quote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat zijn dat voor mongolen bij NPO dat ze ineens onderbreken
Goed samengevat.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef Inaithnir het volgende:
Samenvatting speech Rutte:
• Nederland leidt momenteel het onderzoek
• Militair vliegtuig met forensisch experts onderweg naar Oekraïne om een onderzoekscentrum in te richten
• Rutte spreekt later op de avond opnieuw met Poetin om druk op de zaak te houden
• Timmermans is onderweg naar New York voor overleg met de VN veiligheidsraad
• Rutte ziet geen rol voor de NAVO en zal vooralsnog niet militair ingrijpen
die lult zo iedereen omverquote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kunnen ze die niet naar Rusland sturen?
Idd, nogal onhandig....quote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Rutte ging alweer weg.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heel Nederland weet toch wel dat ons leger een beetje treurig is geworden. Als we daar militairen heensturen, weet je nu al dat die ook het loodje leggen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef Blester het volgende:
[..]
'Ja, dat is een (uiterste) optie'
'Nee, dat is geen optie want .....'
Niet dit soort onduidelijke rotzooi.
Het lijkt mij zo komisch om Poetin te horen praten met zijn Russische accent. Zou me lachen niet in kunnen houden, hoop Mark welquote:Op zondag 20 juli 2014 18:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zou het telefoongesprek tussen Poetin en Rutte weleens willen horen...
Zijn antwoorden waren duidelijk zat: die militaire inzet komt er niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef Blester het volgende:
[..]
'Ja, dat is een (uiterste) optie'
'Nee, dat is geen optie want .....'
Niet dit soort onduidelijke rotzooi.
We werken heel hard blablablaquote:Op zondag 20 juli 2014 18:54 schreef Eix het volgende:
NOS: ingrijpen is dus geen optie.
Ik meen toch echt dat Rutte geen eenduidig antwoord op die vraag gaf. Hij ontweek de vraag, en sloot ingrijpen dus ook niet uit... NOS.
Nette zakelijke samenvattingquote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef Inaithnir het volgende:
Samenvatting speech Rutte:
• Nederland leidt momenteel het onderzoek
• Militair vliegtuig met forensisch experts onderweg naar Oekraïne om een onderzoekscentrum in te richten
• Rutte spreekt later op de avond opnieuw met Poetin om druk op de zaak te houden
• Timmermans is onderweg naar New York voor overleg met de VN veiligheidsraad
• Rutte ziet geen rol voor de NAVO en zal vooralsnog niet militair ingrijpen
Naar de polder vluchten.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wat had je gedaan als hij dat wel zou doen....
dat heeft ie niet gezegdquote:Op zondag 20 juli 2014 18:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zijn antwoorden waren duidelijk zat: die militaire inzet komt er niet.
Vedergewicht vs zwaargewicht.. Wat had je dan verwacht?quote:
ze willen geen oorlog, maar Poetin is behept met het Napoleon- en Stalinsyndroom van kleine mannetjes. en daar gaan we nog heel veel last van krijgenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
Navo buitenspel gezet.
Weet niet hoe ik dit nu moet opvatten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |