Kan je maar beter weer bij je ouders gaan wonen. Wat een armoe.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:56 schreef mstx het volgende:
Toen ik nog bij m'n ouders woonde aten we ongeveer 1x per week patat en af en toe een zak chips. Sinds ik op mezelf woon 1x per maand ofzo patat en eigenlijk nooit meer chips.
En je weegt 120 Kg ?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:48 schreef babipangang het volgende:
Wat een gezonde mensen hier, ik vreet over het algemeen wel 2 of meerdere malen friet / patat per week. Één of meerdere zakken chips over het algemeen ook wel per week.
Mager zijn is geen excuus om omgezond te eten. Enig idee hoeveel vet en zout er in dat eten zit? Dat is niet gezond, ook niet als je 50kg weegt.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:00 schreef Attitude het volgende:
voor mij geen probleem, ben toch zo mager als wat en kan niet aankomen.
Klopt. maar bedoelde eigenlijk hier dat het bij niet aankomt. Ik ken mensen die al moeten oppassen bij een zak chips. Weeg overigens al 10 jaar 80 kilo.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mager zijn is geen excuus om omgezond te eten. Enig idee hoeveel vet en zout er in dat eten zit? Dat is niet gezond, ook niet als je 50kg weegt.
klopt wel, ben bijna 2 meter. zit tegen de ondergrens van bmi aan, volgens de dokter moet ik 10 - 12 kilo aankomen.quote:
Als ie 2 meter is wel. BMI van 20.quote:
Ik weeg momenteel 83kg en ben 1.94 meter. Al jaren, terwijl ik eet wat ik wil. Waarom zou dat zo bijzonder zijn.quote:
18,5 is de ondergrens, een BMI van 20 is al ruim een gezond gewicht, ik zou het zeker niet "zo mager als wat" noemen.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:16 schreef Attitude het volgende:
[..]
klopt wel, ben bijna 2 meter. zit tegen de ondergrens van bmi aan, volgens de dokter moet ik 10 - 12 kilo aankomen.
Wat is vroeger? In 1958?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:01 schreef Yiwei het volgende:
vroeger was een redelijk zak patat 1 gulden
Haha, nee joh. Ik ben nog maar 24 jaar. Tijdens de basisschool periode was patat 1 gulden. Dus ongeveer 20 jaar geleden. Oh my, voel me gelijk al oudquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is vroeger? In 1958?
Hoe doe je dat dan als je uit eten gaat trouwens? Dan eet je nooit frietjes bij de je steak?
Ik denk dat je je vergist. Een zak patat was 20 jaar geleden echt wel duurder (minimaal 2 tot 3x zo duur).quote:Op maandag 21 juli 2014 16:26 schreef Yiwei het volgende:
Dus ongeveer 20 jaar geleden. Oh my, voel me gelijk al oud![]()
Kan wel, toen ik patat voor het eerst ging kopen, was ik 7 of 8 jaar en toen was het al 2,25 gulden. Vond het toen al duurquote:Op maandag 21 juli 2014 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist. Een zak patat was 20 jaar geleden echt wel duurder (minimaal 2 tot 3x zo duur).
1994, friet zonder saus: HFL 1,50quote:Op maandag 21 juli 2014 16:36 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Kan wel, toen ik patat voor het eerst ging kopen, was ik 7 of 8 jaar en toen was het al 2,25 gulden. Vond het toen al duur![]()
Hoorde van me zussen en broers dat het 1 gulden was, waarschijnlijk was het dan in hun jeugd. Misschien 30 jaar geleden patat voor 1 gulden
Nee ik ben toch geen dikke zolderkamerautist oid, hoger dan een kilo of 60-65 kom ik niet, hoeveel ik ook eet...quote:
Want?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:27 schreef zakschijt het volgende:
Ik gok dat 70% hier liegt. "ik eet maar 1 keer per jaar friet"
Zo een normaal iemandquote:Op maandag 21 juli 2014 20:55 schreef Dragonberry het volgende:
Friet: gemiddeld wel 1 keer per week. Meestal voor in de middag.
Chips: zelf eet ik 1 zak per week of minder. Mijn vriend eet echter bijna elke dag wel een zaken nee, hij is niet dik.
Niet echt verstandig, Olijfolie vorm vrije radicalen als je er in frituurt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:07 schreef FANN het volgende:
Ah, ik bak mijn patat trouwens altijd in de olijfolie en ik ben ook geen fatty...
http://www.foodelicious.nl/nl/content/patat-bakken-in-olijfolie
Ja, maar daarom heb ik die link er ook bij gezet Piet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet echt verstandig, Olijfolie vorm vrije radicalen als je er in frituurt.
Maar waarom zo moeilijk doen als het met ossewit gezonder en lekkerder wordt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar daarom heb ik die link er ook bij gezet Piet.
Omdat die Griek van mij dat niet wilquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:28 schreef budvar het volgende:
[..]
Maar waarom zo moeilijk doen als het met ossewit gezonder en lekkerder wordt?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Mediteramannen zijn allemaal zulke verwende nesten
Doe je dan ook filteren en opnieuw gebruiken voor iets anders zoals in die link?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:07 schreef FANN het volgende:
Ah, ik bak mijn patat trouwens altijd in de olijfolie en ik ben ook geen fatty...
http://www.foodelicious.nl/nl/content/patat-bakken-in-olijfolie
hmmm soms...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:31 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Doe je dan ook filteren en opnieuw gebruiken voor iets anders zoals in die link?
Nog nooit gefrituurd in olijfolie trouwens, maar lijkt me ook niet lekker met patat.
Nee hoor. Niks aan de hand.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 02:28 schreef maulibu het volgende:
Patat 3 tot 4 per week (tsja, horeca..), chips bijna dagelijks. (naast nootjes, bittergarnituurtjes, kaasplankjes, nachtelijke left-over amuses en voorgerechten)
Zolang je dagen van meer dan 12 uur werkt is er niets aan de hand
Aardbei in chocoladesaus?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:57 schreef Niene het volgende:
Ik eet bijna nooit patat uit de frituur, wel eens uit de oven maar ook niet wekelijks. Als ik patat haal is dat bijvoorbeeld op een festival en als ik het haal als avondeten bij de snackbar max 2x per jaar.
Niet omdat ik het niet wil eten omdat het niet zo gezond is, maar gewoon omdat ik andere dingen lekkerder vind en koken ook leuk vind.
Chips wel eens 's avonds bij een film, maar ook niet wekelijks en ben dan ook iets meer van de chocolade :p
Mwah heb daar zo m'n twijfels bijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |