Nee, dat kan pas als je ook tot de bakfietsgilde behoortquote:Op zondag 20 juli 2014 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
zo, mamafiets besteld, BAM, nu kan ik "burgertrut" op mijn voorhooft laten tatoeëren
dat doen we pas bij meerdere kiddo'squote:Op zondag 20 juli 2014 19:45 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Nee, dat kan pas als je ook tot de bakfietsgilde behoort
En ik heb allebei....
Ach jah, je moet ergens beginnen natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doen we pas bij meerdere kiddo's![]()
![]()
ik ben nog maar een beginnert...
ja, dan ben je wel verloren onderhandquote:Op zondag 20 juli 2014 19:54 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Ach jah, je moet ergens beginnen natuurlijk![]()
Ik vind mezelf nu toch wel een aardige burgertrut met mamafiets, bakfiets, abbo op Dierenrijk, etc. Maar na (bijna) 3 kinderen mag het wel een keertje dacht ik zo...
Ik vind het ook een onwijs leuk park, vandaag weer de hele middag vertoeft. Kinderen hebben heerlijk in de speeltuin gespeeld, met vriend een paar keer rondje dieren gelopen en ik heb mijn boek uitgelezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan ben je wel verloren onderhand
Dierenrijk abo gaan wij ook nemen. Mijn schoonzusje is daar verzorger en geeft ook veel presentatiesdus daar kunnen we écht niet omheen
ideaal!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:00 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Ik vind het ook een onwijs leuk park, vandaag weer de hele middag vertoeft. Kinderen hebben heerlijk in de speeltuin gespeeld, met vriend een paar keer rondje dieren gelopen en ik heb mijn boek uitgelezen.
Inderdaad fijn dat je eerder kan! Scheelt weer een week afwachtenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:17 schreef Danaa het volgende:
Malteser it is!!
Oo SQ, nog een hoop drukte evengoed rondom de kamers!!
En ja, heeeeeeel fijn! Gaan het daarna ook aan meerdere mensen vertellen, pas mijn kleding nog maar amper of niet. Vind het fijner als mensen het weten en ik mijn buik lekker in ontspannen toestand kan houden!
Spannend Phaidra! Gelukkig mag je al vroeg. Succes!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:42 schreef Phaidra het volgende:
Ik mag ook morgen voor de eerste echo!! En ik ben vreselijk zenuwachtig ineens. Gelukkig al om 8.45!
Onze vk-praktijk maakt wel zelf alle echo's (behalve nekplooimeting). En van mijn vorige zwangerschap weet ik dat de plaatjes best goed zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |