poezen zijn er nog niet in de buurt geweest, we gaan het wel zienquote:Op zondag 20 juli 2014 17:34 schreef geppie het volgende:
Wat staat het toch schattig dat wiegje naast je bed SQ!
Springen de poezels er niet in?
En James idd voor een jongetjeof Rhys
ook zo mooi!
T komt bij mij via de bovenkant naar buiten... ik kan tegenwoordig harder boeren dan een gemiddelde vent...quote:Op zondag 20 juli 2014 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
Laten jullie ook zoveel windjes? Ik voel me net een gaskanon de laatste tijd
Jaquote:Op zondag 20 juli 2014 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ja! Ik pak nu m'n man terug voor al zijn 'trekeensaanmnvinger-instant-farts' van de afgelopen 10 jaarquote:Op zondag 20 juli 2014 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 1 keer geboerd in de lesquote:Op zondag 20 juli 2014 17:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja! Ik pak nu m'n man terug voor al zijn 'trekeensaanmnvinger-instant-farts' van de afgelopen 10 jaar.
Wel blij dat ik niet meer voor de klas sta, zou behoorlijk genant zijn want no way dat ik ze nog in kan houden.
Kun je niet afspreken dat je het dan alleen je ouders nu verteld,kan mij zo voorstellen dat je het wilt delen!quote:Op zondag 20 juli 2014 17:59 schreef Malteser het volgende:
Oh Crumpette, wat ongelooflijk naar! Kan me voorstellen dat het even behoorlijk binnenkomt. Sterkte.
GM, zet 'm op. Nog even en je hebt haar toch al maar mooi 36 weken kunnen laten groeien in jouw buik. Je hebt het al zo knap gedaan met dat hele bloeddruk verhaal. En deze hitte is niet fijn.
Wat betreft de wel/niet discussie over het vertellen. Voorlopig 'wint' man hoor. Ik ga het niet rondbazuinen zolang hij dat niet wil. Vanavond even rustig over praten hoe/wat/waar. Het is ook geen hot issue of zo, maar ik wil het zo graag met mijn mama delen. En ik krijg een pensje en iedereen mag weten waarom... En, en, en. Zucht, ik vind het zo bijzonder!
Die optie ga ik vanavond voorleggen. We hebben morgen een echo, wellicht krijg ik dan een fotootje mee of mag ik een foto maken van het scherm. En als alles goed is, wil ik toch wel echt naar mijn mama. Vrijdag zagen we al een knipper, maar vanwege het oude apparaat was een duidelijke foto niet echt een optie. Misschien morgen welquote:Op zondag 20 juli 2014 18:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kun je niet afspreken dat je het dan alleen je ouders nu verteld,kan mij zo voorstellen dat je het wilt delen!
Dit klinkt zeer bekend en ook hoopvol voor morgen! Moet jij voor de duidelijke echo's ook naar een andere plek dan de vk?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
In een echocentrum krijg je zeker mooie plaatjes! Van het apparaat dat mijn verloskundige heeft staan komen ook foto's die even goed een screenshot van een ruisbeeld op tv hadden kunnen zijn
Ah, dank. Weer wat geleerd!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, medische echo's gaan altijd via DvU hier! En idd, 040 hier! Jij ook?
Zoveel (omgeving) 040 hier? Dat wist ik niet!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Zekerwe kunnen onderhand wel een zaal vullen als we een 040-meet zouden houden
Nee, dat kan pas als je ook tot de bakfietsgilde behoortquote:Op zondag 20 juli 2014 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
zo, mamafiets besteld, BAM, nu kan ik "burgertrut" op mijn voorhooft laten tatoeëren
dat doen we pas bij meerdere kiddo'squote:Op zondag 20 juli 2014 19:45 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Nee, dat kan pas als je ook tot de bakfietsgilde behoort
En ik heb allebei....
Ach jah, je moet ergens beginnen natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doen we pas bij meerdere kiddo's![]()
![]()
ik ben nog maar een beginnert...
ja, dan ben je wel verloren onderhandquote:Op zondag 20 juli 2014 19:54 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Ach jah, je moet ergens beginnen natuurlijk![]()
Ik vind mezelf nu toch wel een aardige burgertrut met mamafiets, bakfiets, abbo op Dierenrijk, etc. Maar na (bijna) 3 kinderen mag het wel een keertje dacht ik zo...
Ik vind het ook een onwijs leuk park, vandaag weer de hele middag vertoeft. Kinderen hebben heerlijk in de speeltuin gespeeld, met vriend een paar keer rondje dieren gelopen en ik heb mijn boek uitgelezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan ben je wel verloren onderhand
Dierenrijk abo gaan wij ook nemen. Mijn schoonzusje is daar verzorger en geeft ook veel presentatiesdus daar kunnen we écht niet omheen
ideaal!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:00 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Ik vind het ook een onwijs leuk park, vandaag weer de hele middag vertoeft. Kinderen hebben heerlijk in de speeltuin gespeeld, met vriend een paar keer rondje dieren gelopen en ik heb mijn boek uitgelezen.
Inderdaad fijn dat je eerder kan! Scheelt weer een week afwachtenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:17 schreef Danaa het volgende:
Malteser it is!!
Oo SQ, nog een hoop drukte evengoed rondom de kamers!!
En ja, heeeeeeel fijn! Gaan het daarna ook aan meerdere mensen vertellen, pas mijn kleding nog maar amper of niet. Vind het fijner als mensen het weten en ik mijn buik lekker in ontspannen toestand kan houden!
Spannend Phaidra! Gelukkig mag je al vroeg. Succes!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:42 schreef Phaidra het volgende:
Ik mag ook morgen voor de eerste echo!! En ik ben vreselijk zenuwachtig ineens. Gelukkig al om 8.45!
Onze vk-praktijk maakt wel zelf alle echo's (behalve nekplooimeting). En van mijn vorige zwangerschap weet ik dat de plaatjes best goed zijn!
Geen bevalling dus om 9 uur... jammer!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Woow echo overkill![]()
![]()
Laat ik al die dames die deze week mogen dan alvast heul veul succes wensen![]()
Hoop dat iedereen van het positieve uit durft te gaan![]()
Ik ga vast mijn bed opzoeken. Wekker van manlief gaat morgen gewoon stipt om 4.30 en echt comfortabel zitten doe ik niet meer. Liggen is echt het fijnste. Met een boekske erbij![]()
Eens kijken of we wat beter kunnen slapen nu dat plakweer van afgelopen nacht weg is. Het heeft hier straks echt flink geregend en gehageld. Veel waterschade bij huizen.
Om je een hart onder de riem te steken. Hebben ze bij mij wel gedaan! Dag erna bevallen. (overigens hebben ze het wel gedaan omdat mn bloeddruk zodanig laag was dat er gevaar voor mij ontstond)quote:Op zondag 20 juli 2014 21:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja balen gm. Maja 1 troost.. het kan nu nog max 3 weken duren. Morgen heb ik weer controle. Maar geloof niet dat ze ondanks die 3 cm ontsluiting die ik al in de pocket heb met 39+1 gaan strippen![]()
Maar denk wel dat ik het ga vragen. Nee heb ik, ja kan ik krijgen
010 dan kan je toch ook makkelijke aansluiten bij een 070 meet?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:26 schreef Loj het volgende:
Hoi, ik doe weer ff een poging om sociaal te doen(maar alleen dit topic bijgelezen
)
Ik begin weer een beetje energie te krijgen
Lief wiegje SQ! Als de poezen erin willen, hier werkten ballonnen
Windjes en boeren... Beter eruit dan erin
Nog ff volhouden Mal, dan kan je het niet eens meer geheimhouden
Echo's!!! Succes en veel plezier morgen
040??? 010 is beter
Babykamers, wat jij mooi vindt moet je doen!!! (Ik heb vriendje zo ver, volgend weekend gaan we starten)
Mamafietsen!!!! Ja die ging ik ook nog ooit kopen
Wat fijn Danaa!
Twinkle! Herkenbaar, liggen is soms beteren succes morgen!
Mooi Zoe!
Hier zijn we het laatste trimester ingegaan![]()
Dus nu eindelijk maar eens starten met wat voorbereidingen![]()
Heb het boek hypnobirthing en borstvoeding van Cwen geleend. Want dit keer ga ik wel gewoon bevallen en borstvoeding geven! (Goede instelling toch)
En volgende weekend het kamertje klaarmaken en vergeet ik dan nog belangrijke dingen?
Poes is ook onderdeel van een gezin, dus ook belangrijkquote:Op zondag 20 juli 2014 22:58 schreef Amsel het volgende:
Mooie samenvattende post Loj, daar sluit ik me bij aan
Morgenochtend vroeg op om de dierenarts te bellen, we hebben weer een kat die opeens veel te dun is geworden. Ben best bang dat het weer mis is. En dat heeft helemaal niks met zwangerschappen of baby's te maken maar het houdt me wel bezig dus ik moest het even kwijt
010 boks!quote:Op zondag 20 juli 2014 22:26 schreef Loj het volgende:
Hoi, ik doe weer ff een poging om sociaal te doen(maar alleen dit topic bijgelezen
)
Ik begin weer een beetje energie te krijgen
Lief wiegje SQ! Als de poezen erin willen, hier werkten ballonnen
Windjes en boeren... Beter eruit dan erin
Nog ff volhouden Mal, dan kan je het niet eens meer geheimhouden
Echo's!!! Succes en veel plezier morgen
040??? 010 is beter
Babykamers, wat jij mooi vindt moet je doen!!! (Ik heb vriendje zo ver, volgend weekend gaan we starten)
Mamafietsen!!!! Ja die ging ik ook nog ooit kopen
Wat fijn Danaa!
Twinkle! Herkenbaar, liggen is soms beteren succes morgen!
Mooi Zoe!
Hier zijn we het laatste trimester ingegaan![]()
Dus nu eindelijk maar eens starten met wat voorbereidingen![]()
Heb het boek hypnobirthing en borstvoeding van Cwen geleend. Want dit keer ga ik wel gewoon bevallen en borstvoeding geven! (Goede instelling toch)
En volgende weekend het kamertje klaarmaken en vergeet ik dan nog belangrijke dingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou dat was em. Normaal gesproken is ze er alleen en is dit probleem er nooit. Maar dat zal je nu net zien he!![]()
Wat kun je je dan zorgen maken he?!quote:Op zondag 20 juli 2014 22:58 schreef Amsel het volgende:
Mooie samenvattende post Loj, daar sluit ik me bij aan
Morgenochtend vroeg op om de dierenarts te bellen, we hebben weer een kat die opeens veel te dun is geworden. Ben best bang dat het weer mis is. En dat heeft helemaal niks met zwangerschappen of baby's te maken maar het houdt me wel bezig dus ik moest het even kwijt
Oefenweeën present! nog minimaal n paar dagen binnen blijven, dinsdag sowieso controle en dan eens vragen naar t beleid, ben er benieuwd naar ivm bloeddruk...quote:Op maandag 21 juli 2014 01:13 schreef geppie het volgende:
[..]
Wat kun je je dan zorgen maken he?!![]()
Sterkte ermee hopelijk valt het mee en had ie last van de hitte!
Onze poes moest vorige week ook een paar dagen blijven in de dierenkliniek. Ook onwijs afgevallen. Bij de onze is het de schildklier, maar ze is ontzettend moeilijk met medicatie dus ze was op dieet. Maar ze stopte met eten dus is daar een paar dagen gedwangvoerd. Nu eet ze gelukkig wel weer maar er zit niet heel veel pit in (mss ook de warmte) en ze piest al twee dagen naast haar waterfontein ipv op de bak. Moeten over 2 weken weer op controle maar ga wrs eerder bellen.
Ontopic; hier ook al wat oefenweeënaf en toe. Ze moet nog effies blijven zitten hoor!
2 wuppiesquote:Op maandag 21 juli 2014 08:23 schreef Heliotrope het volgende:
Jammer Twinkle, ook van je vervelende nacht!
Sterkte voor Amsel en geppie!
En gevalletje wat balen dat het zo liep! Hopelijk binnenkort wel, anders toch een keertje extra langs gaan?
Ik zie nu pas voor het eerst het plaatje van gewoonmezelf (steeds op mobiel), en weet al niet meer wat de andere was
jup!quote:Op maandag 21 juli 2014 08:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Hebben jullie ook wel eens als je op je zij ligt, dat je ineens aan beide kanten op taillehoogte keisnel getrappel voelt? Ik kan me dit van 1.0 niet herinneren en deze doet dat bijna dagelijks. Vind het zo grappig voelen, ik stel me zo'n hond voor die met zn achterpoot gaat krabben als je zn buik krabt. Maar dan aan beide kantenzo snel gaat het!
Check! Daarom heb ik even gedacht dat ze overdwars lag (benen ene kant, armen andere kant), maar dat bleek niet het geval. Geen idee hoe ze het voor elkaar kreeg/krijgt (het is nu minder nu ze zo groot is). Heel raar maar leuk gevoel. Dit was ook het getrappel dat manlief het best kon voelen.quote:Op maandag 21 juli 2014 08:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Hebben jullie ook wel eens als je op je zij ligt, dat je ineens aan beide kanten op taillehoogte keisnel getrappel voelt? Ik kan me dit van 1.0 niet herinneren en deze doet dat bijna dagelijks. Vind het zo grappig voelen, ik stel me zo'n hond voor die met zn achterpoot gaat krabben als je zn buik krabt. Maar dan aan beide kantenzo snel gaat het!
quote:Op maandag 21 juli 2014 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Zouden ze dan gewoon jazzhands doen?
[ afbeelding ]
dit zijn de weken waarin je het meest aankomt. Dit gaat stagneren, no worriesquote:Op maandag 21 juli 2014 09:48 schreef Crumpette het volgende:
overigens lijkt het alsof ik weer een hele kilo ben aangekomen deze weekholy crap, niet elke week van nu tot 40 hoop ik
phewquote:Op maandag 21 juli 2014 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit zijn de weken waarin je het meest aankomt. Dit gaat stagneren, no worries
Vue, een gazelle bloom, mat paars metallic
Is het je hele buik? Klinkt als een harde buik namelijk..quote:Op maandag 21 juli 2014 09:44 schreef Vue het volgende:
Hoi!
Home sweet? home... Al was ik liever daar gebleven. Wel vaak met jullie meegelezen maar ik had echt weinig energie meer om te reageren, nu ook teruggelezen maar ik ben veel vergeten..![]()
Sq jouw wiegje is echt mooi! En een mammafiets! Geluksvogel! Welke heb je gekozen?
Geen 040 hier, maar 020!![]()
Phaidra en maltezer vandaag hun eerste echo's, spannend, succes dames!!
Amsel hopelijk komt alles goed met poezel! Nooit leuk zulke dingen..
Gevalletje wat een vreemde situatie met je schoonmoeder zeg! Snap dat je best een beetje telleurgesteld bent..
Geppies poezel ook al niet in orde, hopelijk knapt hij toch snel op!
Hier ook vandaag 31 weken!jompels voor ons Soesa! Baby doet toch wel een beetje gek, ik voel weinig getrappel meer de afgelopen week, maar tegenwoordig voelt het alsof ze zich afzet en dan via mijn buik naar buiten wil komen of zo? Voelt niet heel prettig moet ik zeggen, gedeelte van buik staat dan ook helemaal strak en dat blijft dan een paar seconden zo en dan even rust en dan weer opnieuw.. Herkent iemand dit?
haha ja maar dat valt niet te vergelijken, jij hebt 2 babiesquote:Op maandag 21 juli 2014 09:55 schreef Zoë23 het volgende:
Wisseldagen!wat gaan de weken snel!
zieke poezen..
Crumpette
Kilo's! Hier met 22wk +7kg
wat Zoe zegt.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Kilo's.....ik ben gestopt met wegen..
Dat is waar, maar als k er wat minder in zou proppen dan....quote:Op maandag 21 juli 2014 10:05 schreef Zoë23 het volgende:
crumpette
dat is waar
gm
maar jij hebt bedrust!en bekkenpijn.
dan beweeg/verbruik je niet zoals je dat normaal zou doen
Ik ben bepaald niet atletisch hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
En sommigen zijn ook wat gevoeliger voor het aanmaken van vetjes en snoepen wat meer dan anderen(hoi). Als ik zo'n gezonde eter + atleet was geweest had ik ook geen pregravida adipositas gehad. Crump en Zoë staan daar duidelijk anders in
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:14 schreef Phaidra het volgende:
O hai!
We hebben een knipper![]()
![]()
. Een prachtig compleet kindje met al armpjes en beentjes en de eerste aanleg van de hersenen. 8+6 volgens de meting, in plaats van 9 weken volgens cyclus. Omdat metingen voor de 9 weken niet betrouwbaar genoeg zijn, mag ik inderdaad over 2 weken nog een keertje
. Plaatje erbij:
[ afbeelding ]
nee ok, dat gaat ook weer te verquote:Op maandag 21 juli 2014 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Nee okee maar je bent ook geen vuilnisvat denk ik
Yeah!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:14 schreef Phaidra het volgende:
O hai!
![]()
. Een prachtig compleet kindje met al armpjes en beentjes en de eerste aanleg van de hersenen. Dooierzak was nog te zien, maar ook de navelstreng zat er al aan. 8+6 volgens de meting, in plaats van 9 weken volgens cyclus. Omdat metingen voor de 9 weken niet betrouwbaar genoeg zijn, mag ik inderdaad over 2 weken nog een keertje
. Plaatje erbij:
[ afbeelding ]
Ja he! Ze had ook nog ingezoomd, zodat je alles in detail kon zien, maar dan werd het zo korrelig dat ik er zelf niet zoveel meer van kon makenquote:Op maandag 21 juli 2014 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Dat scheelt maar een dagje phaidra, heel netjes! Enmooie echo! Ik zie er echt al een mensje in
ik had mijn termijnecho met 10+4, over twee weken zie je echt een complete mini beebquote:Op maandag 21 juli 2014 10:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja he! Ze had ook nog ingezoomd, zodat je alles in detail kon zien, maar dan werd het zo korrelig dat ik er zelf niet zoveel meer van kon maken.
plus vier met hoeveel weken? 20 toch? Da's echt superweinigquote:Op maandag 21 juli 2014 10:18 schreef AwayTL het volgende:
+4.. Ik ga niet meer op de weegschaal staan.. Kan beter zeggen dat ik niet meer ga snoepen. Yeah, as if
.
Succes en plezier bij alle echo's vandaag!
+15 nu? of met 20 wk?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plus vier met hoeveel weken? 20 toch? Da's echt superweinig
(maar misschien heb ik wat ruis in mijn referentiekader door mijn +15, dat zou kunnen)
Nee, nu. Met 20 weken was het + 11/12 ofzoquote:
pregravida adipositas box! ik voel me erg gezegend dat ik in de eerste maanden totaal geen eetlust meer had (en niet ziek geweest ben op 1 keer na) en daardoor ben afgevallen ipv aangekomen. Gewoon ook eens een gelukje van de natuur voor mij! dat ik nu nog steeds niks aankom (er was ineens weer een kilo af zelfs) komt echt niet van mijn atletisch gedrag, drukke bezigheden of gezonde eetgewoontes (al eet ik wel iets gezonder dan voor de zwangerschap).quote:Op maandag 21 juli 2014 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
En sommigen zijn ook wat gevoeliger voor het aanmaken van vetjes en snoepen wat meer dan anderen(hoi). Als ik zo'n gezonde eter + atleet was geweest had ik ook geen pregravida adipositas gehad. Crump en Zoë staan daar duidelijk anders in
Wat leuk, wat lief, wat tof!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:14 schreef Phaidra het volgende:
O hai!
![]()
. Een prachtig compleet kindje met al armpjes en beentjes en de eerste aanleg van de hersenen. Dooierzak was nog te zien, maar ook de navelstreng zat er al aan. 8+6 volgens de meting, in plaats van 9 weken volgens cyclus. Omdat metingen voor de 9 weken niet betrouwbaar genoeg zijn, mag ik inderdaad over 2 weken nog een keertje
. Plaatje erbij:
[ afbeelding ]
Maar nu +15 is volgens mij ook niet te veel hoor, dan blijf je ws wel onder de 20?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, nu. Met 20 weken was het + 11/12 ofzo
Of eigenlijk weet ik dat niet meer zeker. Ik werd het EXCESSIVE gebrul van app al snel beu
Ja, ik wil nu wel in de lijstquote:Op maandag 21 juli 2014 10:20 schreef Crumpette het volgende:
Ja Phaidra, wil je in de lijst? heb je al een UD?
Voor iemand met een start-BMI van 33 is het veel te veelquote:Op maandag 21 juli 2014 10:22 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Maar nu +15 is volgens mij ook niet te veel hoor, dan blijf je ws wel onder de 20?
Ssst, de -2 van t kotsen niet meegerekend.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plus vier met hoeveel weken? 20 toch? Da's echt superweinig
(maar misschien heb ik wat ruis in mijn referentiekader door mijn +15, dat zou kunnen)
ja ik weet t natuurlijk niet zeker... t is hier nu ook niet meer warm. ach, ik hou t wel in de gaten, en ben nog geen 28 weken ook... voel in elk geval wel elke dag iets.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, volgens mij hebben bijna alle babies zich anders gedragen de afgelopen dagen als ik het zo leesEn andere ligging scheelt echt veel! Het is hier nu 21 graden en Henka is acuut weer zeer actief
![]()
Koppie kun je zeker al wel voelen hoor!
is dat écht gemiddeld, of dat wat ze aanraden? In het "bevallen en opstaan" boek van mijn moeder, uit 1980, wordt nog 12,5-15 kg aangeraden, overigensquote:Op maandag 21 juli 2014 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor iemand met een start-BMI van 33 is het veel te veel
Je komt gemiddeld geschmiddeld 7-12 kilo aan in een zwangerschap. Dikzakken meestal minder. Die hoeven namelijk geen vetreserve aan te leggen. Maar ach. Ik ben allang blij dat het momenteel stagneert. Ik heb de eerste 25 weken constant honger gehad
Toen hadden ze nog niet zo veel mekdonnaldsen enzoquote:Op maandag 21 juli 2014 10:30 schreef Crumpette het volgende:
[..]
is dat écht gemiddeld, of dat wat ze aanraden? In het "bevallen en opstaan" boek van mijn moeder, uit 1980, wordt nog 12,5-15 kg aangeraden, overigens. staan wel meer dingen in die tegenwoordig anders zijn.
aangeraden volgens mij. bij bmi 30+ is aangeraden 0-5 kg... maar volgens mij is t nauwelijks/moeilijk zelf te sturen en wegen veel vk's om die reden niet eens meer...quote:Op maandag 21 juli 2014 10:30 schreef Crumpette het volgende:
[..]
is dat écht gemiddeld, of dat wat ze aanraden? In het "bevallen en opstaan" boek van mijn moeder, uit 1980, wordt nog 12,5-15 kg aangeraden, overigens. staan wel meer dingen in die tegenwoordig anders zijn.
das waarquote:Op maandag 21 juli 2014 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog niet zo veel mekdonnaldsen enzoen hadden mensen dus veel minder pregravida adipositas
Ik vind ze zó arrogant met die naam he... maar t zijn grotendeels aardige jongensquote:Op maandag 21 juli 2014 10:39 schreef Crumpette het volgende:
omg zingt jouw man bij the Elite no1 male choir?![]()
fantastisch!
haha, ja ik herken gewoon zo goed de toon/mond waaruit het komt. oud-koorgenoten van me, deels al niet meer betrokken, en dan irriteert het me lichtquote:Op maandag 21 juli 2014 10:46 schreef Crumpette het volgende:
hehe ik vind ze wel heel grappig, met bravoure enzo. Verbaast me niks dat dat voorkomt uit het NSKKhet stomme is, ik was 27 juni in Ams en liep langs de locatie waar ze gingen zingen! Ik was onderweg naar een feestje van een ander koor
nouja, een van mijn werkgevers
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:48 schreef Crumpette het volgende:
bariton martin, check. Handig, in koren![]()
Mijnes is bas-bariton (maar ondertussen meer neigend naar bas geloof ik). In ruste, dat welgaat weer gewoon dagelijks naar kantoor sinds een paar jaar.
Jep, die studeert nog waar ik nu een jaar klaar ben. En ken hem ook van SKA, in een ver verleden, hoewel ik daar meer zong met zijn oudere broer. Maar die is nu fulltime met OLGA bezig lijkt me? (wat ik dan charmant vind, maar alleen voor 10 min ongeveer. weinig afwisselend, meer: kijk ons eens jonge mannen zijn en zoete liedjes zingen)quote:Op maandag 21 juli 2014 10:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
haha, ja ik herken gewoon zo goed de toon/mond waaruit het komt. oud-koorgenoten van me, deels al niet meer betrokken, en dan irriteert het me licht
Jaja, het begon als ehh... "iets wat ik niet meer weet" en the flying napkins... een soort geimproviseerde a-capella bonte-avond actG.ulian zat er toen ook nog bij. Die ken je misschien wel?
ohja dat was ook zoquote:Op maandag 21 juli 2014 10:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Hij heeft ooit bas solo gezongen in ons allereerst Mozart project. Omdat hij Q kende, als vriendendienst...
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:50 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Jep, die studeert nog waar ik nu een jaar klaar ben. En ken hem ook van SKA, in een ver verleden, hoewel ik daar meer zong met zijn oudere broer. Maar die is nu fulltime met OLGA bezig lijkt me? (wat ik dan charmant vind, maar alleen voor 10 min ongeveer. weinig afwisselend, meer: kijk ons eens jonge mannen zijn en zoete liedjes zingen)
Ja, best te doen toch voor een moederfiets?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:54 schreef Vue het volgende:
O sq! Ik had je fiets even opgezocht op google en
hihi. nou na een fikse stembandepisode was t voor mij ook niet meer zo zorgeloos. mijn toppunt was echt 2008-2009-2010... daarna bergafwaarts met de projecten en de stem...quote:Op maandag 21 juli 2014 10:57 schreef Crumpette het volgende:
helaas wordt dat anders als het je baan isdat aspect was als amateur veel leuker. Nu alleen nog na concerten, en dan vaak ook nog alleen na het laatste concert... goddank zing ik alt en hoef ik me niet druk te maken over "morgen zingen" bij 1 wijntje
![]()
en straks ws helemaal niet meerkan ik niet wachten om naar huis te gaan naar mijn gezin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Nou kan dat ook een voorkeur van Q geweest zijn, die had wat eigen ideeënquote:Op maandag 21 juli 2014 11:08 schreef Crumpette het volgende:
Jep, dat is mn vriendje. Weinig veranderd de laatste jaren zo te horenIdd wat een tempo zeg
helemaal geen wisseling naar de tenor, waar hij hoort.
Nouja, ik krijg iig een hele luidruchtige baby?sorry voor de offtopic!
Indiërquote:Op maandag 21 juli 2014 11:20 schreef AwayTL het volgende:
Nestldrang kicks in! Wil alles gezellig hebben/maken. Terwijl vriend mij normaal beticht van het feit dat ik hetbest kan overleven in een witte betonnen ruimte met internetverbinding.
Ja, dat vond ik ook! De vorige keer was mijn eerste echo met 10+2 dacht ik, maar zo heel veel scheelt dat ook niet. Iets duidelijker armpjes en beentjes rond die tijd, maar ik had niet gedacht dat het nu ook al zo compleet wasquote:Op maandag 21 juli 2014 11:13 schreef Amsel het volgende:
[..]
Wat een mooi plaatje! Het is al een echte baby zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Afgelopen 11 september (lekkere datum ookquote:Op maandag 21 juli 2014 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
is jouw moeder recent overleden Phaidra? Dat is sowieso al erg zwaar lijkt me, maar helemaal als je zwanger bent![]()
![]()
Fee, denk je aan jezelf?
Zolena, wanneer ben jij ook al weer uitgerekend?
Och Phaidra, dat is ook gewoon stom en verdrietigquote:Op maandag 21 juli 2014 12:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Afgelopen 11 september (lekkere datum ook), dus nog niet zo heel lang geleden idd. Meestal kan ik alles heel goed relativeren (ze was erg ziek en het is echt goed zo, hoe verdrietig ook), maar nu is het even k*t.
Ik wou zeggenquote:Op maandag 21 juli 2014 12:49 schreef Fee-nix het volgende:
Phaidra, dikke knuf. Lijkt mij heel moeilijk.
Twinkle, nu rustig aan he!! (Hoor wie het zegt...)
maar je hebt dus al een rolstoel?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:07 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb zin in chips en ik ga het pakken ook(maar ik heb straks met dreumes braaf een bammetje gegeten
.. dus het is niet ter compensatie van...)
Ik denk dat ik straks wel met een rolstoel richting de poli ga want ik kom echt niet meer vooruit door mijn activiteit van vanmorgen. De trip van de parkeergarage tot aan de poli is een dikke 10 minuten gok ik zo
Dat is net zo goed heel stomquote:Op maandag 21 juli 2014 12:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Phaidra da's klote ja
En daarom vind ik het soms dus des te moeilijker dat mijn moeder alive and kicking rond loopt, maar nooit heeft omgekeken naar haar kinderen en haar kleinkind. Ja, op de dag van de geboorte.. dan moet ze overal met haar snufferd vooraan staan. Maar dat hoeft van mij dan weer niet.![]()
Nee die kun je daar in de parkeergarage pakken haha. Gelukkig niet!quote:
Komt -ie he....quote:Op maandag 21 juli 2014 13:26 schreef Crumpette het volgende:
Maagzuur hier nog niet gehad.. maar ik heb dat van mijn leven nog nooit gehad, dus verwacht het eigenlijk ook niet. Vriendje heeft er vaak last van, lijkt me heel vervelend..
Hehehe!quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:43 schreef Skoap het volgende:
[..]
Hehehe!
Ik heb het zowaar geen 1x gehad tijdens zwangerschap of ervoor /erna
Drie. En m'n moeder past ook een dag op. Ik ga een dag minder werken. Alles wel onder voorbehoud, we moeten afwachten of het contract van m'n man verlengd wordt, dat horen we hopelijk binnen een paar weken. Dat maakt het ook wel heel lastig om uit te rekenen wat het ons gaat kosten, jaarinkomen is moeilijk vast te stellen op deze manier.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Pijnlijk he AmselHoeveel dagen gaat de jouwes?
Wonen jullie eigenlijk nog in de regio?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:00 schreef Amsel het volgende:
[..]
Drie. En m'n moeder past ook een dag op. Ik ga een dag minder werken. Alles wel onder voorbehoud, we moeten afwachten of het contract van m'n man verlengd wordt, dat horen we hopelijk binnen een paar weken. Dat maakt het ook wel heel lastig om uit te rekenen wat het ons gaat kosten, jaarinkomen is moeilijk vast te stellen op deze manier.
holy molyquote:Op maandag 21 juli 2014 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wonen jullie eigenlijk nog in de regio?
Ja, bruto zit je dan aan een 900 per maand ofzo he? Echt
nee klopt, vergeleken bij kind 1 is kind 2 bijna gratisquote:Op maandag 21 juli 2014 15:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Wij zijn ook opvang aan het regelen (tot nu toe niet nodig gehad ivm schoonouders, het feit dat ik redelijk wat thuis kan werken en mijn vriend die 4x9 werkt). We hebben waarschijnlijk drie dagdelen nodig straks en hoewel het veel geld is, viel het me netto nog mee. Maar ik had het tweede kind duurder verwacht. Daar betaal je niet zo heel veel voor.
Als je verder een goed gevoel hebt bij je ouders die oppassen enzo, die randvoorwaarden, dan is het ook wel écht leuk als je kind op die manier een band opbouwt met opa en/of oma. Dat vind ik nu echt supertof om te zien. Zowel opa en oma als S vinden die wekelijkse dag samen fantastischquote:Op maandag 21 juli 2014 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
ja, met onregelmatige werktijden is dat wel echt naadje. Hebben jullie flexibele KDV's in 070? Lijkt me haast wel in zo'n grote stad toch?
ik zou ook eerst voor drie dagen gaan, maar ik denk dat ik toch mijn moeder maar haar zo gewenste oppasdag ga geven. Dat scheelt me inderdaad 300 euro bruto per maand. Krijgen we dan wel iets van 30% op terug, maar dat is pas bij de belastingteruggave.
ja, ik vertrouw het wel. En ze hebben een enorme hont, da's ook goed voor een kind.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Als je verder een goed gevoel hebt bij je ouders die oppassen enzo, die randvoorwaarden, dan is het ook wel écht leuk als je kind op die manier een band opbouwt met opa en/of oma. Dat vind ik nu echt supertof om te zien. Zowel opa en oma als S vinden die wekelijkse dag samen fantastisch
is er wel, maar ik heb nog niks gezien zo flexibel als ik het nodig heb. Je moet dan toch een X aantal dagen per maand afnemen, en daar kan ik gewoon niks mee. Kan ik, als het echt niet uitkan, beter op zoek naar iemand die minder strakke regels hanteert en meer van de persoonlijke aanpak is (gastouder). Maar het blijft onzeker... gewoon maar kijken hoe het moet straks, vooralsnog heb ik nog geen werk staan voor 2015quote:Op maandag 21 juli 2014 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
ja, met onregelmatige werktijden is dat wel echt naadje. Hebben jullie flexibele KDV's in 070? Lijkt me haast wel in zo'n grote stad toch?
ik zou ook eerst voor drie dagen gaan, maar ik denk dat ik toch mijn moeder maar haar zo gewenste oppasdag ga geven. Dat scheelt me inderdaad 300 euro bruto per maand. Krijgen we dan wel iets van 30% op terug, maar dat is pas bij de belastingteruggave.
Man werkt 4x9 en ik ga 4x8 werken
Anders gewoon een draagzak in je kostuums laten inbouwenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
is er wel, maar ik heb nog niks gezien zo flexibel als ik het nodig heb. Je moet dan toch een X aantal dagen per maand afnemen, en daar kan ik gewoon niks mee. Kan ik, als het echt niet uitkan, beter op zoek naar iemand die minder strakke regels hanteert en meer van de persoonlijke aanpak is (gastouder). Maar het blijft onzeker... gewoon maar kijken hoe het moet straks, vooralsnog heb ik nog geen werk staan voor 2015freelancer ftw
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn moeder kan echt niet wachten tot ze met 't jong kan gaan lopen pronken, ik vind het gewoon aandoenlijkZe is al wandelroutes aan het uitdenken
helaas ken ik geen opera's met een kangaroe erinquote:Op maandag 21 juli 2014 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Anders gewoon een draagzak in je kostuums laten inbouwen
De onderliggende boodschap is hier:quote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
![]()
mijn mutti had het al over campingbedjes en of we het kindje misschien wel bij hun willen brengen als wij er een keer tussen uit willenwant dat mag wel en zou ze heel leuk vinden enz enz. Lief hoor die oma's.
ja eeh, leuk, maar ze wonen zowat in duitslandquote:Op maandag 21 juli 2014 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De onderliggende boodschap is hier:
OMG BRENG DE BABY ZO VAAK MOGELIJK HIERHEEN ALSJEBLIEFT JA NU METEEN!
Oma's
win-win!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:17 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja eeh, leuk, maar ze wonen zowat in duitslanden ik heb geen auto. Kom maar halen die handel! ;-)
maar ik hou stiekem ook een mogelijke werkgever aan die kant van het land in de gaten voor audities, als ik daar zo nu en dan eens een project zou kunnen doen kan ik namelijk mini meenemen, bij mutti slapen, en met gratis oppas
In de bomenbuurt zit gastouderopvang S.amara. Is een kennis van me, zelf net een tweede kindje gekregen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
![]()
mijn mutti had het al over campingbedjes en of we het kindje misschien wel bij hun willen brengen als wij er een keer tussen uit willenwant dat mag wel en zou ze heel leuk vinden enz enz. Lief hoor die oma's.
oh thanks voor de tip! ik ben niet zo van de vrije school zelf, maar ik hou het zeker in mn achterhoofdquote:Op maandag 21 juli 2014 15:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
In de bomenbuurt zit gastouderopvang S.amara. Is een kennis van me, zelf net een tweede kindje gekregen.
Ze is docent muziek en de GO is vooral op basis van lief, gezond, natuur en muziek. Ze is zelf van de vrije school geloof ik. Als ik een GO zou willen zou ik m zo naar haar brengen. Geen idee of ze plek heeft overigens...
We wonen tussen Den Haag en Rotterdam. Kinderopvang zit hier letterlijk om de hoek trouwens, is zelfs in zwangere toestand slechts 5 minuten lopen!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
Wonen jullie eigenlijk nog in de regio?
ja ideaal! Heb ik dus ook straksquote:Op maandag 21 juli 2014 15:33 schreef Amsel het volgende:
[..]
We wonen tussen Den Haag en Rotterdam. Kinderopvang zit hier letterlijk om de hoek trouwens, is zelfs in zwangere toestand slechts 5 minuten lopen!
Ik ook nietquote:Op maandag 21 juli 2014 15:24 schreef Crumpette het volgende:
[..]
oh thanks voor de tip! ik ben niet zo van de vrije school zelf, maar ik hou het zeker in mn achterhoofd
Ik duim dat het wat gaat doen!!quote:Op maandag 21 juli 2014 16:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Gestript![]()
Nu weer lekker naar schoonouders, daar aanschuiven aan tafel en dan hopelijk vannacht weer terug naar het zkh
Jeeeej Malteser congratsquote:Op maandag 21 juli 2014 17:13 schreef Malteser het volgende:
Een knipper en frummel zit netjes in de baarmoeder. Rond de 11 weken terugkomen voor de termijnecho maar we lagen netjes op schema gezien mijn laatste echte menstruatie.
Wij zijn blij!
Oe, het is dus nog niet beter met rijden? Vervelend. Moet je nog vaak op en neer?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:19 schreef kwakz0r het volgende:
Aangezien ik met mijn niet-zwangere vette pens al niet tussen t stuur en zadel van mijn haastig gekochte iets te grote tweedehandsje pasterijdt J. daar nu op en koop ik tzt een ekte mamafiets. Wel zoeken naar een 48 of 49 inch frame, want 50 is al te groot als de zadelpen verend is...
Verder weinig onthouden, sta even op een parkeerplaats bij te lezen, werd erg moe onderweg. Zwolle is dan best ver...
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:13 schreef Malteser het volgende:
Een knipper en frummel zit netjes in de baarmoeder. Rond de 11 weken terugkomen voor de termijnecho maar we lagen netjes op schema gezien mijn laatste echte menstruatie.
Wij zijn blij!
Jeeej!!quote:Op maandag 21 juli 2014 17:13 schreef Malteser het volgende:
Wij zijn blij!
Niet echt nee, maar gelukkig hoef ik niet vaak zo ver. En ook niet vaak alleen meer.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:22 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Oe, het is dus nog niet beter met rijden? Vervelend. Moet je nog vaak op en neer?
voor de goede ech van Malteser
Voedingskussenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar gelukkig hoef ik niet vaak zo ver. En ook niet vaak alleen meer.
Net wel goed geshopt bij prenatal met tante. Hydrofielen, lakentjes, badcapejes, waskussenhoezen, alle kleine meuk, mezelf getrakteerd op een voedingskussen
Nu alleen nog de grote dingenbox, wagen, maxi cosi, Tripp Trapp
ik krijg mijn machtige lichaam echt niet achter het stuur van een gewone-fiets-met-voorzitje geperst, helaasquote:Op maandag 21 juli 2014 17:10 schreef Zoë23 het volgende:
GM
Lief van je moeder
Twinkle
Spannend!
NTS
Fijn dat je familie zo betrokken is.
Mamafiets, heb een gewone fiets met Yepp fietsstoeltje. Kan prima.
Met 3 kindjes ga ik ( eerst nog niet ) fietsen.. We zien later wel hoe we dat gaan regelen. We wonen 5min van de stad dus wandelen gaat ook prima.
Eerst maar 2 nieuwe auto's regelen.
Jij maakt jezelf echt veel romiger dan ik zie op de foto... IK kan ook prima op n gewone fiets met zitje en ben volgens mij voller qua buik (niet zwanger) dan jij...quote:Op maandag 21 juli 2014 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg mijn machtige lichaam echt niet achter het stuur van een gewone-fiets-met-voorzitje geperst, helaas
Beterschapquote:Op maandag 21 juli 2014 17:36 schreef Heliotrope het volgende:
Malteser![]()
Het lijkt me heel moeilijk rond te komen van 1 salaris, denk dat we dan zouden moeten verhuizen. We werken allebei fulltime en gaan beiden naar 32 uur. Mijn ouders gaan een dag per week oppassen. Mijn moeder kijkt er ook zo lief enthousiast naar uitHelemaal thuis zijn zou ik overigens ook heel moeilijk vinden denk ik.
Ik voel me echt niet lekker vandaag. Rugpijn en bij een stukje lopen al buiten adem, en geen energie. Allemaal wel logisch en had ik ook wel in mindere mate, maar het lijkt nu losgebarsten en voelt als griep ofzo. Ter compensatie schopt ze weer als vanouds, dus geen zorgen en eigenlijk wil ik niet klagen, want het hoort er verder bij denk ik. Zo maar in bad
Dan zul je wel betere opstapskills hebben dan ikquote:Op maandag 21 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf echt veel romiger dan ik zie op de foto... IK kan ook prima op n gewone fiets met zitje en ben volgens mij voller qua buik (niet zwanger) dan jij...
Die kinderstoel heb je de eerste maanden nog niet nodig dus daar kun je nog even voor sparenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar gelukkig hoef ik niet vaak zo ver. En ook niet vaak alleen meer.
Net wel goed geshopt bij prenatal met tante. Hydrofielen, lakentjes, badcapejes, waskussenhoezen, alle kleine meuk, mezelf getrakteerd op een voedingskussen
Nu alleen nog de grote dingenbox, wagen, maxi cosi, Tripp Trapp
Niet heel vrouwelijk nu ik er zo over nadenk.....quote:Op maandag 21 juli 2014 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zul je wel betere opstapskills hebben dan ik
ja sorryquote:Op maandag 21 juli 2014 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ga jij nou ook je UI veranderen crump?
Bij deze dan, ik sla gewoon terug
mijne ook, alleen dat verhaal gaat lang terug, en was nog voordat ik uberhaupt in OUD durfde te komenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:54 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja sorrydie vorige was ook maar een soort van een garpje die ik toen nooit meer heb veranderd
...
wtf bonen in blikmijne slaat iig nog ergens op
Dankje!quote:Op maandag 21 juli 2014 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn Malteser
[..]
Beterschap![]()
ja en dat ook, van 1 salaris kunnen wij niet leven. Lees: zouden we meten verhuizen naar een flatje / saai dorp / nieuwbouwwijk / huurhuis, en dat willen we niet. Los daarvan zou ik doodongelukkig worden van fulltime thuis zitten, ik zie al wat het soms met andere mensen doet die wel willen maar niet kunnen werken. Ieder natuurlijk zijn ding, dat weet ik, en ik ben best heel ruimdenkend en meelevend in vrijwel alles, maar dat gezonde jonge mensen vrijwillig de hele dag thuis willen zitten kan ik nog steeds moeilijk begrijpen, sorry
ik jompel niet voor bonen in blikquote:Op maandag 21 juli 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijne ook, alleen dat verhaal gaat lang terug, en was nog voordat ik uberhaupt in OUD durfde te komen
Het is trouwens doperwtjesfestini
een foto van tieten mag anders ook altijdquote:Op maandag 21 juli 2014 17:58 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik jompel niet voor bonen in blik. maarre, ik kijk het even aan met de crumpet UI... weet ook nog niet wat ik hier van vind eigenlijk..
Ja, ik ben ook wel opgevoed door een militair en daardoor heb ik (financiële) onafhankelijkheid en vooral zelfredzaamheid als belangrijke value mee gekregen (lees: dat is er in gedrilld), als je ouders wat holistischer zijn ingesteld is dat wellicht anders. Dus ik geef toe dat mijn kijk daarop wat extreem is. Ik werk al sinds mijn tiendequote:Op maandag 21 juli 2014 17:57 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Dankje!
Ja inderdaad. Ik zou er ook ongelukkig van worden, ik kan me alleen wel voorstellen dat er mensen zijn die dat anders hebben. Mensen die onvrijwillig thuis zitten zijn natuurlijk ook de soort mensen die juist willen werken.
Ik kan me wel voorstellen dat je je voldoening en sociale contacten kan halen uit iets anders dan werk, maar kan dat zelf niet denk ik.
Bij crumpette zijn het nu crumpets, duidelijker kan m.i. nietquote:Op maandag 21 juli 2014 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ga jij nou ook je UI veranderen crump?
Bij deze dan, ik sla gewoon terug
het gaat niet om logica, maar om de verwarring in m'n hoofdquote:Op maandag 21 juli 2014 18:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bij crumpette zijn het nu crumpets, duidelijker kan m.i. niet
Tripp trapp gaan we idd kopen bij de mama mazzeldagen in september, net als wipstoeltje denk ik.
Kinderwagen is deels kado van schoonouders. Dus we redden het wel.
Ben thuis! Wat een kutrit. Moe, regen, aquaplaning, vrachtwagens, idioten die hun knipperlicht niet gebruiken... Maar ben er !
Wat fijn!!quote:Op maandag 21 juli 2014 17:13 schreef Malteser het volgende:
Wij zijn blij!
Wij hebben de trip trapp net twee weken in huis en I zit er nog niet echt stevig in. Met die aankoop kun je echt een half jaar wachten, mocht je uitgaven willen spreiden. Bespaart ook ruimte.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:27 schreef kwakz0r het volgende:
Bij crumpette zijn het nu crumpets, duidelijker kan m.i. niet
Tripp trapp gaan we idd kopen bij de mama mazzeldagen in september, net als wipstoeltje denk ik.
Ik weet niet meer bij welke winkel het was, maar ik heb ze recent wel in de aanbieding gezien...quote:Op maandag 21 juli 2014 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn die tripp trapp dingen eigenlijk wel goedkoper in de sale dagen? Volgens mij doet stokke daar nooit aan mee!
Wij hebben dezelfde! Ook 2e hands, maar de bak was nog nooit gebruikt en het zitdeel ook weinig, omdat ze een duowagen gingen halen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef krijgerrtje het volgende:
Wij hebben een tweedehands mutsy transporter. Een verouderd model, maar wel voor weinig geld kunnen kopen! Ben er zo blij mee![]()
Al heb ik hem nog niet kunnen uitproberen
Wij hebben hem ook. Hij gaat nu mee voor kind 2 en ik vind het een fijne wagen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef krijgerrtje het volgende:
Wij hebben een tweedehands mutsy transporter. Een verouderd model, maar wel voor weinig geld kunnen kopen! Ben er zo blij mee![]()
Al heb ik hem nog niet kunnen uitproberen
Jep herkenbaar! Hier doet ze heel 'voorzichtig' d'r been/voet/arm/hand/hoofd whatever tegen m'n buik en eigenlijk voel je dan alleen een hard propje. Kijk ik naar m'n buik en dan zit er een bult inquote:Op maandag 21 juli 2014 09:44 schreef Vue het volgende:
Hier ook vandaag 31 weken! jompels voor ons Soesa! Baby doet toch wel een beetje gek, ik voel weinig getrappel meer de afgelopen week, maar tegenwoordig voelt het alsof ze zich afzet en dan via mijn buik naar buiten wil komen of zo? Voelt niet heel prettig moet ik zeggen, gedeelte van buik staat dan ook helemaal strak en dat blijft dan een paar seconden zo en dan even rust en dan weer opnieuw.. Herkent iemand dit?
Kipseparatorvlees met maiskorstquote:Op maandag 21 juli 2014 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het gaat niet om logica, maar om de verwarring in m'n hoofd![]()
thuis! Ga je wat lekkers eten?
ik zit even met de achterpui open, het regentdus kan de warmte naar buiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |