abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142552181
Jamaar kind hoort toch te zakken en dan zou je minder maagzuur moeten hebben.... Maar met mijn langpootje werkt dat niet zo... :P
Ik heb overal in huis rennies en heb omeprazol..
2e trimester trouwens echt minder last gehad.

Wie hadden er nog meer echo's vandaag? Risu wanneer heb jij je 1e afspraak
S. 2014
J. 2016
pi_142553608
Niet op het forum, maar wel reden voor een klein feestje in huize JufMariska: vriendin van mij die een paar maanden geleden na 10 weken een mk kreeg (kindje was gestopt met groeien met 7 weken, ontdekten ze bij de 1e echo, onze zwangerschappen lagen maar een week uit elkaar..) heeft vanmorgen een vroege goede echo gehad! Krachtig hartje, dat is een goed teken. Opgelucht!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 21 juli 2014 @ 14:52:40 #203
344469 Amsel
zonder t
pi_142553938
Wat een fijn nieuws JufMariska!

Net m'n toekomstige kind ingeschreven voor de opvang. Whaaah, daar gaat m'n geld :D Maar dat had ik me eerder moeten bedenken hè :')
  maandag 21 juli 2014 @ 14:56:41 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_142554115
Oh Mariska, dat is fijn!

Pijnlijk he Amsel :') Hoeveel dagen gaat de jouwes?
disclaimer
  maandag 21 juli 2014 @ 15:00:55 #205
344469 Amsel
zonder t
pi_142554303
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:56 schreef Stormqueen het volgende:

Pijnlijk he Amsel :') Hoeveel dagen gaat de jouwes?
Drie. En m'n moeder past ook een dag op. Ik ga een dag minder werken. Alles wel onder voorbehoud, we moeten afwachten of het contract van m'n man verlengd wordt, dat horen we hopelijk binnen een paar weken. Dat maakt het ook wel heel lastig om uit te rekenen wat het ons gaat kosten, jaarinkomen is moeilijk vast te stellen op deze manier.
  maandag 21 juli 2014 @ 15:02:16 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_142554380
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:00 schreef Amsel het volgende:

[..]

Drie. En m'n moeder past ook een dag op. Ik ga een dag minder werken. Alles wel onder voorbehoud, we moeten afwachten of het contract van m'n man verlengd wordt, dat horen we hopelijk binnen een paar weken. Dat maakt het ook wel heel lastig om uit te rekenen wat het ons gaat kosten, jaarinkomen is moeilijk vast te stellen op deze manier.
Wonen jullie eigenlijk nog in de regio?
Ja, bruto zit je dan aan een 900 per maand ofzo he? Echt :X
disclaimer
pi_142554532
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, bruto zit je dan aan een 900 per maand ofzo he? Echt :X
holy moly :X

omdat ik onregelmatig werk, zo van deze week fulltime, en daarna 2 weken niet, zijn we daar nog niet mee bezig eigenlijk. Denk dat we het gaan oplossen met oppassers in de buurt, vrienden ed, mijn moeder wil misschien wel eens 2 dagen komen oid, en schoonmoeder komt rustig een week gratis oppassen als wij haar ticket betalen :D dat is een heel goedkope oplossing haha.

Als dat niet werkt moeten we maar eens kijken naar een GO in de buurt..
  maandag 21 juli 2014 @ 15:06:32 #208
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142554577
Wij zijn ook opvang aan het regelen (tot nu toe niet nodig gehad ivm schoonouders, het feit dat ik redelijk wat thuis kan werken en mijn vriend die 4x9 werkt). We hebben waarschijnlijk drie dagdelen nodig straks en hoewel het veel geld is, viel het me netto nog mee. Maar ik had het tweede kind duurder verwacht. Daar betaal je niet zo heel veel voor.
  maandag 21 juli 2014 @ 15:07:28 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_142554621
ja, met onregelmatige werktijden is dat wel echt naadje. Hebben jullie flexibele KDV's in 070? Lijkt me haast wel in zo'n grote stad toch?

ik zou ook eerst voor drie dagen gaan, maar ik denk dat ik toch mijn moeder maar haar zo gewenste oppasdag ga geven. Dat scheelt me inderdaad 300 euro bruto per maand. Krijgen we dan wel iets van 30% op terug, maar dat is pas bij de belastingteruggave.

Man werkt 4x9 en ik ga 4x8 werken :)
disclaimer
  maandag 21 juli 2014 @ 15:07:58 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_142554638
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Wij zijn ook opvang aan het regelen (tot nu toe niet nodig gehad ivm schoonouders, het feit dat ik redelijk wat thuis kan werken en mijn vriend die 4x9 werkt). We hebben waarschijnlijk drie dagdelen nodig straks en hoewel het veel geld is, viel het me netto nog mee. Maar ik had het tweede kind duurder verwacht. Daar betaal je niet zo heel veel voor.
nee klopt, vergeleken bij kind 1 is kind 2 bijna gratis :')!
disclaimer
  maandag 21 juli 2014 @ 15:09:34 #211
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142554698
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
ja, met onregelmatige werktijden is dat wel echt naadje. Hebben jullie flexibele KDV's in 070? Lijkt me haast wel in zo'n grote stad toch?

ik zou ook eerst voor drie dagen gaan, maar ik denk dat ik toch mijn moeder maar haar zo gewenste oppasdag ga geven. Dat scheelt me inderdaad 300 euro bruto per maand. Krijgen we dan wel iets van 30% op terug, maar dat is pas bij de belastingteruggave.
Als je verder een goed gevoel hebt bij je ouders die oppassen enzo, die randvoorwaarden, dan is het ook wel écht leuk als je kind op die manier een band opbouwt met opa en/of oma. Dat vind ik nu echt supertof om te zien. Zowel opa en oma als S vinden die wekelijkse dag samen fantastisch :)
  maandag 21 juli 2014 @ 15:10:57 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_142554761
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:09 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Als je verder een goed gevoel hebt bij je ouders die oppassen enzo, die randvoorwaarden, dan is het ook wel écht leuk als je kind op die manier een band opbouwt met opa en/of oma. Dat vind ik nu echt supertof om te zien. Zowel opa en oma als S vinden die wekelijkse dag samen fantastisch :)
ja, ik vertrouw het wel. En ze hebben een enorme hont, da's ook goed voor een kind.
Ik moet alleen dat breaking news nog even aan mijn schoonouders gaan overbrengen zonder dat ze het gevoel hebben achtergesteld te worden (met de voetnoot dat zij absoluut geen vaste oppasdag willen hebben, maar toch :'))
disclaimer
pi_142554817
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:07 schreef Stormqueen het volgende:

Man werkt 4x9 en ik ga 4x8 werken :)
is er wel, maar ik heb nog niks gezien zo flexibel als ik het nodig heb. Je moet dan toch een X aantal dagen per maand afnemen, en daar kan ik gewoon niks mee. Kan ik, als het echt niet uitkan, beter op zoek naar iemand die minder strakke regels hanteert en meer van de persoonlijke aanpak is (gastouder). Maar het blijft onzeker... gewoon maar kijken hoe het moet straks, vooralsnog heb ik nog geen werk staan voor 2015 :') freelancer ftw
  maandag 21 juli 2014 @ 15:12:21 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_142554826
Mijn moeder kan echt niet wachten tot ze met 't jong kan gaan lopen pronken, ik vind het gewoon aandoenlijk :D Ze is al wandelroutes aan het uitdenken :')
disclaimer
  maandag 21 juli 2014 @ 15:12:48 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_142554843
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:12 schreef Crumpette het volgende:

[..]

is er wel, maar ik heb nog niks gezien zo flexibel als ik het nodig heb. Je moet dan toch een X aantal dagen per maand afnemen, en daar kan ik gewoon niks mee. Kan ik, als het echt niet uitkan, beter op zoek naar iemand die minder strakke regels hanteert en meer van de persoonlijke aanpak is (gastouder). Maar het blijft onzeker... gewoon maar kijken hoe het moet straks, vooralsnog heb ik nog geen werk staan voor 2015 :') freelancer ftw
Anders gewoon een draagzak in je kostuums laten inbouwen :7
disclaimer
pi_142554861
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn moeder kan echt niet wachten tot ze met 't jong kan gaan lopen pronken, ik vind het gewoon aandoenlijk :D Ze is al wandelroutes aan het uitdenken :')
O+ :')

mijn mutti had het al over campingbedjes en of we het kindje misschien wel bij hun willen brengen als wij er een keer tussen uit willen O+ want dat mag wel en zou ze heel leuk vinden enz enz. Lief hoor die oma's.
pi_142554887
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Anders gewoon een draagzak in je kostuums laten inbouwen :7
helaas ken ik geen opera's met een kangaroe erin :')
  maandag 21 juli 2014 @ 15:14:24 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_142554916
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef Crumpette het volgende:

[..]

mijn mutti had het al over campingbedjes en of we het kindje misschien wel bij hun willen brengen als wij er een keer tussen uit willen O+ want dat mag wel en zou ze heel leuk vinden enz enz. Lief hoor die oma's.
De onderliggende boodschap is hier:
OMG BRENG DE BABY ZO VAAK MOGELIJK HIERHEEN ALSJEBLIEFT JA NU METEEN!

Oma's O+
disclaimer
  maandag 21 juli 2014 @ 15:16:10 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_142554994
m'n burgerbike is al verzonden O+
disclaimer
pi_142555054
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

De onderliggende boodschap is hier:
OMG BRENG DE BABY ZO VAAK MOGELIJK HIERHEEN ALSJEBLIEFT JA NU METEEN!

Oma's O+
ja eeh, leuk, maar ze wonen zowat in duitsland :{w en ik heb geen auto. Kom maar halen die handel! ;-)

maar ik hou stiekem ook een mogelijke werkgever aan die kant van het land in de gaten voor audities, als ik daar zo nu en dan eens een project zou kunnen doen kan ik namelijk mini meenemen, bij mutti slapen, en met gratis oppas ^O^
  maandag 21 juli 2014 @ 15:20:52 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_142555193
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:17 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ja eeh, leuk, maar ze wonen zowat in duitsland :{w en ik heb geen auto. Kom maar halen die handel! ;-)

maar ik hou stiekem ook een mogelijke werkgever aan die kant van het land in de gaten voor audities, als ik daar zo nu en dan eens een project zou kunnen doen kan ik namelijk mini meenemen, bij mutti slapen, en met gratis oppas ^O^
win-win!
disclaimer
  maandag 21 juli 2014 @ 15:22:01 #222
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142555232
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef Crumpette het volgende:

[..]

In de bomenbuurt zit gastouderopvang S.amara. Is een kennis van me, zelf net een tweede kindje gekregen.

Ze is docent muziek en de GO is vooral op basis van lief, gezond, natuur en muziek. Ze is zelf van de vrije school geloof ik. Als ik een GO zou willen zou ik m zo naar haar brengen. Geen idee of ze plek heeft overigens...
Kwak
pi_142555335
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

In de bomenbuurt zit gastouderopvang S.amara. Is een kennis van me, zelf net een tweede kindje gekregen.

Ze is docent muziek en de GO is vooral op basis van lief, gezond, natuur en muziek. Ze is zelf van de vrije school geloof ik. Als ik een GO zou willen zou ik m zo naar haar brengen. Geen idee of ze plek heeft overigens...
oh thanks voor de tip! ik ben niet zo van de vrije school zelf, maar ik hou het zeker in mn achterhoofd :)
  maandag 21 juli 2014 @ 15:33:19 #224
344469 Amsel
zonder t
pi_142555687
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:02 schreef Stormqueen het volgende:

We wonen tussen Den Haag en Rotterdam. Kinderopvang zit hier letterlijk om de hoek trouwens, is zelfs in zwangere toestand slechts 5 minuten lopen!
  maandag 21 juli 2014 @ 15:34:11 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_142555722
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:33 schreef Amsel het volgende:

[..]

We wonen tussen Den Haag en Rotterdam. Kinderopvang zit hier letterlijk om de hoek trouwens, is zelfs in zwangere toestand slechts 5 minuten lopen!
ja ideaal! Heb ik dus ook straks O+
disclaimer
  maandag 21 juli 2014 @ 15:39:58 #226
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142555962
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:24 schreef Crumpette het volgende:

[..]

oh thanks voor de tip! ik ben niet zo van de vrije school zelf, maar ik hou het zeker in mn achterhoofd :)
Ik ook niet ;)
Kwak
pi_142556034
Malteser had vandaag ook de eerste echo toch? Hopelijk voor haar ook zo goed nieuws!

Moeders! Ik kan me heel goed voorstellen dat het afschuwelijk is dat je je zs niet met je moeder kan delen, ik zou de mijne ook echt niet willen missen, Phaidra :* .

Echterrrr: is de relatie met mijn moeder ook nogal lastig, nouja, niet echt lastig. Voor mij is ze heel erg lief en aardig, maar voor anderen (zelfs broertje) is ze behoorlijk "achterbaks" en denkt dat ze beter is dan iedereen en als ik langs kom (220 km verder dus weeknd) moet ik altijd eerst aanhoren hoe geweldig of belachelijk andere mensen zijn en wat ze nu weer gedaan hebben en waarom, dus ze is ook wel een beetje egocentrisch. Dus heb een beetje het gevoel dat ik er tussen in zit want tegen mij doet ze dus wel heel leuk en lief.. :{

Sq ja hij is helemaal niet slijmiewoozieschattig maar gewoon een stoere leuke mamafiets!

Hoe is het met de poes amsel? Of heb ik daar gewoon overheen gelezen net? :@ :@

Vriendlief is de babykamer eindelijk aan het verven! De verf staat al sinds dat ik 10 weken ben maar ach. Wit met één groenige kleur, geen grasgroen, tint lichter dan mintgroen! *O* *O*
(En dan moet de vloer er uit en een ondervloer gelegd worden en weer opnieuw mn laminaat er in en dan moet de rails opgehangen worden voor de gordijnen (die pastel blauw worden) en en dannnnnnn mag ik pas inrichten..... Geduld geduld.... Die babykamer is wel af met 36 weken of zo.. :7
pi_142556439
Mijn echo is pas donderdag. Dan ben ik 8 weken en een dag ongeveer.

Mijn fiets komt pas in week 35. Het model was uitverkocht en dan zou ik dus een showmodel krijgen OF wachten tot de nieuwe 2015 versie en dan meteen in matzwart ipv heel donkerblauw ofzo. Dat vond ik eigenlijk wel heel tof, matzwart. Dus vandaar dat het wat langer duurt. Is trouwens wel gewoon zelfde prijs, dus daarvoor hoefde ik het niet te laten.
Haast heeft het ook nog niet, ik kan nog op mijn scooter overal heen.

Tja moeders. Ik ben ergens wel blij dat de mijne wat verder weg woont. Ze is heel stellig in bepaalde opvoedkundige dingen, en ik ga dan lekker tegenstrijdig lopen doen. Ik kan me nu nog inhouden, want ze heeft er toch weinig mee te maken uiteindelijk (mijn kind, mijn opvoeding) maar dingen als kind laten huilen moet best kunnen enzo. Ja dat vind ik dus van niet. Ieder z'n ding hoor, maar ik laat mijn kind niet huilen.
Schoonmoeder laat het allemaal aan mij over zegt ze, ze veert dan wel mee. En dat is wel prettig om te horen. Ze stelt wel vragen van waarom dan zo en alles, maar uiteindelijk ligt de keuze bij mij.

Oppas heb ik niet nodig, ben werkeloos sinds september vorig jaar en sindsdien heb ik ook een stuk minder stress in mijn hoofd en dat bevalt echt super. Ik voel me 100 keer beter (ja nu dan wat minder door hormonen, maar ach)
  maandag 21 juli 2014 @ 15:54:25 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_142556613
och Vue, met 36 weken is ook nog op tijd ;) Al kan ik me voorstellen dat de hormonen dat minder vinden. Ik heb trouwens de babykamer gewoon zelf geverfd. Als ik dat mijn man laat doen wordt het een beetje een kliederboel. Hij is beter in schuren bouwen :')

Risu, lastig dat je band met je moeder wat stroef is. Maar fijn dat het met je sm wat makkelijker gaat. En ben je van plan om werkloos te blijven? Of ga je wel weer op zoek?
disclaimer
pi_142557085
Ik weet het nog niet. Ik ben opgeleid als vertaler, maar dat moet je dan wel bijhouden. Wie weet ga ik wel wat doen 'als de kinderen groot zijn', maar voorlopig vind ik het wel best zo. Nou kan ik straks veel helpen op school enzo, dat lijkt me ook wel leuk.
pi_142557314
Phaidra, wat heerlijk, een knipper! Gefeliciteerd!

Wie was dat ook alweer, met de harde plekken? Ik kan ook kop en kont vastpakken soms!

Ik had gisteren mijn eerste moment van zware ongerustheid sinds de termijnecho. :'). Ik voel de baby al zeker zes weken lang elke avond voor ik ga slapen (ik doe dan bekkenoefeningen waar hij blijkbaar graag aan mee doet). Behalve gisteren. Ik heb op m'n kop gestaan, maar geen schop te voelen. Oftewel, slapeloze nacht en visioenen van Italiaanse ziekenhuizen. :+. Een half uur voor de wekker ging, voelde ik de baby weer. Toen heb ik nog twintig minuten geslapen. :D.

Verder voel ik me echt een bezienswaardigheid inmiddels. M'n buik wordt ongegeneerd aangestaard.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_142557404
Oh, in de omgang was het met mijn moeder ook niet alleen rozengeur en maneschijn hoor! Ze had COPD en samen met mijn zussen deden we veel voor haar (mantelzorg). Dat geeft best een rare verhouding/relatie. En op bezoek gaan werd steeds meer een 'moetje', want ja, zomaar een weekje overslaan was er niet bij. Maar juist als het over onze kinderen/haar kleinkinderen ging, was ze gewoon nog echt mijn moeder. Beetje moeilijk uit te leggen, denk ik.

Vue, wij zouden tijdens mijn vorige zwangerschap een dakkapel krijgen in de slaapkamer-to-be van mini. Maar toen ging de leverancier failliet vlak voor de plaatsing :'). Het was al een redelijk krap schema, dus dit betekende direct dat de kamer noooooit voor de bevalling af zou zijn. Gelukkig kwam er een doorstart en toen mini zo ongeveer 10 weken oud was, had hij toch nog een eigen kamertje ;). Het komt heus goed!

Risu, een matzwarte moederfiets lijkt me wel heel mooi!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142557972
Ja mijn moeder is wel gewoon mijn moeder. Toen met die miskraam kwam ze meteen langs en heb ik heel veel steun aan haar gehad. Gewoon omdat ze er was.
Toen ik vroeger ziek was ook, zat ze bij me aan het bed tot ik in slaap viel, zelfs al was ik al in de 20. Wat dat aangaat is het wel een topmens hoor.
Alleen verschillen we weleens van mening. En ze zegt dingen in hints, waardoor je altijd maar moet raden wat ze nou wil. En dat is erg lastig soms. Vroeger kon ik daar zo slecht tegen. Zei ze dingen als, ik heb trek in een lekker bakje koffie. En dan dacht ik bij mezelf, dan moet je die zetten. Nee was het de bedoeling dat ik dat voor haar deed. Ja zeg dat dan gewoon. 8)7
pi_142558160
Gestript *O*

Nu weer lekker naar schoonouders, daar aanschuiven aan tafel en dan hopelijk vannacht weer terug naar het zkh *O*
pi_142558400
*O*
pi_142558424
Spannend twinkle! Ben benieuwd *O*

hier nog even lopen snuffelen door de prenatal, en ik wilde een badje meenemen, maar vriend vond het te duur, dus nu zijn m'n hormonen niet happy -O-
pi_142558574
Succes alvast vannacht twinkle ;)

Mijn moeder past ook een dag op, en sm wil altijd oppassen als er iets is. Wonen ook allebei in de buurt echt heel luxe voor ons. En M. gaat ook 3 dagen naar opvang. Baby al wel opgegeven voor de opvang, maar over kosten steek ik nog even mijn kop in het zand... :D Zal wel loslopen.
  maandag 21 juli 2014 @ 16:35:22 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_142558602
Hopelijk doet het iets, twinkle!
disclaimer
pi_142558624
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Gestript *O*

Nu weer lekker naar schoonouders, daar aanschuiven aan tafel en dan hopelijk vannacht weer terug naar het zkh *O*
Ik duim dat het wat gaat doen!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142558666
Spannend twinkle!

Hier is mijn ma weer even langs gehobbeld, even een bakkie gedaan, zo fijn nu met die bedrust... Ze klimt dan echt op mn bed (ze is 1.65m) en dan kletsen we weer ff bij. O+

Had nog een leuk cadeautje van FBTO in de bus, het kraambezoek boek! Heb nu 3 boeken uit de reeks van hun gekregen. Wel tof!
S. 2014
J. 2016
pi_142558893
O dat zijn de betere cadeautjes gm! Leuk voor later :Y
pi_142559175
Twink wat spannend! Hopelijk snel terug naar het zkh! *O*

Jaaa 36 weken is ook wel op tijd maar ik wil het zoooooo graag afhebben he, ons huis is nu een grote bende en als de babymeubels en kleertjes en badje en wagen en alles op die kamer nou gewoon kan, dan is het misschien weer een beetje "mijn fijne opgeruimde huis O+ ", voor even dan... >:)

Hier ook iemand die werkloos is geworden, dan tijdens zwangerschap. Ik heb tijdens mijn studie heel veel onderzoek moeten doen naar kinderopvang en hechting en ik heb altijd gezegd dat ik sowieso de eerste twee jaar thuis wil blijven. Ik veroordeel trouwens niemand hoor en ik weet dat de meningen sterk zijn verdeeld hier over. Zelf weet ik het nu ook nog niet, misschien heb ik na 6 maanden wel het gevoel dat ik wel wil werken en dan wil sm heel graag oppassen. Vl werkt 4x36 dus is een dag thuis. Misschien wil ik zelfs vanaf januari dan wel 2 dagen werken, ik zie wel hoe het loopt. :)

Risu een mat zwarte fiets is ook super stoer! Foto? :D
  maandag 21 juli 2014 @ 16:46:56 #243
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_142559216
Goooooo Twink! Hopelijk heeft het strippen het gewenste effect!

GM wat leuk zeg!

Phaidra :* !

Ouders en schoonouders: Mijn ouders (wat zeg ik, mijn hele familie) hebben een dubbelrol op zich genomen nadat we 3 jaar geleden gebroken hebben met (8> 's kant van de familie. Ze doen er alles aan om het 'gemis' op te vangen.
Structureel oppassen kon hier eerst niet omdat mijn ouders eerst 55km verderop woonden, maar nu we ons huis verkocht hebben zijn we ons aan het oriënteren op de huizenmarkt bij hun in de buurt.
Daarnaast ben ik ft huismoeder geworden na mijn ontslag 2 jaar geleden en dat blijf ik voorlopig ook nog wel even.
Maar als wij voor de races meerdere dagen weg zijn, is Draakje bij hun. Of als we een feest hebben waar we beide heen moeten.
pi_142560380
Foto van de fiets heb ik niet, want ik ben vergeten hoe hij heet, en hij komt pas eind augustus. Maar als ie er is, dan maak ik wel even een fototje. Of misschien dat schoonmoeder het nog weet, zij heeft hem betaald O+
pi_142560395
GM
Lief van je moeder

Twinkle
Spannend! *O*

NTS
Fijn dat je familie zo betrokken is.

Mamafiets, heb een gewone fiets met Yepp fietsstoeltje. Kan prima.
Met 3 kindjes ga ik ( eerst nog niet ) fietsen.. We zien later wel hoe we dat gaan regelen. We wonen 5min van de stad dus wandelen gaat ook prima.
Eerst maar 2 nieuwe auto's regelen.
pi_142560529
Een knipper en frummel zit netjes in de baarmoeder O+ . Rond de 11 weken terugkomen voor de termijnecho maar we lagen netjes op schema gezien mijn laatste echte menstruatie.

Wij zijn blij *O*!
pi_142560601
Jaaaa gefeliciteerd malteser ! *O*

En van jou naam krijg ik ongezonde cravings }:| :Y)
pi_142560649
Ik heb ook een fiets van mezelf, maar die hangt met roest aan elkaar en is ongeschikt voor stoeltjes. Misschien wel achterop, maar dat wil ik toch niet. Dus dan maar meteen een mamafiets. Ik moet tenslotte straks alles op de fiets doen. We hebben maar 1 auto en die heeft manlief nodig voor t werk.
De scooter doet nu nog trouw dienst voor de langere stukken, maar daar pak ik straks de bus wel voor, of ik charter de sm. :P die vind dat ook leuk. Lekker met kleinkind op pad.
pi_142560658
Maltezer *O*

En wat Zoe zegt.. nu wil ik ook Maltezers :')
pi_142560675
Yay knippert! *O*
Maltesers.. Nah, sinds zwangerschap geen chocola meer.
  maandag 21 juli 2014 @ 17:18:31 #251
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_142560754
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:13 schreef Malteser het volgende:
Een knipper en frummel zit netjes in de baarmoeder O+ . Rond de 11 weken terugkomen voor de termijnecho maar we lagen netjes op schema gezien mijn laatste echte menstruatie.

Wij zijn blij *O*!
Jeeeej Malteser congrats *O* !
  maandag 21 juli 2014 @ 17:19:16 #252
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_142560788
Twinkel wat fijn! Ik hoop dat alles mooi op gang gaat komen vannacht!

Ik hoop straks een contract van 24 uur te gaan tekenen, ook direct mijn maximum. Beide 4 dagen zou ook een optie zijn, maar denk dat ik alsnog dan graag 24 uur ga werken. Mijn schoonmoeder past 2 dagen op, weet niet of ze dat wil blijven doen als nr 2 er is. Ben het niet altijd eens met haar manier van opvoeden met name het snoepen/eten en de weinige activiteiten die ze doet. Gaat niet met hem ergens naar toe of verven ofzo. Maar aan de andere kant leert ze hem veel meer woorden dan dat ik doe, ze praat meer dan ik in het algemeen. En hij vindt het daar leuk, dus alles prima. Straks wil ik voor de extra dag kijken naar een gastouder, denk dat dat net iets beter aansluit op wat V wil.

Mat zwarte fiets! Jaloers!! Ik heb een 2e hands amazone :).

Nog een tip voor inspiratieloos koken: braadzak! Alles erin gooien, kruiden en de oven aan. *O*
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  maandag 21 juli 2014 @ 17:19:56 #253
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142560831
Aangezien ik met mijn niet-zwangere vette pens al niet tussen t stuur en zadel van mijn haastig gekochte iets te grote tweedehandsje paste :') rijdt J. daar nu op en koop ik tzt een ekte mamafiets. Wel zoeken naar een 48 of 49 inch frame, want 50 is al te groot als de zadelpen verend is...

Verder weinig onthouden, sta even op een parkeerplaats bij te lezen, werd erg moe onderweg. Zwolle is dan best ver...
Kwak
  maandag 21 juli 2014 @ 17:22:06 #254
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_142560943
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:19 schreef kwakz0r het volgende:
Aangezien ik met mijn niet-zwangere vette pens al niet tussen t stuur en zadel van mijn haastig gekochte iets te grote tweedehandsje paste :') rijdt J. daar nu op en koop ik tzt een ekte mamafiets. Wel zoeken naar een 48 of 49 inch frame, want 50 is al te groot als de zadelpen verend is...

Verder weinig onthouden, sta even op een parkeerplaats bij te lezen, werd erg moe onderweg. Zwolle is dan best ver...
Oe, het is dus nog niet beter met rijden? Vervelend. Moet je nog vaak op en neer?

*O* voor de goede ech van Malteser
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  maandag 21 juli 2014 @ 17:29:18 #255
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142561245
quote:

Wij zijn blij *O*!
*O* die had ik net gemist!
Kwak
pi_142561276
quote:

Wij zijn blij *O*!
Jeeej!! *O*
S. 2014
J. 2016
pi_142561375
Wat een leuk/lief cadeau van je schoonmamma! Ik kijk uit naar een foto!

Malteser een knipper!! *O* *O*
  maandag 21 juli 2014 @ 17:32:52 #258
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142561398
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:22 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Oe, het is dus nog niet beter met rijden? Vervelend. Moet je nog vaak op en neer?

*O* voor de goede ech van Malteser
Niet echt nee, maar gelukkig hoef ik niet vaak zo ver. En ook niet vaak alleen meer. *O*

Net wel goed geshopt bij prenatal met tante. Hydrofielen, lakentjes, badcapejes, waskussenhoezen, alle kleine meuk, mezelf getrakteerd op een voedingskussen O+

Nu alleen nog de grote dingen :') box, wagen, maxi cosi, Tripp Trapp :X
Kwak
pi_142561477
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Niet echt nee, maar gelukkig hoef ik niet vaak zo ver. En ook niet vaak alleen meer. *O*

Net wel goed geshopt bij prenatal met tante. Hydrofielen, lakentjes, badcapejes, waskussenhoezen, alle kleine meuk, mezelf getrakteerd op een voedingskussen O+

Voedingskussen O+ die wordt nu vaker door mij geknuffeld dan mn man... :P :')
T slaapt fijn.
S. 2014
J. 2016
  maandag 21 juli 2014 @ 17:36:01 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_142561541
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:10 schreef Zoë23 het volgende:
GM
Lief van je moeder

Twinkle
Spannend! *O*

NTS
Fijn dat je familie zo betrokken is.

Mamafiets, heb een gewone fiets met Yepp fietsstoeltje. Kan prima.
Met 3 kindjes ga ik ( eerst nog niet ) fietsen.. We zien later wel hoe we dat gaan regelen. We wonen 5min van de stad dus wandelen gaat ook prima.
Eerst maar 2 nieuwe auto's regelen.
ik krijg mijn machtige lichaam echt niet achter het stuur van een gewone-fiets-met-voorzitje geperst, helaas :')
disclaimer
pi_142561547
Malteser *O*

Het lijkt me heel moeilijk rond te komen van 1 salaris, denk dat we dan zouden moeten verhuizen. We werken allebei fulltime en gaan beiden naar 32 uur. Mijn ouders gaan een dag per week oppassen. Mijn moeder kijkt er ook zo lief enthousiast naar uit O+ Helemaal thuis zijn zou ik overigens ook heel moeilijk vinden denk ik.

Ik voel me echt niet lekker vandaag. Rugpijn en bij een stukje lopen al buiten adem, en geen energie. Allemaal wel logisch en had ik ook wel in mindere mate, maar het lijkt nu losgebarsten en voelt als griep ofzo. Ter compensatie schopt ze weer als vanouds, dus geen zorgen en eigenlijk wil ik niet klagen, want het hoort er verder bij denk ik. Zo maar in bad O+
pi_142561645
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik krijg mijn machtige lichaam echt niet achter het stuur van een gewone-fiets-met-voorzitje geperst, helaas :')
Jij maakt jezelf echt veel romiger dan ik zie op de foto... IK kan ook prima op n gewone fiets met zitje en ben volgens mij voller qua buik (niet zwanger) dan jij... :?
S. 2014
J. 2016
  maandag 21 juli 2014 @ 17:40:50 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_142561740
Fijn Malteser *O*

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:36 schreef Heliotrope het volgende:
Malteser *O*

Het lijkt me heel moeilijk rond te komen van 1 salaris, denk dat we dan zouden moeten verhuizen. We werken allebei fulltime en gaan beiden naar 32 uur. Mijn ouders gaan een dag per week oppassen. Mijn moeder kijkt er ook zo lief enthousiast naar uit O+ Helemaal thuis zijn zou ik overigens ook heel moeilijk vinden denk ik.

Ik voel me echt niet lekker vandaag. Rugpijn en bij een stukje lopen al buiten adem, en geen energie. Allemaal wel logisch en had ik ook wel in mindere mate, maar het lijkt nu losgebarsten en voelt als griep ofzo. Ter compensatie schopt ze weer als vanouds, dus geen zorgen en eigenlijk wil ik niet klagen, want het hoort er verder bij denk ik. Zo maar in bad O+
Beterschap -O- :*

ja en dat ook, van 1 salaris kunnen wij niet leven. Lees: zouden we meten verhuizen naar een flatje / saai dorp / nieuwbouwwijk / huurhuis, en dat willen we niet. Los daarvan zou ik doodongelukkig worden van fulltime thuis zitten, ik zie al wat het soms met andere mensen doet die wel willen maar niet kunnen werken. Ieder natuurlijk zijn ding, dat weet ik, en ik ben best heel ruimdenkend en meelevend in vrijwel alles, maar dat gezonde jonge mensen vrijwillig de hele dag thuis willen zitten kan ik nog steeds moeilijk begrijpen, sorry :@
disclaimer
  maandag 21 juli 2014 @ 17:41:47 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_142561771
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Jij maakt jezelf echt veel romiger dan ik zie op de foto... IK kan ook prima op n gewone fiets met zitje en ben volgens mij voller qua buik (niet zwanger) dan jij... :?
Dan zul je wel betere opstapskills hebben dan ik :D
Of stap je achterlangs op? (mannenstijl)?
disclaimer
  maandag 21 juli 2014 @ 17:43:24 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_142561832
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Die kinderstoel heb je de eerste maanden nog niet nodig dus daar kun je nog even voor sparen :Y
Kinderwagen is wel een rib uit je lijf helaas ;(
disclaimer
pi_142561894
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dan zul je wel betere opstapskills hebben dan ik :D
Niet heel vrouwelijk nu ik er zo over nadenk..... :P
Maar jij had t over fietsen, niet ovet opstappen...

Ik zei vroeger altijd dat ik thuis zou willen blijven als er kinderen kwamen maar ik zal blij zijn als ik tzt een leuke baan vind, in de kinderopvang,.ik.ben echt een leuker mens/vrouw en dus moeder als ik sociale contacten heb...
S. 2014
J. 2016
  maandag 21 juli 2014 @ 17:45:41 #267
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_142561927
Ik kwam ook niet lekker tussen zitje en zadel op m'n gewone fiets hoor :D. Het gaat dan idd om het op-en afstappen. Dat ging ook niet veilig genoeg vond ik

Kwak, die Tripp Trapp kun je nog wel even uitstellen :). Volgende X Mama Mazzeldagen bij de Prenatal? Je kindje kan daar pas met een maand of 6 in. (Tenzij je de newbornset wil gaan gebruiken uiteraard)
pi_142562099
Twinkle gestript! *O*
Knipper voor Malteser! *O*
  maandag 21 juli 2014 @ 17:50:07 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_142562118
godsamme, ga jij nou ook je UI veranderen crump? :'(

Bij deze dan, ik sla gewoon terug :6
disclaimer
pi_142562288
quote:
8s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:50 schreef Stormqueen het volgende:

ja sorry :'( die vorige was ook maar een soort van een garpje die ik toen nooit meer heb veranderd :')...

wtf bonen in blik :') mijne slaat iig nog ergens op :P
pi_142562301
Oh jemig, nou moet ik nog gaan lezen ook met al die ui veranderingen. Bahbah :{w
  maandag 21 juli 2014 @ 17:55:38 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_142562348
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:54 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ja sorry :'( die vorige was ook maar een soort van een garpje die ik toen nooit meer heb veranderd :')...

wtf bonen in blik :') mijne slaat iig nog ergens op :P
mijne ook, alleen dat verhaal gaat lang terug, en was nog voordat ik uberhaupt in OUD durfde te komen :D
Het is trouwens doperwtjesfestini *O*
disclaimer
pi_142562418
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn Malteser *O*

[..]

Beterschap -O- :*

ja en dat ook, van 1 salaris kunnen wij niet leven. Lees: zouden we meten verhuizen naar een flatje / saai dorp / nieuwbouwwijk / huurhuis, en dat willen we niet. Los daarvan zou ik doodongelukkig worden van fulltime thuis zitten, ik zie al wat het soms met andere mensen doet die wel willen maar niet kunnen werken. Ieder natuurlijk zijn ding, dat weet ik, en ik ben best heel ruimdenkend en meelevend in vrijwel alles, maar dat gezonde jonge mensen vrijwillig de hele dag thuis willen zitten kan ik nog steeds moeilijk begrijpen, sorry :@
Dankje!

Ja inderdaad. Ik zou er ook ongelukkig van worden, ik kan me alleen wel voorstellen dat er mensen zijn die dat anders hebben. Mensen die onvrijwillig thuis zitten zijn natuurlijk ook de soort mensen die juist willen werken.
Ik kan me wel voorstellen dat je je voldoening en sociale contacten kan halen uit iets anders dan werk, maar kan dat zelf niet denk ik.
pi_142562432
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mijne ook, alleen dat verhaal gaat lang terug, en was nog voordat ik uberhaupt in OUD durfde te komen :D
Het is trouwens doperwtjesfestini *O*
ik jompel niet voor bonen in blik :'). maarre, ik kijk het even aan met de crumpet UI... weet ook nog niet wat ik hier van vind eigenlijk..
  maandag 21 juli 2014 @ 18:00:30 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_142562519
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:58 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ik jompel niet voor bonen in blik :'). maarre, ik kijk het even aan met de crumpet UI... weet ook nog niet wat ik hier van vind eigenlijk..
een foto van tieten mag anders ook altijd :Y
En ik heb m'n lieve clowntje al weer terug hoor, kan niet zonder 'm O+
disclaimer
  maandag 21 juli 2014 @ 18:06:10 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_142562739
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:57 schreef Heliotrope het volgende:

[..]

Dankje!

Ja inderdaad. Ik zou er ook ongelukkig van worden, ik kan me alleen wel voorstellen dat er mensen zijn die dat anders hebben. Mensen die onvrijwillig thuis zitten zijn natuurlijk ook de soort mensen die juist willen werken.
Ik kan me wel voorstellen dat je je voldoening en sociale contacten kan halen uit iets anders dan werk, maar kan dat zelf niet denk ik.
Ja, ik ben ook wel opgevoed door een militair en daardoor heb ik (financiële) onafhankelijkheid en vooral zelfredzaamheid als belangrijke value mee gekregen (lees: dat is er in gedrilld), als je ouders wat holistischer zijn ingesteld is dat wellicht anders. Dus ik geef toe dat mijn kijk daarop wat extreem is. Ik werk al sinds mijn tiende :')
Maar goed, mijn standpunt daarin is duidelijk, ik zal er verder niet over doorzagen want dat kan als kwetsend beschouwd worden en dat is nou ook weer niet mijn bedoeling :@
disclaimer
  maandag 21 juli 2014 @ 18:24:37 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_142563478
sorry voor de topicmoord ;(
disclaimer
  maandag 21 juli 2014 @ 18:27:01 #278
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142563568
quote:
8s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:50 schreef Stormqueen het volgende:

Bij crumpette zijn het nu crumpets, duidelijker kan m.i. niet :P

Tripp trapp gaan we idd kopen bij de mama mazzeldagen in september, net als wipstoeltje denk ik.

Kinderwagen is deels kado van schoonouders O+. Dus we redden het wel.

Ben thuis! Wat een kutrit. Moe, regen, aquaplaning, vrachtwagens, idioten die hun knipperlicht niet gebruiken... Maar ben er !
Kwak
  maandag 21 juli 2014 @ 18:29:24 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_142563658
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Tripp trapp gaan we idd kopen bij de mama mazzeldagen in september, net als wipstoeltje denk ik.

Kinderwagen is deels kado van schoonouders O+. Dus we redden het wel.

Ben thuis! Wat een kutrit. Moe, regen, aquaplaning, vrachtwagens, idioten die hun knipperlicht niet gebruiken... Maar ben er !
het gaat niet om logica, maar om de verwarring in m'n hoofd :'(

thuis! Ga je wat lekkers eten?

ik zit even met de achterpui open, het regent O+ dus kan de warmte naar buiten!
disclaimer
pi_142563848
quote:

Wij zijn blij *O*!
Wat fijn!! *O* Gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142564330
Dank jullie wel! Zo lief al die reacties!

Al die dure aankopen, ach, part of the deal denk ik dan maar... En nee, geen geldboom in de tuin. Maar het is nu eenmaal zo. En hopelijk gaan wagen enz langer mee dan 1 kind.
Nog wagentips trouwens? Joolz, Mutsy, Bugaboo? We gaan sowieso een keer op pad samen maar wellicht hebben jullie vast wat eerste tips.

Werken, ik werk 40 uur, man ook. Nog geen definitief plan gemaakt.

Succes Twink, hopelijk gaat het strippen wat doen!

Verder ben ik zeef. Uhm...

Gaan zo naar mijn mama, ik mag het haar vertellen van man. Dan heb ik iemand om mee te spuien O+.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malteser op 21-07-2014 18:52:39 (We zijn getrouwd dus man) ]
  maandag 21 juli 2014 @ 18:49:50 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_142564364
Ha, fijn malteser! Veel leuker om het te delen O+
disclaimer
pi_142564855
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:27 schreef kwakz0r het volgende:

Wij hebben de trip trapp net twee weken in huis en I zit er nog niet echt stevig in. Met die aankoop kun je echt een half jaar wachten, mocht je uitgaven willen spreiden. Bespaart ook ruimte.

Maar als je hormonen het willen, moet t natuurlijk.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 21 juli 2014 @ 19:09:48 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_142565229
Zijn die tripp trapp dingen eigenlijk wel goedkoper in de sale dagen? Volgens mij doet stokke daar nooit aan mee!
disclaimer
  maandag 21 juli 2014 @ 19:10:40 #285
415771 StarDust_
We are all made of stars...
pi_142565276
Een hele grote jompel voor de knippers!!! *O* Fijn dames!!

Net bij de verloskundige geweest, weer helemaal goed gekeurd. En gisteren voor het eerst plopjes gevoelt O+
  maandag 21 juli 2014 @ 19:13:20 #286
415771 StarDust_
pi_142565383
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn die tripp trapp dingen eigenlijk wel goedkoper in de sale dagen? Volgens mij doet stokke daar nooit aan mee!
Ik weet niet meer bij welke winkel het was, maar ik heb ze recent wel in de aanbieding gezien...
pi_142565384
Plopjes O+
S. 2014
J. 2016
pi_142565400
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Plopjes O+
pi_142565532
Wij hebben onze Stokke met vette korting gekocht bij de vorige mamamazzeldagen (man heulemaal verontwaardigd; papa's hebben ook mazzel toch?!) Vrienden hebben in april een uk gekregen en hebben nu een newborn-inzet, die mogen wij straks gebruiken.

Wagens: wij gaan na gedegen onderzoek voor Joolz. Prettig en klein in te klappen, en vooral erg belangrijk wegens 30 cm lengteverschil: heel makkelijk de duwstang omhoog en omlaag doen, waarbij man niet met z'n lange stelten tegen de onderkant van de wagen trapt (was bij bijv bugaboo wel een probleem)

En gefeliciteerd dames met mooie echo's vandaag *O*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 21 juli 2014 @ 19:21:46 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_142565810
plopjes voor stardust O+

Qua kinderwagen hebben wij gekozen voor de Mutsy Igo. Heeft alle functionaliteiten die je maar wenst en is qua prijs ook nog eens niet de duurste. En ik snap Mutsy's, want die bestonden al toen ik ze nog verkocht :') Oh en we vonden 'm ook het mooist.

Er zit tegenwoordig qua mogelijkheden bijna geen verschil meer in, dus het is vooral een kwestie van:
- wat wil je uitgeven
- Wat vind je mooi
- Waar is de verkoper het meest enthousiast over :+
disclaimer
pi_142565963
Wij hebben een tweedehands mutsy transporter. Een verouderd model, maar wel voor weinig geld kunnen kopen! Ben er zo blij mee O+

Al heb ik hem nog niet kunnen uitproberen :')
  maandag 21 juli 2014 @ 19:27:01 #292
415771 StarDust_
pi_142566102
Ik heb ook zitten kijken naar een Mutsy Igo, maar waarschijnlijk wordt het gewoon een Joolz.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:28:40 #293
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_142566217
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef krijgerrtje het volgende:
Wij hebben een tweedehands mutsy transporter. Een verouderd model, maar wel voor weinig geld kunnen kopen! Ben er zo blij mee O+

Wij hebben dezelfde! Ook 2e hands, maar de bak was nog nooit gebruikt en het zitdeel ook weinig, omdat ze een duowagen gingen halen.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:30:27 #294
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_142566330
Hier ook een iGo Lite .. Heeeeeel blij mee! *O*
En mijn meiske ook, want die slaapt er tijdens het wandelen heeeeerlijk in! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_142566376
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef krijgerrtje het volgende:

Wij hebben hem ook. Hij gaat nu mee voor kind 2 en ik vind het een fijne wagen.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:41:32 #296
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_142567003
Wij hadden voor oudste destijds een Mutsy gekocht.
De 4rider single spoke.
Nu zijn we meer dan 7 jaar verder en zit zoon #3 er in.
Okay, de kleur is behoorlijk vaal geworden. En het doorkijk-plasticje bovenin is n beetje gescheurd, hij rommelt her en der n beetje, maar verder doet hij het nog goed!
7 jaar trouwe dienst, ik ben echt Mutsy-fan :Y
.... met gevoel voor drama....
pi_142568915
Wij ook een Mutsy Igo. Benieuwd hoe hij gaat bevallen!
pi_142570021
Oii! Mijn 5 nachtdiensten zitten erop! Kreeg vanochtend al gelijk een app of ik toch niet morgen ook nog wilde werken van 07:00 - 15:30. Het erge is dat ik er nog serieus over na heb gedacht het te doen, maar vriendlief roept me terug want ik maak belachelijk veel uren zo en kom niet aan rust toe.
Heb ook nog steeds niet het gevoel die rust nodig te hebben :@ Af en toe zoef ik rond als een Duracell konijn

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 09:44 schreef Vue het volgende:
Hier ook vandaag 31 weken! jompels voor ons Soesa! Baby doet toch wel een beetje gek, ik voel weinig getrappel meer de afgelopen week, maar tegenwoordig voelt het alsof ze zich afzet en dan via mijn buik naar buiten wil komen of zo? Voelt niet heel prettig moet ik zeggen, gedeelte van buik staat dan ook helemaal strak en dat blijft dan een paar seconden zo en dan even rust en dan weer opnieuw.. Herkent iemand dit?
Jep herkenbaar! Hier doet ze heel 'voorzichtig' d'r been/voet/arm/hand/hoofd whatever tegen m'n buik en eigenlijk voel je dan alleen een hard propje. Kijk ik naar m'n buik en dan zit er een bult in :') Als ik er dan zachtjes tegenaan druk dan zoeft ze weg en krijg ik getrappel tegen m'n hand. Schetig :D

Verder las ik knippers voor Phaidra en Malteser *O*

Twink gestript! Als het nou een dag eerder was en afgelopen nacht bevallen had ik wel naar je toegekomen met pistoletjes en filet americain. Ik werk een straat verderop :P

Mamafiets doe ik niet aan. Pas prima tussen stoeltje voorop en het zadel en opstappen als een vent ftw!

Gewicht is maar een cijfer. Je bent een heel kind in je buik aan het maken, daar mogen best wat kilo's bij aantikken. Zou ook niet weten waarom je er druk mee kan zijn (behalve als je issues hebt met verlies van controle of issues met gewicht). Voor zover ik in het buikentopic kan zien, zien jullie er allemaal onwijs mooi uit met jullie lichaam en buiken hoor, niks om je voor te schamen :*

Financieel onafhankelijk is hier van kleins af aan er ook in gedrild net als bij SQ. Kom ook wel uit een gezin van workaholics (vader werkt 6 dagen p/w net als m'n broertje van 18. Gemiddeld allebei 60 uur in de week). M'n moeder is grotendeels afgekeurd en het werk dat ze wel deed heeft ze ontslag van genomen. Ze voelde zich schuldig dat we in een leeg huis thuis kwamen na school.

Als kinderwagen hebben we een Bugaboo. Mutsy hebben we geprobeerd, maar vonden we niet fijn. Wel heel mooi uiterlijk dat dan weer wel.

Volgens mij ben ik zo weer een beetje bij? :7
pi_142570248
Wij hebben de Joolz, fijne wagen :Y. Ook met flinke korting kunnen aanschaffen. Vooral idd vanwege lengteverschil tussen vriend en mij, maar hij rijdt ook gewoon erg soepel (en vriend wilde graag een leren handvat, hij krijgt kippenvel van schuimrubber :P). Inklappen en uit elkaar halen is even oefenen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 21 juli 2014 @ 20:46:28 #300
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142570407
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het gaat niet om logica, maar om de verwarring in m'n hoofd :'(

thuis! Ga je wat lekkers eten?

ik zit even met de achterpui open, het regent O+ dus kan de warmte naar buiten!
Kipseparatorvlees met maiskorst :9 :') ofwel kipkrokantschnitzel. Even iets makkelijks gemaakt. Had uiteraard geen honger nadat ik alle prenatalzooi had opgeruimd (want hormonen).

Smaakte gelukkig wel (ik vind die vieze dingen werk lekker stiekem)

En skittles! ^O^ megabijleespost! _O_
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')