Niet altijd, maar nu wel even.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan snap je ook dat Nederland niet altijd op nummer één komt.
Ach ja, het is gewoon komisch eigenlijk inderdaad. De meesten die aan een dergelijke demonstratie meedoen weten toch niet hoe de vork werkelijk in de steel zit. Die roepen gewoon maar mee met hun vriendjes omdat het blijkbaar mode is om Israël flink te bashen tegenwoordig.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:25 schreef mapima het volgende:
Ben ik de enige die al die haat op Israel en pro-Palestina dingen grappig vindt? Ik bedoel, het is zo kansloos.Op Facebook zag ik ook al hele theoriën over dat die vliegramp in scène is gezet om mensen af te leiden van wat er in Palestina gebeurt. En er zijn ook van die berichten dat Palestina aan haar lot wordt overgelaten door de media en Israel alle steun krijgt, maar ik lees in de media ook hoe zwaar Palestina het heeft hoor?
Die demonstratie gaat niks worden, is grwoon schreeuwen om aandacht.
je zou ook iets kunnen bereiken met een demonstratie maar dat gaat niet gebeuren vandaag.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee toch, willen mensen de aandacht ergens op vestigen met een demonstratie? Jeetje.
dit inderdaad. in beide landen vallen slachtoffers maar men doet net alsof Palestina niks doet maar Israel wel. Alsof Israel allren slechte mensen heeft en Palestina alleen lieverdjes.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ach ja, het is gewoon komisch eigenlijk inderdaad. De meesten die aan een dergelijke demonstratie meedoen weten toch niet hoe de vork werkelijk in de steel zit. Die roepen gewoon maar mee met hun vriendjes omdat het blijkbaar mode is om Israël flink te bashen tegenwoordig.
Lachwekkend verder, niets meer niets minder.
Precies. Iemand zou jou de president van de Aarde moeten maken, zodat jij kunt aangeven of een demonstratie wel zin heeft. Worden die mensen ook niet moe.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:31 schreef mapima het volgende:
[..]
je zou ook iets kunnen bereiken met een demonstratie maar dat gaat niet gebeuren vandaag.
nah dat niet. maar zo een demonstratie als vanmiddag is net een zwarte piet demonstratie: kansloos, heeft geen zinquote:Op zondag 20 juli 2014 13:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Precies. Iemand zou jou de president van de Aarde moeten maken, zodat jij kunt aangeven of een demonstratie wel zin heeft. Worden die mensen ook niet moe.
Waarom die achterlijke vooroordelen over uitkeringen en het van anderen verwachten dat ze meegaan in dat nationalistische geneuzel?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:28 schreef Shreyas het volgende:
Waarom protesteren ze niet tegen de pro-Russische terroristen in Oekraïne? Of voelen die gasten zich eerst moslim en dan pas Nederlander? In dat geval zegt dat ook genoeg. Wel hier de uitkering vangen, genieten van de fantastische infrastructuur, wetenschap en technologie maar als puntje bij paaltje komt hebben ze niets met Nederland.
Uhuh. Misschien moet je even opzoeken wat een rechter in Amsterdam heeft uitgesproken.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:34 schreef mapima het volgende:
[..]
nah dat niet. maar zo een demonstratie als vanmiddag is net een zwarte piet demonstratie: kansloos, heeft geen zin
Wellicht speelt het gebruik van buitensporig geweld mee. Zomaar een ideetje.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:32 schreef mapima het volgende:
[..]
dit inderdaad. in beide landen vallen slachtoffers maar men doet net alsof Palestina niks doet maar Israel wel. Alsof Israel allren slechte mensen heeft en Palestina alleen lieverdjes.
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:34 schreef mapima het volgende:
[..]
nah dat niet. maar zo een demonstratie als vanmiddag is net een zwarte piet demonstratie: kansloos, heeft geen zin
Dood gaan we allemaal, Rez.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog hier dan? Ga snel die kinderen helpen in Afrika, ze gaan doooooooooddddd!
Jouw topics zijn ook waardeloos en puur geschreeuw om aandacht. Stop daar eerst mee voordat je met de vinger naar anderen gaat wijzen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:25 schreef mapima het volgende:
Ben ik de enige die al die haat op Israel en pro-Palestina dingen grappig vindt? Ik bedoel, het is zo kansloos.Op Facebook zag ik ook al hele theoriën over dat die vliegramp in scène is gezet om mensen af te leiden van wat er in Palestina gebeurt. En er zijn ook van die berichten dat Palestina aan haar lot wordt overgelaten door de media en Israel alle steun krijgt, maar ik lees in de media ook hoe zwaar Palestina het heeft hoor?
Die demonstratie gaat niks worden, is grwoon schreeuwen om aandacht.
Heb je de naam van die ak docente. Ik wil namelijk wel eens nagaan wat haar bronnen zijn en of zij mij (als Marokkaanse Nederlander) hier wat meer over kan vertellen. De naam kan je mij via DM verschaffen. Dank alvast!quote:Op zondag 20 juli 2014 13:30 schreef mapima het volgende:
[..]
Heeft te maken met de opvoeding die ze krijgen. Volgens mij ak docente is al meermaals uit onderzoek gebleken dat de Marokkaanse bevolking in Nederland het meest moeite heeft met zich aanpassen. Hoe dat komt is simpel: waar mensen uit bv Irak of Afghanistan hun kind opvoeden als Nederlander, vertellen veel Marokkaanse ouders aan hun kind dat het geen Nederlander is maar een Marokkaan.
Oke dit soort problemen zijn vooral een probleem van de Marokaanse groep in Nederland maar ook andere bevolkingsgroepen hebben hier, in mindere mate, mee te maken.
Ik heb verder geen enkel probleem met buitenlanders, ben er zelf een, maar mijn ouders hebben mij geleerd dat we in nederland zijn en we ons naar de nl cultuur moeten gedragen.
ze woont in breda en vertelde dat ons aan de klas. (afgelopen jaar)quote:Op zondag 20 juli 2014 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je de naam van die ak docente. Ik wil namelijk wel eens nagaan wat haar bronnen zijn en of zij mij (als Marokkaanse Nederlander) hier wat meer over kan vertellen. De naam kan je mij via DM verschaffen. Dank alvast!
Ja, maar dan kan je toch wel een naam geven (via DM) dan kan ik haar benaderen voor de bronnen. Wel interessant dat een aardrijkskunde docente met dat komt trouwens!quote:Op zondag 20 juli 2014 13:51 schreef mapima het volgende:
[..]
ze woont in breda en vertelde dat ons aan de klas. (afgelopen jaar)
Maar die worden niet bedoeld als het over antisemitisme gaatquote:Op zondag 20 juli 2014 12:29 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Terzijde: je weet dat Palestijnen ook semieten zijn hoop ik?
Hebben ze een muur voor daar....quote:Op zondag 20 juli 2014 11:22 schreef Hathor het volgende:
Verbieden die onzin, ga maar klagen in Israel.
Wettelijk mag hij dat ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat het niet mag.
En net of er niet heftig wordt gereageerd op doodverwensingen richting joden.
Bron? Trouwens zijn dit de nieuwe terroristen? Gerichte aanvallen plegen op organisatorenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:22 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
Het schijnt dat de Joodse Defense League gerichte aanvallen gaat plegen op de organisatoren van deze demonstratie.
"We kunnen deze antisemiten niet zonder slag of stoot racistische en antisemitische uitlatingen laten doen in hartje Amsterdam.
We hebben 70 jaar geleden gezien waar dat toe kan leiden"
Aldus een anonieme JDL activist.
Het Palestijnse volk heeft meer dan 40 jaar te lijden onder een zionistisch bloeddorstige regime. Gezinnen en zelfs baby's moeten er aan geloven dat ze slachtoffer kunnen van zionistische moordenaars. Jij noemt 2 vechten 2 schuld? Jammer ik had jou zo hoog zitten.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In het kort: twee vechten, twee schuld.
De demonstratie begint zo, waarom ben jij daar niet? Te warm? Ik begrijp het wel, offers moeten ook niet te groot zijn he. Op een forum stoere taal praten is zoveel makkelijker.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:09 schreef Deadre het volgende:
[..]
Het Palestijnse volk heeft meer dan 40 jaar te lijden onder een zionistisch bloeddorstige regime. Gezinnen en zelfs baby's moeten er aan geloven dat ze slachtoffer kunnen van zionistische moordenaars. Jij noemt 2 vechten 2 schuld? Jammer ik had jou zo hoog zitten.
Beter dan gerichte aanvallen op hun kinderen...quote:Op zondag 20 juli 2014 14:09 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Bron? Trouwens zijn dit de nieuwe terroristen? Gerichte aanvallen plegen op organisatoren
Jij doet hetzelfde dus wat is je punt?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De demonstratie begint zo, waarom ben jij daar niet? Te warm? Ik begrijp het wel, offers moeten ook niet te groot zijn he. Op een forum stoere taal praten is zoveel makkelijker.
terroristen nee ben je gek. Zijn gewoon joodse straat activisten, beetje hetzelfde als zwarte block en de islamitische brigades in de grote steden.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:09 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Bron? Trouwens zijn dit de nieuwe terroristen? Gerichte aanvallen plegen op organisatoren
Het kan mij geen bal schelen wat daar gebeurt.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:17 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Jij doet hetzelfde dus wat is je punt?
Waarom maak je dan druk om mensen die het wel wat kan schelen?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het kan mij geen bal schelen wat daar gebeurt.
Ik maak me nergens druk om. Ik vind het wel grappig, al die hypocrisie bij die relnichten.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:20 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Waarom maak je dan druk om mensen die het wel wat kan schelen?
Welke hypocrisie? Wat zit jou dwars, gooi het maar eruit.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk om. Ik vind het wel grappig, al die hypocrisie bij die relnichten.
De aanval op Gaza is aan de gang, waarom ben jij daar niet? Te warm? Ik begrijp het wel, offers moeten ook niet te groot zijn he. Op een forum stoere taal praten is zoveel makkelijker.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De demonstratie begint zo, waarom ben jij daar niet? Te warm? Ik begrijp het wel, offers moeten ook niet te groot zijn he. Op een forum stoere taal praten is zoveel makkelijker.
Het interesseert me niet. Dat ze elkaar allemaal afmaken daar, echt, ik zal er geen nacht slaap door verliezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De aanval op Gaza is aan de gang, waarom ben jij daar niet? Te warm? Ik begrijp het wel, offers moeten ook niet te groot zijn he. Op een forum stoere taal praten is zoveel makkelijker.
Niet zo hypocriet he.
Omdat het geen zoden aan de dijk zet. Overigens wel interessant dat het je allemaal niet interesseert, maar wel lekker meelult in het desbetreffende topic.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:45 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het interesseert me niet. Dat ze elkaar allemaal afmaken daar, echt, ik zal er geen nacht slaap door verliezen.
Waarom ben jij niet aan het demonstreren?
De grenzen staan (helaas) wijd open , wat er in de wereld gebeurd komt vanzelf ook hier naar binnen met alle voordelen en alle nadelen , dat is inmiddels wel duidelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee niet de wereld, maar Nederland. Nederland draait in eerste instantie om Nederland ja, dan pas om de rest van de wereld. We lijken wel overal de Robin Hood en de weldoener van de wereld te willen spelen, maar we hebben amper het geld en de middelen om zelf ons hoofd boven water te houden. Laten we nou eerst eens kijken naar onszelf, onze eigen problemen oplossen en dan pas naar andere zaken.
Tsja, dat krijg je he.. als je raketten vanuit woonwijken afschieten belangrijker vindt dan schuilkelders bouwen en investeren in overige humanitaire zaken.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:57 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je he.. als je raketten vanuit woonwijken afschieten belangrijker vindt dan schuilkelders bouwen en investeren in overige humanitaire zaken.
Alles op z'n tijd. De komende dagen (weken) zou in het teken van de vliegramp moeten staan waar onze Nederlanders zijn omgekomen. Die periode van rouw zou in acht genomen moeten worden. Andere zaken hebben even minder prioriteit, te meer omdat zo een demonstratie zijn doel niet bereikt. Sterker nog, de demonstranten trachten dat niet eens, het is niets meer dan een veredelde collectieve Israël-bash. Mensen die demonstreren hebben geen oplossingen, hebben zich niet verdiept in de zaak en zoals eerder in dit topic al is aangegeven weten sommige niet eens waar Gaza ligt.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:56 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
De grenzen staan (helaas) wijd open , wat er in de wereld gebeurd komt vanzelf ook hier naar binnen met alle voordelen en alle nadelen , dat is inmiddels wel duidelijk.
Hun problemen worden onze problemen , niks meer tegen te doen , achterhaald aspect is het.
Het massale gehuil en de totale hysterie rondom de tragische ramp de laatste dagen staat in schril contrast tot het wegkijken en minimale berichtgeving rondom het lijden op grote schaal elders in de wereld.
Begrijp me goed , ik zit niet echt te wachten op dit soort pro Palestijns vertoon , ik heb dit soort vrolijkheid net in m'n stad (Den Haag) meegemaakt.
Het valt amper nog buiten het land , je stad te houden dat is een feit , een triest feit dat vind ik zeker.
Maar het is de realiteit , de trieste realiteit geworden.
Er zijn geen inkomsten. Zelfs ambtenaren krijgen al 4 maanden niet betaald. Israel heeft de weinige Palestijnse gebieden die zij nog niet heeft geannexeerd hermetisch van de buitenwereld afgesloten. Met tunnels naar Egypte wist de Hamas-regering zich staande te houden, maar na Sisi's staatsgreep en de gevangenneming van de Moslimbroeders zijn de tunnels gesloten waardoor er dus geen inkomsten meer zijn. De Palestijnse gebieden worden niet voor niets een openluchtgevangenis genoemd...quote:Op zondag 20 juli 2014 14:57 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je he.. als je raketten vanuit woonwijken afschieten belangrijker vindt dan schuilkelders bouwen en investeren in overige humanitaire zaken.
Ik voel mijn jeugd weer langskomen namelijk the 60's Heerlijk die rellen in vele Europese steden met een meppende Politie op de massa.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:43 schreef Bilge het volgende:
Tijdens de gewelddadige protesten in Turkije (vorig jaar) waren de mainstream westerse media erg begaan met het lot van de arme demonstranten. De gewelddadigheid van agenten kwam onder een vergrootglas, de gewelddadigheid van de demonstranten werd volkomen genegeerd. De Turkse agenten waren een stelletje fascisten omdat de arme demonstranten door de inzet van traangas erg moesten huilen en hoesten.
Nu er relletjes uitbreken in Parijs negeren dezelfde media dat een rechter het in zijn botte hoofd haalde om de demonstratie in Parijs te verbieden, dat triggerhappy agenten gewetenloos inslaan op de demonstranten en dat minstens 12 demonstraties in de rest van Frankrijk vreedzaam verliepen. Nee, alle pro-Palestina demonstranten zijn een stel gewelddadige barbaren waartegen onze agenten niet hard genoeg kunnen optreden.
Verrassend? Nee.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |