Strak plan. Te zwaar om neer te halen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kunnen ze die niet naar Rusland sturen?
Ja en gvd hebben we straaljagers, bombarderen we nog niks plat. Schande!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:55 schreef TLC het volgende:
Toch onbegrijpelijk en ongelooflijk, ze kunnen wel Nederlandse militairen sturen naar landen als Afghanistan en Mali om daar de plaatselijke bevolking te helpen -en om daar te sterven- maar als Nederlandse burgers zelf nodig hebben ons wel flink in de steek laten.
Onbegrijpelijk voor mensen die er geen verstand van hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:55 schreef TLC het volgende:
Toch onbegrijpelijk en ongelooflijk, ze kunnen wel Nederlandse militairen sturen naar landen als Afghanistan en Mali om daar de plaatselijke bevolking te helpen -en om daar te sterven- maar als Nederlandse burgers zelf nodig hebben ons wel flink in de steek laten.
Jij geniet er wel van he, zoveel mensen dood en vooral veel Nederlanders dood.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:45 schreef Badr_Harry het volgende:
Tokkie Nederland vraagt om militair ingrijpen en Rutte moet dit gaan uitleggen
grappig, je bent sarcastisch /care, het is gewoon een grof schandaalquote:Op zondag 20 juli 2014 18:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja en gvd hebben we straaljagers, bombarderen we nog niks plat. Schande!
Red Alert 2quote:
Je kan die video wel posten maar dan begrijpt TLC het nog steeds niet hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk voor mensen die er geen verstand van hebben.
http://nos.nl/video/67722(...)st-onverstandig.html
Nederlanders moeten gewoon eens kappen met het mietje van de klas te zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 18:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk voor mensen die er geen verstand van hebben.
http://nos.nl/video/67722(...)st-onverstandig.html
Denk gewoon even na wat het grote verschil is tussen die twee situaties van jouquote:Op zondag 20 juli 2014 18:57 schreef TLC het volgende:
[..]
grappig, je bent sarcastisch /care, het is gewoon een grof schandaal
Hij liep gelijk weg na vragen over militair ingrijpen, gister ook alquote:Op zondag 20 juli 2014 18:57 schreef Blester het volgende:
Wel kansloos dat Rutte niet even wat langer bleef staan voor vragen, werd hem zeker weer wat te heet onder de voeten
Het is ook wel moeilijk om vragen over o.a. militair ingrijpen te krijgen (die nu steeds vaker zullen komen), terwijl je deze niet mag beantwoorden.
Nee hoor, het is heel begrijpelijk als je je ook maar enigszins in de aard van dit conflict zou hebben verdiept.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:55 schreef TLC het volgende:
Dat snap ik wel. Gister waren die journalisten echt te dom voor woorden,quote:Op zondag 20 juli 2014 18:57 schreef Blester het volgende:
Wel kansloos dat Rutte niet even wat langer bleef staan voor vragen, werd hem zeker weer wat te heet onder de voeten
Het is ook wel moeilijk om vragen over o.a. militair ingrijpen te krijgen (die nu steeds vaker zullen komen), terwijl je deze niet mag beantwoorden.
Dat is het probleem met vliegtuigen, de andere die dood gaan zijn wat meer verspreid.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:57 schreef maaria1990 het volgende:
[..]
Jij geniet er wel van he, zoveel mensen dood en vooral veel Nederlanders dood.
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Nederlanders moeten gewoon eens kappen met het mietje van de klas te zijn
Ben jij al ingeschreven bij de landmacht? Nee? Ga eens snel doen, dan ben je meteen de eerste die mee mag, dat schijn je zo graag te willen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Nederlanders moeten gewoon eens kappen met het mietje van de klas te zijn
Door Rusland gesteunde geitenneukers met zware wapens en te veel vodka.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:57 schreef seasushi het volgende:
Wereldwijd overleg, over hoe lijken terug te krijgen van een paar 100 geitenneukers met een geweer en te veel vodka.
Hij krijgt er waarschijnlijk buikpijn van.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:58 schreef RVer het volgende:
[..]
Hij liep gelijk weg na vragen over militair ingrijpen, gister ook al
Goh, onkruid vergaat niet he, je leeft dus ook nogquote:
Wat moet ie dan doen?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is dat nou voor zwak geblaat "onacceptabel"... Hij doet er weinig aan om dat te bewijzen![]()
Beetje net als van die ouders die roepen: "Je hebt 3 tellen! 1...2...2.5...2.75...." en vervolgens geen flikker doen
Tenenkrommend is dit, dat wij zo een kwiebus president hebben gemaakt. Categorie Balkenende ...quote:Op zondag 20 juli 2014 18:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat een laffe hond
Ontwijken van vragen
'De onderste steen moet boven'. Jaja...quote:Op zondag 20 juli 2014 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Allemaal leuk en aardig Rutte, maar je sprak erover dat je de verantwoordelijken zou gaan straffen.... hoe ga je dit voor elkaar krijgen meneertje?
Je opmerking dat Nederland moet stoppen met het mietje van de klas zijn, is een proces dat nog wel even een aantal jaar duurt.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:59 schreef TLC het volgende:
[..]
Goh, onkruid vergaat niet he, je leeft dus ook nog
Toch iemand die het nog snapt.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef expans het volgende:
Nederlanders die altijd militair ingrijpen afzeiken en het nu opeens goedkeuren
Mensen die denken dat onze militairen naar Oekraïne gestuurd zullen worden
Gelukkig maak jij wel onderdeel uit van WAKKER NEDERLAND zo te lezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:55 schreef TLC het volgende:
Dat is ook niet zo vreemd met zo'n leger.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hij krijgt er waarschijnlijk buikpijn van.
we hebben ook een mietje MP hequote:
Misschien maar beter ook. Elke agressiviteit uit zijn mond is toch ongeloofwaardigquote:Op zondag 20 juli 2014 18:58 schreef RVer het volgende:
[..]
Hij liep gelijk weg na vragen over militair ingrijpen, gister ook al
Inderdaad een prima samenvatting.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef Montov het volgende:
Samenvatting
Rutte: Alle inzet is er nu op gericht de mensen terug te krijgen.
Vraag: Is militair ingrijpen een optie?
Vraag: Patat of friet?
als er iets speelt mag hij dat niet zeggen en heeft de USA het voortouwquote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef Fossieltje het volgende:
Rutte ontweek de vragen over militaire ingrijpen. Geen bevestiging, maar ook geen ontkenning. Misschien om druk op de ketel te houden?
Echt he, dat ie niet durft zonder steun van andere landen een onvoorbereide militaire inval te doen bij rebellen die gesteund worden door een van de sterkste landen ter wereld. Lafaard!quote:
Viel me ook op. Geen 'is totaal niet aan de orde' of zoiets.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef Fossieltje het volgende:
Rutte ontweek de vragen over militaire ingrijpen. Geen bevestiging, maar ook geen ontkenning. Misschien om druk op de ketel te houden?
Jij hebt liever zo'n bloeddorstige gek als Putin of Obama?quote:
Ik denk dat het VK zich geroepen voelt het voortouw te nemen gezien het ontbreken van Amerikaanse slachtoffers (wel 10 britten).quote:Op zondag 20 juli 2014 19:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als er iets speelt mag hij dat niet zeggen en heeft de USA het voortouw
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef Montov het volgende:
Samenvatting
Vraag: Is militair ingrijpen een optie?
Vraag: Patat of friet?
Nee, anders kunnen we niet meedoen met missies in Mali.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:01 schreef Exorbitantes het volgende:
We kunnen net zo goed de hele defensie opdoeken!
de VN en de VN Veiligheidsraad zijn 2 verschillende dingenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:58 schreef Midnight_snack het volgende:
Wat wilt Timmermans bereiken bij de VN veiligheidsraad waar Rusland zelf in zit?
Nederland kan alleen militair anderen bijstaan. Zelfstandig zijn we te klein.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:01 schreef Exorbitantes het volgende:
We kunnen net zo goed de hele defensie opdoeken!
Vooral voor "het volk" in NLquote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef Fossieltje het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef penny-wise het volgende:
Toch jammer dat Adolfje een paar strategische blunders heeft gemaakt in WW2....
Zucht timmmmmiee dat weet ik ook niet. Mijn Amerikanen hadden het allang gebombardeerd, maar dat is ook geen oplosing. Een paar bussen met militairen en experts die kant op met als enige doel "onze" mensen terug te halen, denk ik.quote:
Voor je het weet halen ze daar ook vliegtuigen uit de lucht.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee, anders kunnen we niet meedoen met missies in Mali.
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Vooral voor "het volk" in NL
Merkel houd de druk op Putin wel in stand..
nee, maar ik weet dat vele hier dat wel zouden willen.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef penny-wise het volgende:
Toch jammer dat Adolfje een paar strategische blunders heeft gemaakt in WW2....
Putin en Obama met elkaar vergelijken...?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij hebt liever zo'n bloeddorstige gek als Putin of Obama?
Dat gebeurt nu. In een vliegtuig.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een paar bussen met militairen en experts die kant op met als enige doel "onze" mensen terug te halen, denk ik.
dronesquote:
Geloof daar vrij weinig van eigenlijk. Belangen van Duitsland zijn veel te groot om Rusland te vriend te houden.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat bijstaan moet zich nu terug betalen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Nederland kan alleen militair anderen bijstaan. Zelfstandig zijn we te klein.
Daarom ook coalitievorming, want zonder medestanders is Nederland nergens. En zelf een vertienvoudiging van het Defensie-budget kan daar niets aan veranderen.
Precies als ze het al van plan zijn dan gaat ie het echt niet meteen aan de media vertellen. Ik denk dat een eventuele ingreep een optie voor later is, als er inmiddels wat meer feiten naar boven zijn gekomen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:54 schreef Eix het volgende:
NOS: ingrijpen is dus geen optie.
Ik meen toch echt dat Rutte geen eenduidig antwoord op die vraag gaf. Hij ontweek de vraag, en sloot ingrijpen dus ook niet uit... NOS.
Precies..quote:
Dan blazen die rebellen de trein met lijken op, zo gaat dat daar.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zucht timmmmmiee dat weet ik ook niet. Mijn Amerikanen hadden het allang gebombardeerd, maar dat is ook geen oplosing. Een paar bussen met militairen en experts die kant op met als enige doel "onze" mensen terug te halen, denk ik.
Die bussen militairen worden gewoon niet doorgelaten. Af en toe zou ik willen dat we een groot land zoals de VS waren. Dan hadden we daar gewoon een half leger neergezet om het gebied af te zetten, hun werk te doen en weer weg te gaan. Met een batterij aan raketten op beide partijen voor als ze moeilijk doen. Maar dat kunnen we in Nederland niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zucht timmmmmiee dat weet ik ook niet. Mijn Amerikanen hadden het allang gebombardeerd, maar dat is ook geen oplosing. Een paar bussen met militairen en experts die kant op met als enige doel "onze" mensen terug te halen, denk ik.
Niet vaak.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Precies..![]()
![]()
Heb jij Putin ooit zo'n gezicht zien trekken..?
Volgens mij heeft mr. macho inmiddels ook al paar botoxjes laten zetten.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Precies..![]()
![]()
Heb jij Putin ooit zo'n gezicht zien trekken..?
Als Europa wilt kunnen ze zeker een flinke klap uitdelen dmv een volledige handelsboycot. Rusland heeft alleen maar hun gas- en olie-export.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Poetin ligt al met zijn teddybeer te huilen in bed om wat nog komen gaat.
Merkel is juist degene in Europa die altijd tegen een harde lijn tegen Rusland is geweest. Volg je het nieuws wel een beetje?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar volgens de NOS gaat 'ie dus babbelen met de Veiligheidsraad.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
de VN en de VN Veiligheidsraad zijn 2 verschillende dingen
Dan haalt Russia het wel uit de achterban in Aziëquote:Op zondag 20 juli 2014 19:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als Europa wilt kunnen ze zeker een flinke klap uitdelen dmv een volledige handelsboycot. Rusland heeft alleen maar hun gas- en olie-export.
Daarom: Er is niet mis met een beetje nationalisme, eindelijk eens een paar weken waar ik mij niet totaal erger aan het weg-met-ons mentaliteit dat hier normaliter heerst.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef expans het volgende:
Nederland zal nooit actief vechten.
Eerder diplomatie gebruiken, banden aanhalen bij bevriende landen om Rusland onder druk te zetten.
En hoe jammerlijk het ook is dat er zoveel mensen dood zijn gegaan, ik vind het veelzeggend om te zien dat iedereen gek word door één aanval (wat waarschijnlijk nog een halve blunder is ook) terwijl men normaal gesproken altijd vooraan staat om de brave burger te spelen en dingen als nationalisme af te kraken.
Het is shit om afhankelijk van anderen te zijn ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo vreemd met zo'n leger.
Doe je alleen als er informatie is dat willens en wetens dat vliegtuig aangevallen is. En dat zal wel niet gebeurd zijn want dat is een oorlogsverklaring en die zou nu, omdat die blijkbaar niet aangekomen is, sowieso nogmaals gegeven zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 19:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies als ze het al van plan zijn dan gaat ie het echt niet meteen aan de media vertellen. Ik denk dat een eventuele ingreep een optie voor later is, als er inmiddels wat meer feiten naar boven zijn gekomen.
Jij snapt het.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Merkel is juist degene in Europa die altijd tegen een harde lijn tegen Rusland is geweest. Volg je het nieuws wel een beetje?
Twee psychopaten.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:05 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Putin en Obama met elkaar vergelijken...?
Die pijpleiding richting China duurt nog wel een paar jaar voordat die af is.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:08 schreef Blester het volgende:
[..]
Dan haalt Russia het wel uit de achterban in Azië
Ik denk eerder dat Europa zich hiermee bezeert omdat de meeste landen hun gas uit Rusland krijgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als Europa wilt kunnen ze zeker een flinke klap uitdelen dmv een volledige handelsboycot. Rusland heeft alleen maar hun gas- en olie-export.
Klopt..quote:Op zondag 20 juli 2014 19:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Merkel is juist degene in Europa die altijd tegen een harde lijn tegen Rusland is geweest. Volg je het nieuws wel een beetje?
Failliet kennen ze in Rusland niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die pijpleiding richting China duurt nog wel een paar jaar voordat die af is.
En dat wordt lastig bouwen als je failliet bent
Ja, maar het is zo vals, zo hysterisch, zo nep.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:08 schreef Rivalo het volgende:
Eerder diplomatie gebruiken, banden aanhalen bij bevriende landen om Rusland onder druk te zetten.
En hoe jammerlijk het ook is dat er zoveel mensen dood zijn gegaan, ik vind het veelzeggend om te zien dat iedereen gek word door één aanval (wat waarschijnlijk nog een halve blunder is ook) terwijl men normaal gesproken altijd vooraan staat om de brave burger te spelen en dingen als nationalisme af te kraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |