abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juli 2014 @ 13:30:47 #101
88831 Shreyas
De beste
pi_142510463
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dan snap je ook dat Nederland niet altijd op nummer één komt.
Niet altijd, maar nu wel even.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 20 juli 2014 @ 13:31:04 #102
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_142510475
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:25 schreef mapima het volgende:
Ben ik de enige die al die haat op Israel en pro-Palestina dingen grappig vindt? Ik bedoel, het is zo kansloos. :') Op Facebook zag ik ook al hele theoriën over dat die vliegramp in scène is gezet om mensen af te leiden van wat er in Palestina gebeurt. En er zijn ook van die berichten dat Palestina aan haar lot wordt overgelaten door de media en Israel alle steun krijgt, maar ik lees in de media ook hoe zwaar Palestina het heeft hoor?

Die demonstratie gaat niks worden, is grwoon schreeuwen om aandacht.
Ach ja, het is gewoon komisch eigenlijk inderdaad. De meesten die aan een dergelijke demonstratie meedoen weten toch niet hoe de vork werkelijk in de steel zit. Die roepen gewoon maar mee met hun vriendjes omdat het blijkbaar mode is om Israël flink te bashen tegenwoordig.

Lachwekkend verder, niets meer niets minder.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_142510480
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee toch, willen mensen de aandacht ergens op vestigen met een demonstratie? Jeetje.
je zou ook iets kunnen bereiken met een demonstratie maar dat gaat niet gebeuren vandaag.
pi_142510483
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:30 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Niet altijd, maar nu wel even.
:').
pi_142510504
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:31 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ach ja, het is gewoon komisch eigenlijk inderdaad. De meesten die aan een dergelijke demonstratie meedoen weten toch niet hoe de vork werkelijk in de steel zit. Die roepen gewoon maar mee met hun vriendjes omdat het blijkbaar mode is om Israël flink te bashen tegenwoordig.

Lachwekkend verder, niets meer niets minder.
dit inderdaad. in beide landen vallen slachtoffers maar men doet net alsof Palestina niks doet maar Israel wel. Alsof Israel allren slechte mensen heeft en Palestina alleen lieverdjes.
pi_142510511
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:31 schreef mapima het volgende:

[..]

je zou ook iets kunnen bereiken met een demonstratie maar dat gaat niet gebeuren vandaag.
Precies. Iemand zou jou de president van de Aarde moeten maken, zodat jij kunt aangeven of een demonstratie wel zin heeft. Worden die mensen ook niet moe.
pi_142510562
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Precies. Iemand zou jou de president van de Aarde moeten maken, zodat jij kunt aangeven of een demonstratie wel zin heeft. Worden die mensen ook niet moe.
nah dat niet. maar zo een demonstratie als vanmiddag is net een zwarte piet demonstratie: kansloos, heeft geen zin
pi_142510564
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:28 schreef Shreyas het volgende:
Waarom protesteren ze niet tegen de pro-Russische terroristen in Oekraïne? Of voelen die gasten zich eerst moslim en dan pas Nederlander? In dat geval zegt dat ook genoeg. Wel hier de uitkering vangen, genieten van de fantastische infrastructuur, wetenschap en technologie maar als puntje bij paaltje komt hebben ze niets met Nederland.
Waarom die achterlijke vooroordelen over uitkeringen en het van anderen verwachten dat ze meegaan in dat nationalistische geneuzel?
pi_142510609
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:34 schreef mapima het volgende:

[..]

nah dat niet. maar zo een demonstratie als vanmiddag is net een zwarte piet demonstratie: kansloos, heeft geen zin
Uhuh. Misschien moet je even opzoeken wat een rechter in Amsterdam heeft uitgesproken.
pi_142510629
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:32 schreef mapima het volgende:

[..]

dit inderdaad. in beide landen vallen slachtoffers maar men doet net alsof Palestina niks doet maar Israel wel. Alsof Israel allren slechte mensen heeft en Palestina alleen lieverdjes.
Wellicht speelt het gebruik van buitensporig geweld mee. Zomaar een ideetje.
pi_142510682
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:34 schreef mapima het volgende:

[..]

:')
pi_142510692
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:11 schreef Rezania het volgende:

[..]

Waarom ben jij nog hier dan? Ga snel die kinderen helpen in Afrika, ze gaan doooooooooddddd! :'(
Dood gaan we allemaal, Rez.
pi_142510798
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:25 schreef mapima het volgende:
Ben ik de enige die al die haat op Israel en pro-Palestina dingen grappig vindt? Ik bedoel, het is zo kansloos. :') Op Facebook zag ik ook al hele theoriën over dat die vliegramp in scène is gezet om mensen af te leiden van wat er in Palestina gebeurt. En er zijn ook van die berichten dat Palestina aan haar lot wordt overgelaten door de media en Israel alle steun krijgt, maar ik lees in de media ook hoe zwaar Palestina het heeft hoor?

Die demonstratie gaat niks worden, is grwoon schreeuwen om aandacht.
Jouw topics zijn ook waardeloos en puur geschreeuw om aandacht. Stop daar eerst mee voordat je met de vinger naar anderen gaat wijzen.
pi_142510971
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:30 schreef mapima het volgende:

[..]

Heeft te maken met de opvoeding die ze krijgen. Volgens mij ak docente is al meermaals uit onderzoek gebleken dat de Marokkaanse bevolking in Nederland het meest moeite heeft met zich aanpassen. Hoe dat komt is simpel: waar mensen uit bv Irak of Afghanistan hun kind opvoeden als Nederlander, vertellen veel Marokkaanse ouders aan hun kind dat het geen Nederlander is maar een Marokkaan.

Oke dit soort problemen zijn vooral een probleem van de Marokaanse groep in Nederland maar ook andere bevolkingsgroepen hebben hier, in mindere mate, mee te maken.

Ik heb verder geen enkel probleem met buitenlanders, ben er zelf een, maar mijn ouders hebben mij geleerd dat we in nederland zijn en we ons naar de nl cultuur moeten gedragen.
Heb je de naam van die ak docente. Ik wil namelijk wel eens nagaan wat haar bronnen zijn en of zij mij (als Marokkaanse Nederlander) hier wat meer over kan vertellen. De naam kan je mij via DM verschaffen. Dank alvast!
Allah Al Watan Al Malik
pi_142511046
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heb je de naam van die ak docente. Ik wil namelijk wel eens nagaan wat haar bronnen zijn en of zij mij (als Marokkaanse Nederlander) hier wat meer over kan vertellen. De naam kan je mij via DM verschaffen. Dank alvast!
ze woont in breda en vertelde dat ons aan de klas. (afgelopen jaar)
pi_142511071
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:51 schreef mapima het volgende:

[..]

ze woont in breda en vertelde dat ons aan de klas. (afgelopen jaar)
Ja, maar dan kan je toch wel een naam geven (via DM) dan kan ik haar benaderen voor de bronnen. Wel interessant dat een aardrijkskunde docente met dat komt trouwens!
Allah Al Watan Al Malik
  Forum Admin zondag 20 juli 2014 @ 13:52:18 #117
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_142511078
Een vreedzaam protest moet gewoon kunnen, misschien matig getimed maar enfin. Op het moment dat er dingen gesloopt worden gewoon met traangas en rubberen kogels gaan werken. Zo zou het eigenlijk met elke demonstratie moeten zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_142511328
tevens: terreurorganisatie hamas de macht geven in een land :') Palestina is net zo erg als Israel.

Mensen die de Israelische vlag weghalen bij evenementen, maar die van Rusland, Oekraine en Palestina wel laten hangen :') En nog wat landjes
  zondag 20 juli 2014 @ 14:07:19 #119
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_142511656
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:29 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Terzijde: je weet dat Palestijnen ook semieten zijn hoop ik ;) ?
Maar die worden niet bedoeld als het over antisemitisme gaat ;)
-XOXO-
  zondag 20 juli 2014 @ 14:08:19 #120
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_142511690
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 11:22 schreef Hathor het volgende:
Verbieden die onzin, ga maar klagen in Israel.
Hebben ze een muur voor daar....
  zondag 20 juli 2014 @ 14:08:27 #121
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_142511695
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat betekent nog niet dat het niet mag.

En net of er niet heftig wordt gereageerd op doodverwensingen richting joden.
Wettelijk mag hij dat ja.
Maar dat hij 24/7 beveiliging om zich heen moet hebben zegt genoeg.
-XOXO-
pi_142511728
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:22 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
Het schijnt dat de Joodse Defense League gerichte aanvallen gaat plegen op de organisatoren van deze demonstratie.

"We kunnen deze antisemiten niet zonder slag of stoot racistische en antisemitische uitlatingen laten doen in hartje Amsterdam.
We hebben 70 jaar geleden gezien waar dat toe kan leiden"

Aldus een anonieme JDL activist.
Bron? Trouwens zijn dit de nieuwe terroristen? Gerichte aanvallen plegen op organisatoren :')
  zondag 20 juli 2014 @ 14:09:43 #123
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_142511738
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In het kort: twee vechten, twee schuld.
Het Palestijnse volk heeft meer dan 40 jaar te lijden onder een zionistisch bloeddorstige regime. Gezinnen en zelfs baby's moeten er aan geloven dat ze slachtoffer kunnen van zionistische moordenaars. Jij noemt 2 vechten 2 schuld? Jammer ik had jou zo hoog zitten.
Schijt aan iedereen
  zondag 20 juli 2014 @ 14:11:27 #124
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142511800
Is er al iets kapot?
Behalve de geloofwaardigheid van deze groep dan.
pi_142511812
Lijkt mij niet, veel pro-Palestijnen zijn immers niet erg rationeel.
  zondag 20 juli 2014 @ 14:14:27 #126
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142511897
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:09 schreef Deadre het volgende:

[..]

Het Palestijnse volk heeft meer dan 40 jaar te lijden onder een zionistisch bloeddorstige regime. Gezinnen en zelfs baby's moeten er aan geloven dat ze slachtoffer kunnen van zionistische moordenaars. Jij noemt 2 vechten 2 schuld? Jammer ik had jou zo hoog zitten.
De demonstratie begint zo, waarom ben jij daar niet? Te warm? Ik begrijp het wel, offers moeten ook niet te groot zijn he. Op een forum stoere taal praten is zoveel makkelijker.
pi_142511945
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:09 schreef Fruitdrink het volgende:

[..]

Bron? Trouwens zijn dit de nieuwe terroristen? Gerichte aanvallen plegen op organisatoren :')
Beter dan gerichte aanvallen op hun kinderen...
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_142511994
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:14 schreef Twiitch het volgende:

[..]

De demonstratie begint zo, waarom ben jij daar niet? Te warm? Ik begrijp het wel, offers moeten ook niet te groot zijn he. Op een forum stoere taal praten is zoveel makkelijker.
Jij doet hetzelfde dus wat is je punt?
pi_142511999
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:09 schreef Fruitdrink het volgende:

[..]

terroristen nee ben je gek. Zijn gewoon joodse straat activisten, beetje hetzelfde als zwarte block en de islamitische brigades in de grote steden.

De JDL was ook betrokken bij de religieuse rellen van het weekend in Parijs.

http://www.liveleak.com/view?i=ac8_1405813733
  zondag 20 juli 2014 @ 14:17:56 #130
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142512004
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:17 schreef Fruitdrink het volgende:

[..]

Jij doet hetzelfde dus wat is je punt?
Het kan mij geen bal schelen wat daar gebeurt.
pi_142512093
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:17 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Het kan mij geen bal schelen wat daar gebeurt.
Waarom maak je dan druk om mensen die het wel wat kan schelen?
  zondag 20 juli 2014 @ 14:20:50 #132
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142512107
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:20 schreef Fruitdrink het volgende:

[..]

Waarom maak je dan druk om mensen die het wel wat kan schelen?
Ik maak me nergens druk om. Ik vind het wel grappig, al die hypocrisie bij die relnichten.
pi_142512473
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:20 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik maak me nergens druk om. Ik vind het wel grappig, al die hypocrisie bij die relnichten.
Welke hypocrisie? Wat zit jou dwars, gooi het maar eruit.
pi_142512748
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:14 schreef Twiitch het volgende:

[..]

De aanval op Gaza is aan de gang, waarom ben jij daar niet? Te warm? Ik begrijp het wel, offers moeten ook niet te groot zijn he. Op een forum stoere taal praten is zoveel makkelijker.

Niet zo hypocriet he.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142512760
Tijdens de gewelddadige protesten in Turkije (vorig jaar) waren de mainstream westerse media erg begaan met het lot van de arme demonstranten. De gewelddadigheid van agenten kwam onder een vergrootglas, de gewelddadigheid van de demonstranten werd volkomen genegeerd. De Turkse agenten waren een stelletje fascisten omdat de arme demonstranten door de inzet van traangas erg moesten huilen en hoesten.

Nu er relletjes uitbreken in Parijs negeren dezelfde media dat een rechter het in zijn botte hoofd haalde om de demonstratie in Parijs te verbieden, dat triggerhappy agenten gewetenloos inslaan op de demonstranten en dat minstens 12 demonstraties in de rest van Frankrijk vreedzaam verliepen. Nee, alle pro-Palestina demonstranten zijn een stel gewelddadige barbaren waartegen onze agenten niet hard genoeg kunnen optreden.

Verrassend? Nee. :O
  zondag 20 juli 2014 @ 14:45:09 #136
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142512817
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De aanval op Gaza is aan de gang, waarom ben jij daar niet? Te warm? Ik begrijp het wel, offers moeten ook niet te groot zijn he. Op een forum stoere taal praten is zoveel makkelijker.

Niet zo hypocriet he.
Het interesseert me niet. Dat ze elkaar allemaal afmaken daar, echt, ik zal er geen nacht slaap door verliezen.

Waarom ben jij niet aan het demonstreren?
pi_142512863
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:45 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Het interesseert me niet. Dat ze elkaar allemaal afmaken daar, echt, ik zal er geen nacht slaap door verliezen.

Waarom ben jij niet aan het demonstreren?
Omdat het geen zoden aan de dijk zet. Overigens wel interessant dat het je allemaal niet interesseert, maar wel lekker meelult in het desbetreffende topic.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142513008
Letter from Gaza by a Norwegian doctor

Dearest friends,

The last night was extreme. The "ground invasion" of Gaza resulted in scores and carloads with maimed, torn apart, bleeding, shivering, dying - all sorts of injured Palestinians, all ages, all civilians, all innocent.

The heroes in the ambulances and in all of Gaza's hospitals are working 12-24 hour shifts, grey from fatigue and inhuman workloads (without payment all in Shifa for the last 4 months), they care, triage, try to understand the incomprehensible chaos of bodies, sizes, limbs, walking, not walking, breathing, not breathing, bleeding, not bleeding humans. HUMANS!

Now, once more treated like animals by "the most moral army in the world" (sic!).

My respect for the wounded is endless, in their contained determination in the midst of pain, agony and shock; my admiration for the staff and volunteers is endless, my closeness to the Palestinian "sumud" gives me strength, although in glimpses I just want to scream, hold someone tight, cry, smell the skin and hair of the warm child, covered in blood, protect ourselves in an endless embrace - but we cannot afford that, nor can they.

Ashy grey faces - Oh NO! Not one more load of tens of maimed and bleeding, we still have lakes of blood on the floor in the ER, piles of dripping, blood-soaked bandages to clear out - oh - the cleaners, everywhere, swiftly shovelling the blood and discarded tissues, hair, clothes,cannulas - the leftovers from death - all taken away ... to be prepared again, to be repeated all over. More then 100 cases came to Shifa in the last 24 hrs. Enough for a large well trained hospital with everything, but here - almost nothing: no electricity, water, disposables, drugs, OR-tables, instruments, monitors - all rusted and as if taken from museums of yesterday's hospitals. But they do not complain, these heroes. They get on with it, like warriors, head on, enormously resolute.

And as I write these words to you, alone, on a bed, my tears flow, the warm but useless tears of pain and grief, of anger and fear. This is not happening!

An then, just now, the orchestra of the Israeli war-machine starts its gruesome symphony again, just now: salvos of artillery from the navy boats just down on the shores, the roaring F16, the sickening drones (Arabic 'Zennanis', the hummers), and the cluttering Apaches. So much made in and paid by the US.

Mr. Obama - do you have a heart?

I invite you - spend one night - just one night - with us in Shifa. Disguised as a cleaner, maybe.

I am convinced, 100%, it would change history.

Nobody with a heart AND power could ever walk away from a night in Shifa without being determined to end the slaughter of the Palestinian people.

But the heartless and merciless have done their calculations and planned another "dahyia" onslaught on Gaza.

The rivers of blood will keep running the coming night. I can hear they have tuned their instruments of death.

Please. Do what you can. This, THIS cannot continue.

Mads Gilbert MD PhD

Professor and Clinical Head

Clinic of Emergency Medicine

University Hospital of North Norway
pi_142513179
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:14 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Nee niet de wereld, maar Nederland. Nederland draait in eerste instantie om Nederland ja, dan pas om de rest van de wereld. We lijken wel overal de Robin Hood en de weldoener van de wereld te willen spelen, maar we hebben amper het geld en de middelen om zelf ons hoofd boven water te houden. Laten we nou eerst eens kijken naar onszelf, onze eigen problemen oplossen en dan pas naar andere zaken.
De grenzen staan (helaas) wijd open , wat er in de wereld gebeurd komt vanzelf ook hier naar binnen met alle voordelen en alle nadelen , dat is inmiddels wel duidelijk.

Hun problemen worden onze problemen , niks meer tegen te doen , achterhaald aspect is het.

Het massale gehuil en de totale hysterie rondom de tragische ramp de laatste dagen staat in schril contrast tot het wegkijken en minimale berichtgeving rondom het lijden op grote schaal elders in de wereld.

Begrijp me goed , ik zit niet echt te wachten op dit soort pro Palestijns vertoon , ik heb dit soort vrolijkheid net in m'n stad (Den Haag) meegemaakt.

Het valt amper nog buiten het land , je stad te houden dat is een feit , een triest feit dat vind ik zeker.

Maar het is de realiteit , de trieste realiteit geworden.
pi_142513218
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:50 schreef Bilge het volgende:
-
Tsja, dat krijg je he.. als je raketten vanuit woonwijken afschieten belangrijker vindt dan schuilkelders bouwen en investeren in overige humanitaire zaken.
pi_142513299
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:57 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Tsja, dat krijg je he.. als je raketten vanuit woonwijken afschieten belangrijker vindt dan schuilkelders bouwen en investeren in overige humanitaire zaken.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:06:58 #142
88831 Shreyas
De beste
pi_142513532
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:56 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

De grenzen staan (helaas) wijd open , wat er in de wereld gebeurd komt vanzelf ook hier naar binnen met alle voordelen en alle nadelen , dat is inmiddels wel duidelijk.

Hun problemen worden onze problemen , niks meer tegen te doen , achterhaald aspect is het.

Het massale gehuil en de totale hysterie rondom de tragische ramp de laatste dagen staat in schril contrast tot het wegkijken en minimale berichtgeving rondom het lijden op grote schaal elders in de wereld.

Begrijp me goed , ik zit niet echt te wachten op dit soort pro Palestijns vertoon , ik heb dit soort vrolijkheid net in m'n stad (Den Haag) meegemaakt.

Het valt amper nog buiten het land , je stad te houden dat is een feit , een triest feit dat vind ik zeker.

Maar het is de realiteit , de trieste realiteit geworden.
Alles op z'n tijd. De komende dagen (weken) zou in het teken van de vliegramp moeten staan waar onze Nederlanders zijn omgekomen. Die periode van rouw zou in acht genomen moeten worden. Andere zaken hebben even minder prioriteit, te meer omdat zo een demonstratie zijn doel niet bereikt. Sterker nog, de demonstranten trachten dat niet eens, het is niets meer dan een veredelde collectieve Israël-bash. Mensen die demonstreren hebben geen oplossingen, hebben zich niet verdiept in de zaak en zoals eerder in dit topic al is aangegeven weten sommige niet eens waar Gaza ligt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_142513549
http://www.elsevier.nl/Bu(...)ver-Israel-1562708W/

Wat Israel doet vind ik absoluut niet goed maar Palestina of naja de Hamas zijn het grootste probleem. Geen enkele poging doen tot vrede en eigen burgers zijn slachtoffers. Vreemd he dat Israel minder dodennheeft als de Palestijnen voor schild spelen en Israeliers kunnen schuilen.
pi_142513592
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:57 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Er zijn geen inkomsten. Zelfs ambtenaren krijgen al 4 maanden niet betaald. Israel heeft de weinige Palestijnse gebieden die zij nog niet heeft geannexeerd hermetisch van de buitenwereld afgesloten. Met tunnels naar Egypte wist de Hamas-regering zich staande te houden, maar na Sisi's staatsgreep en de gevangenneming van de Moslimbroeders zijn de tunnels gesloten waardoor er dus geen inkomsten meer zijn. De Palestijnse gebieden worden niet voor niets een openluchtgevangenis genoemd...
pi_142514362
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:43 schreef Bilge het volgende:
Tijdens de gewelddadige protesten in Turkije (vorig jaar) waren de mainstream westerse media erg begaan met het lot van de arme demonstranten. De gewelddadigheid van agenten kwam onder een vergrootglas, de gewelddadigheid van de demonstranten werd volkomen genegeerd. De Turkse agenten waren een stelletje fascisten omdat de arme demonstranten door de inzet van traangas erg moesten huilen en hoesten.

Nu er relletjes uitbreken in Parijs negeren dezelfde media dat een rechter het in zijn botte hoofd haalde om de demonstratie in Parijs te verbieden, dat triggerhappy agenten gewetenloos inslaan op de demonstranten en dat minstens 12 demonstraties in de rest van Frankrijk vreedzaam verliepen. Nee, alle pro-Palestina demonstranten zijn een stel gewelddadige barbaren waartegen onze agenten niet hard genoeg kunnen optreden.

Verrassend? Nee. :O
[ afbeelding ]
Ik voel mijn jeugd weer langskomen namelijk the 60's Heerlijk die rellen in vele Europese steden met een meppende Politie op de massa. :{
pi_142514874

:r
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_142514887
Waar is jeugdzorg wanneer je ze nodig hebt?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 20 juli 2014 @ 15:48:40 #148
117098 Hathor
Effe niet
pi_142514943
Zijn de isis fanboys ook weer aanwezig? :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_142515266

Londen, Parijs, New York, Ramallah, Berlijn
-
  zondag 20 juli 2014 @ 16:02:31 #150
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142515512
quote:
Walgelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: