Voor mij beetje gemiddeld denk ik, ligt er ook aan of je nog maagd bent of niet enzquote:
Ik ook denk ik. Perziksapseks daarentegen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Dat vind ik wel een beetje vies trouwens.
wat als je dat wel bentquote:Op zondag 20 juli 2014 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij beetje gemiddeld denk ik, ligt er ook aan of je nog maagd bent of niet enz
hoeveelste date seks?quote:
Omdat m.i. sex niet is wat je zomaar met jan en alleman doet.quote:
Dan is het normaal om wat langer te wachten denk ikquote:
Ik heb er ook niets tegen, ook helemaal niets mee.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar goed ik ben er sowieso redelijk gemakkelijk in, heb ook niet zoveel tegen parenclubjes ed
Doe je dat serieus? Niet van jou verwachtquote:Op zondag 20 juli 2014 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar goed ik ben er sowieso redelijk gemakkelijk in, heb ook niet zoveel tegen parenclubjes ed
ja daaromquote:Op zondag 20 juli 2014 01:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het normaal om wat langer te wachten denk ik
Waarom hier wel?quote:
Mwah, dat niet, wel andere dingetjes die wellicht wat meer passen in andere subfora.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe je dat serieus? Niet van jou verwacht
Snap je reactie maar ik begrijp waarom mensen ervoor kiezen, de mens is namelijk per definitie niet monogaamquote:
Dat je af en toe zo raar uit de hoek komtquote:
Hoezo?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap je reactie maar ik begrijp waarom mensen ervoor kiezen, de mens is namelijk per definitie niet monogaam
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap je reactie maar ik begrijp waarom mensen ervoor kiezen, de mens is namelijk per definitie niet monogaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |