Ik houd niet zo van dat gedoe in een vliegtuigquote:
Ik ook altijd in mijn (hand)tas ook tijdens de reis maak ik nooit gebruik van die buik/halstasjes.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn paspoort ook gewoon in een tas, heb eigenlijk nooit iets op mijn lichaam van papieren of portemonnaie.
Vrouwen hebben toch gewoon een handtas bij met die spullen erin. Ik check dat niet in in het ruim natuurlijk.quote:
Ik vertrouw vliegtuigen sowieso niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van dat gedoe in een vliegtuig
quote:zo 20 jul 2014, 16:02
|
lees voor
VS weten waarvandaan raket is gelanceerd
WASHINGTON -
De Verenigde Staten hebben de plaats in het oosten van Oekraïne opgespoord waarvandaan donderdag de raket is afgevuurd naar het vliegtuig van Malaysia Airlines. Ook is er bewijs dat pro-Russische separatisten het vliegtuig boven Oekraïne hebben neergehaald met een raketsysteem dat uit Rusland kwam. Dat heeft de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, John Kerry, zondag gezegd in een interview met CNN.
Gewoon zorgen dat je dat soort shit veilig hebt. Dus niet in je tasje bij je maandverband en je deoquote:Op zondag 20 juli 2014 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben toch gewoon een handtas bij met die spullen erin. Ik check dat niet in in het ruim natuurlijk.
Op reis heb ik niet echt een handtas meer zo'n tas tussen handtas en rugzakje in, met allemaal vakjes voor mijn belangrijke shit.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben toch gewoon een handtas bij met die spullen erin. Ik check dat niet in in het ruim natuurlijk.
Danku, zie dat die ook op NPOquote:Op zondag 20 juli 2014 18:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
18:45
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
(en spontaan begint het te hagelen)
ben bang van welquote:Op zondag 20 juli 2014 18:43 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ben benieuwd of het weer nietszeggend word
Dat zit in zo'n cabintrolley boven in die kastjes, mijn portemonnaie, paspoort, telefoon, boardingpass etc etc zit in mijn handtas onder mijn stoel.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je dat soort shit veilig hebt. Dus niet in je tasje bij je maandverband en je deo
nou leuk voor jequote:Op zondag 20 juli 2014 18:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zit in zo'n cabintrolley boven in die kastjes, mijn portemonnaie, paspoort, telefoon, boardingpass etc etc zit in mijn handtas onder mijn stoel.
Ik ook, hele familie trouwens. Alleen onze huisnegert levert 'm in zodat ik kan bewijzen dat ie van mij isquote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vind ik ook raar, ik houd mijn slavenpas altijd bij me. Wel in mijn tas, maar die tas gaat nooit in zo'n bovenruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |