poezen zijn er nog niet in de buurt geweest, we gaan het wel zienquote:Op zondag 20 juli 2014 17:34 schreef geppie het volgende:
Wat staat het toch schattig dat wiegje naast je bed SQ!
Springen de poezels er niet in?
En James idd voor een jongetjeof Rhys
ook zo mooi!
T komt bij mij via de bovenkant naar buiten... ik kan tegenwoordig harder boeren dan een gemiddelde vent...quote:Op zondag 20 juli 2014 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
Laten jullie ook zoveel windjes? Ik voel me net een gaskanon de laatste tijd
Jaquote:Op zondag 20 juli 2014 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ja! Ik pak nu m'n man terug voor al zijn 'trekeensaanmnvinger-instant-farts' van de afgelopen 10 jaarquote:Op zondag 20 juli 2014 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 1 keer geboerd in de lesquote:Op zondag 20 juli 2014 17:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja! Ik pak nu m'n man terug voor al zijn 'trekeensaanmnvinger-instant-farts' van de afgelopen 10 jaar.
Wel blij dat ik niet meer voor de klas sta, zou behoorlijk genant zijn want no way dat ik ze nog in kan houden.
Kun je niet afspreken dat je het dan alleen je ouders nu verteld,kan mij zo voorstellen dat je het wilt delen!quote:Op zondag 20 juli 2014 17:59 schreef Malteser het volgende:
Oh Crumpette, wat ongelooflijk naar! Kan me voorstellen dat het even behoorlijk binnenkomt. Sterkte.
GM, zet 'm op. Nog even en je hebt haar toch al maar mooi 36 weken kunnen laten groeien in jouw buik. Je hebt het al zo knap gedaan met dat hele bloeddruk verhaal. En deze hitte is niet fijn.
Wat betreft de wel/niet discussie over het vertellen. Voorlopig 'wint' man hoor. Ik ga het niet rondbazuinen zolang hij dat niet wil. Vanavond even rustig over praten hoe/wat/waar. Het is ook geen hot issue of zo, maar ik wil het zo graag met mijn mama delen. En ik krijg een pensje en iedereen mag weten waarom... En, en, en. Zucht, ik vind het zo bijzonder!
Die optie ga ik vanavond voorleggen. We hebben morgen een echo, wellicht krijg ik dan een fotootje mee of mag ik een foto maken van het scherm. En als alles goed is, wil ik toch wel echt naar mijn mama. Vrijdag zagen we al een knipper, maar vanwege het oude apparaat was een duidelijke foto niet echt een optie. Misschien morgen welquote:Op zondag 20 juli 2014 18:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kun je niet afspreken dat je het dan alleen je ouders nu verteld,kan mij zo voorstellen dat je het wilt delen!
Dit klinkt zeer bekend en ook hoopvol voor morgen! Moet jij voor de duidelijke echo's ook naar een andere plek dan de vk?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
In een echocentrum krijg je zeker mooie plaatjes! Van het apparaat dat mijn verloskundige heeft staan komen ook foto's die even goed een screenshot van een ruisbeeld op tv hadden kunnen zijn
Ah, dank. Weer wat geleerd!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, medische echo's gaan altijd via DvU hier! En idd, 040 hier! Jij ook?
Zoveel (omgeving) 040 hier? Dat wist ik niet!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Zekerwe kunnen onderhand wel een zaal vullen als we een 040-meet zouden houden
Nee, dat kan pas als je ook tot de bakfietsgilde behoortquote:Op zondag 20 juli 2014 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
zo, mamafiets besteld, BAM, nu kan ik "burgertrut" op mijn voorhooft laten tatoeëren
dat doen we pas bij meerdere kiddo'squote:Op zondag 20 juli 2014 19:45 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Nee, dat kan pas als je ook tot de bakfietsgilde behoort
En ik heb allebei....
Ach jah, je moet ergens beginnen natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doen we pas bij meerdere kiddo's![]()
![]()
ik ben nog maar een beginnert...
ja, dan ben je wel verloren onderhandquote:Op zondag 20 juli 2014 19:54 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Ach jah, je moet ergens beginnen natuurlijk![]()
Ik vind mezelf nu toch wel een aardige burgertrut met mamafiets, bakfiets, abbo op Dierenrijk, etc. Maar na (bijna) 3 kinderen mag het wel een keertje dacht ik zo...
Ik vind het ook een onwijs leuk park, vandaag weer de hele middag vertoeft. Kinderen hebben heerlijk in de speeltuin gespeeld, met vriend een paar keer rondje dieren gelopen en ik heb mijn boek uitgelezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan ben je wel verloren onderhand
Dierenrijk abo gaan wij ook nemen. Mijn schoonzusje is daar verzorger en geeft ook veel presentatiesdus daar kunnen we écht niet omheen
ideaal!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:00 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Ik vind het ook een onwijs leuk park, vandaag weer de hele middag vertoeft. Kinderen hebben heerlijk in de speeltuin gespeeld, met vriend een paar keer rondje dieren gelopen en ik heb mijn boek uitgelezen.
Inderdaad fijn dat je eerder kan! Scheelt weer een week afwachtenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:17 schreef Danaa het volgende:
Malteser it is!!
Oo SQ, nog een hoop drukte evengoed rondom de kamers!!
En ja, heeeeeeel fijn! Gaan het daarna ook aan meerdere mensen vertellen, pas mijn kleding nog maar amper of niet. Vind het fijner als mensen het weten en ik mijn buik lekker in ontspannen toestand kan houden!
Spannend Phaidra! Gelukkig mag je al vroeg. Succes!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:42 schreef Phaidra het volgende:
Ik mag ook morgen voor de eerste echo!! En ik ben vreselijk zenuwachtig ineens. Gelukkig al om 8.45!
Onze vk-praktijk maakt wel zelf alle echo's (behalve nekplooimeting). En van mijn vorige zwangerschap weet ik dat de plaatjes best goed zijn!
Geen bevalling dus om 9 uur... jammer!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Woow echo overkill![]()
![]()
Laat ik al die dames die deze week mogen dan alvast heul veul succes wensen![]()
Hoop dat iedereen van het positieve uit durft te gaan![]()
Ik ga vast mijn bed opzoeken. Wekker van manlief gaat morgen gewoon stipt om 4.30 en echt comfortabel zitten doe ik niet meer. Liggen is echt het fijnste. Met een boekske erbij![]()
Eens kijken of we wat beter kunnen slapen nu dat plakweer van afgelopen nacht weg is. Het heeft hier straks echt flink geregend en gehageld. Veel waterschade bij huizen.
Om je een hart onder de riem te steken. Hebben ze bij mij wel gedaan! Dag erna bevallen. (overigens hebben ze het wel gedaan omdat mn bloeddruk zodanig laag was dat er gevaar voor mij ontstond)quote:Op zondag 20 juli 2014 21:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja balen gm. Maja 1 troost.. het kan nu nog max 3 weken duren. Morgen heb ik weer controle. Maar geloof niet dat ze ondanks die 3 cm ontsluiting die ik al in de pocket heb met 39+1 gaan strippen![]()
Maar denk wel dat ik het ga vragen. Nee heb ik, ja kan ik krijgen
010 dan kan je toch ook makkelijke aansluiten bij een 070 meet?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:26 schreef Loj het volgende:
Hoi, ik doe weer ff een poging om sociaal te doen(maar alleen dit topic bijgelezen
)
Ik begin weer een beetje energie te krijgen
Lief wiegje SQ! Als de poezen erin willen, hier werkten ballonnen
Windjes en boeren... Beter eruit dan erin
Nog ff volhouden Mal, dan kan je het niet eens meer geheimhouden
Echo's!!! Succes en veel plezier morgen
040??? 010 is beter
Babykamers, wat jij mooi vindt moet je doen!!! (Ik heb vriendje zo ver, volgend weekend gaan we starten)
Mamafietsen!!!! Ja die ging ik ook nog ooit kopen
Wat fijn Danaa!
Twinkle! Herkenbaar, liggen is soms beteren succes morgen!
Mooi Zoe!
Hier zijn we het laatste trimester ingegaan![]()
Dus nu eindelijk maar eens starten met wat voorbereidingen![]()
Heb het boek hypnobirthing en borstvoeding van Cwen geleend. Want dit keer ga ik wel gewoon bevallen en borstvoeding geven! (Goede instelling toch)
En volgende weekend het kamertje klaarmaken en vergeet ik dan nog belangrijke dingen?
Poes is ook onderdeel van een gezin, dus ook belangrijkquote:Op zondag 20 juli 2014 22:58 schreef Amsel het volgende:
Mooie samenvattende post Loj, daar sluit ik me bij aan
Morgenochtend vroeg op om de dierenarts te bellen, we hebben weer een kat die opeens veel te dun is geworden. Ben best bang dat het weer mis is. En dat heeft helemaal niks met zwangerschappen of baby's te maken maar het houdt me wel bezig dus ik moest het even kwijt
010 boks!quote:Op zondag 20 juli 2014 22:26 schreef Loj het volgende:
Hoi, ik doe weer ff een poging om sociaal te doen(maar alleen dit topic bijgelezen
)
Ik begin weer een beetje energie te krijgen
Lief wiegje SQ! Als de poezen erin willen, hier werkten ballonnen
Windjes en boeren... Beter eruit dan erin
Nog ff volhouden Mal, dan kan je het niet eens meer geheimhouden
Echo's!!! Succes en veel plezier morgen
040??? 010 is beter
Babykamers, wat jij mooi vindt moet je doen!!! (Ik heb vriendje zo ver, volgend weekend gaan we starten)
Mamafietsen!!!! Ja die ging ik ook nog ooit kopen
Wat fijn Danaa!
Twinkle! Herkenbaar, liggen is soms beteren succes morgen!
Mooi Zoe!
Hier zijn we het laatste trimester ingegaan![]()
Dus nu eindelijk maar eens starten met wat voorbereidingen![]()
Heb het boek hypnobirthing en borstvoeding van Cwen geleend. Want dit keer ga ik wel gewoon bevallen en borstvoeding geven! (Goede instelling toch)
En volgende weekend het kamertje klaarmaken en vergeet ik dan nog belangrijke dingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou dat was em. Normaal gesproken is ze er alleen en is dit probleem er nooit. Maar dat zal je nu net zien he!![]()
Wat kun je je dan zorgen maken he?!quote:Op zondag 20 juli 2014 22:58 schreef Amsel het volgende:
Mooie samenvattende post Loj, daar sluit ik me bij aan
Morgenochtend vroeg op om de dierenarts te bellen, we hebben weer een kat die opeens veel te dun is geworden. Ben best bang dat het weer mis is. En dat heeft helemaal niks met zwangerschappen of baby's te maken maar het houdt me wel bezig dus ik moest het even kwijt
Oefenweeën present! nog minimaal n paar dagen binnen blijven, dinsdag sowieso controle en dan eens vragen naar t beleid, ben er benieuwd naar ivm bloeddruk...quote:Op maandag 21 juli 2014 01:13 schreef geppie het volgende:
[..]
Wat kun je je dan zorgen maken he?!![]()
Sterkte ermee hopelijk valt het mee en had ie last van de hitte!
Onze poes moest vorige week ook een paar dagen blijven in de dierenkliniek. Ook onwijs afgevallen. Bij de onze is het de schildklier, maar ze is ontzettend moeilijk met medicatie dus ze was op dieet. Maar ze stopte met eten dus is daar een paar dagen gedwangvoerd. Nu eet ze gelukkig wel weer maar er zit niet heel veel pit in (mss ook de warmte) en ze piest al twee dagen naast haar waterfontein ipv op de bak. Moeten over 2 weken weer op controle maar ga wrs eerder bellen.
Ontopic; hier ook al wat oefenweeënaf en toe. Ze moet nog effies blijven zitten hoor!
2 wuppiesquote:Op maandag 21 juli 2014 08:23 schreef Heliotrope het volgende:
Jammer Twinkle, ook van je vervelende nacht!
Sterkte voor Amsel en geppie!
En gevalletje wat balen dat het zo liep! Hopelijk binnenkort wel, anders toch een keertje extra langs gaan?
Ik zie nu pas voor het eerst het plaatje van gewoonmezelf (steeds op mobiel), en weet al niet meer wat de andere was
jup!quote:Op maandag 21 juli 2014 08:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Hebben jullie ook wel eens als je op je zij ligt, dat je ineens aan beide kanten op taillehoogte keisnel getrappel voelt? Ik kan me dit van 1.0 niet herinneren en deze doet dat bijna dagelijks. Vind het zo grappig voelen, ik stel me zo'n hond voor die met zn achterpoot gaat krabben als je zn buik krabt. Maar dan aan beide kantenzo snel gaat het!
Check! Daarom heb ik even gedacht dat ze overdwars lag (benen ene kant, armen andere kant), maar dat bleek niet het geval. Geen idee hoe ze het voor elkaar kreeg/krijgt (het is nu minder nu ze zo groot is). Heel raar maar leuk gevoel. Dit was ook het getrappel dat manlief het best kon voelen.quote:Op maandag 21 juli 2014 08:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Hebben jullie ook wel eens als je op je zij ligt, dat je ineens aan beide kanten op taillehoogte keisnel getrappel voelt? Ik kan me dit van 1.0 niet herinneren en deze doet dat bijna dagelijks. Vind het zo grappig voelen, ik stel me zo'n hond voor die met zn achterpoot gaat krabben als je zn buik krabt. Maar dan aan beide kantenzo snel gaat het!
quote:Op maandag 21 juli 2014 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Zouden ze dan gewoon jazzhands doen?
[ afbeelding ]
dit zijn de weken waarin je het meest aankomt. Dit gaat stagneren, no worriesquote:Op maandag 21 juli 2014 09:48 schreef Crumpette het volgende:
overigens lijkt het alsof ik weer een hele kilo ben aangekomen deze weekholy crap, niet elke week van nu tot 40 hoop ik
phewquote:Op maandag 21 juli 2014 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit zijn de weken waarin je het meest aankomt. Dit gaat stagneren, no worries
Vue, een gazelle bloom, mat paars metallic
Is het je hele buik? Klinkt als een harde buik namelijk..quote:Op maandag 21 juli 2014 09:44 schreef Vue het volgende:
Hoi!
Home sweet? home... Al was ik liever daar gebleven. Wel vaak met jullie meegelezen maar ik had echt weinig energie meer om te reageren, nu ook teruggelezen maar ik ben veel vergeten..![]()
Sq jouw wiegje is echt mooi! En een mammafiets! Geluksvogel! Welke heb je gekozen?
Geen 040 hier, maar 020!![]()
Phaidra en maltezer vandaag hun eerste echo's, spannend, succes dames!!
Amsel hopelijk komt alles goed met poezel! Nooit leuk zulke dingen..
Gevalletje wat een vreemde situatie met je schoonmoeder zeg! Snap dat je best een beetje telleurgesteld bent..
Geppies poezel ook al niet in orde, hopelijk knapt hij toch snel op!
Hier ook vandaag 31 weken!jompels voor ons Soesa! Baby doet toch wel een beetje gek, ik voel weinig getrappel meer de afgelopen week, maar tegenwoordig voelt het alsof ze zich afzet en dan via mijn buik naar buiten wil komen of zo? Voelt niet heel prettig moet ik zeggen, gedeelte van buik staat dan ook helemaal strak en dat blijft dan een paar seconden zo en dan even rust en dan weer opnieuw.. Herkent iemand dit?
haha ja maar dat valt niet te vergelijken, jij hebt 2 babiesquote:Op maandag 21 juli 2014 09:55 schreef Zoë23 het volgende:
Wisseldagen!wat gaan de weken snel!
zieke poezen..
Crumpette
Kilo's! Hier met 22wk +7kg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |