Probeer maar dan. Wikipedia is al jaren betrouwbaarder dan Encyclopedia Britannica.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je gaat liever af op wat Wiki zegt (wat door elke randdebiel kan worden geschreven, maar dat terzijde)
Waar haal je dat nou vandaan man? Dat zeg ik helemaal niet. Als je in wil gaan tegen je zelfbedachte opmerkingen, doe dat dan gerust, maar dat kun je ook wel zonder mij, lijkt me.quote:dan wat moslims over de vlag zeggen toch? Oftewel het moet een Jihad-vlag zijn en de moslims hier liegen.
Hoezo probeer dan maar, de uitleg staat nota bene in je eigen geliefde Wiki. Of is dat ook niet goed genoeg. Dat er bepaalde groeperingen er voor eigen gewin een 'Jihad' vlag van hebben gemaakt, maakt het allemaal niet anders. Of noemen we de Nederlandse vlag ook een extremisten-vlag omdat rechtse nationalisten er gebruik van maken?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:19 schreef Jigzoz het volgende:
Probeer maar dan. Wikipedia is al jaren betrouwbaarder dan Encyclopedia Brittanica.
Dat haal ik uit de manier waarop je het onderwerp benaderde, je eerdere generaliseringen en algemene vooroordelen. Is verder niets op tegen hoor.quote:Waar haal je dat nou vandaan man? Dat zeg ik helemaal niet. Als je in wil gaan tegen je zelfbedachte opmerkingen, doe dat dan gerust, maar dat kun je ook wel zonder mij, lijkt me.
Test maar. Zet er maar iets in wat niet waar is. Kijken hoe lang het er in blijft staan.quote:
Jammer voor je want ze hebben het te druk met Idols kijken en comazuipen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:26 schreef Toofastforyou21 het volgende:
nu hopen dat de rest van de wereld dit ook in gaat zien en er wat aan gaat doen..
Maar ben jij nou ISIS-sympathisant?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:28 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jammer voor je want ze hebben het te druk met Idols kijken en comazuipen.
Vrij lang, zolang je het maar met 'bronnen' onderbouwd. En dan wordt er niet naar de objectiviteit van de bronnen zelf gekeken. Maar goed dat hoef ik je niet uit te leggen, weet je zelf ook dondersgoed. Veder zijn het geen beschuldigingen hoor en is er niets mis met de PVV-hoek.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Test maar. Zet er maar iets in wat niet waar is. Kijken hoe lang het er in blijft staan.
Op de rest van je idiote beschuldigingen ga ik niet in. Ik zie echt niet in waar ze op slaan. Of is dit een of andere manier om alles en iedereen die geen moslim is maar in het PVV-hoekje te proppen?
De ware aard van het beestjequote:Op zondag 20 juli 2014 17:28 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jammer voor je want ze hebben het te druk met Idols kijken en comazuipen.
Je beschikt niet over een glazen bol, dus ik neem je voorspelling niet serieus.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:30 schreef Toofastforyou21 het volgende:
De ware aard van het beestjewereldoverheersing zit er niet in, nu niet nooit niet, droom lekker verder...
Klopt, and there ain't a thing you are going to do about it!quote:Op zondag 20 juli 2014 17:26 schreef Toofastforyou21 het volgende:
de meest grote gore racisten en fascisten zijn de moslims zelf
Like i carequote:Op zondag 20 juli 2014 17:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Je beschikt niet over een glazen bol, dus ik neem je voorspelling niet serieus.
Zij bepalen zelf wat zij doen, hebben ze jou, zionistenknecht, niet voor nodig.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:32 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Die demonstranten zijn toch zo begaan met Palestina ? Free Palestina, wij zijn Palestijnen ?
Dat ze de Palestijnen maar gaan helpen ipv een boze menigte te vormen, moslims zijn in deze niet objectief.
Hoeft ook niet, daar zorgen ze zelf wel voorquote:Op zondag 20 juli 2014 17:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, and there ain't a thing you are going to do about it!![]()
Dit is hun manier van helpen, aandacht ervoor vragen - kleren en geld sturen - etc.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:32 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Die demonstranten zijn toch zo begaan met Palestina ? Free Palestina, wij zijn Palestijnen ?
Dat ze de Palestijnen maar gaan helpen ipv een boze menigte te vormen, moslims zijn in deze niet objectief.
Zionistenknechtquote:Op zondag 20 juli 2014 17:33 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zij bepalen zelf wat zij doen, hebben ze jou, zionistenknecht, niet voor nodig.
ISIS-aanhangers, ze zitten overal jongen! Pas maar op! Iedereen die opkomt voor Palestijnen of überhaupt moslim is, is een ISIS-aanhanger!quote:Op zondag 20 juli 2014 17:34 schreef Jigzoz het volgende:
Hm. ISIS-aanhangers schijnen zich nogal te schamen voor hun overtuigingen.
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:34 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Zionistenknecht![]()
Inderdaad nog wel, maar dat gaat niet lang meer duren want het begint iedereen inmiddels de keel uit te hangen.
Wat een helden zijn het tochquote:Op zondag 20 juli 2014 17:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is hun manier van helpen, aandacht ervoor vragen - kleren en geld sturen - etc.
Haha wat ben je toch een malle jongen, 3 uitzendingen Afghanistan tellen niet mee ?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, kunnen we van jou als toetsenbordheld niet zeggen.
Lekker op kleine moslimkinderen schieten. For freedom. Je had alle kans om al die fascisten op te ruimen, maar je hebt duidelijk gefaald.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:36 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Haha wat ben je toch een malle jongen, 3 uitzendingen Afghanistan tellen niet mee ?
Kutkneusje
En dan anderen partijdig noemen. Lol, loser. Ook in Afghanistan heb je gefaald.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:36 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Haha wat ben je toch een malle jongen, 3 uitzendingen Afghanistan tellen niet mee ?
Kutkneusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |