SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Jason Statham zou jouw anus met een tang bewerken net als zijn kiesquote:Op zondag 20 juli 2014 00:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha zelfs Etsu vind je anus lelijk en hij raakt er wel minimaal 5 elke dag achter het station
RIP je anus.
Wel lekker nummertjequote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jason Statham zou jouw anus met een tang bewerken net als zijn kies
Een tang, wat een hommo.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jason Statham zou jouw anus met een tang bewerken net als zijn kies
mwahquote:
je vraagt me nooit of ik wil chillen, dusja, eigen schuldquote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Ezell het volgende:
meh, baal nog steeds dat ik nu achter de computer zit ipv chillaz met matties
ga chillaz danquote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Ezell het volgende:
know the feelquote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Ezell het volgende:
beetje oud alleen Tiesto, toen ik 14 was vond ik hem leukquote:
Ik heb deze tt niet gedaanquote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest binnensmonds kotsen van deze TT
[..]
Het begint te waaien. Direct dragelijk in mijn kamer
Zal ik deuren open doen voor extra verkoeling.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest binnensmonds kotsen van deze TT
[..]
Het begint te waaien. Direct dragelijk in mijn kamer
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
je vraagt me nooit of ik wil chillen, dusja, eigen schuld
nee, vond het teveel gedoe om in mijn uppie met het ov te gaan en alleen fietsen wilde ik ook nietquote:
so sadquote:
Nietquote:Op zondag 20 juli 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb deze tt niet gedaan
wie heeft dit gedaan
Wat denk je... maar ik ben blij dat je het met mij eens bentquote:Op zondag 20 juli 2014 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb deze tt niet gedaan
wie heeft dit gedaan
niks te klagen danquote:Op zondag 20 juli 2014 00:46 schreef Ezell het volgende:
nee, vond het teveel gedoe om in mijn uppie met het ov te gaan en alleen fietsen wilde ik ook niet
Die mag ik niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/79205
Wat was reden dan?quote:
of jijquote:
Was ww kwijt van dat accountquote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/79205
met het ov ben ik ook tien jaar verder en drie kwartier alleen fietsen (langs bossen en shit) ga ik niet doenquote:
uhuquote:
was te fel in een discussie en toen brak de hel 2 uur lang los en toen ging ze boos naar een vriendin en nu blijft ze daar vannachtquote:
Die gaat in de oven morgenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
Kutkat hebben wij, konkowarm binnen en dat beest besluit in de kattenbak te kakken. Doe dat dan godverdomme buiten
Die durft 's nachts niet over straat.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef LompeHork het volgende:
Kutkat hebben wij, konkowarm binnen en dat beest besluit in de kattenbak te kakken. Doe dat dan godverdomme buiten
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was te fel in een discussie en toen brak de hel 2 uur lang los en toen ging ze boos naar een vriendin en nu blijft ze daar vannacht
's nachts houden we het beest binnen. (kwam net door het kattenluik binnen) Ik vind het asociaal om in de nacht je katten buiten te laten.quote:
nja was niet echt reden meer de reden voor ontvlammingquote:
Penisbaard.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Post je daarom niet meer met dandybleu?
Dat ze meteen hele nacht naar vriendin gaat danquote:Op zondag 20 juli 2014 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nja was niet echt reden meer de reden voor ontvlamming
ja debiel gedoequote:Op zondag 20 juli 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze meteen hele nacht naar vriendin gaat dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |