sukkelquote:Op maandag 21 juli 2014 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
deze hoofdpijn is niet weg te krijgen
word lauw word lauw word lauw
Denk niet dat je dan moet gaan sportenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
deze hoofdpijn is niet weg te krijgen
word lauw word lauw word lauw
wel ga straks kickboksen klaarquote:Op maandag 21 juli 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat je dan moet gaan sporten
Dit vind je leuk he ongenaaide lullenbijter. Sophie vind je ook een eikelquote:Op maandag 21 juli 2014 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die anekdotes van jou komen er niet helemaal goed uit.
Lekker paar klappen tegen je kopquote:Op maandag 21 juli 2014 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel ga straks kickboksen klaar
over paar uur
jaquote:Op maandag 21 juli 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker paar klappen tegen je kop
goed hoor
Sophie doet inmiddels thuis een vogelnestje.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit vind je leuk he ongenaaide lullenbijter. Sophie vind je ook een eikel
ben jij datquote:
Opgevoerde paardenlul die er bent. Zo makkelijk kom je niet onder je eigen falen vandaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit vind je leuk he ongenaaide lullenbijter. Sophie vind je ook een eikel
Haha, dat is toch wel een van de meest slechte nummers in de wereld.quote:
nee vind die leuk okéquote:Op maandag 21 juli 2014 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, dat is toch wel een van de meest slechte nummers in de wereld.
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opgevoerde paardenlul die er bent. Zo makkelijk kom je niet onder je eigen falen vandaan.
ja vastquote:
25 en dan al grijze haren?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen
is toch je internetactquote:
Niet mee eensquote:Op maandag 21 juli 2014 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, dat is toch wel een van de meest slechte nummers in de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |