derde date pas?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:17 schreef supersof het volgende:
[..]
jongen die meerdere meisjes tegelijk date en na derde date al seks wil
eat sleep date repeat
Volgens mij hoorde ik dat ook, ik hoorde in elk geval dit geluid:quote:Op zondag 20 juli 2014 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mortaxx was Jaimy ook al aan het hosselen.
pasquote:
Na derde date en 'al'?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:17 schreef supersof het volgende:
[..]
jongen die meerdere meisjes tegelijk date en na derde date al seks wil
eat sleep date repeat
op derde date bedoel ikquote:
nou dat ook weer nietquote:
komt omdat jij een eckte hottie bentquote:Op zondag 20 juli 2014 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soms verbaas ik me over hoe snel de vrouwtjes willen. Vaak zat al na 1 date
Wat is daar mis mee? Je vindt elkaar leuk. Seks is leuk. Profitquote:Op zondag 20 juli 2014 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soms verbaas ik me over hoe snel de vrouwtjes willen. Vaak zat al na 1 date
Ik geef geen neuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Je vindt elkaar leuk. Seks is leuk. Profit
...quote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
komt omdat jij een eckte hottie bent
roawrrrrr![]()
![]()
wat vind jij ezellquote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
komt omdat jij een eckte hottie bent
roawrrrrr![]()
![]()
Waarom verbaast het je dan hoe snel vrouwen seks willen? Zijn gewoon mensen hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk.
Of ja, juist wel, zeg maar.
omdat ze er vaak over zeikenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom verbaast het je dan hoe snel vrouwen seks willen? Zijn gewoon mensen hoor
zeikenquote:
Ja, leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |