SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Jason Statham zou jouw anus met een tang bewerken net als zijn kiesquote:Op zondag 20 juli 2014 00:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha zelfs Etsu vind je anus lelijk en hij raakt er wel minimaal 5 elke dag achter het station
RIP je anus.
Wel lekker nummertjequote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jason Statham zou jouw anus met een tang bewerken net als zijn kies
Een tang, wat een hommo.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jason Statham zou jouw anus met een tang bewerken net als zijn kies
mwahquote:
je vraagt me nooit of ik wil chillen, dusja, eigen schuldquote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Ezell het volgende:
meh, baal nog steeds dat ik nu achter de computer zit ipv chillaz met matties
ga chillaz danquote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Ezell het volgende:
know the feelquote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Ezell het volgende:
beetje oud alleen Tiesto, toen ik 14 was vond ik hem leukquote:
Ik heb deze tt niet gedaanquote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest binnensmonds kotsen van deze TT
[..]
Het begint te waaien. Direct dragelijk in mijn kamer
Zal ik deuren open doen voor extra verkoeling.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest binnensmonds kotsen van deze TT
[..]
Het begint te waaien. Direct dragelijk in mijn kamer
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
je vraagt me nooit of ik wil chillen, dusja, eigen schuld
nee, vond het teveel gedoe om in mijn uppie met het ov te gaan en alleen fietsen wilde ik ook nietquote:
so sadquote:
Nietquote:Op zondag 20 juli 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb deze tt niet gedaan
wie heeft dit gedaan
Wat denk je... maar ik ben blij dat je het met mij eens bentquote:Op zondag 20 juli 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb deze tt niet gedaan
wie heeft dit gedaan
niks te klagen danquote:Op zondag 20 juli 2014 00:46 schreef Ezell het volgende:
nee, vond het teveel gedoe om in mijn uppie met het ov te gaan en alleen fietsen wilde ik ook niet
Die mag ik niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/79205
Wat was reden dan?quote:
of jijquote:
Was ww kwijt van dat accountquote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/79205
met het ov ben ik ook tien jaar verder en drie kwartier alleen fietsen (langs bossen en shit) ga ik niet doenquote:
uhuquote:
was te fel in een discussie en toen brak de hel 2 uur lang los en toen ging ze boos naar een vriendin en nu blijft ze daar vannachtquote:
Die gaat in de oven morgenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
Kutkat hebben wij, konkowarm binnen en dat beest besluit in de kattenbak te kakken. Doe dat dan godverdomme buiten
Die durft 's nachts niet over straat.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
Kutkat hebben wij, konkowarm binnen en dat beest besluit in de kattenbak te kakken. Doe dat dan godverdomme buiten
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was te fel in een discussie en toen brak de hel 2 uur lang los en toen ging ze boos naar een vriendin en nu blijft ze daar vannacht
's nachts houden we het beest binnen. (kwam net door het kattenluik binnen) Ik vind het asociaal om in de nacht je katten buiten te laten.quote:
nja was niet echt reden meer de reden voor ontvlammingquote:
Penisbaard.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Post je daarom niet meer met dandybleu?
Dat ze meteen hele nacht naar vriendin gaat danquote:Op zondag 20 juli 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nja was niet echt reden meer de reden voor ontvlamming
ja debiel gedoequote:Op zondag 20 juli 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze meteen hele nacht naar vriendin gaat dan
Die heb ik een paar kipbuckets gegeven, nu heeft ie een nog dikkere ass.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vieze racist jij. Zeefuik een beetje wegpesten dit dat.
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik een paar kipbuckets gegeven, nu heeft ie een nog dikkere ass.
Ja laatste stukje, maar vind er geen kut aanquote:
dacht dat je wieler leifhebber wasquote:Op zondag 20 juli 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja laatste stukje, maar vind er geen kut aan
Volgend jaar wordt Nibali toch gepakt met doping
Jij denkt zeker dat elke wielrenner die wint een pakhaas is?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja laatste stukje, maar vind er geen kut aan
Volgend jaar wordt Nibali toch gepakt met doping
Jij anders welquote:Op zondag 20 juli 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat elke wielrenner die wint een pakhaas is?
Soms wel ja, maar heb slecht gevoel erbij.quote:
Je brengt het met een air alsof je het toch wel gaat vertellen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb trouwens een #dimaxxproblem. Willen jullie weten?
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je brengt het met een air alsof je het toch wel gaat vertellen.
Neequote:Op zondag 20 juli 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat elke wielrenner die wint een pakhaas is?
Nee, ik zie alleen geen enkele renner 2 grote ronden goed rijdenquote:
Jij wou toch bepalen wat ik mocht zeggenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je brengt het met een air alsof je het toch wel gaat vertellen.
Lollerkowski had ik normaal gevonden hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
1 Pool pakt mooi overwinning en MB roept gelijk moord en brand
Sof wil het weten, dus vertel maar.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij wou toch bepalen wat ik mocht zeggen
vind ik ookquote:
nee dit is de leukste sc van fokquote:Op zondag 20 juli 2014 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De UTO SC schijnt heel leuk te zijn
mollema is schande voor wielrennenquote:
Daar heb ik een keer dronken met een 60 jarige oma gechat, topshow.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
daar mag alles heb ik van horen zeggenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
mee eensquote:
aarom kom je hier dan amper?quote:
ligt eraan hoe hard ze fietsenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:58 schreef supersof het volgende:
hoe kan iemand die fietst saai of leuk zijn
ik post niet meer zoveel in sc's.quote:
Pantani was tofquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
Er is zo'n meisje op werk waarvan ik dacht haar te kennen van tinderHalf jaar geleden. Weet nu zeker dat zij het is
Durf niets te zeggen :S
vraag of ze nog swipetquote:Op zondag 20 juli 2014 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
Er is zo'n meisje op werk waarvan ik dacht haar te kennen van tinderHalf jaar geleden. Weet nu zeker dat zij het is
saaie sc'squote:Op zondag 20 juli 2014 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik post niet meer zoveel in sc's.
Soms in vbl, soms in 3fm, that's it
3fm is wel okquote:
gewoon niks zeggenquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga mijn mening over 3fm hier niet verkondigen
ik ook nietquote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uitmuntende zenderquote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een linkse popie jopie zender gefinanceerd door jan modaal.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uitmuntende zender
maar je mag best bashen na mijn polenbash van vanmiddag
König rijdt echter geheel clean rond
Wat wil je zeggen dan. hoi ik ken jou van tinder.quote:
quote:
Skyradio wordt gefinancierd door Team Sky, Syntix luistert het elke dag.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een linkse popie jopie zender gefinanceerd door jan modaal.
3fm![]()
Klopt.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een linkse popie jopie zender gefinanceerd door jan modaal.
3fm![]()
helemaal mee eensquote:Op zondag 20 juli 2014 01:02 schreef supersof het volgende:
ik haat giel beelen
zag laatst filmpje
hij ziet er echt debiel uit als hij radio maakt
Neequote:Op zondag 20 juli 2014 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen dan. hoi ik ken jou van tinder.
en dan
Team Sky, niets dan liefde.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Skyradio wordt gefinancierd door Team Sky, Syntix luistert het elke dag.
Euh oke.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Slechte muziek is inderdaad rechts
boeie gewoon niet mee pratenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neemaar doen alsof ik haar niet ken terwijl ze mij misschien wel herkent is raar
haar herkennen als zij mij niet herkent is ook raar
Kan je je sig veranderen in eat,sleep, fok-it,repeat?quote:
de meest linkse programma's draaien gemiddeld de betere muziekquote:
nee want ik doe jou nietquote:Op zondag 20 juli 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je je sig veranderen in eat,sleep, fok-it,repeat?
Giel debielquote:Op zondag 20 juli 2014 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
helemaal mee eens
100 % anti Giel
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
sowieso is kunst links, en simplistisch volksvermaak rechts. Volgens de mensen die gekke dingen verkondigen.
Ja wat wil je dan.quote:
nou enquote:
Mee eens, Inso, mee eens.quote:
is ook nooit goed hequote:
quote:
Uh, okéquote:
Net stukje Iron Lady gekekenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga nu 5 minuten naar /r/conservative om mijn woede te kunnen uiten
Johannes lette niet eens op je vraagquote:
Wereldvrouw.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wereldvrouw.
Beter dan westerse wereld nu.
Zo iemand hebben we nodig.
Alleen Merkel heb ik respect voor van westerse wereldleiders.
Beter dan pvda en groenlinksquote:Op zondag 20 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stem D66. Waarschijnlijk vindt Inso dit niet leuk.
inso vindt op dit moment niks leukquote:Op zondag 20 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 20 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
PvdAquote:
Stem geen VVD, want die gaan met de PVV in zee.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan zegt: stem D66, dus ik doe dat.
Libertarische Partij?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik stem gewoon niet meer tot er een rechtse partij komt
Ja, da's geweldige partij.quote:
jaquote:
Sof is lief. Ik kan best met linksen om gaan.quote:
Net zo onhaalbaar als communisme. Nul marktregulatie is ideaal maar niet haalbaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, da's geweldige partij.
Maar net een beetje te dogmatisch maar hun visie is perfect maar op moment nog onhaalbaar.
Dat trouwens is deze nacht nog niet zeker geblekenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sof is lief. Ik kan best met linksen om gaan.
Ga er zelfs met een trouwen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat trouwens is deze nacht nog niet zeker gebleken
Is dit het probleem?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
jaquote:
Komt nog welquote:Op zondag 20 juli 2014 01:10 schreef supersof het volgende:
jammer he mortax
dacht je te kunnen stoken in onze vriendschap
We gaan sowieso volgend jaarquote:
denk het nietquote:Op zondag 20 juli 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
En sof is nog jong. Dat linkse trekt wel weer bij.
Diep van binnen in ze conservatief.
Wat een verschrikkelijk probleem. De oplossing van het probleem hangt af van hoe sjanant jullie tinder gesprekje was.quote:
Zodra ze een hypotheek heeft gaat ze VVD stemmenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
En sof is nog jong. Dat linkse trekt wel weer bij.
Diep van binnen in ze conservatief.
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zodra ze een hypotheek heeft gaat ze VVD stemmen
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Pvda
Over paar jaar als je studie klaar is en je geld verdient D66.
Dan ga je na denken VVD
Called it now.
Niet chanant hoor. Zouden zelfs daten maar toen ging ze last minute op vakantie en is er daarna nooit meer van gekomenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk probleem. De oplossing van het probleem hangt af van hoe sjanant jullie tinder gesprekje was.
Nadenken en VVD in 1 zinquote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Pvda
Over paar jaar als je studie klaar is en je geld verdient D66.
Dan ga je na denken VVD
Called it now.
Ja je moet wat in Nederland.quote:
Kan wel hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zo onhaalbaar als communisme. Nul marktregulatie is ideaal maar niet haalbaar.
sgp vind jij volgens mij ook niet eens zo verkeerd.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja je moet wat in Nederland.
Minst linkse partij dat buiten SGP
alleen hun anti homo standpunt staat me niet aanquote:Op zondag 20 juli 2014 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
sgp vind jij volgens mij ook niet eens zo verkeerd.
SGP is op het religieuze na best een goede partij. Integere mensenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja je moet wat in Nederland.
Minst linkse partij dat buiten SGP
ewquote:
Zeg: Ik zou je doen als je geen regel had dat je niet met collega's date.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet chanant hoor. Zouden zelfs daten maar toen ging ze last minute op vakantie en is er daarna nooit meer van gekomen
Dit is srs smoothquote:Op zondag 20 juli 2014 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg: Ik zou je doen als je geen regel had dat je niet met collega's date.
Dan zegt ze: Die regel heb ik helemaal niet!
Dan zeg jij:![]()
![]()
Definieer playerquote:
Klopt. Maar is me net te Christenlijk. Zelfs voor mijn doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SGP is op het religieuze na best een goede partij. Integere mensen
C-U dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar is me net te Christenlijk. Zelfs voor mijn doen.
Te links op economisch vlak.quote:
jongen die meerdere meisjes tegelijk date en na derde date al seks wilquote:
derde date pas?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:17 schreef supersof het volgende:
[..]
jongen die meerdere meisjes tegelijk date en na derde date al seks wil
eat sleep date repeat
Volgens mij hoorde ik dat ook, ik hoorde in elk geval dit geluid:quote:Op zondag 20 juli 2014 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mortaxx was Jaimy ook al aan het hosselen.
pasquote:
Na derde date en 'al'?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:17 schreef supersof het volgende:
[..]
jongen die meerdere meisjes tegelijk date en na derde date al seks wil
eat sleep date repeat
op derde date bedoel ikquote:
nou dat ook weer nietquote:
komt omdat jij een eckte hottie bentquote:Op zondag 20 juli 2014 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soms verbaas ik me over hoe snel de vrouwtjes willen. Vaak zat al na 1 date
Wat is daar mis mee? Je vindt elkaar leuk. Seks is leuk. Profitquote:Op zondag 20 juli 2014 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soms verbaas ik me over hoe snel de vrouwtjes willen. Vaak zat al na 1 date
Ik geef geen neuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Je vindt elkaar leuk. Seks is leuk. Profit
...quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
komt omdat jij een eckte hottie bent
roawrrrrr![]()
![]()
wat vind jij ezellquote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
komt omdat jij een eckte hottie bent
roawrrrrr![]()
![]()
Waarom verbaast het je dan hoe snel vrouwen seks willen? Zijn gewoon mensen hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk.
Of ja, juist wel, zeg maar.
omdat ze er vaak over zeikenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom verbaast het je dan hoe snel vrouwen seks willen? Zijn gewoon mensen hoor
zeikenquote:
Ja, leuk.quote:
Voor mij beetje gemiddeld denk ik, ligt er ook aan of je nog maagd bent of niet enzquote:
Ik ook denk ik. Perziksapseks daarentegen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Dat vind ik wel een beetje vies trouwens.
wat als je dat wel bentquote:Op zondag 20 juli 2014 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij beetje gemiddeld denk ik, ligt er ook aan of je nog maagd bent of niet enz
hoeveelste date seks?quote:
Omdat m.i. sex niet is wat je zomaar met jan en alleman doet.quote:
Dan is het normaal om wat langer te wachten denk ikquote:
Ik heb er ook niets tegen, ook helemaal niets mee.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar goed ik ben er sowieso redelijk gemakkelijk in, heb ook niet zoveel tegen parenclubjes ed
Doe je dat serieus? Niet van jou verwachtquote:Op zondag 20 juli 2014 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar goed ik ben er sowieso redelijk gemakkelijk in, heb ook niet zoveel tegen parenclubjes ed
ja daaromquote:Op zondag 20 juli 2014 01:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het normaal om wat langer te wachten denk ik
Waarom hier wel?quote:
Mwah, dat niet, wel andere dingetjes die wellicht wat meer passen in andere subfora.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe je dat serieus? Niet van jou verwacht
Snap je reactie maar ik begrijp waarom mensen ervoor kiezen, de mens is namelijk per definitie niet monogaamquote:
Dat je af en toe zo raar uit de hoek komtquote:
Hoezo?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap je reactie maar ik begrijp waarom mensen ervoor kiezen, de mens is namelijk per definitie niet monogaam
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap je reactie maar ik begrijp waarom mensen ervoor kiezen, de mens is namelijk per definitie niet monogaam
helemaal nietquote:Op zondag 20 juli 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je af en toe zo raar uit de hoek komt
Omdat een relatie per definitie exclusief is. Met open relatie ben je gewoon bff met benefits ofzo.quote:
Dat is uit onderzoek bewezen. Alleen ja, de menselijke cultuur maakt dat we dat toch van elkaar eisen omdat we bezit verlangen. Wat de druk op relaties zo groot maakt.quote:
Vrouwtjes lastig vallen op het toilet met je chorizo?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dat niet, wel andere dingetjes die wellicht wat meer passen in andere subfora.
Wat een onzin.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat een relatie per definitie exclusief is. Met open relatie ben je gewoon bff met benefits ofzo.
dan doe je iets foutquote:
Dat is echt een kulargument.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En nog onjuist ook voor zover ik heb weten te vinden. Maar ik laat me graag overtuigen.quote:
Niet mee eens.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Je hebt toch een relatie met je vriendin. en seks af en toe met andere.
Als je een trio hebt ben je toch ook niet opeens relatie-af?
vertel, waar draait het om?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Mexicano snapt het tenminste.
Meeste mensen die tegen een open relatie zijn denken dat die mensen gewoon zin hebben om vreemd te gaan of zoveel mogelijk chicks willen neuken at the same time, daar gaat het helemaal niet om.
Bij mij zouden er dan doden vallen niet dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef supersof het volgende:
zou echt nieeeeet chill vinden als ik wist dat mijn vriend op dat moment met iemand anders in bed ligt
ik zou het al niet chill vinden als hij iemand anders een kusje zou gevenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef supersof het volgende:
zou echt nieeeeet chill vinden als ik wist dat mijn vriend op dat moment met iemand anders in bed ligt
Beetje flauw om te suggereren dat mensen die tegen open relaties zijn meestal het maar niet begrijpen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Meeste mensen die tegen een open relatie zijn denken dat die mensen gewoon zin hebben om vreemd te gaan of zoveel mogelijk chicks willen neuken at the same time, daar gaat het helemaal niet om.
zou dat wijf aan dr haren uit bed trekken en uit het raam gooienquote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij mij zouden er dan doden vallen niet dan.
Eens. Jij begrijptquote:Op zondag 20 juli 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Dat als je na 20 jaar in een sleur komt te zitten dat heel vaak ook kan draaien om het feit dat je door je partner teveel beperkt wordt in je behoeftes en ook je partner beperkt.quote:
Mensen die denken dat een open relatie om rondneuken gaat begrijpen het niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje flauw om te suggereren dat mensen die tegen open relaties zijn meestal het maar niet begrijpen.
Dan moet je een relatie beëindigen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Zeker mensen die nog maar 1 iemand hebben gehad in hun hhele leven krijgen op een gegeven moment gewoon behoefte en nieuwsgierigheid naar een ander, dat is helemaal niet raar.
Dat zeg ik ook niet..jezus Tjok, niet weer zoietsquote:Op zondag 20 juli 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje flauw om te suggereren dat mensen die tegen open relaties zijn meestal het maar niet begrijpen.
hoe zit het dan met jonge stellen die een open relatie hebben?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat als je na 20 jaar in een sleur komt te zitten dat heel vaak ook kan draaien om het feit dat je door je partner teveel beperkt wordt in je behoeftes en ook je partner beperkt.
Zeker mensen die nog maar 1 iemand hebben gehad in hun hhele leven krijgen op een gegeven moment gewoon behoefte en nieuwsgierigheid naar een ander, dat is helemaal niet raar.
met wat?quote:
Dat klopt. Maar de meeste mensen die tegen een open relatie zijn denken niet dat het om rondneuken gaat.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een open relatie om rondneuken gaat begrijpen het niet.
Die hebben er vast andere beweegredenen voor, maar zoals ik al zeg. Zoiets heeft zoveel wederzijds vertrouwe nodig dat je niet na 1 maand relatie kan zeggen, laten we een open relatie nemenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe zit het dan met jonge stellen die een open relatie hebben?
Dat denk ik niet. Maar binnen een relatie ben je imo exclusief.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een open relatie om rondneuken gaat begrijpen het niet.
Je zegt letterlijk dat de meeste mensen die er tegen zijn niet snappen waar het om gaatquote:Op zondag 20 juli 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet..jezus Tjok, niet weer zoiets
Van fouten leer je.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat als je na 20 jaar in een sleur komt te zitten dat heel vaak ook kan draaien om het feit dat je door je partner teveel beperkt wordt in je behoeftes en ook je partner beperkt.
I know.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar de meeste mensen die tegen een open relatie zijn denken niet dat het om rondneuken gaat.
Mug speelde met vuurquote:Op zondag 20 juli 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Eerste keer deze avond.
Bedankt.
Beetje wel, want een open relatie is iets waar niet veel over gesproken wordt en waar mensen dus vaak al een verkeerd beeld bij hebben. Zoals andere seksuele voorkeuren die niet `normaal'' zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar de meeste mensen die tegen een open relatie zijn denken niet dat het om rondneuken gaat.
Vind ik ook. Zoals gezegd, er zijn voldoende argumenten om het wel te doen, en ook als je 20 bent.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar binnen een relatie ben je imo exclusief.
Er wordt niet veel over gesproken omdat we allemaal opgevoed zijn met een diepe Christelijke moraal dat seks buiten het huwelijk of buiten je (vaste) relatie iets beschamends is en taboe. Dat wil niet zeggen dat de meeste mensen het niet begrijpen of denken dat een open relatie gaat om de slettebak uithangen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje wel, want een open relatie is iets waar niet veel over gesproken wordt en waar mensen dus vaak al een verkeerd beeld bij hebben. Zoals andere seksuele voorkeuren die niet `normaal'' zijn
Was vroeger nog meer taboe dan tegenwoordig, dus kans lijkt me vrijwel niet aanwezig. Net als dat er weinig stellen die 50-60 jaar aan SM doen, aangezien dat toen nog niet echt 'bestond'. Seksuele revolutie heeft veel veranderd.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Vraag me af hoeveel mensen die 50-60 jaar getrouwd zijn open relatie hebben
Tegenwoordig scheiden mensen wel debiel vaak.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was vroeger nog meer taboe dan tegenwoordig, dus kans lijkt me vrijwel niet aanwezig. Net als dat er weinig stellen die 50-60 jaar aan SM doen, aangezien dat toen nog niet echt 'bestond'. Seksuele revolutie heeft veel veranderd.
Over 30 jaar kun je die vraag beter stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |