twitter:miekevandervalk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 15:38:06Heftig verslag reporter op CNN. Niets is meer intact, er is geen mobieltje of wat dan ook van waarde te vinden, koffers zijn doorzocht. reageer retweet
Foreign Ministerquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ol_en_Europol__.html
Er zal wel iets gaande zijn wat veranderd is..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:05 schreef DeJori het volgende:
Toch een statement, dus óf veranderde politieke situatie, of meer bewijs.twitter:mpoppel twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 17:00:04MH17: Dutch PM Rutte to make a statement at 5:45 p.m. local (45 minutes from now) reageer retweet
Dat geloof ik niet....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:05 schreef Parzival het volgende:
twitter:ezarkadoula twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 17:03:39DUTCH FM TELLS #UKRAINIAN LEADER THAT #NETHERLANDS IS "ANGRY, FURIOUS" BY NEWS OF BODIES BEING DRAGGED AROUND #CRASH SITE #RTWS #MH17 reageer retweet
Aha, oh ik ben PM gewend.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:06 schreef DeJori het volgende:
twitter:miekevandervalk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 15:38:06Heftig verslag reporter op CNN. Niets is meer intact, er is geen mobieltje of wat dan ook van waarde te vinden, koffers zijn doorzocht. reageer retweet
Wou je de FOK! Knokploeg er heen sturen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
Kunnen we die separatisten niet effe van het rampgebied afknuppelen?
Er is dus geplunderd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:06 schreef DeJori het volgende:
Niet onverwacht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:06 schreef DeJori het volgende:
quote:
Geen idee, maar wat ik zei waren de mogelijkheden volgens de RVD vanochtend.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er zal wel iets gaande zijn wat veranderd is..
tuurlijk wel..quote:
Goh verrassend, dat verwacht je niet van die wodkazuipende malloten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:06 schreef DeJori het volgende:
Ja, dat snap ik. Maar FM zie je niet zo vaak. Vandaar.quote:
Exact. Arme regio dus alles van waarde nemen ze mee, logisch. Triest, maar logisch.quote:
Üntermenschen. Een andere benaming heb ik er niet voor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:06 schreef DeJori het volgende:
denk dat het ook meer te maken heeft dan die dingen met ongeveer 200km/h op de aarde neerkomen..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Goh verrassend, dat verwacht je niet van die wodkazuipende malloten.
Nja, bij buitenlandse dingen is het vrij normaal dat de FM wat roept, in plaats van de PMquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar FM zie je niet zo vaak. Vandaar.
Komen allebei afzonderlijk even vertellen dat er hangende het onderzoek nog geen verdere conclusies worden gedaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:08 schreef Scrummie het volgende:
Dus, zowel Fransie als Rutte gaat een persco geven?
Hij schiet z'n eigen troepen neer wegens insubordinatie, mensen die iets stelen krijgen snelrecht oftwel meteen de kogel. En nu ben ik me suf aan het piekeren waar ik van alles over die an gelezen heb. In dat stuk stond ook dat de hele 20ste eeuw langs hem heengegaan was, zo bekrompen was hij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, hij is dus ook patholoog anatoom. Dan weten we dat.
Echt, en zo'n figuur krijgt dan zoveel volgers
Ik vermoed dat ze die allang verwijderd hebbenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:52 schreef Parzival het volgende:
vraag me af of die raket er nog ligt die CNN liet zien..
Doe hem dan zonder umlaut, Ueber is met.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Üntermenschen. Een andere benaming heb ik er niet voor.
Zoiets zal het wel worden, maar ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Komen allebei afzonderlijk even vertellen dat er hangende het onderzoek nog geen verdere conclusies worden gedaan.
Klinkt een beetje als een Mladic in de maak.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij schiet z'n eigen troepen neer wegens insubordinatie, mensen die iets stelen krijgen snelrecht oftwel meteen de kogel. En nu ben ik me suf aan het piekeren waar ik van alles over die an gelezen heb. In dat stuk stond ook dat de hele 20ste eeuw langs hem heengegaan was, zo bekrompen was hij.
nou! hij heeft geluisterd!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:09 schreef Snowballed het volgende:
Persconferentie Rutte
Vanaf ca. 17.45 uur: premier Rutte over de vliegramp.
http://nos.nl/
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Dat zijn plunderaars!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:11 schreef Parzival het volgende:
https://twitter.com/djp3tros/status/490513222395772928/photo/1
Lekker dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:11 schreef Parzival het volgende:
onverwoestbaar die dingen..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:12 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Er stond een filmpje op liveleak waar een iPad te zien was?
Pff mongolenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:11 schreef Parzival het volgende:
vraag me af of die foto's van deze crash zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:11 schreef Parzival het volgende:
Dit kan echt niet. Ze plunderen de bezittingen van de slachtoffers!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker dan.
Hoepel op met dat volk.
Dat dit ueberhaupt op foto staat. Hoeveel zal er geplunderd worden waar géén foto's van zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Pff mongolen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het zou wel ironisch zijn als dit vliegtuigongeluk de trigger zou zijn voor een WO3
Hier op FOK! denk ik wel eens: man, man, wat moet dat moeilijk leven zijn op 1 hersencel. Maar dat volk op GeenStijl (ook niet allemaal natuurlijk) slaat vaak alles. Typische onderbuikreacties. En dat mag ook stemmenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:13 schreef Janneke141 het volgende:
Mijn hemel, die reacties op Geenstijl
De pubers aldaar roepen zeker om oorlog?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:13 schreef Janneke141 het volgende:
Mijn hemel, die reacties op Geenstijl
En om pek en veren voor Rutte omdat ie in een T-shirt zit te bellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De pubers aldaar roepen zeker om oorlog?
Duitsland is het zat, via Reuters.quote:"Moscow may have a last chance now to show that it really is seriously interested in a solution," Merkel's foreign minister, Frank-Walter Steinmeier told Bild am Sonntag newspaper.
"Now is the moment for everyone to stop and think to themselves what might happen if we don't stop the escalation."
De helft. De Pro-Poetin stem is er erg sterk vertegenwoordigd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan een hoop zeggen over Geenstijl maar hier is de gemiddelde leeftijd echt wel lager....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Pro-Poetin stem mag verhuizen naar Rusland.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
De helft. De Pro-Poetin stem is er erg sterk vertegenwoordigd.
en wat is nou wijsheid voor Mark, in lijn hiermee reageren om niet helemaal als een lulletje rozewater over te komen, of nog behoudend om de provisorische hulpverlening en berging slachtoffers niet te frusteren? ik voel een poll opkomen.quote:
Och natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En om pek en veren voor Rutte omdat ie in een T-shirt zit te bellen.
Lekker in een spagaat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:17 schreef Andromache het volgende:
en wat is nou wijsheid voor Mark, in lijn hiermee reageren om niet helemaal als een lulletje rozewater over te komen, of nog behoudend om de provisorische hulpverlening en berging slachtoffers niet te frusteren? ik voel een poll opkomen.
Wij kunnen alleen, al zouden we het nog zo graag willen, niet echt een vuist maken. Daar hebben we hulp bij nodig van grotere landen. Dan kun je beter Merkel haar bek open laten trekken en het zo achter de schermen regelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:17 schreef Andromache het volgende:
[..]
en wat is nou wijsheid voor Mark, in lijn hiermee reageren om niet helemaal als een lulletje rozewater over te komen, of nog behoudend om de provisorische hulpverlening en berging slachtoffers niet te frusteren? ik voel een poll opkomen.
Je weet niet wat ze aan het doen zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Pff mongolen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das van vanmorgen... Is al geregeld..quote:
Een deze dagen 100 jaar geleden...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het zou wel ironisch zijn als dit vliegtuigongeluk de trigger zou zijn voor een WO3. Ik kan mij herinneren dat de moordaanslag in Sarajevo op Frans Ferdinand ook de trigger voor WO1 was. Er heersten destijds al een tijdje spanningen tussen verschillende landen, net zoals nu. Na de dood van Frans Ferdinand duurde het een korte tijd totdat na een week of twee oid de oorlog startte. Correct me if I'm wrong.
Ik moet toch zeggen, ook al klinkt het raar, dat ik erg nieuwsgierig ben naar hoe deze situatie zich gaat ontwikkelen, want hoe er überhaupt al wordt omgegaan met de situatie is onacceptabel.
idd. zoooooooooooo frusterend.quote:
Natuurlijk man.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:18 schreef wise het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze aan het doen zijn.
Dalijk verzamelen ze spullen voor de nabestanden.
Geen voorbarige conclusies trekken.
En die allemaal op elkaar in een container donderen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:18 schreef wise het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze aan het doen zijn.
Dalijk verzamelen ze spullen voor de nabestanden.
Geen voorbarige conclusies trekken.
precies.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En die allemaal op elkaar in een container donderen?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och natuurlijk.
De man mag natuurlijk geen terrasjes meer pakken.
quote:Ongelofelijk dit. Wanneer dit 193 Amerikanen waren had Obama hard teruggeslagen wellicht op een diplomatieke manier, wellicht op een militaire manier. De lafheid van onze Minister President is schrijnend. Stap naar voren en zeg gewoon waar het op staat en dat WIJ, DIT LAND, DIT NIET TOLERERN!
quote:Rutte op een Haags terras...en Nederland wordt bozer en bozer. Zou hij dat nu werkelijk niet doorhebben?
Even een paar willekeurige pareltjes.quote:Hennis is inderdaad belachelijk onzichtbaar in deze kwestie, en Mark is ontzettend dom dat hij nu op een terrasje gaat zitten, ongeacht wie hij aan de telefoon heeft. Dacht je nu echt dat een MP van een zichzelf serieus nemend land ten tijde van acute nationale crisis op een fucking terras gaat zitten? Terwijl het land smacht naar enige daadkracht van onze leiders is dit het beeld dat ze laten zien[/quote
[quote]Lijken van vermoorde nederlanders zijn in beslag genomen door terroristen. Niemand doet iets. Ook poetin houdt zijn mond. Onze minister van feesten en defensie ligt in de zon en onze mp geniet van zijn vrije tijd. Wat een laf volk zijn wij. Bestel die jsfs ook maar af.
Ja.. lijkt raar maar zo werkt het wel...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En die allemaal op elkaar in een container donderen?
Inderdaad, en het erge is, hij kan het niet "goed" doen.quote:
Misschien verzamelen ze wel medicijnen voor het rode kruis, ook nog een optie.quote:
Vandaar dat ook werd opgeroepen om credit cards van overledenen direct te blokkeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
En die credit cards zijn alleen maar gejat om ze zo te bewaren voor de nabestaanden.
Zulke lieve jongens, die seperatidten.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik maak me ook kwaad. Ik geloof in goedheid en goeddoen en op dit moment wint de schofterigheid en slechtheid het en kunnen de lichamen van de slachtoffers niet naar huis. Ik begin er af en toe een beetje mijn geloof in de mensheid door te verliezen.
mooiste voorbeeld is wel van die gozer met die knuffel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:20 schreef SEMTEX het volgende:
Al kunnen bepaalde foto's ook weer anders geïnterpreteerd worden dan de realiteit en daar moet je ook voor oppassen.
hoe terecht het ook is op rationeel vlak, dit is voor veel medelanders nu eenmaal een emotionele kwestie, communicatietechnisch lijkt me dit slecht. je wilt het imago van een vader des vaderlands die tot de tand toe bewapend voor zijn burgers strijdt. het beeld (met nadruk 'beeld') van relaxed op een terrasje zitten is dan wat contraproductief.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Even een paar willekeurige pareltjes.
Van wat is dit. GS, telegraaf of nujij?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
men wil liever alles in aparte doosjes gesorteerdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja.. lijkt raar maar zo werkt het wel...
Mogen hopen dat de politiek wat geleerd heeft van de 20ste eeuw, itt tot de zolderkamergeneraals hier wier hersenen duidelijk aan het smelten zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het zou wel ironisch zijn als dit vliegtuigongeluk de trigger zou zijn voor een WO3. Ik kan mij herinneren dat de moordaanslag in Sarajevo op Frans Ferdinand ook de trigger voor WO1 was. Er heersten destijds al een tijdje spanningen tussen verschillende landen, net zoals nu. Na de dood van Frans Ferdinand duurde het een korte tijd totdat na een week of twee oid de oorlog startte. Correct me if I'm wrong.
Ik moet toch zeggen, ook al klinkt het raar, dat ik erg nieuwsgierig ben naar hoe deze situatie zich gaat ontwikkelen, want hoe er überhaupt al wordt omgegaan met de situatie is onacceptabel.
Maak ik me dus echt gvd wóedend omquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Pff mongolen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Andromache het volgende:
[..]
hoe terecht het ook is op rationeel vlak, dit is voor veel medelanders nu eenmaal een emotionele kwestie, communicatietechnisch lijkt me dit slecht. je wilt het imago van een vader des vaderlands die tot de tand toe bewapend voor zijn burgers strijdt. het beeld (met nadruk 'beeld') van relaxed op een terrasje zitten is dan wat contraproductief.
Ik zie heel veel goede mensen om me heenquote:
Geenstijl, maar de andere twee opties hadden even goed gekund.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Van wat is dit. GS, telegraaf of nujij?
Acute nationale crisisquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hoezo¿quote:
Vertrouwen in individuele mensen is goed en reeël. Maar de mens als soort is toch niet te vertrouwen...!?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie heel veel goede mensen om me heenEn die zullen ze daar ook ongetwijfeld hebben.
Waar? Oekraine? Denk minder. of ja. 'Goed' . Armoede en oorlog zorgen toch voor wat andere normen en waarden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie heel veel goede mensen om me heenEn die zullen ze daar ook ongetwijfeld hebben.
Ze hebben het toch niet meer nodig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:23 schreef getfitbysmith het volgende:
Paupers daar in die regio. Lekker alles plunderen van die dode passagiers
Het ziet er niet echt professioneel uit, zo in burgerkleding.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:23 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo¿![]()
wat als ze spullen aan het verzamelen zijn voor de nabestaanden¿ Ben je dan ook nog woedend
Wat doen ze verkeerd? Ze ruimen de troep op voor het wegwaait of natregent.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Pff mongolen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze pleuren alles op een hoop in een container, zoals ik zeg, als je verzamelt voor nabestaanden doe je dat volgens een bepaald systeem en zorg je dat spullen bij elkaar blijven, zodat kan uitgezocht worden welke spullen bij welke passagier horen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:23 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo¿![]()
wat als ze spullen aan het verzamelen zijn voor de nabestaanden¿ Ben je dan ook nog woedend
Doe even normaal.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:24 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ze hebben het toch niet meer nodig.
Nou, als je IQ hoger is dan dat van een stoeptegel dan snap je dat het vooral belangrijk is wát ie doet, in plaats van hoe ie dat doet. Als je kritiek op het handelen van onze premier wil hebben, doe dat dan inhoudelijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Andromache het volgende:
[..]
hoe terecht het ook is op rationeel vlak, dit is voor veel medelanders nu eenmaal een emotionele kwestie, communicatietechnisch lijkt me dit slecht. je wilt het imago van een vader des vaderlands die tot de tand toe bewapend voor zijn burgers strijdt. het beeld (met nadruk 'beeld') van relaxed op een terrasje zitten is dan wat contraproductief.
Waak ook voor het propaganda-spook hè. Je kunt een foto van diverse teksten voorzien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik maak me ook kwaad. Ik geloof in goedheid en goeddoen en op dit moment wint de schofterigheid en slechtheid het en kunnen de lichamen van de slachtoffers niet naar huis. Ik begin er af en toe een beetje mijn geloof in de mensheid door te verliezen.
Al kunnen bepaalde foto's ook weer anders geïnterpreteerd worden dan de realiteit en daar moet je ook voor oppassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |