Echt he, dat ie niet durft zonder steun van andere landen een onvoorbereide militaire inval te doen bij rebellen die gesteund worden door een van de sterkste landen ter wereld. Lafaard!quote:
Viel me ook op. Geen 'is totaal niet aan de orde' of zoiets.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef Fossieltje het volgende:
Rutte ontweek de vragen over militaire ingrijpen. Geen bevestiging, maar ook geen ontkenning. Misschien om druk op de ketel te houden?
Jij hebt liever zo'n bloeddorstige gek als Putin of Obama?quote:
Ik denk dat het VK zich geroepen voelt het voortouw te nemen gezien het ontbreken van Amerikaanse slachtoffers (wel 10 britten).quote:Op zondag 20 juli 2014 19:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als er iets speelt mag hij dat niet zeggen en heeft de USA het voortouw
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef Montov het volgende:
Samenvatting
Rutte: Alle inzet is er nu op gericht de mensen terug te krijgen.
Vraag: Is militair ingrijpen een optie?
Vraag: Patat of friet?
Nee, anders kunnen we niet meedoen met missies in Mali.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:01 schreef Exorbitantes het volgende:
We kunnen net zo goed de hele defensie opdoeken!
de VN en de VN Veiligheidsraad zijn 2 verschillende dingenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:58 schreef Midnight_snack het volgende:
Wat wilt Timmermans bereiken bij de VN veiligheidsraad waar Rusland zelf in zit?
Nederland kan alleen militair anderen bijstaan. Zelfstandig zijn we te klein.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:01 schreef Exorbitantes het volgende:
We kunnen net zo goed de hele defensie opdoeken!
Vooral voor "het volk" in NLquote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef Fossieltje het volgende:
Rutte ontweek de vragen over militaire ingrijpen. Geen bevestiging, maar ook geen ontkenning. Misschien om druk op de ketel te houden?
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef penny-wise het volgende:
Toch jammer dat Adolfje een paar strategische blunders heeft gemaakt in WW2....
Zucht timmmmmiee dat weet ik ook niet. Mijn Amerikanen hadden het allang gebombardeerd, maar dat is ook geen oplosing. Een paar bussen met militairen en experts die kant op met als enige doel "onze" mensen terug te halen, denk ik.quote:
Voor je het weet halen ze daar ook vliegtuigen uit de lucht.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee, anders kunnen we niet meedoen met missies in Mali.
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Vooral voor "het volk" in NL
Merkel houd de druk op Putin wel in stand..
nee, maar ik weet dat vele hier dat wel zouden willen.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef penny-wise het volgende:
Toch jammer dat Adolfje een paar strategische blunders heeft gemaakt in WW2....
Putin en Obama met elkaar vergelijken...?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij hebt liever zo'n bloeddorstige gek als Putin of Obama?
Dat gebeurt nu. In een vliegtuig.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een paar bussen met militairen en experts die kant op met als enige doel "onze" mensen terug te halen, denk ik.
dronesquote:
Geloof daar vrij weinig van eigenlijk. Belangen van Duitsland zijn veel te groot om Rusland te vriend te houden.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Vooral voor "het volk" in NL
Merkel houd de druk op Putin wel in stand..
Dat bijstaan moet zich nu terug betalen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Nederland kan alleen militair anderen bijstaan. Zelfstandig zijn we te klein.
Daarom ook coalitievorming, want zonder medestanders is Nederland nergens. En zelf een vertienvoudiging van het Defensie-budget kan daar niets aan veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |