He wat?quote:
Ik snap je waardering en liefde jegens mij, maar ik weet amper wanneer je jarig bent.quote:
Het was erg gezellig toenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeerde inderdaad op de hoogte te blijven van de Noord-Hollandse mode.
[..]
Paxje had mij overtuigd.
Dat vraag ik me nog steeds van Utopia afquote:
zo belangrijk ben jij nou ook weer nietquote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan je beter afvragen waarom er geen Etsu-subforum is.
waar het hart vol van is, loopt de mond van over. Arme Kaneelquote:Op maandag 21 juli 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je al zo oud dat je je dingen gaat inbeelden en zo gaat onthouden als waarheid?
FOK! is groot geworden met BigBrother.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nog steeds van Utopia af
Was niet actief genoeg, er komt nu - naar alle waarschijnlijkheid - een overkoepelend festivalforum.quote:
Ik ga toch happen. Het was geen coltrui, maar zo'n soort jas:quote:Op maandag 21 juli 2014 17:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het was erg gezellig toen
We hebben ook nog een glimp kunnen opvangen van Tchock met coltrui
livestream en zulksquote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nog steeds van Utopia af
quote:
quote:
Ik overdreef lichtelijk. Dat is alles.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je al zo oud dat je je dingen gaat inbeelden en zo gaat onthouden als waarheid?
Daar is ook al een subforum van volgens mijquote:
dat is wel beter jaquote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was niet actief genoeg, er komt nu - naar alle waarschijnlijkheid - een overkoepelend festivalforum.
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga toch happen. Het was geen coltrui, maar zo'n soort jas:
[ afbeelding ]
wk kan dan toch ook in vbl?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is ook al een subforum van volgens mij
mooiquote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga toch happen. Het was geen coltrui, maar zo'n soort jas:
[ afbeelding ]
opzich. Maar dat is niet te vergelijken.quote:
Doe ik ook. En het VI topicquote:Op maandag 21 juli 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hield je maar voet bij stuk in deze
je zit nu in gc hequote:
Eens. Ik ben vanmorgen nog compleet belachelijk gemaakt in KLB. Mortaxx trad niet eens op.quote:
Ga weg danquote:
Je bent zelf versquote:Op maandag 21 juli 2014 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga weg dan![]()
Johannes en ik zijn helemaal klaar met je, en als vers stelletje mag ik voor hem spreken.
WK heeft bestaandsrecht. In WK 2014 zijn méér posts gemaakt dan in veel permanente fora zoals FHF, CRE, KAA, DEF, 40+, ga zo maar door.quote:
goed numbrequote:
Ja ik gaf voorbeeld van iets anders op wat fokit zeiquote:Op maandag 21 juli 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
WK heeft bestaandsrecht. In WK 2014 zijn méér posts gemaakt dan in veel permanente fora zoals FHF, CRE, KAA, DEF, 40+, ga zo maar door.Lowlands absoluut niet
ja hequote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
heb zlef lijpe mocro afgezet voor die numbre
wat begint zielig te worden?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie allemaal even lachen ,want het begint een beetje zielig te worden.
Hahahaquote:Op maandag 21 juli 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie allemaal even lachen ,want het begint een beetje zielig te worden.
De pogingen tot humor van Mortaxx. Daarbij wordt het allemaal wel duidelijk na je VI brainwash.quote:
Ik niet hoor. Ik sta ook geeneens in de index.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:59 schreef Tchock het volgende:
Hee er staat nu onderaan elk topic wie de mods van dat topic zijn. Wat handig, dat was eerst nooit zo.
Ik begrijp nu waarom jij mislukt bent als conferencierquote:Op maandag 21 juli 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jawel hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 17:59 schreef Tchock het volgende:
Hee er staat nu onderaan elk topic wie de mods van dat topic zijn. Wat handig, dat was eerst nooit zo.
Jawel hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:59 schreef Tchock het volgende:
ik weet niet of ik daar nog zin in hebquote:Op maandag 21 juli 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De pogingen tot humor van Mortaxx. Daarbij wordt het allemaal wel duidelijk na je VI brainwash.
[..]
Ik niet hoor. Ik sta ook geeneens in de index.
Ik weet niet hoe lang het er al staat maar er was vroeger nog wel eens discussie over omdat mensen het onhandig vonden en Danny van mening was dat je in de index kunt zien wie de mods zijn en dat prima is.quote:
snap ik ook nooit, kan wat mij betreft prima in 1 topicquote:
Die anekdotes van jou komen er niet helemaal goed uit.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik begrijp nu waarom jij mislukt bent als conferencier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |