Precies als ze het al van plan zijn dan gaat ie het echt niet meteen aan de media vertellen. Ik denk dat een eventuele ingreep een optie voor later is, als er inmiddels wat meer feiten naar boven zijn gekomen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:54 schreef Eix het volgende:
NOS: ingrijpen is dus geen optie.
Ik meen toch echt dat Rutte geen eenduidig antwoord op die vraag gaf. Hij ontweek de vraag, en sloot ingrijpen dus ook niet uit... NOS.
Precies..quote:
Dan blazen die rebellen de trein met lijken op, zo gaat dat daar.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zucht timmmmmiee dat weet ik ook niet. Mijn Amerikanen hadden het allang gebombardeerd, maar dat is ook geen oplosing. Een paar bussen met militairen en experts die kant op met als enige doel "onze" mensen terug te halen, denk ik.
Die bussen militairen worden gewoon niet doorgelaten. Af en toe zou ik willen dat we een groot land zoals de VS waren. Dan hadden we daar gewoon een half leger neergezet om het gebied af te zetten, hun werk te doen en weer weg te gaan. Met een batterij aan raketten op beide partijen voor als ze moeilijk doen. Maar dat kunnen we in Nederland niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zucht timmmmmiee dat weet ik ook niet. Mijn Amerikanen hadden het allang gebombardeerd, maar dat is ook geen oplosing. Een paar bussen met militairen en experts die kant op met als enige doel "onze" mensen terug te halen, denk ik.
Niet vaak.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Precies..![]()
![]()
Heb jij Putin ooit zo'n gezicht zien trekken..?
Volgens mij heeft mr. macho inmiddels ook al paar botoxjes laten zetten.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Precies..![]()
![]()
Heb jij Putin ooit zo'n gezicht zien trekken..?
Als Europa wilt kunnen ze zeker een flinke klap uitdelen dmv een volledige handelsboycot. Rusland heeft alleen maar hun gas- en olie-export.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Poetin ligt al met zijn teddybeer te huilen in bed om wat nog komen gaat.
Merkel is juist degene in Europa die altijd tegen een harde lijn tegen Rusland is geweest. Volg je het nieuws wel een beetje?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Vooral voor "het volk" in NL
Merkel houd de druk op Putin wel in stand..
Dat begrijp ik, maar volgens de NOS gaat 'ie dus babbelen met de Veiligheidsraad.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
de VN en de VN Veiligheidsraad zijn 2 verschillende dingen
Dan haalt Russia het wel uit de achterban in Aziëquote:Op zondag 20 juli 2014 19:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als Europa wilt kunnen ze zeker een flinke klap uitdelen dmv een volledige handelsboycot. Rusland heeft alleen maar hun gas- en olie-export.
Daarom: Er is niet mis met een beetje nationalisme, eindelijk eens een paar weken waar ik mij niet totaal erger aan het weg-met-ons mentaliteit dat hier normaliter heerst.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef expans het volgende:
Nederland zal nooit actief vechten.
Eerder diplomatie gebruiken, banden aanhalen bij bevriende landen om Rusland onder druk te zetten.
En hoe jammerlijk het ook is dat er zoveel mensen dood zijn gegaan, ik vind het veelzeggend om te zien dat iedereen gek word door één aanval (wat waarschijnlijk nog een halve blunder is ook) terwijl men normaal gesproken altijd vooraan staat om de brave burger te spelen en dingen als nationalisme af te kraken.
Het is shit om afhankelijk van anderen te zijn ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo vreemd met zo'n leger.
Doe je alleen als er informatie is dat willens en wetens dat vliegtuig aangevallen is. En dat zal wel niet gebeurd zijn want dat is een oorlogsverklaring en die zou nu, omdat die blijkbaar niet aangekomen is, sowieso nogmaals gegeven zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 19:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies als ze het al van plan zijn dan gaat ie het echt niet meteen aan de media vertellen. Ik denk dat een eventuele ingreep een optie voor later is, als er inmiddels wat meer feiten naar boven zijn gekomen.
Jij snapt het.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Merkel is juist degene in Europa die altijd tegen een harde lijn tegen Rusland is geweest. Volg je het nieuws wel een beetje?
Twee psychopaten.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:05 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Putin en Obama met elkaar vergelijken...?
Die pijpleiding richting China duurt nog wel een paar jaar voordat die af is.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:08 schreef Blester het volgende:
[..]
Dan haalt Russia het wel uit de achterban in Azië
Ik denk eerder dat Europa zich hiermee bezeert omdat de meeste landen hun gas uit Rusland krijgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als Europa wilt kunnen ze zeker een flinke klap uitdelen dmv een volledige handelsboycot. Rusland heeft alleen maar hun gas- en olie-export.
Klopt..quote:Op zondag 20 juli 2014 19:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Merkel is juist degene in Europa die altijd tegen een harde lijn tegen Rusland is geweest. Volg je het nieuws wel een beetje?
Failliet kennen ze in Rusland niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die pijpleiding richting China duurt nog wel een paar jaar voordat die af is.
En dat wordt lastig bouwen als je failliet bent
Ja, maar het is zo vals, zo hysterisch, zo nep.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:08 schreef Rivalo het volgende:
Eerder diplomatie gebruiken, banden aanhalen bij bevriende landen om Rusland onder druk te zetten.
En hoe jammerlijk het ook is dat er zoveel mensen dood zijn gegaan, ik vind het veelzeggend om te zien dat iedereen gek word door één aanval (wat waarschijnlijk nog een halve blunder is ook) terwijl men normaal gesproken altijd vooraan staat om de brave burger te spelen en dingen als nationalisme af te kraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |