Inderdaad. Die seperatisten vooral niet laten denken dat ze daar alles kunnen makenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:55 schreef El_Matador het volgende:
Yvonne, pfaf, Nederland moet eens schijt hebben aan wat "de wereld" denkt, altijd maar dat overdreven politeik correcte gejank.
Nee, niet bombarderen, gewoon je onderzoekers beschermen. Verdediging dus, geen aanval.
Moet wel een ander land de aanzet geven, als wij op onze overheid moeten wachtenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou er moet wel een gevechtseenheid heen lijkt me.
Anders wordt de ramp steeds groter
Het is geen EU, dat is het punt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje... Die seperatisten én de lui in Oekraïne hebben het nu wel degelijk verspeeld... Geen mogelijkheid tot onderzoek, plunderen van een ramp gebied, lichamen die weg gevoerd worden.. Kom op, DAT DIT KAN IN DE EU!
maaar wel Europaquote:
Mooi.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:47 schreef Snowballed het volgende:
17:34 uur
Banken alert op gestolen bankpassen
De Nederlandse banken houden het betalingsverkeer in Oekraïne extra in de gaten, dat zegt de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) in een verklaring.
Internationale media berichten dat er mogelijk bankpassen en creditcards zijn gestolen van slachtoffers van de ramp van vlucht MH17. De NVB zegt preventieve maatregelen te nemen mocht dat nodig zijn.
http://nos.nl/liveblog/67(...)ie.html#update-40439
Not this shit again.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:53 schreef ForzaMilan het volgende:
Het is en blijft een lul die Rutte. Beetje chillen op een terrasje.
Vier familieleden van familie Gunawan staat op de passagierslijst als Indonesiërs. Zij hebben ook een NL paspoort en wonen bij mij in Amstelveen. Ik kende de familie niet, maar het meisje dat bij de Spar werkte wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Sorry, even niet meegekregen, 198 waarvan 6 met een dubbele nationaliteit?
En als dat vliegtuig nu niet was neergeschoten? Dan had het jouw/jullie zeker niet uitgemaakt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Inderdaad. Die seperatisten vooral niet laten denken dat ze daar alles kunnen maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Voor Nederlandse begrippen zijn dit erg harde woorden vind ik. Mooi.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Je had wat harder tegen Poetin mogen zijn hoor.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:59 schreef Isabeau het volgende:
Cartoon, te vroeg?oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi Rutte zo vergiftigd met de dood tot gevolgquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Rutte heeft Poetin de waarheid gezegd.
Russische presidentquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:59 schreef El_jefe07 het volgende:
Rutte is nu wel goed !![]()
"Ik ben wel wat later op deze persconferentie omdat ik net op een terrasje zat aan de telefoon zat met de Oekrainse president".
Cartoon, te vroeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
Beria wist het.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mooi Rutte zo vergiftigd met de dood tot gevolg
Ik had hem nog niet gezien, moest werken vandaagquote:
Cartoon, te vroeg?oud en echt heel erg ongepast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat voor een mod.
Denk dat hij het wel iets anders heeft gebracht tijdens het gesprek.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen zijn dit erg harde woorden vind ik. Mooi.
Kan een nabestaande een creditcard blokkeren?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vandaar dat ook werd opgeroepen om credit cards van overledenen direct te blokkeren.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
Poetin voelt de bui al hangen, Rambo Rutte komt eraan!
Wel eerst schriftelijk he.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
Poetin voelt de bui al hangen, Rambo Rutte komt eraan!
Die heeft Merkel uit zn broek getrokken...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
Zo zo, Rutte heeft eindelijk z'n ballen gevonden.
Er is toch nog een beetje testosteron beschikbaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
Zo zo, Rutte heeft eindelijk z'n ballen gevonden.
Ik vraag me zoooo af hoe zo'n gesprek dan gaat hè.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Denk dat hij het wel iets anders heeft gebracht tijdens het gesprek.
Ja, ook bankpassen en rekeningen kan je als erven blokkeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:00 schreef paddy het volgende:
Die onbelemmerde toegang had er al moeten zijn. De meeste spullen zijn al gestolen
[..]
Kan een nabestaande een creditcard blokkeren?
Als dat zo makkelijk is, waarom doet Oekraine dat (met een veel groter leger dan de onze) dat niet al maanden dan? Zo eenvoudig is het niet om daar met een troepje legers binnen te wandelen. Zeker binnen 2 dagen..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:55 schreef El_Matador het volgende:
Yvonne, pfaf, Nederland moet eens schijt hebben aan wat "de wereld" denkt, altijd maar dat overdreven politeik correcte gejank.
Nee, niet bombarderen, gewoon je onderzoekers beschermen. Verdediging dus, geen aanval.
MR PUTIN!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vraag me zoooo af hoe zo'n gesprek dan gaat hè.
Ik neem aan met mededeling dat persoon is omgekomen in dat vliegtuig wel ja. Zou wel erg verrot zijn van de cc maatschappij als ze om een overlijdensverklaring gaan vragen oid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:00 schreef paddy het volgende:
Die onbelemmerde toegang had er al moeten zijn. De meeste spullen zijn al gestolen
Kan een nabestaande een creditcard blokkeren?
Dit dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
Vraag dan: "Wat gebeurt er als er opnieuw geen toegang wordt verleend?''
Brak Engels van beiden, Rutte helemaal pissig. Zoiets.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vraag me zoooo af hoe zo'n gesprek dan gaat hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |