Zodra ze een hypotheek heeft gaat ze VVD stemmenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
En sof is nog jong. Dat linkse trekt wel weer bij.
Diep van binnen in ze conservatief.
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zodra ze een hypotheek heeft gaat ze VVD stemmen
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Pvda
Over paar jaar als je studie klaar is en je geld verdient D66.
Dan ga je na denken VVD
Called it now.
Niet chanant hoor. Zouden zelfs daten maar toen ging ze last minute op vakantie en is er daarna nooit meer van gekomenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk probleem. De oplossing van het probleem hangt af van hoe sjanant jullie tinder gesprekje was.
Nadenken en VVD in 1 zinquote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Pvda
Over paar jaar als je studie klaar is en je geld verdient D66.
Dan ga je na denken VVD
Called it now.
Ja je moet wat in Nederland.quote:
Kan wel hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zo onhaalbaar als communisme. Nul marktregulatie is ideaal maar niet haalbaar.
sgp vind jij volgens mij ook niet eens zo verkeerd.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja je moet wat in Nederland.
Minst linkse partij dat buiten SGP
alleen hun anti homo standpunt staat me niet aanquote:Op zondag 20 juli 2014 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
sgp vind jij volgens mij ook niet eens zo verkeerd.
SGP is op het religieuze na best een goede partij. Integere mensenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja je moet wat in Nederland.
Minst linkse partij dat buiten SGP
ewquote:
Zeg: Ik zou je doen als je geen regel had dat je niet met collega's date.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet chanant hoor. Zouden zelfs daten maar toen ging ze last minute op vakantie en is er daarna nooit meer van gekomen
Dit is srs smoothquote:Op zondag 20 juli 2014 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg: Ik zou je doen als je geen regel had dat je niet met collega's date.
Dan zegt ze: Die regel heb ik helemaal niet!
Dan zeg jij:![]()
![]()
Definieer playerquote:
Klopt. Maar is me net te Christenlijk. Zelfs voor mijn doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SGP is op het religieuze na best een goede partij. Integere mensen
C-U dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar is me net te Christenlijk. Zelfs voor mijn doen.
Te links op economisch vlak.quote:
jongen die meerdere meisjes tegelijk date en na derde date al seks wilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |