wat Zoe zegt.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Kilo's.....ik ben gestopt met wegen..
Dat is waar, maar als k er wat minder in zou proppen dan....quote:Op maandag 21 juli 2014 10:05 schreef Zoë23 het volgende:
crumpette
dat is waar
gm
maar jij hebt bedrust!en bekkenpijn.
dan beweeg/verbruik je niet zoals je dat normaal zou doen
Ik ben bepaald niet atletisch hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
En sommigen zijn ook wat gevoeliger voor het aanmaken van vetjes en snoepen wat meer dan anderen(hoi). Als ik zo'n gezonde eter + atleet was geweest had ik ook geen pregravida adipositas gehad. Crump en Zoë staan daar duidelijk anders in
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:14 schreef Phaidra het volgende:
O hai!
We hebben een knipper![]()
![]()
. Een prachtig compleet kindje met al armpjes en beentjes en de eerste aanleg van de hersenen. 8+6 volgens de meting, in plaats van 9 weken volgens cyclus. Omdat metingen voor de 9 weken niet betrouwbaar genoeg zijn, mag ik inderdaad over 2 weken nog een keertje
. Plaatje erbij:
[ afbeelding ]
nee ok, dat gaat ook weer te verquote:Op maandag 21 juli 2014 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Nee okee maar je bent ook geen vuilnisvat denk ik
Yeah!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:14 schreef Phaidra het volgende:
O hai!
![]()
. Een prachtig compleet kindje met al armpjes en beentjes en de eerste aanleg van de hersenen. Dooierzak was nog te zien, maar ook de navelstreng zat er al aan. 8+6 volgens de meting, in plaats van 9 weken volgens cyclus. Omdat metingen voor de 9 weken niet betrouwbaar genoeg zijn, mag ik inderdaad over 2 weken nog een keertje
. Plaatje erbij:
[ afbeelding ]
Ja he! Ze had ook nog ingezoomd, zodat je alles in detail kon zien, maar dan werd het zo korrelig dat ik er zelf niet zoveel meer van kon makenquote:Op maandag 21 juli 2014 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Dat scheelt maar een dagje phaidra, heel netjes! Enmooie echo! Ik zie er echt al een mensje in
ik had mijn termijnecho met 10+4, over twee weken zie je echt een complete mini beebquote:Op maandag 21 juli 2014 10:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja he! Ze had ook nog ingezoomd, zodat je alles in detail kon zien, maar dan werd het zo korrelig dat ik er zelf niet zoveel meer van kon maken.
plus vier met hoeveel weken? 20 toch? Da's echt superweinigquote:Op maandag 21 juli 2014 10:18 schreef AwayTL het volgende:
+4.. Ik ga niet meer op de weegschaal staan.. Kan beter zeggen dat ik niet meer ga snoepen. Yeah, as if
.
Succes en plezier bij alle echo's vandaag!
+15 nu? of met 20 wk?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plus vier met hoeveel weken? 20 toch? Da's echt superweinig
(maar misschien heb ik wat ruis in mijn referentiekader door mijn +15, dat zou kunnen)
Nee, nu. Met 20 weken was het + 11/12 ofzoquote:
pregravida adipositas box! ik voel me erg gezegend dat ik in de eerste maanden totaal geen eetlust meer had (en niet ziek geweest ben op 1 keer na) en daardoor ben afgevallen ipv aangekomen. Gewoon ook eens een gelukje van de natuur voor mij! dat ik nu nog steeds niks aankom (er was ineens weer een kilo af zelfs) komt echt niet van mijn atletisch gedrag, drukke bezigheden of gezonde eetgewoontes (al eet ik wel iets gezonder dan voor de zwangerschap).quote:Op maandag 21 juli 2014 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
En sommigen zijn ook wat gevoeliger voor het aanmaken van vetjes en snoepen wat meer dan anderen(hoi). Als ik zo'n gezonde eter + atleet was geweest had ik ook geen pregravida adipositas gehad. Crump en Zoë staan daar duidelijk anders in
Wat leuk, wat lief, wat tof!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:14 schreef Phaidra het volgende:
O hai!
![]()
. Een prachtig compleet kindje met al armpjes en beentjes en de eerste aanleg van de hersenen. Dooierzak was nog te zien, maar ook de navelstreng zat er al aan. 8+6 volgens de meting, in plaats van 9 weken volgens cyclus. Omdat metingen voor de 9 weken niet betrouwbaar genoeg zijn, mag ik inderdaad over 2 weken nog een keertje
. Plaatje erbij:
[ afbeelding ]
Maar nu +15 is volgens mij ook niet te veel hoor, dan blijf je ws wel onder de 20?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, nu. Met 20 weken was het + 11/12 ofzo
Of eigenlijk weet ik dat niet meer zeker. Ik werd het EXCESSIVE gebrul van app al snel beu
Ja, ik wil nu wel in de lijstquote:Op maandag 21 juli 2014 10:20 schreef Crumpette het volgende:
Ja Phaidra, wil je in de lijst? heb je al een UD?
Voor iemand met een start-BMI van 33 is het veel te veelquote:Op maandag 21 juli 2014 10:22 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Maar nu +15 is volgens mij ook niet te veel hoor, dan blijf je ws wel onder de 20?
Ssst, de -2 van t kotsen niet meegerekend.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plus vier met hoeveel weken? 20 toch? Da's echt superweinig
(maar misschien heb ik wat ruis in mijn referentiekader door mijn +15, dat zou kunnen)
ja ik weet t natuurlijk niet zeker... t is hier nu ook niet meer warm. ach, ik hou t wel in de gaten, en ben nog geen 28 weken ook... voel in elk geval wel elke dag iets.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, volgens mij hebben bijna alle babies zich anders gedragen de afgelopen dagen als ik het zo leesEn andere ligging scheelt echt veel! Het is hier nu 21 graden en Henka is acuut weer zeer actief
![]()
Koppie kun je zeker al wel voelen hoor!
is dat écht gemiddeld, of dat wat ze aanraden? In het "bevallen en opstaan" boek van mijn moeder, uit 1980, wordt nog 12,5-15 kg aangeraden, overigensquote:Op maandag 21 juli 2014 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor iemand met een start-BMI van 33 is het veel te veel
Je komt gemiddeld geschmiddeld 7-12 kilo aan in een zwangerschap. Dikzakken meestal minder. Die hoeven namelijk geen vetreserve aan te leggen. Maar ach. Ik ben allang blij dat het momenteel stagneert. Ik heb de eerste 25 weken constant honger gehad
Toen hadden ze nog niet zo veel mekdonnaldsen enzoquote:Op maandag 21 juli 2014 10:30 schreef Crumpette het volgende:
[..]
is dat écht gemiddeld, of dat wat ze aanraden? In het "bevallen en opstaan" boek van mijn moeder, uit 1980, wordt nog 12,5-15 kg aangeraden, overigens. staan wel meer dingen in die tegenwoordig anders zijn.
aangeraden volgens mij. bij bmi 30+ is aangeraden 0-5 kg... maar volgens mij is t nauwelijks/moeilijk zelf te sturen en wegen veel vk's om die reden niet eens meer...quote:Op maandag 21 juli 2014 10:30 schreef Crumpette het volgende:
[..]
is dat écht gemiddeld, of dat wat ze aanraden? In het "bevallen en opstaan" boek van mijn moeder, uit 1980, wordt nog 12,5-15 kg aangeraden, overigens. staan wel meer dingen in die tegenwoordig anders zijn.
das waarquote:Op maandag 21 juli 2014 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog niet zo veel mekdonnaldsen enzoen hadden mensen dus veel minder pregravida adipositas
Ik vind ze zó arrogant met die naam he... maar t zijn grotendeels aardige jongensquote:Op maandag 21 juli 2014 10:39 schreef Crumpette het volgende:
omg zingt jouw man bij the Elite no1 male choir?![]()
fantastisch!
haha, ja ik herken gewoon zo goed de toon/mond waaruit het komt. oud-koorgenoten van me, deels al niet meer betrokken, en dan irriteert het me lichtquote:Op maandag 21 juli 2014 10:46 schreef Crumpette het volgende:
hehe ik vind ze wel heel grappig, met bravoure enzo. Verbaast me niks dat dat voorkomt uit het NSKKhet stomme is, ik was 27 juni in Ams en liep langs de locatie waar ze gingen zingen! Ik was onderweg naar een feestje van een ander koor
nouja, een van mijn werkgevers
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:48 schreef Crumpette het volgende:
bariton martin, check. Handig, in koren![]()
Mijnes is bas-bariton (maar ondertussen meer neigend naar bas geloof ik). In ruste, dat welgaat weer gewoon dagelijks naar kantoor sinds een paar jaar.
Jep, die studeert nog waar ik nu een jaar klaar ben. En ken hem ook van SKA, in een ver verleden, hoewel ik daar meer zong met zijn oudere broer. Maar die is nu fulltime met OLGA bezig lijkt me? (wat ik dan charmant vind, maar alleen voor 10 min ongeveer. weinig afwisselend, meer: kijk ons eens jonge mannen zijn en zoete liedjes zingen)quote:Op maandag 21 juli 2014 10:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
haha, ja ik herken gewoon zo goed de toon/mond waaruit het komt. oud-koorgenoten van me, deels al niet meer betrokken, en dan irriteert het me licht
Jaja, het begon als ehh... "iets wat ik niet meer weet" en the flying napkins... een soort geimproviseerde a-capella bonte-avond actG.ulian zat er toen ook nog bij. Die ken je misschien wel?
ohja dat was ook zoquote:Op maandag 21 juli 2014 10:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Hij heeft ooit bas solo gezongen in ons allereerst Mozart project. Omdat hij Q kende, als vriendendienst...
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:50 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Jep, die studeert nog waar ik nu een jaar klaar ben. En ken hem ook van SKA, in een ver verleden, hoewel ik daar meer zong met zijn oudere broer. Maar die is nu fulltime met OLGA bezig lijkt me? (wat ik dan charmant vind, maar alleen voor 10 min ongeveer. weinig afwisselend, meer: kijk ons eens jonge mannen zijn en zoete liedjes zingen)
Ja, best te doen toch voor een moederfiets?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:54 schreef Vue het volgende:
O sq! Ik had je fiets even opgezocht op google en
hihi. nou na een fikse stembandepisode was t voor mij ook niet meer zo zorgeloos. mijn toppunt was echt 2008-2009-2010... daarna bergafwaarts met de projecten en de stem...quote:Op maandag 21 juli 2014 10:57 schreef Crumpette het volgende:
helaas wordt dat anders als het je baan isdat aspect was als amateur veel leuker. Nu alleen nog na concerten, en dan vaak ook nog alleen na het laatste concert... goddank zing ik alt en hoef ik me niet druk te maken over "morgen zingen" bij 1 wijntje
![]()
en straks ws helemaal niet meerkan ik niet wachten om naar huis te gaan naar mijn gezin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Nou kan dat ook een voorkeur van Q geweest zijn, die had wat eigen ideeënquote:Op maandag 21 juli 2014 11:08 schreef Crumpette het volgende:
Jep, dat is mn vriendje. Weinig veranderd de laatste jaren zo te horenIdd wat een tempo zeg
helemaal geen wisseling naar de tenor, waar hij hoort.
Nouja, ik krijg iig een hele luidruchtige baby?sorry voor de offtopic!
Indiërquote:Op maandag 21 juli 2014 11:20 schreef AwayTL het volgende:
Nestldrang kicks in! Wil alles gezellig hebben/maken. Terwijl vriend mij normaal beticht van het feit dat ik hetbest kan overleven in een witte betonnen ruimte met internetverbinding.
Ja, dat vond ik ook! De vorige keer was mijn eerste echo met 10+2 dacht ik, maar zo heel veel scheelt dat ook niet. Iets duidelijker armpjes en beentjes rond die tijd, maar ik had niet gedacht dat het nu ook al zo compleet wasquote:Op maandag 21 juli 2014 11:13 schreef Amsel het volgende:
[..]
Wat een mooi plaatje! Het is al een echte baby zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen 11 september (lekkere datum ookquote:Op maandag 21 juli 2014 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
is jouw moeder recent overleden Phaidra? Dat is sowieso al erg zwaar lijkt me, maar helemaal als je zwanger bent![]()
![]()
Fee, denk je aan jezelf?
Zolena, wanneer ben jij ook al weer uitgerekend?
Och Phaidra, dat is ook gewoon stom en verdrietigquote:Op maandag 21 juli 2014 12:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Afgelopen 11 september (lekkere datum ook), dus nog niet zo heel lang geleden idd. Meestal kan ik alles heel goed relativeren (ze was erg ziek en het is echt goed zo, hoe verdrietig ook), maar nu is het even k*t.
Ik wou zeggenquote:Op maandag 21 juli 2014 12:49 schreef Fee-nix het volgende:
Phaidra, dikke knuf. Lijkt mij heel moeilijk.
Twinkle, nu rustig aan he!! (Hoor wie het zegt...)
maar je hebt dus al een rolstoel?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:07 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb zin in chips en ik ga het pakken ook(maar ik heb straks met dreumes braaf een bammetje gegeten
.. dus het is niet ter compensatie van...)
Ik denk dat ik straks wel met een rolstoel richting de poli ga want ik kom echt niet meer vooruit door mijn activiteit van vanmorgen. De trip van de parkeergarage tot aan de poli is een dikke 10 minuten gok ik zo
Dat is net zo goed heel stomquote:Op maandag 21 juli 2014 12:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Phaidra da's klote ja
En daarom vind ik het soms dus des te moeilijker dat mijn moeder alive and kicking rond loopt, maar nooit heeft omgekeken naar haar kinderen en haar kleinkind. Ja, op de dag van de geboorte.. dan moet ze overal met haar snufferd vooraan staan. Maar dat hoeft van mij dan weer niet.![]()
Nee die kun je daar in de parkeergarage pakken haha. Gelukkig niet!quote:
Komt -ie he....quote:Op maandag 21 juli 2014 13:26 schreef Crumpette het volgende:
Maagzuur hier nog niet gehad.. maar ik heb dat van mijn leven nog nooit gehad, dus verwacht het eigenlijk ook niet. Vriendje heeft er vaak last van, lijkt me heel vervelend..
Hehehe!quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:43 schreef Skoap het volgende:
[..]
Hehehe!
Ik heb het zowaar geen 1x gehad tijdens zwangerschap of ervoor /erna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |