omgquote:Op maandag 21 juli 2014 17:38 schreef Tchock het volgende:
Mijn telefoon stuurt net allerlei berichten uit een gesprek naar een ander contact toeEn toen herkende ik het nummer van dat andere contact niet dus zette ik me ook voor lul toen ik het uitlegde
![]()
![]()
![]()
dat zei mexquote:
weet toch niet wie hij isquote:
oke gezelligquote:
gewoon op whatsapp?quote:
Op een schaal van 1 tot je sexting met Crack naar je moeder sturen, hoe erg was het?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:38 schreef Tchock het volgende:
Mijn telefoon stuurt net allerlei berichten uit een gesprek naar een ander contact toeEn toen herkende ik het nummer van dat andere contact niet dus zette ik me ook voor lul toen ik het uitlegde
![]()
![]()
![]()
nee ik ben alleen bang voor jouquote:Op maandag 21 juli 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt wel een behoorlijke hekel aan mij he?
Jup. En ook niet een paar berichten die na elkaar staan, nee, gewoon random een stuk of 15 van de laatste dagen, zowel door mij verstuurd als ontvangen. Inclusief twee foto's.quote:
WTF foto'squote:
jij danquote:
whaaattttttquote:Op maandag 21 juli 2014 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. En ook niet een paar berichten die na elkaar staan, nee, gewoon random een stuk of 15 van de laatste dagen, zowel door mij verstuurd als ontvangen. Inclusief twee foto's.
Dat is echt een goed nummer.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ene die staat te klappen bij Send me a postcard is het.
ik zie elke keer die blik van jou voor me toen je je tshirt uit trok voor etsuquote:
Ik heb geen idee wat ik zojuist precies gelezen heb maar het heeft wel een ontembare erectie tot gevolg bij mijquote:Op maandag 21 juli 2014 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zie elke keer die blik van jou voor me toen je je tshirt uit trok voor etsu
alsof je ons zou verscheuren
rawr
?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
zaten op de hoek
van de hoek naar een benz
klik klak je bent weg.
ja dat idee heb ik wel vakerquote:
Johannes ging strippen op tcquote:Op maandag 21 juli 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik zojuist precies gelezen heb maar het heeft wel een ontembare erectie tot gevolg bij mij
Uhm oke, mijn intentie is nooit geweest om een blik te trekken alsof ik iemand zou verscheuren.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zie elke keer die blik van jou voor me toen je je tshirt uit trok voor etsu
alsof je ons zou verscheuren
rawr
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm oke, mijn intentie is nooit geweest om een blik te trekken alsof ik iemand zou verscheuren.
Ik heb nog nooit iemand angst ingeboezemd dus ik weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan.
Een onschuldige poging om Etsu te bedanken voor zijn lasagne wordt geïnterpreteerd als een poging mensen te verscheuren.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik zojuist precies gelezen heb maar het heeft wel een ontembare erectie tot gevolg bij mij
AAAHquote:Op maandag 21 juli 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal vanaf nu proberen minder eng te zijn
Ik vond deze best meevallen. Die geile blik trek in je gezicht toen Flips' cam iets naar beneden bewoog is me meer bij geblevenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een onschuldige poging om Etsu te bedanken voor zijn lasagne wordt geïnterpreteerd als een poging mensen te verscheuren.
Jij hebt op TC gezeten?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een onschuldige poging om Etsu te bedanken voor zijn lasagne wordt geïnterpreteerd als een poging mensen te verscheuren.
Ik vond jouw blik ook wel leuk. Gelukkig is daar een foto van.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vond deze best meevallen. Die geile blik trek in je gezicht toen Flips' cam iets naar beneden bewoog is me meer bij gebleven
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja hè
Ben ik uitgenodigd op je verjaardag?![]()
Ik weet wanneer die is![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vond deze best meevallen. Die geile blik trek in je gezicht toen Flips' cam iets naar beneden bewoog is me meer bij gebleven
Wow. Spannend hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond jouw blik ook wel leuk. Gelukkig is daar een foto van.
Ik probeerde inderdaad op de hoogte te blijven van de Noord-Hollandse mode.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxje had mij overtuigd.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt op TC gezeten?
Waar gaat het heen met je.
Watwatwatquote:Op maandag 21 juli 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond het leuk toen flips "per ongeluk" de cam op haar borsten richtte en langzaam naar voren boog en haar shirt uitdeed.
Hard gewordenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond het leuk toen flips "per ongeluk" de cam op haar borsten richtte en langzaam naar voren boog en haar shirt uitdeed.
ben je al zo oud dat je je dingen gaat inbeelden en zo gaat onthouden als waarheid?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |