Je begrijpt dat je dan neergeschoten kan worden?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:29 schreef myShizzle het volgende:
Vanavond maar wat ambassades in de fik zetten?
En wat als er een windje komt..? ga je dan ook roepen dat ze het hadden moeten opruimen..?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:28 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Of je blijft gewoon van andermans spullen af (en het is ook een misdaad).
Zou het niet makkelijker zijn alle betalingen/opnames vanuit Oekraine met Nederlandse passen te blokkeren denk ik dan. Dat handje vol Nederlanders die daar zit kunnen dat dan wel middels een telefoontje oplossen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)stolen_passen__.html
Een mooi gebaar, volgens wise.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)stolen_passen__.html
Ja ik zit op 986758645343 sites te kijken en even zoveel linkjes. Ergensquote:
Paupers heb je overal. In Nederland lopen genoeg mensen rond die precies hetzelfde zouden doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En wat als er een windje komt..? ga je dan ook roepen dat ze het hadden moeten opruimen..?
Ja er word gejat..
Ja er zijn nog veel meer mensen die het goede voor hebben en zich doodschamen daar..
dan heb je je oordeel al klaar liggen over alles wat je zietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:28 schreef Gramps het volgende:
[..]
(Superworm onder gramps account)
Sja, ik (we) ben (zijn) natuurlijk wel vooringenomen anti-pro-Russisch. Ze hebben zich immers al 3-4 maanden lang als gewelddadige mongolen gedragen.
Op zijn minst haar gezicht laten zien of een reactie oid geven, al was het maar vanaf haar vakantie adres. Nu komt ze wel heel erg ongeinteresseerd over... Maar ja, dat was toen de pleuris daar uitbrak ook al zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:23 schreef Voszje het volgende:
Die reacties op GS.Ja, wat moet Hennis doen dan...
Ja, nogal. Dat terugbetalen zijn ze hoe dan ook verplicht, maar PR-technisch is het wel handig om het even in de krant te zetten.quote:
Laat het denken maar een paard over. Die heeft een dikkere kop als jij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
Misschien moeten we tegen Poetin wat duidelijker zijn: "Of jij gaat nu die idioten daar weghalen of wij doen het, kies maar. Je hebt 12 uur de tijd om actie te ondernemen."
meerdere¿ zoalsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:29 schreef myShizzle het volgende:
Vanavond maar wat ambassades in de fik zetten?
Met dit soort dingen komt de echte aard van mensen naar boven, schandalig is het.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:30 schreef Andromache het volgende:
waarom is de wereld niet simpel en zijn we niet allemaal beschaafde burgers en hebben we allemaal voldoende om van te leven en komt dat verdomme in zo'n fokking drama als complicerende factor naar boven?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat het denken maar een paard over. Die heeft een dikkere kop als dan jij.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het zijn achterlijke landen. Adolf had het goed gezien.
23 miljoen opgeruimd en nog wilden ze zich niet overgeven
Doelde meer op het feit dat de passen zijn gestolen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, nogal. Dat terugbetalen zijn ze hoe dan ook verplicht, maar PR-technisch is het wel handig om het even in de krant te zetten.
Ook wij worden bestookt met propaganda hè, wat is waar, wat is niet waar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:28 schreef Gramps het volgende:
[..]
(Superworm onder gramps account)
Sja, ik (we) ben (zijn) natuurlijk wel vooringenomen anti-pro-Russisch. Ze hebben zich immers al 3-4 maanden lang als gewelddadige mongolen gedragen.
gevonden: http://www.dumpert.nl/med(...)sh_site_beelden.htmlquote:
Kan hem ook niet zo snel vinden, vandaar mijn vraagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ik zit op 986758645343 sites te kijken en even zoveel linkjes. Ergens
1 middel, niet meer volgenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook wij worden bestookt met propaganda hè, wat is waar, wat is niet waar.
Ik weet het niet meer, ik word er niet zo vrolijk van eigenlijk.
Ik ook niet. Het wás een onbetrouwbare vervanmijnbedshow. Nu zit NL plots midden in de propagandastrijd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook wij worden bestookt met propaganda hè, wat is waar, wat is niet waar.
Ik weet het niet meer, ik word er niet zo vrolijk van eigenlijk.
Ja ik wil alles lezen en je hopt van de ene naar de andere sitequote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan hem ook niet zo snel vinden, vandaar mijn vraag
Duizelt een beetje met alle linkjes enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |