Na de relletjes in Brussel en Parijs ben ik benieuwd of het hier een beetje vreedzaam verloopt.quote:Pro-Palestijnse demonstratie in de stad
Vanmiddag is er een demonstratie tegen het Israëlische geweld in de Gazastrook.
Betogers komen rond 13.00 uur samen op het Museumplein en lopen vervolgens een rondje door het centrum. Het openbaar vervoer krijgt last van de betoging. Bijvoorbeeld de tramlijnen die over de Rozengracht rijden. Rond 18.00 uur is de betoging weer afgelopen.
'Discriminerende en/of antisemitische uitingen in woord, beeld of gebaar, zoals hakenkruisen of de Hitlergroet, zijn strafbaar en worden niet getolereerd', benadrukt de gemeente. Op Facebook hebben 6500 mensen aangegeven erbij te zijn, maar het is nog de vraag hoeveel betogers zullen komen opdagen.
'We gaan ervan uit dat de demonstratie rustig zal verlopen', zegt een woordvoerder. 'Maar we zijn niet blind voor wat er in andere steden is gebeurd.' In Parijs en Brussel liepen pro-Palestijnse demonstraties gisteren uit de hand. Zoals gebruikelijk wordt de demonstratie begeleid door de politie.
Donderdagavond was er op de Dam al een demonstratie van aanhangers van Israël. Mocht er vandaag een tegendemonstratie zijn, dan worden die betogers verwezen naar het Frederiksplein.
Vrees ik ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:13 schreef StateOfMind het volgende:
Je kunt er de klok op gelijk zetten dat dat uit gaat lopen op vernielingen, rellen/geweld en haatuitingen...
Misschien moet je een Iran of Noord-Korea gaan wonen. Daar hebben ze het ook niet zo op vrijheid.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:22 schreef Hathor het volgende:
Verbieden die onzin, ga maar klagen in Israel.
En dat dat vervolgens allemaal de schuld van de Joden is.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:13 schreef StateOfMind het volgende:
Je kunt er de klok op gelijk zetten dat dat uit gaat lopen op vernielingen, rellen/geweld en haatuitingen...
Vrijheid om de boel te slopen zoals in Brussel en Parijs bedoel je? Die vrijheid mag je in je reet steken.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien moet je een Iran of Noord-Korea gaan wonen. Daar hebben ze het ook niet zo op vrijheid.
Vorige week hebben ze ook niks gesloopt.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vrijheid om de boel te slopen zoals in Brussel en Parijs bedoel je? Die vrijheid mag je in je reet steken.
We zullen zien, ik hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vorige week hebben ze ook niks gesloopt.
Ach, dat onzinnige gedemonstreer. Ga toch weg.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien moet je een Iran of Noord-Korea gaan wonen. Daar hebben ze het ook niet zo op vrijheid.
Antisemitisme bedoel jequote:Op zondag 20 juli 2014 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook niet van, maar als mensen daar schik van hebben. Laat lekker gaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, dat onzinnige gedemonstreer. Ga toch weg.
Van wie mag je niks over moslims zeggen? Wilders doet niet anders.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Antisemitisme bedoel je
Grappig wel hoe je niks over moslims mag zeggen maar zij wel lekker mogen schreeuwen dat alle joden dood moeten
Ja en hoe de hele wereld gelijk op zijn kop staat als Wilders iets zegtquote:Op zondag 20 juli 2014 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van wie mag je niks over moslims zeggen? Wilders doet niet anders.
Antisemitisme is trouwens strafbaar.
Dat betekent nog niet dat het niet mag.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en hoe de hele wereld gelijk op zijn kop staat als Wilders iets zegt
Nou, aandacht? Er was volgens mij vorige week ook al een tegendemonstratie. Ik heb er vertrouwen in dat zolang de politie die demonstranten hun gang laat gaan het niet tot rellen zal komen. Vorige week werd er al dikke censuur gepleegd toen er vlaggen afgepakt werden.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:53 schreef Rezania het volgende:
Wat willen ze nou eigenlijk bereiken met zo'n demonstratie? Of doen ze dit alleen maar omdat er ook al een pro-Israël demonstratie is geweest?
Demonstraties verbiedenquote:Op zondag 20 juli 2014 11:22 schreef Hathor het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:22 schreef fathank het volgende:
90% kan Gaza nog niet aanwijzen op de kaart
Oh in dat geval kunnen we het tijdverdrijf voor debielen, ook wel bekend als voetbal ook wel verbieden.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vrijheid om de boel te slopen zoals in Brussel en Parijs bedoel je? Die vrijheid mag je in je reet steken.
Dictator.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:22 schreef Hathor het volgende:
Terzijde: je weet dat Palestijnen ook semieten zijn hoop ikquote:Op zondag 20 juli 2014 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Antisemitisme bedoel je
Grappig wel hoe je niks over moslims mag zeggen maar zij wel lekker mogen schreeuwen dat alle joden dood moeten
Is gebeurd in Brussel, desalniettemin ging het gewoon door, met alle gevolgen vandien. Wat is er zo vreemd aan demonstraties verbieden als de kans redelijk aanwezig is dat het uit de hand gaat lopen? Zou echt niet de eerste keer zijn.quote:
Misschien omdat niemand een neuk geeft om Palestijnen?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:28 schreef Shreyas het volgende:
Waarom protesteren ze niet tegen de pro-Russische terroristen in Oekraïne? Of voelen die gasten zich eerst moslim en dan pas Nederlander? In dat geval zegt dat ook genoeg. Wel hier de uitkering vangen, genieten van de fantastische infrastructuur, wetenschap en technologie maar als puntje bij paaltje komt hebben ze niets met Nederland.
Want?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:28 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Oh in dat geval kunnen we het tijdverdrijf voor debielen, ook wel bekend als voetbal ook wel verbieden.
Waarschijnlijk omdat die demonstratie al gepland stond voordat er een vliegtuig was neergeschoten. Klein gokje hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:28 schreef Shreyas het volgende:
Waarom protesteren ze niet tegen de pro-Russische terroristen in Oekraïne? Of voelen die gasten zich eerst moslim en dan pas Nederlander? In dat geval zegt dat ook genoeg. Wel hier de uitkering vangen, genieten van de fantastische infrastructuur, wetenschap en technologie maar als puntje bij paaltje komt hebben ze niets met Nederland.
En met nazivlaggen zwaaien, hitlergroetjes doen, leuzen scanderen als "alle joden moeten dood" en het vernielen van winkels kweek je nationale sympathie voor de zaak.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:29 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Misschien omdat niemand een neuk geeft om Palestijnen?
Omdat Nederland geen België is.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is gebeurd in Brussel, desalniettemin ging het gewoon door, met alle gevolgen vandien. Wat is er zo vreemd aan demonstraties verbieden als de kans redelijk aanwezig is dat het uit de hand gaat lopen? Zou echt niet de eerste keer zijn.
Afgelasten dan, er is genoeg afgelast en versoberd na de vliegtuigramp.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat die demonstratie al gepland stond voordat er een vliegtuig was neergeschoten. Klein gokje hoor.
Jij gaat er vanuit dat alle demonstranten moslim zijn. Er lopen ook joden mee.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:28 schreef Shreyas het volgende:
Waarom protesteren ze niet tegen de pro-Russische terroristen in Oekraïne? Of voelen die gasten zich eerst moslim en dan pas Nederlander?
Vernieling, geweld, geldverspilling, ontregeling van openbare leven, ontregeling van openbare orde enzovoorts.quote:
Niet relevant, op dit moment hebben onze eigen zaken prioriteit.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat alle demonstranten moslim zijn. Er lopen ook joden mee.
Onzin.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:32 schreef Shreyas het volgende:
Niet relevant, op dit moment hebben onze eigen zaken prioriteit.
Onrecht en onmacht hebben sterke emotionele invloed op mensen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:30 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En met nazivlaggen zwaaien, hitlergroetjes doen, leuzen scanderen als "alle joden moeten dood" en het vernielen van winkels kweek je nationale sympathie voor de zaak.
Ik zie de nabestaanden van MH17 vooralsnog niet gaan rellen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:33 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Onrecht en onmacht hebben sterke emotionele invloed op mensen.
Omdat ze in rouw zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik zie de nabestaanden van MH17 vooralsnog niet gaan rellen.
Dit zijn kutpubers die met de harde hand van het plein geveegd moeten worden wanneer ze zich misdragen.
Dus die rellen gaan nog komen denk je?quote:
Een of andere evenement vast.quote:
Misschien is sympathie niet hun doel.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:37 schreef Jigzoz het volgende:
Rellen en slopen als je sympathie voor je zaak wil krijgen is natuurlijk niet echt slim...
Wat dan wel? Antipathie?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Misschien is sympathie niet hun doel.
Misschien omdat je gewoon het recht hebt om te demonstreren, ook als dat voor Palestina is. Er als het uit de hand loopt (wat natuurlijk helemaal niet zeker is) dan grijp je in. Maar verbieden, dan moet je vrijwel zeker weten dat het zwaar uit de hand loopt of als er dingen getoont/geroepen gaan worden die niet kunnen ivm zware discriminatie oid.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is gebeurd in Brussel, desalniettemin ging het gewoon door, met alle gevolgen vandien. Wat is er zo vreemd aan demonstraties verbieden als de kans redelijk aanwezig is dat het uit de hand gaat lopen? Zou echt niet de eerste keer zijn.
Lijkt alsof ze sympathie willen voor hun zaak.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:42 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/YFPNL?fref=nf
Ze willen de genocide stoppen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:44 schreef Jigzoz het volgende:
Lijkt alsof ze sympathie willen voor hun zaak.
Waarom, het is geen party of feestje.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Afgelasten dan, er is genoeg afgelast en versoberd na de vliegtuigramp.
Ja, dat lijkt me logisch. Mensen demonstreren om aandacht vragen voor hun zaak, in dit geval het lijden van de Palestijnse bevolking. Bedoeling is, lijkt me, dat mensen in ieder geval even denken aan wat er daar gaande is en in het beste geval de kant van de Palestijnen gaan kiezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:49 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ze willen de genocide stoppen.
https://www.facebook.com/events/664962490261856/
Er zijn tientallen demonstraties per maand, alleen een paar demonstraties halen het nieuws. De demonstranten in Brussel en Parijs hebben hun doel ruimschoots gehaald als aandacht hun doel was.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:53 schreef Jigzoz het volgende:
Mensen demonstreren om aandacht vragen voor hun zaak
Als negatieve aandacht doel was, dan was dat ronduit dom. De Palestijnse zaak wordt dan alleen maar meer geassocieerd met stenen gooien, vernielingen en geweld.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:56 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Er zijn tientallen demonstraties per maand, alleen een paar demonstraties halen het nieuws. De demonstranten in Brussel en Parijs hebben hun doel ruimschoots gehaald als aandacht hun doel was.
[ afbeelding ]
Dat zou inderdaad wel erg kortzichtig zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:57 schreef Charismatisch het volgende:
Mijn sympathie voor de Palestijnse zaak verdwijnt niet als een paar mensen gaan rellen in Brussel.
Nee, want jij bent moslim, dus de keuze is al gemaakt. Maar het lijkt me dat de bedoeling is dat er mensen overtuigd gaan worden. Rellen gaat daarbij averechts werken.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:57 schreef Charismatisch het volgende:
Mijn sympathie voor de Palestijnse zaak verdwijnt niet als een paar mensen gaan rellen in Brussel.
Boeie jij bent westerling, dus die keuze is al gemaakt.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, want jij bent moslim, dus de keuze is al gemaakt. Maar het lijkt me dat de bedoeling is dat er mensen overtuigd gaan worden. Rellen gaat daarbij averechts werken.
Wat is mijn keuze dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Boeie jij bent westerling, dus die keuze is al gemaakt.
Pro-Palestijns.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is de keuze van een moslim dan.
Spiegeltje spiegeltje.
Oh, dank voor het bij voorbaat bepalen wat mijn keuze zou moeten zijn.quote:
En dan? Nederland is in het hart geraakt. Het land is slachtoffer geworden van een oorlogsmisdaad, terwijl we helemaal niets hebben gedaan in Oekraïne en er niets mee te maken hebben. Daar moet de aandacht nu naar uitgaan. Niet naar de Palestijnen die al een halve eeuw zitten te halen en trekken met de Israëliërs en zelf ook voortdurend de boel daar uitlokken en op de spits drijven.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom, het is geen party of feestje.
Waarom zou dat niet tegelijkertijd kunnen? Of zijn Palestijnse/Israelische kinderleventjes minder waard?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dan? Nederland is in het hart geraakt. Het land is slachtoffer geworden van een oorlogsmisdaad, terwijl we helemaal niets hebben gedaan in Oekraïne en er niets mee te maken hebben. Daar moet de aandacht nu naar uitgaan. Niet naar de Palestijnen die al een halve eeuw zitten te halen en trekken met de Israëliërs en zelf ook voortdurend de boel daar uitlokken en op de spits drijven.
Als het anders is, dan hoor ik het graag, maar het zou me ten zeerste verbazen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dank voor het bij voorbaat bepalen wat mijn keuze zou moeten zijn.
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:49 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ze willen de genocide stoppen.
https://www.facebook.com/events/664962490261856/
Het is inderdaad anders. Dus dat moet wel een shock voor je zijn begrijp ik nu.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:04 schreef Jigzoz het volgende:
Als het anders is, dan hoor ik het graag, maar het zou me ten zeerste verbazen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dan? Nederland is in het hart geraakt. Het land is slachtoffer geworden van een oorlogsmisdaad, terwijl we helemaal niets hebben gedaan in Oekraïne en er niets mee te maken hebben. Daar moet de aandacht nu naar uitgaan. Niet naar de Palestijnen die al een halve eeuw zitten te halen en trekken met de Israëliërs en zelf ook voortdurend de boel daar uitlokken en op de spits drijven.
Ja, dat verbaast me inderdaad. Wat is jouw visie op deze kwestie dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is inderdaad anders. Dus dat moet wel een shock voor je zijn begrijp ik nu.
Daar heeft het niets mee te maken. Er gaan ook dagelijks duizenden mensen dood in Afrika en er worden dagelijks honderden kinderen gedood in India. Waar zijn die protestmarsen dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet tegelijkertijd kunnen? Of zijn Palestijnse/Israelische kinderleventjes minder waard?
Ah ok, ik last 13:00 in de op. Laten we hopen dat het een beetje vreedzaam kan vandaag.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:07 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nee. Demonstratie begint om 15:00 uur.
Ja, dat beetje aandacht gaat vast het verschil maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:16 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Nou, aandacht? Er was volgens mij vorige week ook al een tegendemonstratie. Ik heb er vertrouwen in dat zolang de politie die demonstranten hun gang laat gaan het niet tot rellen zal komen. Vorige week werd er al dikke censuur gepleegd toen er vlaggen afgepakt werden.
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken. Er gaan ook dagelijks duizenden mensen dood in Afrika en er worden dagelijks honderden kinderen gedood in India. Waar zijn die protestmarsen dan?
Die zijn er niet. Maar wat heeft dat ermee te maken? Jouw positie is dat het ook niet zo moeten, want vliegramp. Mijn positie is dat het wel zou moeten kunnen, want mensenlevens.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken. Er gaan ook dagelijks duizenden mensen dood in Afrika en er worden dagelijks honderden kinderen gedood in India. Waar zijn die protestmarsen dan?
Draait de wereld om Nederland?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In het kort: twee vechten, twee schuld.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast me inderdaad. Wat is jouw visie op deze kwestie dan?
Waar is jouw anti-Russische-separatisten-demonstratie?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:07 schreef Shreyas het volgende:
Waarom ben jij nog hier dan? Ga snel die kinderen helpen in Afrika, ze gaan doooooooooddddd!quote:Op zondag 20 juli 2014 13:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En waarom is heel Nederland dan al dagen in rep en roer vanwege een veel lager aantal Nederlandse slachtoffers?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah, zijn we het nog eens ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In het kort: twee vechten, twee schuld.
Juist.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In het kort: twee vechten, twee schuld.
quote:
Mijn punt is dus dat je altijd wel kunt protesteren omdat ergens in de wereld onschuldige mensen worden vermoord. Dus als dat jouw positie is kun je dagelijks gaan protesteren. Het hele verhaal is natuurlijk dat het hier niet gaat om de de mensenlevens maar om het politieke statement dat sommige mensen willen maken. Even de Nederlandse politiek er van overtuigen dat de Israëliërs de badguys zijn en de Palestijnen lieve onschuldige slachtoffers. De Nederlandse politiek heeft nu wel iets anders aan zijn hoofd.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Maar wat heeft dat ermee te maken? Jouw positie is dat het ook niet zo moeten, want vliegramp. Mijn positie is dat het wel zou moeten kunnen, want mensenlevens.
Nee niet de wereld, maar Nederland. Nederland draait in eerste instantie om Nederland ja, dan pas om de rest van de wereld. We lijken wel overal de Robin Hood en de weldoener van de wereld te willen spelen, maar we hebben amper het geld en de middelen om zelf ons hoofd boven water te houden. Laten we nou eerst eens kijken naar onszelf, onze eigen problemen oplossen en dan pas naar andere zaken.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:09 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Draait de wereld om Nederland?
Ik vind eerlijk gezegd zo langzamerhand het media vertoon en het "lijden" van het Nederlands volk rondom deze vreselijke ramp ook wel iets ranzigs en hysterisch krijgen.
Ik geloof niet in demonstraties van deze aardquote:Op zondag 20 juli 2014 13:09 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Waar is jouw anti-Russische-separatisten-demonstratie?
Zoals ik al aangaf, Nederland kan niet de weldoener en held van de wereld spelen. We moeten daar realistisch in zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog hier dan? Ga snel die kinderen helpen in Afrika, ze gaan doooooooooddddd!
Omdat Nederland eerst draait om Nederland en de Nederlanders, dan pas om de rest van de wereld.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:11 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En waarom is heel Nederland dan al dagen in rep en roer vanwege een veel lager aantal Nederlandse slachtoffers?
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat Nederland eerst draait om Nederland en de Nederlanders, dan pas om de rest van de wereld.
Als je verder niet inhoudelijk kan of wilt reageren, reageer dan gewoon nietquote:
Het is dan ook een vrij kortzichtige reactie van jou. Nederlanders maken zich druk om een bepaalde zaak en daar regelen ze en demonstratie voor, in Nederland, waar die Nederlanders wonen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je verder niet inhoudelijk kan of wilt reageren, reageer dan gewoon niet
Het is te merken dat jij een volbloed Nederlander bent en binnen één cultuur bent opgegroeid. Je afbakening - hoe iemand wel of niet zou moeten denken en handelen - stelt me teleur.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je verder niet inhoudelijk kan of wilt reageren, reageer dan gewoon niet
Als je mijn eerdere posts had gelezen, zou je weten dat ik absoluut geen volbloed Nederlander ben.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is te merken dat jij een volbloed Nederlander bent en binnen één cultuur bent opgegroeid. Je afbakening - hoe iemand wel of niet zou moeten denken en handelen - stelt me teleur.
Nee toch, willen mensen de aandacht ergens op vestigen met een demonstratie? Jeetje.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:25 schreef mapima het volgende:
Die demonstratie gaat niks worden, is grwoon schreeuwen om aandacht.
Dan snap je ook dat Nederland niet altijd op nummer één komt.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je mijn eerdere posts had gelezen, zou je weten dat ik absoluut geen volbloed Nederlander ben.
Demonstraties willen verbiedenquote:Op zondag 20 juli 2014 11:22 schreef Hathor het volgende:
Heeft te maken met de opvoeding die ze krijgen. Volgens mij ak docente is al meermaals uit onderzoek gebleken dat de Marokkaanse bevolking in Nederland het meest moeite heeft met zich aanpassen. Hoe dat komt is simpel: waar mensen uit bv Irak of Afghanistan hun kind opvoeden als Nederlander, vertellen veel Marokkaanse ouders aan hun kind dat het geen Nederlander is maar een Marokkaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:28 schreef Shreyas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |