Als het aan de Telegraaf ligt, gaat hun hele redactie op oorlogspadquote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef Wespensteek het volgende:
Kan de telegraaf geen vrijwilligers regelen om het gebied veilig te stellen?
de fok knokploeg?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef Wespensteek het volgende:
Zit niet lekker, zo'n paspoort in je broekquote:
Maar je gsm past wel in je bhquote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Waarom? Geen zakken in rok/jurk. Tas ligt onder de stoel voor me, dus wel direct bij me.
'Ja, dat is een (uiterste) optie'quote:Op zondag 20 juli 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat willen jullie dan horen? Dat we een oorlog starten?
iedereen die abonnee is van de Telegraaf gelijk er naar toe sturenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef Wespensteek het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:49 schreef eight het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen militair uniform draagt
En dan zo met een grote afbeelding van een leeuw op de achtergrond, zoals de VS altijd doen met hun arendquote:Op zondag 20 juli 2014 18:49 schreef eight het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen militair uniform draagt
Inderdaad, eigenlijk heeft-ie weer weinig gezegd.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik weet het, maar wel erg frustrerend dit weer...
Tegen de tijd dat hij in actie komt zijn de lichamen al vergaanquote:
Wat had je gedaan als hij dat wel zou doen....quote:Op zondag 20 juli 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat willen jullie dan horen? Dat we een oorlog starten?
Totdat de redactie wordt opgeroepen voor dienstplicht, dan zijn ze ineens verdwenen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het aan de Telegraaf ligt, gaat hun hele redactie op oorlogspad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |