Jeeeej Malteser congratsquote:Op maandag 21 juli 2014 17:13 schreef Malteser het volgende:
Een knipper en frummel zit netjes in de baarmoeder. Rond de 11 weken terugkomen voor de termijnecho maar we lagen netjes op schema gezien mijn laatste echte menstruatie.
Wij zijn blij!
Oe, het is dus nog niet beter met rijden? Vervelend. Moet je nog vaak op en neer?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:19 schreef kwakz0r het volgende:
Aangezien ik met mijn niet-zwangere vette pens al niet tussen t stuur en zadel van mijn haastig gekochte iets te grote tweedehandsje pasterijdt J. daar nu op en koop ik tzt een ekte mamafiets. Wel zoeken naar een 48 of 49 inch frame, want 50 is al te groot als de zadelpen verend is...
Verder weinig onthouden, sta even op een parkeerplaats bij te lezen, werd erg moe onderweg. Zwolle is dan best ver...
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:13 schreef Malteser het volgende:
Een knipper en frummel zit netjes in de baarmoeder. Rond de 11 weken terugkomen voor de termijnecho maar we lagen netjes op schema gezien mijn laatste echte menstruatie.
Wij zijn blij!
Jeeej!!quote:Op maandag 21 juli 2014 17:13 schreef Malteser het volgende:
Wij zijn blij!
Niet echt nee, maar gelukkig hoef ik niet vaak zo ver. En ook niet vaak alleen meer.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:22 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Oe, het is dus nog niet beter met rijden? Vervelend. Moet je nog vaak op en neer?
voor de goede ech van Malteser
Voedingskussenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar gelukkig hoef ik niet vaak zo ver. En ook niet vaak alleen meer.
Net wel goed geshopt bij prenatal met tante. Hydrofielen, lakentjes, badcapejes, waskussenhoezen, alle kleine meuk, mezelf getrakteerd op een voedingskussen
Nu alleen nog de grote dingenbox, wagen, maxi cosi, Tripp Trapp
ik krijg mijn machtige lichaam echt niet achter het stuur van een gewone-fiets-met-voorzitje geperst, helaasquote:Op maandag 21 juli 2014 17:10 schreef Zoë23 het volgende:
GM
Lief van je moeder
Twinkle
Spannend!
NTS
Fijn dat je familie zo betrokken is.
Mamafiets, heb een gewone fiets met Yepp fietsstoeltje. Kan prima.
Met 3 kindjes ga ik ( eerst nog niet ) fietsen.. We zien later wel hoe we dat gaan regelen. We wonen 5min van de stad dus wandelen gaat ook prima.
Eerst maar 2 nieuwe auto's regelen.
Jij maakt jezelf echt veel romiger dan ik zie op de foto... IK kan ook prima op n gewone fiets met zitje en ben volgens mij voller qua buik (niet zwanger) dan jij...quote:Op maandag 21 juli 2014 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg mijn machtige lichaam echt niet achter het stuur van een gewone-fiets-met-voorzitje geperst, helaas
Beterschapquote:Op maandag 21 juli 2014 17:36 schreef Heliotrope het volgende:
Malteser![]()
Het lijkt me heel moeilijk rond te komen van 1 salaris, denk dat we dan zouden moeten verhuizen. We werken allebei fulltime en gaan beiden naar 32 uur. Mijn ouders gaan een dag per week oppassen. Mijn moeder kijkt er ook zo lief enthousiast naar uitHelemaal thuis zijn zou ik overigens ook heel moeilijk vinden denk ik.
Ik voel me echt niet lekker vandaag. Rugpijn en bij een stukje lopen al buiten adem, en geen energie. Allemaal wel logisch en had ik ook wel in mindere mate, maar het lijkt nu losgebarsten en voelt als griep ofzo. Ter compensatie schopt ze weer als vanouds, dus geen zorgen en eigenlijk wil ik niet klagen, want het hoort er verder bij denk ik. Zo maar in bad
Dan zul je wel betere opstapskills hebben dan ikquote:Op maandag 21 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf echt veel romiger dan ik zie op de foto... IK kan ook prima op n gewone fiets met zitje en ben volgens mij voller qua buik (niet zwanger) dan jij...
Die kinderstoel heb je de eerste maanden nog niet nodig dus daar kun je nog even voor sparenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar gelukkig hoef ik niet vaak zo ver. En ook niet vaak alleen meer.
Net wel goed geshopt bij prenatal met tante. Hydrofielen, lakentjes, badcapejes, waskussenhoezen, alle kleine meuk, mezelf getrakteerd op een voedingskussen
Nu alleen nog de grote dingenbox, wagen, maxi cosi, Tripp Trapp
Niet heel vrouwelijk nu ik er zo over nadenk.....quote:Op maandag 21 juli 2014 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zul je wel betere opstapskills hebben dan ik
ja sorryquote:Op maandag 21 juli 2014 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ga jij nou ook je UI veranderen crump?
Bij deze dan, ik sla gewoon terug
mijne ook, alleen dat verhaal gaat lang terug, en was nog voordat ik uberhaupt in OUD durfde te komenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:54 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja sorrydie vorige was ook maar een soort van een garpje die ik toen nooit meer heb veranderd
...
wtf bonen in blikmijne slaat iig nog ergens op
Dankje!quote:Op maandag 21 juli 2014 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn Malteser
[..]
Beterschap![]()
ja en dat ook, van 1 salaris kunnen wij niet leven. Lees: zouden we meten verhuizen naar een flatje / saai dorp / nieuwbouwwijk / huurhuis, en dat willen we niet. Los daarvan zou ik doodongelukkig worden van fulltime thuis zitten, ik zie al wat het soms met andere mensen doet die wel willen maar niet kunnen werken. Ieder natuurlijk zijn ding, dat weet ik, en ik ben best heel ruimdenkend en meelevend in vrijwel alles, maar dat gezonde jonge mensen vrijwillig de hele dag thuis willen zitten kan ik nog steeds moeilijk begrijpen, sorry
ik jompel niet voor bonen in blikquote:Op maandag 21 juli 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijne ook, alleen dat verhaal gaat lang terug, en was nog voordat ik uberhaupt in OUD durfde te komen
Het is trouwens doperwtjesfestini
een foto van tieten mag anders ook altijdquote:Op maandag 21 juli 2014 17:58 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik jompel niet voor bonen in blik. maarre, ik kijk het even aan met de crumpet UI... weet ook nog niet wat ik hier van vind eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |