De banken vergoeden wel... Ik geef die mensen niet eens zo veel ongelijk....quote:
Feitelijk is het een verpauperd gebied natuurlijk. Helemaal nu ze hun eigen woongebied aan gort schieten, aan mafketels nooit gebrek.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:47 schreef Snowballed het volgende:
17:34 uur
Banken alert op gestolen bankpassen
De Nederlandse banken houden het betalingsverkeer in Oekraïne extra in de gaten, dat zegt de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) in een verklaring.
Internationale media berichten dat er mogelijk bankpassen en creditcards zijn gestolen van slachtoffers van de ramp van vlucht MH17. De NVB zegt preventieve maatregelen te nemen mocht dat nodig zijn.
http://nos.nl/liveblog/67(...)ie.html#update-40439
Tja als men nog steeds denkt dat buiten West Europa men zo beschaafd is, dan hoop ik dat nu het kwartje valt....quote:
O jawelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:49 schreef Snowballed het volgende:
dit soort dingen had niemand kunnen voorkomen helaas
?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:45 schreef AchJa het volgende:
twitter:AdvanOosten twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 17:43:10ANP-persalarm: Premiers Rutte en Cameron (Groot-Brittannie) roepen Europese Unie op om ,,benadering van Rusland te herzien''. (Bron: Sky) reageer retweet
Persoonlijke zaken zijn ook je bankpas/creditcard..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De banken vergoeden wel... Ik geef die mensen niet eens zo veel ongelijk....
Wat ik erger vind zijn sieraden en persoonlijke zaken...
Maar ja.. dit soort dingen had niemand kunnen voorkomen helaas..
Nee... Alleen met minimaal net zoveel slachtoffers...quote:
Timmermans zal dan naar Moskou gaan om ''persoonlijk opheldering te vragen''.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja daar gaan de Russen vast aan meewerken
Blauwhelmen...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
Artikel 5 in werking zetten, leger er heen. Blauwhelmen erop. Slepen met lichamen? Nu mogen ze boeten
Ja maar die hebben geen emotionele waarde... en zijn verzekerd door banken..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Persoonlijke zaken zijn ook je bankpas/creditcard..
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
Artikel 5 in werking zetten, leger er heen. Blauwhelmen erop. Slepen met lichamen? Nu mogen ze boeten
Sorry, even niet meegekregen, 198 waarvan 6 met een dubbele nationaliteit?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:45 schreef PicoMMP het volgende:
Dus in feite zijn er 198 Nederlandse doden gevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |