Misschien omdat je gewoon het recht hebt om te demonstreren, ook als dat voor Palestina is. Er als het uit de hand loopt (wat natuurlijk helemaal niet zeker is) dan grijp je in. Maar verbieden, dan moet je vrijwel zeker weten dat het zwaar uit de hand loopt of als er dingen getoont/geroepen gaan worden die niet kunnen ivm zware discriminatie oid.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is gebeurd in Brussel, desalniettemin ging het gewoon door, met alle gevolgen vandien. Wat is er zo vreemd aan demonstraties verbieden als de kans redelijk aanwezig is dat het uit de hand gaat lopen? Zou echt niet de eerste keer zijn.
Lijkt alsof ze sympathie willen voor hun zaak.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:42 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/YFPNL?fref=nf
Ze willen de genocide stoppen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:44 schreef Jigzoz het volgende:
Lijkt alsof ze sympathie willen voor hun zaak.
Waarom, het is geen party of feestje.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Afgelasten dan, er is genoeg afgelast en versoberd na de vliegtuigramp.
Ja, dat lijkt me logisch. Mensen demonstreren om aandacht vragen voor hun zaak, in dit geval het lijden van de Palestijnse bevolking. Bedoeling is, lijkt me, dat mensen in ieder geval even denken aan wat er daar gaande is en in het beste geval de kant van de Palestijnen gaan kiezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:49 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ze willen de genocide stoppen.
https://www.facebook.com/events/664962490261856/
Er zijn tientallen demonstraties per maand, alleen een paar demonstraties halen het nieuws. De demonstranten in Brussel en Parijs hebben hun doel ruimschoots gehaald als aandacht hun doel was.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:53 schreef Jigzoz het volgende:
Mensen demonstreren om aandacht vragen voor hun zaak
Als negatieve aandacht doel was, dan was dat ronduit dom. De Palestijnse zaak wordt dan alleen maar meer geassocieerd met stenen gooien, vernielingen en geweld.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:56 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Er zijn tientallen demonstraties per maand, alleen een paar demonstraties halen het nieuws. De demonstranten in Brussel en Parijs hebben hun doel ruimschoots gehaald als aandacht hun doel was.
[ afbeelding ]
Dat zou inderdaad wel erg kortzichtig zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:57 schreef Charismatisch het volgende:
Mijn sympathie voor de Palestijnse zaak verdwijnt niet als een paar mensen gaan rellen in Brussel.
Nee, want jij bent moslim, dus de keuze is al gemaakt. Maar het lijkt me dat de bedoeling is dat er mensen overtuigd gaan worden. Rellen gaat daarbij averechts werken.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:57 schreef Charismatisch het volgende:
Mijn sympathie voor de Palestijnse zaak verdwijnt niet als een paar mensen gaan rellen in Brussel.
Boeie jij bent westerling, dus die keuze is al gemaakt.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, want jij bent moslim, dus de keuze is al gemaakt. Maar het lijkt me dat de bedoeling is dat er mensen overtuigd gaan worden. Rellen gaat daarbij averechts werken.
Wat is mijn keuze dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Boeie jij bent westerling, dus die keuze is al gemaakt.
Pro-Palestijns.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is de keuze van een moslim dan.
Spiegeltje spiegeltje.
Oh, dank voor het bij voorbaat bepalen wat mijn keuze zou moeten zijn.quote:
En dan? Nederland is in het hart geraakt. Het land is slachtoffer geworden van een oorlogsmisdaad, terwijl we helemaal niets hebben gedaan in Oekraïne en er niets mee te maken hebben. Daar moet de aandacht nu naar uitgaan. Niet naar de Palestijnen die al een halve eeuw zitten te halen en trekken met de Israëliërs en zelf ook voortdurend de boel daar uitlokken en op de spits drijven.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom, het is geen party of feestje.
Waarom zou dat niet tegelijkertijd kunnen? Of zijn Palestijnse/Israelische kinderleventjes minder waard?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dan? Nederland is in het hart geraakt. Het land is slachtoffer geworden van een oorlogsmisdaad, terwijl we helemaal niets hebben gedaan in Oekraïne en er niets mee te maken hebben. Daar moet de aandacht nu naar uitgaan. Niet naar de Palestijnen die al een halve eeuw zitten te halen en trekken met de Israëliërs en zelf ook voortdurend de boel daar uitlokken en op de spits drijven.
Als het anders is, dan hoor ik het graag, maar het zou me ten zeerste verbazen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dank voor het bij voorbaat bepalen wat mijn keuze zou moeten zijn.
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:49 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ze willen de genocide stoppen.
https://www.facebook.com/events/664962490261856/
Het is inderdaad anders. Dus dat moet wel een shock voor je zijn begrijp ik nu.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:04 schreef Jigzoz het volgende:
Als het anders is, dan hoor ik het graag, maar het zou me ten zeerste verbazen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dan? Nederland is in het hart geraakt. Het land is slachtoffer geworden van een oorlogsmisdaad, terwijl we helemaal niets hebben gedaan in Oekraïne en er niets mee te maken hebben. Daar moet de aandacht nu naar uitgaan. Niet naar de Palestijnen die al een halve eeuw zitten te halen en trekken met de Israëliërs en zelf ook voortdurend de boel daar uitlokken en op de spits drijven.
Ja, dat verbaast me inderdaad. Wat is jouw visie op deze kwestie dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is inderdaad anders. Dus dat moet wel een shock voor je zijn begrijp ik nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |