helemaal nietquote:Op zondag 20 juli 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je af en toe zo raar uit de hoek komt
Omdat een relatie per definitie exclusief is. Met open relatie ben je gewoon bff met benefits ofzo.quote:
Dat is uit onderzoek bewezen. Alleen ja, de menselijke cultuur maakt dat we dat toch van elkaar eisen omdat we bezit verlangen. Wat de druk op relaties zo groot maakt.quote:
Vrouwtjes lastig vallen op het toilet met je chorizo?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dat niet, wel andere dingetjes die wellicht wat meer passen in andere subfora.
Wat een onzin.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat een relatie per definitie exclusief is. Met open relatie ben je gewoon bff met benefits ofzo.
dan doe je iets foutquote:
Dat is echt een kulargument.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap je reactie maar ik begrijp waarom mensen ervoor kiezen, de mens is namelijk per definitie niet monogaam
En nog onjuist ook voor zover ik heb weten te vinden. Maar ik laat me graag overtuigen.quote:
Niet mee eens.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Je hebt toch een relatie met je vriendin. en seks af en toe met andere.
Als je een trio hebt ben je toch ook niet opeens relatie-af?
vertel, waar draait het om?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Mexicano snapt het tenminste.
Meeste mensen die tegen een open relatie zijn denken dat die mensen gewoon zin hebben om vreemd te gaan of zoveel mogelijk chicks willen neuken at the same time, daar gaat het helemaal niet om.
Bij mij zouden er dan doden vallen niet dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef supersof het volgende:
zou echt nieeeeet chill vinden als ik wist dat mijn vriend op dat moment met iemand anders in bed ligt
ik zou het al niet chill vinden als hij iemand anders een kusje zou gevenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef supersof het volgende:
zou echt nieeeeet chill vinden als ik wist dat mijn vriend op dat moment met iemand anders in bed ligt
Beetje flauw om te suggereren dat mensen die tegen open relaties zijn meestal het maar niet begrijpen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Meeste mensen die tegen een open relatie zijn denken dat die mensen gewoon zin hebben om vreemd te gaan of zoveel mogelijk chicks willen neuken at the same time, daar gaat het helemaal niet om.
zou dat wijf aan dr haren uit bed trekken en uit het raam gooienquote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij mij zouden er dan doden vallen niet dan.
Eens. Jij begrijptquote:Op zondag 20 juli 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |