En om pek en veren voor Rutte omdat ie in een T-shirt zit te bellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De pubers aldaar roepen zeker om oorlog?
Duitsland is het zat, via Reuters.quote:"Moscow may have a last chance now to show that it really is seriously interested in a solution," Merkel's foreign minister, Frank-Walter Steinmeier told Bild am Sonntag newspaper.
"Now is the moment for everyone to stop and think to themselves what might happen if we don't stop the escalation."
De helft. De Pro-Poetin stem is er erg sterk vertegenwoordigd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan een hoop zeggen over Geenstijl maar hier is de gemiddelde leeftijd echt wel lager....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Pro-Poetin stem mag verhuizen naar Rusland.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
De helft. De Pro-Poetin stem is er erg sterk vertegenwoordigd.
en wat is nou wijsheid voor Mark, in lijn hiermee reageren om niet helemaal als een lulletje rozewater over te komen, of nog behoudend om de provisorische hulpverlening en berging slachtoffers niet te frusteren? ik voel een poll opkomen.quote:
Och natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En om pek en veren voor Rutte omdat ie in een T-shirt zit te bellen.
Lekker in een spagaat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:17 schreef Andromache het volgende:
en wat is nou wijsheid voor Mark, in lijn hiermee reageren om niet helemaal als een lulletje rozewater over te komen, of nog behoudend om de provisorische hulpverlening en berging slachtoffers niet te frusteren? ik voel een poll opkomen.
Wij kunnen alleen, al zouden we het nog zo graag willen, niet echt een vuist maken. Daar hebben we hulp bij nodig van grotere landen. Dan kun je beter Merkel haar bek open laten trekken en het zo achter de schermen regelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:17 schreef Andromache het volgende:
[..]
en wat is nou wijsheid voor Mark, in lijn hiermee reageren om niet helemaal als een lulletje rozewater over te komen, of nog behoudend om de provisorische hulpverlening en berging slachtoffers niet te frusteren? ik voel een poll opkomen.
Je weet niet wat ze aan het doen zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Pff mongolen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das van vanmorgen... Is al geregeld..quote:
Een deze dagen 100 jaar geleden...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het zou wel ironisch zijn als dit vliegtuigongeluk de trigger zou zijn voor een WO3. Ik kan mij herinneren dat de moordaanslag in Sarajevo op Frans Ferdinand ook de trigger voor WO1 was. Er heersten destijds al een tijdje spanningen tussen verschillende landen, net zoals nu. Na de dood van Frans Ferdinand duurde het een korte tijd totdat na een week of twee oid de oorlog startte. Correct me if I'm wrong.
Ik moet toch zeggen, ook al klinkt het raar, dat ik erg nieuwsgierig ben naar hoe deze situatie zich gaat ontwikkelen, want hoe er überhaupt al wordt omgegaan met de situatie is onacceptabel.
idd. zoooooooooooo frusterend.quote:
Natuurlijk man.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:18 schreef wise het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze aan het doen zijn.
Dalijk verzamelen ze spullen voor de nabestanden.
Geen voorbarige conclusies trekken.
En die allemaal op elkaar in een container donderen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:18 schreef wise het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze aan het doen zijn.
Dalijk verzamelen ze spullen voor de nabestanden.
Geen voorbarige conclusies trekken.
precies.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En die allemaal op elkaar in een container donderen?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och natuurlijk.
De man mag natuurlijk geen terrasjes meer pakken.
quote:Ongelofelijk dit. Wanneer dit 193 Amerikanen waren had Obama hard teruggeslagen wellicht op een diplomatieke manier, wellicht op een militaire manier. De lafheid van onze Minister President is schrijnend. Stap naar voren en zeg gewoon waar het op staat en dat WIJ, DIT LAND, DIT NIET TOLERERN!
quote:Rutte op een Haags terras...en Nederland wordt bozer en bozer. Zou hij dat nu werkelijk niet doorhebben?
Even een paar willekeurige pareltjes.quote:Hennis is inderdaad belachelijk onzichtbaar in deze kwestie, en Mark is ontzettend dom dat hij nu op een terrasje gaat zitten, ongeacht wie hij aan de telefoon heeft. Dacht je nu echt dat een MP van een zichzelf serieus nemend land ten tijde van acute nationale crisis op een fucking terras gaat zitten? Terwijl het land smacht naar enige daadkracht van onze leiders is dit het beeld dat ze laten zien[/quote
[quote]Lijken van vermoorde nederlanders zijn in beslag genomen door terroristen. Niemand doet iets. Ook poetin houdt zijn mond. Onze minister van feesten en defensie ligt in de zon en onze mp geniet van zijn vrije tijd. Wat een laf volk zijn wij. Bestel die jsfs ook maar af.
Ja.. lijkt raar maar zo werkt het wel...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En die allemaal op elkaar in een container donderen?
Inderdaad, en het erge is, hij kan het niet "goed" doen.quote:
Misschien verzamelen ze wel medicijnen voor het rode kruis, ook nog een optie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |