Niet altijd, maar nu wel even.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan snap je ook dat Nederland niet altijd op nummer één komt.
Ach ja, het is gewoon komisch eigenlijk inderdaad. De meesten die aan een dergelijke demonstratie meedoen weten toch niet hoe de vork werkelijk in de steel zit. Die roepen gewoon maar mee met hun vriendjes omdat het blijkbaar mode is om Israël flink te bashen tegenwoordig.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:25 schreef mapima het volgende:
Ben ik de enige die al die haat op Israel en pro-Palestina dingen grappig vindt? Ik bedoel, het is zo kansloos.Op Facebook zag ik ook al hele theoriën over dat die vliegramp in scène is gezet om mensen af te leiden van wat er in Palestina gebeurt. En er zijn ook van die berichten dat Palestina aan haar lot wordt overgelaten door de media en Israel alle steun krijgt, maar ik lees in de media ook hoe zwaar Palestina het heeft hoor?
Die demonstratie gaat niks worden, is grwoon schreeuwen om aandacht.
je zou ook iets kunnen bereiken met een demonstratie maar dat gaat niet gebeuren vandaag.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee toch, willen mensen de aandacht ergens op vestigen met een demonstratie? Jeetje.
dit inderdaad. in beide landen vallen slachtoffers maar men doet net alsof Palestina niks doet maar Israel wel. Alsof Israel allren slechte mensen heeft en Palestina alleen lieverdjes.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ach ja, het is gewoon komisch eigenlijk inderdaad. De meesten die aan een dergelijke demonstratie meedoen weten toch niet hoe de vork werkelijk in de steel zit. Die roepen gewoon maar mee met hun vriendjes omdat het blijkbaar mode is om Israël flink te bashen tegenwoordig.
Lachwekkend verder, niets meer niets minder.
Precies. Iemand zou jou de president van de Aarde moeten maken, zodat jij kunt aangeven of een demonstratie wel zin heeft. Worden die mensen ook niet moe.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:31 schreef mapima het volgende:
[..]
je zou ook iets kunnen bereiken met een demonstratie maar dat gaat niet gebeuren vandaag.
nah dat niet. maar zo een demonstratie als vanmiddag is net een zwarte piet demonstratie: kansloos, heeft geen zinquote:Op zondag 20 juli 2014 13:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Precies. Iemand zou jou de president van de Aarde moeten maken, zodat jij kunt aangeven of een demonstratie wel zin heeft. Worden die mensen ook niet moe.
Waarom die achterlijke vooroordelen over uitkeringen en het van anderen verwachten dat ze meegaan in dat nationalistische geneuzel?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:28 schreef Shreyas het volgende:
Waarom protesteren ze niet tegen de pro-Russische terroristen in Oekraïne? Of voelen die gasten zich eerst moslim en dan pas Nederlander? In dat geval zegt dat ook genoeg. Wel hier de uitkering vangen, genieten van de fantastische infrastructuur, wetenschap en technologie maar als puntje bij paaltje komt hebben ze niets met Nederland.
Uhuh. Misschien moet je even opzoeken wat een rechter in Amsterdam heeft uitgesproken.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:34 schreef mapima het volgende:
[..]
nah dat niet. maar zo een demonstratie als vanmiddag is net een zwarte piet demonstratie: kansloos, heeft geen zin
Wellicht speelt het gebruik van buitensporig geweld mee. Zomaar een ideetje.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:32 schreef mapima het volgende:
[..]
dit inderdaad. in beide landen vallen slachtoffers maar men doet net alsof Palestina niks doet maar Israel wel. Alsof Israel allren slechte mensen heeft en Palestina alleen lieverdjes.
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:34 schreef mapima het volgende:
[..]
nah dat niet. maar zo een demonstratie als vanmiddag is net een zwarte piet demonstratie: kansloos, heeft geen zin
Dood gaan we allemaal, Rez.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog hier dan? Ga snel die kinderen helpen in Afrika, ze gaan doooooooooddddd!
Jouw topics zijn ook waardeloos en puur geschreeuw om aandacht. Stop daar eerst mee voordat je met de vinger naar anderen gaat wijzen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:25 schreef mapima het volgende:
Ben ik de enige die al die haat op Israel en pro-Palestina dingen grappig vindt? Ik bedoel, het is zo kansloos.Op Facebook zag ik ook al hele theoriën over dat die vliegramp in scène is gezet om mensen af te leiden van wat er in Palestina gebeurt. En er zijn ook van die berichten dat Palestina aan haar lot wordt overgelaten door de media en Israel alle steun krijgt, maar ik lees in de media ook hoe zwaar Palestina het heeft hoor?
Die demonstratie gaat niks worden, is grwoon schreeuwen om aandacht.
Heb je de naam van die ak docente. Ik wil namelijk wel eens nagaan wat haar bronnen zijn en of zij mij (als Marokkaanse Nederlander) hier wat meer over kan vertellen. De naam kan je mij via DM verschaffen. Dank alvast!quote:Op zondag 20 juli 2014 13:30 schreef mapima het volgende:
[..]
Heeft te maken met de opvoeding die ze krijgen. Volgens mij ak docente is al meermaals uit onderzoek gebleken dat de Marokkaanse bevolking in Nederland het meest moeite heeft met zich aanpassen. Hoe dat komt is simpel: waar mensen uit bv Irak of Afghanistan hun kind opvoeden als Nederlander, vertellen veel Marokkaanse ouders aan hun kind dat het geen Nederlander is maar een Marokkaan.
Oke dit soort problemen zijn vooral een probleem van de Marokaanse groep in Nederland maar ook andere bevolkingsgroepen hebben hier, in mindere mate, mee te maken.
Ik heb verder geen enkel probleem met buitenlanders, ben er zelf een, maar mijn ouders hebben mij geleerd dat we in nederland zijn en we ons naar de nl cultuur moeten gedragen.
ze woont in breda en vertelde dat ons aan de klas. (afgelopen jaar)quote:Op zondag 20 juli 2014 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je de naam van die ak docente. Ik wil namelijk wel eens nagaan wat haar bronnen zijn en of zij mij (als Marokkaanse Nederlander) hier wat meer over kan vertellen. De naam kan je mij via DM verschaffen. Dank alvast!
Ja, maar dan kan je toch wel een naam geven (via DM) dan kan ik haar benaderen voor de bronnen. Wel interessant dat een aardrijkskunde docente met dat komt trouwens!quote:Op zondag 20 juli 2014 13:51 schreef mapima het volgende:
[..]
ze woont in breda en vertelde dat ons aan de klas. (afgelopen jaar)
Maar die worden niet bedoeld als het over antisemitisme gaatquote:Op zondag 20 juli 2014 12:29 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Terzijde: je weet dat Palestijnen ook semieten zijn hoop ik?
Hebben ze een muur voor daar....quote:Op zondag 20 juli 2014 11:22 schreef Hathor het volgende:
Verbieden die onzin, ga maar klagen in Israel.
Wettelijk mag hij dat ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat het niet mag.
En net of er niet heftig wordt gereageerd op doodverwensingen richting joden.
Bron? Trouwens zijn dit de nieuwe terroristen? Gerichte aanvallen plegen op organisatorenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:22 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
Het schijnt dat de Joodse Defense League gerichte aanvallen gaat plegen op de organisatoren van deze demonstratie.
"We kunnen deze antisemiten niet zonder slag of stoot racistische en antisemitische uitlatingen laten doen in hartje Amsterdam.
We hebben 70 jaar geleden gezien waar dat toe kan leiden"
Aldus een anonieme JDL activist.
Het Palestijnse volk heeft meer dan 40 jaar te lijden onder een zionistisch bloeddorstige regime. Gezinnen en zelfs baby's moeten er aan geloven dat ze slachtoffer kunnen van zionistische moordenaars. Jij noemt 2 vechten 2 schuld? Jammer ik had jou zo hoog zitten.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In het kort: twee vechten, twee schuld.
De demonstratie begint zo, waarom ben jij daar niet? Te warm? Ik begrijp het wel, offers moeten ook niet te groot zijn he. Op een forum stoere taal praten is zoveel makkelijker.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:09 schreef Deadre het volgende:
[..]
Het Palestijnse volk heeft meer dan 40 jaar te lijden onder een zionistisch bloeddorstige regime. Gezinnen en zelfs baby's moeten er aan geloven dat ze slachtoffer kunnen van zionistische moordenaars. Jij noemt 2 vechten 2 schuld? Jammer ik had jou zo hoog zitten.
Beter dan gerichte aanvallen op hun kinderen...quote:Op zondag 20 juli 2014 14:09 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Bron? Trouwens zijn dit de nieuwe terroristen? Gerichte aanvallen plegen op organisatoren
Jij doet hetzelfde dus wat is je punt?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De demonstratie begint zo, waarom ben jij daar niet? Te warm? Ik begrijp het wel, offers moeten ook niet te groot zijn he. Op een forum stoere taal praten is zoveel makkelijker.
terroristen nee ben je gek. Zijn gewoon joodse straat activisten, beetje hetzelfde als zwarte block en de islamitische brigades in de grote steden.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:09 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Bron? Trouwens zijn dit de nieuwe terroristen? Gerichte aanvallen plegen op organisatoren
Het kan mij geen bal schelen wat daar gebeurt.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:17 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Jij doet hetzelfde dus wat is je punt?
Waarom maak je dan druk om mensen die het wel wat kan schelen?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het kan mij geen bal schelen wat daar gebeurt.
Ik maak me nergens druk om. Ik vind het wel grappig, al die hypocrisie bij die relnichten.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:20 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Waarom maak je dan druk om mensen die het wel wat kan schelen?
Welke hypocrisie? Wat zit jou dwars, gooi het maar eruit.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk om. Ik vind het wel grappig, al die hypocrisie bij die relnichten.
De aanval op Gaza is aan de gang, waarom ben jij daar niet? Te warm? Ik begrijp het wel, offers moeten ook niet te groot zijn he. Op een forum stoere taal praten is zoveel makkelijker.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De demonstratie begint zo, waarom ben jij daar niet? Te warm? Ik begrijp het wel, offers moeten ook niet te groot zijn he. Op een forum stoere taal praten is zoveel makkelijker.
Het interesseert me niet. Dat ze elkaar allemaal afmaken daar, echt, ik zal er geen nacht slaap door verliezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De aanval op Gaza is aan de gang, waarom ben jij daar niet? Te warm? Ik begrijp het wel, offers moeten ook niet te groot zijn he. Op een forum stoere taal praten is zoveel makkelijker.
Niet zo hypocriet he.
Omdat het geen zoden aan de dijk zet. Overigens wel interessant dat het je allemaal niet interesseert, maar wel lekker meelult in het desbetreffende topic.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:45 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het interesseert me niet. Dat ze elkaar allemaal afmaken daar, echt, ik zal er geen nacht slaap door verliezen.
Waarom ben jij niet aan het demonstreren?
De grenzen staan (helaas) wijd open , wat er in de wereld gebeurd komt vanzelf ook hier naar binnen met alle voordelen en alle nadelen , dat is inmiddels wel duidelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee niet de wereld, maar Nederland. Nederland draait in eerste instantie om Nederland ja, dan pas om de rest van de wereld. We lijken wel overal de Robin Hood en de weldoener van de wereld te willen spelen, maar we hebben amper het geld en de middelen om zelf ons hoofd boven water te houden. Laten we nou eerst eens kijken naar onszelf, onze eigen problemen oplossen en dan pas naar andere zaken.
Tsja, dat krijg je he.. als je raketten vanuit woonwijken afschieten belangrijker vindt dan schuilkelders bouwen en investeren in overige humanitaire zaken.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:57 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je he.. als je raketten vanuit woonwijken afschieten belangrijker vindt dan schuilkelders bouwen en investeren in overige humanitaire zaken.
Alles op z'n tijd. De komende dagen (weken) zou in het teken van de vliegramp moeten staan waar onze Nederlanders zijn omgekomen. Die periode van rouw zou in acht genomen moeten worden. Andere zaken hebben even minder prioriteit, te meer omdat zo een demonstratie zijn doel niet bereikt. Sterker nog, de demonstranten trachten dat niet eens, het is niets meer dan een veredelde collectieve Israël-bash. Mensen die demonstreren hebben geen oplossingen, hebben zich niet verdiept in de zaak en zoals eerder in dit topic al is aangegeven weten sommige niet eens waar Gaza ligt.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:56 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
De grenzen staan (helaas) wijd open , wat er in de wereld gebeurd komt vanzelf ook hier naar binnen met alle voordelen en alle nadelen , dat is inmiddels wel duidelijk.
Hun problemen worden onze problemen , niks meer tegen te doen , achterhaald aspect is het.
Het massale gehuil en de totale hysterie rondom de tragische ramp de laatste dagen staat in schril contrast tot het wegkijken en minimale berichtgeving rondom het lijden op grote schaal elders in de wereld.
Begrijp me goed , ik zit niet echt te wachten op dit soort pro Palestijns vertoon , ik heb dit soort vrolijkheid net in m'n stad (Den Haag) meegemaakt.
Het valt amper nog buiten het land , je stad te houden dat is een feit , een triest feit dat vind ik zeker.
Maar het is de realiteit , de trieste realiteit geworden.
Er zijn geen inkomsten. Zelfs ambtenaren krijgen al 4 maanden niet betaald. Israel heeft de weinige Palestijnse gebieden die zij nog niet heeft geannexeerd hermetisch van de buitenwereld afgesloten. Met tunnels naar Egypte wist de Hamas-regering zich staande te houden, maar na Sisi's staatsgreep en de gevangenneming van de Moslimbroeders zijn de tunnels gesloten waardoor er dus geen inkomsten meer zijn. De Palestijnse gebieden worden niet voor niets een openluchtgevangenis genoemd...quote:Op zondag 20 juli 2014 14:57 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je he.. als je raketten vanuit woonwijken afschieten belangrijker vindt dan schuilkelders bouwen en investeren in overige humanitaire zaken.
Ik voel mijn jeugd weer langskomen namelijk the 60's Heerlijk die rellen in vele Europese steden met een meppende Politie op de massa.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:43 schreef Bilge het volgende:
Tijdens de gewelddadige protesten in Turkije (vorig jaar) waren de mainstream westerse media erg begaan met het lot van de arme demonstranten. De gewelddadigheid van agenten kwam onder een vergrootglas, de gewelddadigheid van de demonstranten werd volkomen genegeerd. De Turkse agenten waren een stelletje fascisten omdat de arme demonstranten door de inzet van traangas erg moesten huilen en hoesten.
Nu er relletjes uitbreken in Parijs negeren dezelfde media dat een rechter het in zijn botte hoofd haalde om de demonstratie in Parijs te verbieden, dat triggerhappy agenten gewetenloos inslaan op de demonstranten en dat minstens 12 demonstraties in de rest van Frankrijk vreedzaam verliepen. Nee, alle pro-Palestina demonstranten zijn een stel gewelddadige barbaren waartegen onze agenten niet hard genoeg kunnen optreden.
Verrassend? Nee.![]()
[ afbeelding ]
Tsja. Aan de andere kant weet je dat men dat gaat doen als je aan de demonstratie begint.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef Bilge het volgende:
Mensen die denken dat een zwarte vlag met Arabische letters altijd en alleen voor ISIS staat...![]()
Geenstijl die koste wat het kost de demonstratie wil zwartmaken door er 1 detail uit te pikken en dat uit te vergroten... De teleurstelling, frustratie en onmacht wanneer blijkt dat de demonstratie gewoon vreedzaam verloopt... Het negeren van de boodschap van de demonstratie (de onderdrukking van de Palestijnen)...
Mensen die anno 2014, met alle toegang tot sociale media, nog steeds in zulke goedkope propagandatrucjes trappen ...
Wat is dat dan wel voor vlag? Ik ken 'm niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef Bilge het volgende:
Mensen die denken dat een zwarte vlag met Arabische letters altijd en alleen voor ISIS staat
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Standardquote:Op zondag 20 juli 2014 16:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat is dat dan wel voor vlag? Ik ken 'm niet.
Ik heb me altijd afgevraagd waar die idealistische relgeneratie is gebleven.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik voel mijn jeugd weer langskomen namelijk the 60's Heerlijk die rellen in vele Europese steden met een meppende Politie op de massa.
Dit had je idd kunnen zien aankomen, maar aan de andere kant: wie een hond wil slaan, vindt altijd wel een stok.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Tsja. Aan de andere kant weet je dat men dat gaat doen als je aan de demonstratie begint.
Als je slim bent gebruik je dat
Omdat Israel kunstmatig in stand wordt gehouden door het Westen. Zij krijgen de modernste wapens (staat ook in de brief van de Noorse arts, dit had je kunnen weten), geld, intel en politieke steun. Er wordt dus niet zo zeer om hulp gevraagd, alswel om te stoppen met het steunen van een terreurstaat.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Waarom weer Amerika en vaak ook de EU? Los lekker zelf je problemen op.
Ik ook niet, maar de vlag van ISIS ziet er anders uit (die omvat de stempel van de profeet Muhammed).quote:Op zondag 20 juli 2014 16:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jij hebt ook een zwarte avatar, oftewel geen lieverdje. Dus wegwezen!quote:Op zondag 20 juli 2014 16:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Standard
Wordt vaak gebruikt door jihadis.
Oftewel: geen lievertje. Dus wegwezen.
Jezus... Best ziek om daar je kinderen mee rond te laten lopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Standard
Wordt vaak gebruikt door jihadis.
Oftewel: geen lievertje. Dus wegwezen.
Verlang je ook zo terug naar je jeugd?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik voel mijn jeugd weer langskomen namelijk the 60's Heerlijk die rellen in vele Europese steden met een meppende Politie op de massa.
Dat is niet racistisch.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:37 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
Wat een racisten trouwens alleen maar protesteren omdat er een if 2 moskims slachtoffers zijn,
Maar als hele dorpen christenen van de aardbodem verdwinen in egypte, turkye, syrie of libye dan hoor je ze ineees niet meer.
Je bedoelt mensen die anno 2014 nog steeds in fijne groeperingen zoals ISIS en sprookjes figuur Allah geloven?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef Bilge het volgende:
Mensen die anno 2014, met alle toegang tot sociale media, nog steeds in zulke goedkope propagandatrucjes van massamedia trappen ...
Verdeel- en heers- politiek en individualisme. De politiek zet welbewust mensen tegen elkaar op (Marokkanen en werklozen zijn misdadigers) en de kortzichtige Telegraaf lezende "hard werkende" Nederlander slikt alle propaganda voor zoete koek. Als er iets is om echt boos over te worden zal de Telegraaf wel even een haat-campagne starten tegen paddo's of de "linkse" publieke omroep om de aandacht af te leiden. Of politici stellen je voor valse keuzes. Je mag wel welvarend zijn, maar dan moet je corrupte bestuurders en CEO's die veel te veel verdienen voor lief nemen ("iedereen arm" dogma van de rechtse kerk).quote:Op zondag 20 juli 2014 16:29 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd waar die idealistische relgeneratie is gebleven.De huidige jeugd is enorm passief, amoreel, cynisch en pro-machthebber ipv pro-onderdrukte. Deel jij deze observatie en heb je er een verklaring voor?
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:29 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jij hebt ook een zwarte avatar, oftewel geen lieverdje. Dus wegwezen!
Een vrij standaard vlag. Ondanks wat andere mensen ervan proberen te maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een standaard vlag? Dus ze hebben 'm bij de Blokker ook wel?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een vrij standaard vlag. Ondanks wat andere mensen ervan proberen te maken.
Verkopen ze bij de Blokker allerlei vlaggen dan? Nooit geweten.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een standaard vlag? Dus ze hebben 'm bij de Blokker ook wel?
Ja, Nederlandse vlaggen, oranjevlaggen, van alles en nog wat.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verkopen ze bij de Blokker allerlei vlaggen dan? Nooit geweten.
Dat is een vrij beperkt assortiment.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse vlaggen, oranjevlaggen, van alles en nog wat.
Nee, 'van alles en nog wat' omvat heel veel.quote:
Ik zie allerlei vlaggen niet regelmatig in Nederland. Dat maakt de andere vlaggen niet bijzonder of minder standaard. Maar ik begrijp dat je meegaat in de retoriek dat een vlag met de Islamitische geloofsgetuigenis al voldoende is om te spreken over een Jihadvlag. Hoe bedoel je gehersenspoeld.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, 'van alles en nog wat' omvat heel veel.
Maar om aan het flauwe zijpaadje een einde te maken: als het een standaardvlag was, dan zou ik 'm regelmatig zien en dat is niet het geval. Maar hierboven is het antwoord al gegeven, dus dat maakt verder ook niet uit.
Ja hoho. Ik ging gewoon af op dat Wikipedia-linkje. Of is Wikipedia nu ook al onderdeel van een anti-islamitisch complot?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie allerlei vlaggen niet regelmatig in Nederland. Dat maakt de andere vlaggen niet bijzonder of minder standaard. Maar ik begrijp dat je meegaat in de retoriek dat een vlak met de Islamitische geloofsgetuigenis al voldoende is om te spreken over een Jihadvlag. Hoe bedoel je gehersenspoeld.
Bewijsquote:Op zondag 20 juli 2014 12:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat alle demonstranten moslim zijn. Er lopen ook joden mee.
Je gaat liever af op wat Wiki zegt (wat door elke randdebiel kan worden geschreven, maar dat terzijde) dan wat moslims over de vlag zeggen toch? Oftewel het moet een Jihad-vlag zijn en de moslims hier liegen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja hoho. Ik ging gewoon af op dat Wikipedia-linkje. Of is Wikipedia nu ook al onderdeel van een anti-islamitisch complot?
Probeer maar dan. Wikipedia is al jaren betrouwbaarder dan Encyclopedia Britannica.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je gaat liever af op wat Wiki zegt (wat door elke randdebiel kan worden geschreven, maar dat terzijde)
Waar haal je dat nou vandaan man? Dat zeg ik helemaal niet. Als je in wil gaan tegen je zelfbedachte opmerkingen, doe dat dan gerust, maar dat kun je ook wel zonder mij, lijkt me.quote:dan wat moslims over de vlag zeggen toch? Oftewel het moet een Jihad-vlag zijn en de moslims hier liegen.
Hoezo probeer dan maar, de uitleg staat nota bene in je eigen geliefde Wiki. Of is dat ook niet goed genoeg. Dat er bepaalde groeperingen er voor eigen gewin een 'Jihad' vlag van hebben gemaakt, maakt het allemaal niet anders. Of noemen we de Nederlandse vlag ook een extremisten-vlag omdat rechtse nationalisten er gebruik van maken?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:19 schreef Jigzoz het volgende:
Probeer maar dan. Wikipedia is al jaren betrouwbaarder dan Encyclopedia Brittanica.
Dat haal ik uit de manier waarop je het onderwerp benaderde, je eerdere generaliseringen en algemene vooroordelen. Is verder niets op tegen hoor.quote:Waar haal je dat nou vandaan man? Dat zeg ik helemaal niet. Als je in wil gaan tegen je zelfbedachte opmerkingen, doe dat dan gerust, maar dat kun je ook wel zonder mij, lijkt me.
Test maar. Zet er maar iets in wat niet waar is. Kijken hoe lang het er in blijft staan.quote:
Jammer voor je want ze hebben het te druk met Idols kijken en comazuipen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:26 schreef Toofastforyou21 het volgende:
nu hopen dat de rest van de wereld dit ook in gaat zien en er wat aan gaat doen..
Maar ben jij nou ISIS-sympathisant?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:28 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jammer voor je want ze hebben het te druk met Idols kijken en comazuipen.
Vrij lang, zolang je het maar met 'bronnen' onderbouwd. En dan wordt er niet naar de objectiviteit van de bronnen zelf gekeken. Maar goed dat hoef ik je niet uit te leggen, weet je zelf ook dondersgoed. Veder zijn het geen beschuldigingen hoor en is er niets mis met de PVV-hoek.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Test maar. Zet er maar iets in wat niet waar is. Kijken hoe lang het er in blijft staan.
Op de rest van je idiote beschuldigingen ga ik niet in. Ik zie echt niet in waar ze op slaan. Of is dit een of andere manier om alles en iedereen die geen moslim is maar in het PVV-hoekje te proppen?
De ware aard van het beestjequote:Op zondag 20 juli 2014 17:28 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jammer voor je want ze hebben het te druk met Idols kijken en comazuipen.
Je beschikt niet over een glazen bol, dus ik neem je voorspelling niet serieus.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:30 schreef Toofastforyou21 het volgende:
De ware aard van het beestjewereldoverheersing zit er niet in, nu niet nooit niet, droom lekker verder...
Klopt, and there ain't a thing you are going to do about it!quote:Op zondag 20 juli 2014 17:26 schreef Toofastforyou21 het volgende:
de meest grote gore racisten en fascisten zijn de moslims zelf
Like i carequote:Op zondag 20 juli 2014 17:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Je beschikt niet over een glazen bol, dus ik neem je voorspelling niet serieus.
Zij bepalen zelf wat zij doen, hebben ze jou, zionistenknecht, niet voor nodig.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:32 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Die demonstranten zijn toch zo begaan met Palestina ? Free Palestina, wij zijn Palestijnen ?
Dat ze de Palestijnen maar gaan helpen ipv een boze menigte te vormen, moslims zijn in deze niet objectief.
Hoeft ook niet, daar zorgen ze zelf wel voorquote:Op zondag 20 juli 2014 17:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, and there ain't a thing you are going to do about it!![]()
Dit is hun manier van helpen, aandacht ervoor vragen - kleren en geld sturen - etc.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:32 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Die demonstranten zijn toch zo begaan met Palestina ? Free Palestina, wij zijn Palestijnen ?
Dat ze de Palestijnen maar gaan helpen ipv een boze menigte te vormen, moslims zijn in deze niet objectief.
Zionistenknechtquote:Op zondag 20 juli 2014 17:33 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zij bepalen zelf wat zij doen, hebben ze jou, zionistenknecht, niet voor nodig.
ISIS-aanhangers, ze zitten overal jongen! Pas maar op! Iedereen die opkomt voor Palestijnen of überhaupt moslim is, is een ISIS-aanhanger!quote:Op zondag 20 juli 2014 17:34 schreef Jigzoz het volgende:
Hm. ISIS-aanhangers schijnen zich nogal te schamen voor hun overtuigingen.
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:34 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Zionistenknecht![]()
Inderdaad nog wel, maar dat gaat niet lang meer duren want het begint iedereen inmiddels de keel uit te hangen.
Wat een helden zijn het tochquote:Op zondag 20 juli 2014 17:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is hun manier van helpen, aandacht ervoor vragen - kleren en geld sturen - etc.
Haha wat ben je toch een malle jongen, 3 uitzendingen Afghanistan tellen niet mee ?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, kunnen we van jou als toetsenbordheld niet zeggen.
Lekker op kleine moslimkinderen schieten. For freedom. Je had alle kans om al die fascisten op te ruimen, maar je hebt duidelijk gefaald.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:36 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Haha wat ben je toch een malle jongen, 3 uitzendingen Afghanistan tellen niet mee ?
Kutkneusje
En dan anderen partijdig noemen. Lol, loser. Ook in Afghanistan heb je gefaald.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:36 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Haha wat ben je toch een malle jongen, 3 uitzendingen Afghanistan tellen niet mee ?
Kutkneusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |