He wat?quote:
Ik snap je waardering en liefde jegens mij, maar ik weet amper wanneer je jarig bent.quote:
Het was erg gezellig toenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeerde inderdaad op de hoogte te blijven van de Noord-Hollandse mode.
[..]
Paxje had mij overtuigd.
Dat vraag ik me nog steeds van Utopia afquote:
zo belangrijk ben jij nou ook weer nietquote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan je beter afvragen waarom er geen Etsu-subforum is.
waar het hart vol van is, loopt de mond van over. Arme Kaneelquote:Op maandag 21 juli 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je al zo oud dat je je dingen gaat inbeelden en zo gaat onthouden als waarheid?
FOK! is groot geworden met BigBrother.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nog steeds van Utopia af
Was niet actief genoeg, er komt nu - naar alle waarschijnlijkheid - een overkoepelend festivalforum.quote:
Ik ga toch happen. Het was geen coltrui, maar zo'n soort jas:quote:Op maandag 21 juli 2014 17:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het was erg gezellig toen
We hebben ook nog een glimp kunnen opvangen van Tchock met coltrui
livestream en zulksquote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nog steeds van Utopia af
quote:
quote:
Ik overdreef lichtelijk. Dat is alles.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je al zo oud dat je je dingen gaat inbeelden en zo gaat onthouden als waarheid?
Daar is ook al een subforum van volgens mijquote:
dat is wel beter jaquote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was niet actief genoeg, er komt nu - naar alle waarschijnlijkheid - een overkoepelend festivalforum.
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga toch happen. Het was geen coltrui, maar zo'n soort jas:
[ afbeelding ]
wk kan dan toch ook in vbl?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is ook al een subforum van volgens mij
mooiquote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga toch happen. Het was geen coltrui, maar zo'n soort jas:
[ afbeelding ]
opzich. Maar dat is niet te vergelijken.quote:
Doe ik ook. En het VI topicquote:Op maandag 21 juli 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hield je maar voet bij stuk in deze
je zit nu in gc hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |