humor van Mortaxx. Daarbij wordt het allemaal wel duidelijk na je VI brainwash.quote:
Ik niet hoor. Ik sta ook geeneens in de index.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:59 schreef Tchock het volgende:
Hee er staat nu onderaan elk topic wie de mods van dat topic zijn. Wat handig, dat was eerst nooit zo.
Ik begrijp nu waarom jij mislukt bent als conferencierquote:Op maandag 21 juli 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jawel hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 17:59 schreef Tchock het volgende:
Hee er staat nu onderaan elk topic wie de mods van dat topic zijn. Wat handig, dat was eerst nooit zo.
Jawel hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:59 schreef Tchock het volgende:
ik weet niet of ik daar nog zin in hebquote:Op maandag 21 juli 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De pogingen tot humor van Mortaxx. Daarbij wordt het allemaal wel duidelijk na je VI brainwash.
[..]
Ik niet hoor. Ik sta ook geeneens in de index.
Ik weet niet hoe lang het er al staat maar er was vroeger nog wel eens discussie over omdat mensen het onhandig vonden en Danny van mening was dat je in de index kunt zien wie de mods zijn en dat prima is.quote:
snap ik ook nooit, kan wat mij betreft prima in 1 topicquote:
Die anekdotes van jou komen er niet helemaal goed uit.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik begrijp nu waarom jij mislukt bent als conferencier
sukkelquote:Op maandag 21 juli 2014 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
deze hoofdpijn is niet weg te krijgen
word lauw word lauw word lauw
Denk niet dat je dan moet gaan sportenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
deze hoofdpijn is niet weg te krijgen
word lauw word lauw word lauw
wel ga straks kickboksen klaarquote:Op maandag 21 juli 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat je dan moet gaan sporten
Dit vind je leuk he ongenaaide lullenbijter. Sophie vind je ook een eikelquote:Op maandag 21 juli 2014 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die anekdotes van jou komen er niet helemaal goed uit.
Lekker paar klappen tegen je kopquote:Op maandag 21 juli 2014 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel ga straks kickboksen klaar
over paar uur
jaquote:Op maandag 21 juli 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker paar klappen tegen je kop
goed hoor
Sophie doet inmiddels thuis een vogelnestje.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit vind je leuk he ongenaaide lullenbijter. Sophie vind je ook een eikel
ben jij datquote:
Opgevoerde paardenlul die er bent. Zo makkelijk kom je niet onder je eigen falen vandaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit vind je leuk he ongenaaide lullenbijter. Sophie vind je ook een eikel
Haha, dat is toch wel een van de meest slechte nummers in de wereld.quote:
nee vind die leuk okéquote:Op maandag 21 juli 2014 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, dat is toch wel een van de meest slechte nummers in de wereld.
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opgevoerde paardenlul die er bent. Zo makkelijk kom je niet onder je eigen falen vandaan.
ja vastquote:
25 en dan al grijze haren?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen
is toch je internetactquote:
Niet mee eensquote:Op maandag 21 juli 2014 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, dat is toch wel een van de meest slechte nummers in de wereld.
Die vond ik iets te risky om te maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kon je gewoon niet meer wakker worden?
Nou nou, doe eens lief.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gast...quote:Op maandag 21 juli 2014 18:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:05 schreef supersof het volgende:
moest lachen om inso
door dat uitroepteken
dat is toch een voetballerquote:
Lijkt hij op inderdaadquote:
quote:
Dit vind ik wel echt een kutnummer.quote:
?quote:
liever gers of jvtquote:Op maandag 21 juli 2014 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik wel echt een kutnummer.
Doe mij maar opgezwolle ofzo
Bijna alles, dus een klein deel in je vind het wel leuk?quote:
Nou ja, ik neem aan dat de zoensensatie ongeveer hetzelfde is, dus als ik zeg dat alles er mis mee is vind ik zoenen met vrouwen ook vervelend.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna alles, dus een klein deel in je vind het wel leuk?
Jaquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit straalt tenminste echte klasse af.
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, ik neem aan dat de zoensensatie ongeveer hetzelfde is, dus als ik zeg dat alles er mis mee is vind ik zoenen met vrouwen ook vervelend.
Mwah, denk dat de sensatie minder is omdat je in je hoofd hebt dat je met een man zoentquote:Op maandag 21 juli 2014 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, ik neem aan dat de zoensensatie ongeveer hetzelfde is, dus als ik zeg dat alles er mis mee is vind ik zoenen met vrouwen ook vervelend.
Daar heb ik het dus niet over.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, denk dat de sensatie minder is omdat je in je hoofd hebt dat je met een man zoent
Tenminste, als je hetero bent dan
Gersquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik wel echt een kutnummer.
Doe mij maar opgezwolle ofzo
vind louise wel een leuk nummerquote:Op maandag 21 juli 2014 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gers
Die kan er echt he-le-maal niets van
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:13 schreef supersof het volgende:
gaat altijd lekker tussen tchock en fokit he
Alweer een goede post van fokkiequote:
Wordt altijd te weinig aandacht aan besteedquote:Op maandag 21 juli 2014 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alweer een goede post van fokkie
Die ken ik niet maar de titel is kutquote:
niet in de clip want dan geeft gers zijn winnend lot aan een man en gaat louise gewoon voor gers zonder geldquote:
Terechte klacht.quote:
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ken ik niet maar de titel is kut
heet je ex louise?quote:
Hij doet zo zijn best op Eminem te lijken, bijna verterendquote:
Ik vind het oprecht nog wel grappige muziek ook. En hun optreden voor Den Haag - Feyenoord blijft ook legendarisch. Ze bleven maar doorgaanquote:
quote:
Jaquote:
verterendquote:Op maandag 21 juli 2014 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij doet zo zijn best op Eminem te lijken, bijna verterend
[..]
Ik vind het oprecht nog wel grappige muziek ook. En hun optreden voor Den Haag - Feyenoord blijft ook legendarisch. Ze bleven maar doorgaan
oke dan is het kut jaquote:Op maandag 21 juli 2014 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja
Verder beantwoord ik geen vragen over haar want dan ga ik met spullen gooien
Elke keer weer een ander en mij doet het pijnquote:
Is ze knap?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja
Denk je nog aan haar als je fapt?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja
Jij hebt die ervaring ook met sofquote:Op maandag 21 juli 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke keer weer een ander en mij doet het pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |