Synchrone Schijtenbrij dan maar?quote:
quote:
Kusjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:30 schreef complicate het volgende:
Ik moet weg, zwemmen en nadien verjaardag. Kusje s![]()
quote:
Warmquote:
Prima. Lekker relaxen onder de parasol. Biertje, boekje. Geen zin om met dit weer iets te ondernemen.quote:
leker hoor,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Prima. Lekker relaxen onder de parasol. Biertje, boekje. Geen zin om met dit weer iets te ondernemen.
Sporten doe ik wel met warmte, maar niet op heetst van de dag met zulke temperaturen.
ook lekkerquote:
quote:
quote:
Nat.quote:
gewerkt tot 2 daarna in de hitte naar huis. Toen samen met buurkinderen(10,5 en 2 van 2) flessen water gevuld en elkaar onder gespetterd. Was natuurlijk harstikke koud dus die kleintjes vonden het niet echt watquote:
Klinkt prima. Ik denk dat ik straks ook nog een koude douche neem.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
gewerkt tot 2 daarna in de hitte naar huis. Toen samen met buurkinderen(10,5 en 2 van 2) flessen water gevuld en elkaar onder gespetterd. Was natuurlijk harstikke koud dus die kleintjes vonden het niet echt wat. Daarna[ afbeelding ] gepakt en daar nog onder gestaan. was heerlijk onspannend. daarna nog in bad met de kleintjes
dat doe ik ook elke dag bij thuiskomst, ff snel kop onder de kraanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt prima. Ik denk dat ik straks ook nog een koude douche neem.
Met dit weer is dat echt heerlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat doe ik ook elke dag bij thuiskomst, ff snel kop onder de kraan
Dat is mijn werkquote:
Zandloper figuur in het blauwquote:
Mooiere boobs ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zandloper figuur in het blauw
Die met dat zwarte is dan beter
thats the spiritquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:14 schreef Crazy-M het volgende:
Mevrouw B komt niet helaas, maar ja, zonder haar ook feest
Las het op de FP en in de krant ja. Gasfles explosie en een hoop fik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:22 schreef Crazy-M het volgende:
Trouwens .... dit is hoe hier de kermis begon gister:
Gelukkig geen gewonde, wel 2 of 3 kramen dicht
nee op de bankquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:28 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Het is best wel stil hier.
Zit iedereen bij het zwembad?
Ja ik zat net even op het balkon en het koelt snel af.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef zeefje het volgende:
Het koelt trouwens flink af , half uur geleden 32 nu 30.
naha nu ik het zo lees valt het ook wel mee, maar er wel iets meer wind bij
Ik heb de ramen van mijn slaapkamersauna open gezet. fresjairquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:41 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ja ik zat net even op het balkon en het koelt snel af.
Het wil hier nog niet doortochten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb de ramen van mijn slaapkamersauna open gezet. fresjair
Gezeur over mannen en vrouwen, en dan vooral wie het meeste zeurt van die twee. Niet belangrijk, moving onquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:49 schreef aeque het volgende:
Zo we zijn alweer 2 topics verder. Wat heb ik gemist?
Ongeveer. In de avond komt er nog meer.quote:
Laat maar komenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ongeveer. In de avond komt er nog meer.
Ja echt. Zweet me nog steeds de *censuur*quote:
Anders ik wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja echt. Zweet me nog steeds de *censuur*
Katwijk zh. Maar inmiddels is het alweer droog ook.quote:
Jammer!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
Katwijk zh. Maar inmiddels is het alweer droog ook.
Niet echt afgekoeld.
Zet mij ook maar bij dat lijstje...quote:
Dus juist lekker benauwd?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
Katwijk zh. Maar inmiddels is het alweer droog ook.
Niet echt afgekoeld.
Als ze nu eens alles uitdeed...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:40 schreef aeque het volgende:
What the fuck...
http://www.dumpert.nl/med(...)_vies_varkentje.html
Haha zelfs dan zou het nog een wtf zijnquote:
True, dat wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha zelfs dan zou het nog een wtf zijn
Lolquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, dat wel.
Volgende video zou een schoon varken moeten zijn, met een echt varken in de douche
Ja nogal. Komt door de hitte denk ikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol
Het is wel lekker rustig hier trouwens
Alle pc's/laptops zijn oververhitquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja nogal. Komt door de hitte denk ik
Al zat ik net even op Steam.
De mijne doet nog goed zijn best, al zitten daar genoeg fans in dat ie bijna opstijgt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Alle pc's/laptops zijn oververhit
Misschien moet ik toch maar een foto op paiq eraf halen met een sigaret in mijn smoelwerk. Schijnt toch een afknapper te zijn...
Waarom zou je dat doen? Ze kunnen maar beter gelijk weten dat je rooktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Alle pc's/laptops zijn oververhit
Misschien moet ik toch maar een foto op paiq eraf halen met een sigaret in mijn smoelwerk. Schijnt toch een afknapper te zijn...
Jup, would you? En wie ben je?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Komen de franjebikini's weer helemaal "in" ja?
quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef yats het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan stappen vandaag, maar ik denk dat ik lekker thuis blijf.
Omdat ik moe ben en het te warm is.quote:
Gewoon de politie bellenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aaaaaaarrrrggghhhh die buren van ons.... Die draaien de hele dag af en aan muziek op volume 50 en dat is al schijtirritant maar nu al 5x hetzelfde kutnr van rihanna
Zo warm is het toch niet meer om uit te gaan?quote:
Jawel, ik heb totaal geen zin om nu te gaan dansen of iets.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo warm is het toch niet meer om uit te gaan?
Hoe is het met Aeque? Nog steeds verliefd?quote:
Komt door het weer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel, ik heb totaal geen zin om nu te gaan dansen of iets.
Waar heb je dan wel zin in?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel, ik heb totaal geen zin om nu te gaan dansen of iets.
Ik ga nog steeds dansen hoor, met slecht of goed weer.quote:
Dat je dat vraagtquote:
Oh datquote:
quote:
Niet dan?quote:
Helaas wel. Dat zal nog wel even zo blijven vrees ikquote:
Dat hoop ik toch niet voor u.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas wel. Dat zal nog wel even zo blijven vrees ik
Thxs, ik hoop t ook niet, maar ik ben realist.quote:
hihi waarom gebruik je constant (quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs, ik hoop t ook niet, maar ik ben realist.
Slaap zacht, Alphaquote:
Omdat ik me er voor schaam en dit de best passende smilie was.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef complicate het volgende:
[..]
hihi waarom gebruik je constant () ? Vind je het grappig? Ik wil ook lachen.
Trusten Barbiequote:
Yats gebruikt zijn charmes nu.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef complicate het volgende:
[..]
hihi waarom gebruik je constant () ? Vind je het grappig? Ik wil ook lachen.
Die heb ik nietquote:
Ohquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik me er voor schaam en dit de best passende smilie was.
Thijs, please.quote:
Ik meen het. Het klopt wat aeque een tijdje terug postte. Ik moet me er niet zo druk over maken. Maar dat is makkelijk gezegd als dat je enige persoonlijke issue is. Vandaar de schaamte.quote:
Je weet het alleen niet.quote:
Plaag die jongen nu niet zo.quote:
Whut?quote:
Je hoeft je niet te schamen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik meen het. Het klopt wat aeque een tijdje terug postte. Ik moet me er niet zo druk over maken. Maar dat is makkelijk gezegd als dat je enige persoonlijke issue is. Vandaar de schaamte.
Thxsquote:
Schamen is nergens voor nodig. Komt goed, je hebt meer succes dan menig ander.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik meen het. Het klopt wat aeque een tijdje terug postte. Ik moet me er niet zo druk over maken. Maar dat is makkelijk gezegd als dat je enige persoonlijke issue is. Vandaar de schaamte.
Dat laatste betwijfel ik als ik af en toe hier op fok rond kijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Schamen is nergens voor nodig. Komt goed, je hebt meer succes dan menig ander.
Niet rondkijken op fok!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik als ik af en toe hier op fok rond kijk
Dat is toch een aardige doorsnee van de bevolkingquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet rondkijken op fok!Kijk gewoon naar jezelf
Yats, please. Ben je echt serieus?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is toch een aardige doorsnee van de bevolking
Niet echt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is toch een aardige doorsnee van de bevolking
Ow wacht, meer zolderkamers natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ow wacht, meer zolderkamers natuurlijk.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats, please. Ben je echt serieus?
Blaas het even hierheen, dan ga ik buiten in de regen dansen.quote:
Speciaal voor je :quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Blaas het even hierheen, dan ga ik buiten in de regen dansen.
Sowieso ballet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waterballet
in de douche met man terwijl we de honden gingen afspoelen...![]()
Ik hoor iedereen altijd klagen over regen, maar ik vind het (mits buiten minimaal 15 graden) altijd heerlijk om door de regen te lopen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Speciaal voor je :
[ afbeelding ]
Je haar gaat naar de kut.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen altijd klagen over regen, maar ik vind het (mits buiten minimaal 15 graden) altijd heerlijk om door de regen te lopen.
quote:
Nooit last vanquote:
Geldt vooral voor de vrouwen ja.quote:
Dan zou je nu blij zijn in België.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen altijd klagen over regen, maar ik vind het (mits buiten minimaal 15 graden) altijd heerlijk om door de regen te lopen.
Dat zou ik sowieso waarschijnlijk zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan zou je nu blij zijn in België.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso waarschijnlijk zijn.
Nope, saai leventje hierquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:18 schreef complicate het volgende:
Maar bon soit, heeft er iemand iets leuks te vertellen?
quote:
Gewoon iets leuks.quote:
Ja sorry. Ik pendel tussen huis (slapen, eten, werken) en klanten. Dan maak je weinig mee.quote:
Je bent sporten vergeten. Dat is toch leuk?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik pendel tussen huis (slapen, eten, werken) en klanten. Dan maak je weinig mee.
Ow ja, hoe kan ik dat vergeten. Inmiddels minimaal drie keer per week, al spijbel ik deze week een beetje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bent sporten vergeten. Dat is toch leuk?
Het goede nieuws: de nieuwe camera standpunten op de motor zijn geplaatstquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon iets leuks.Maakt niet uit wat.
Wat doe je van sport? Hardlopen? als ik het me niet vergis...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ow ja, hoe kan ik dat vergeten. Inmiddels minimaal drie keer per week, al spijbel ik deze week een beetje.
Jammer. Was/is het dringend?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het goede nieuws: de nieuwe camera standpunten op de motor zijn geplaatst
Het slechte nieuws: ik heb ze nog niet kunnen proberen vanwege de hitte
Normaliter rugby, maar door een hardnekkige blessure nu enkel hardlopen en fitness.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef complicate het volgende:
Wat doe je van sport? Hardlopen? als ik het me niet vergis...
Niet dringend, maar ik wil snel beelden van mezelf terwijl de camera ter hoogte van mijn achterwiel hangt en ik met 140+ over de weg gaquote:
Ben ik op FB ook al een paar keer tegengekomenquote:
Rugbyquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef yats het volgende:
[..]
Normaliter rugby, maar door een hardnekkige blessure nu enkel hardlopen en fitness.
Geen idee. Ik ben 1.84 en ik kan volgens mij wel wat hebben qua kracht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Rugbywant je bent sterk en groot?
Thijs de motorman.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet dringend, maar ik wil snel beelden van mezelf terwijl de camera ter hoogte van mijn achterwiel hangt en ik met 140+ over de weg ga
Need for speed, I have it.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En mn ijsje is ingepikt...
[ link | afbeelding ]
Jack Russelsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ghost Riderquote:
#FBquote:
Omgggg. Hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ link | afbeelding ]
okidoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben 1.84 en ik kan volgens mij wel wat hebben qua kracht.
Ijsje of hond?quote:
Dat dacht ik dus alquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat ijsje mag je hebben, die hondjes niet...
quote:
Alleen vliegt mijn hoofd gelukkig niet in de hens.quote:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen vliegt mijn hoofd gelukkig niet in de hens.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat ijsje mag je hebben, die hondjes niet...
Ben een heethoofd, maar niet zo ergquote:
Is hij dood?quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben een heethoofd, maar niet zo erg
Yes.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben een heethoofd, maar niet zo erg
[..]
Is hij dood?
Awww, zielig.quote:
Je kan niet alles hebben.quote:
quote:
quote:
Je hebt toch ook jouw man ?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
Ik kan me dat helemaal voorstellen.. Die 2 liggen de hele dag bij mij, zonder hun zou t echt nog een stuk rotter zijn.
Trusten kerelquote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef yats het volgende:
Zo, de detective is afgelopen. Hopelijk is het nu wat koeler boven zodat ik een beetje kan slapen.
Slaap zacht.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef yats het volgende:
Zo, de detective is afgelopen. Hopelijk is het nu wat koeler boven zodat ik een beetje kan slapen.
Klopt, Maar dat kun je niet met elkaar vergelijken...quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Klopt, Maar dat kun je niet met elkaar vergelijken...
Ik zou als alleenstaande kunnen leven mits ik huisdieren heb, maar ik kan niet samenleven zonder huisdieren...
Gelukkig is mn man precies hetzelfde
Hij jat ook ijsjes, kwispelt met zijn staart en je moet hem uitlaten?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Klopt, Maar dat kun je niet met elkaar vergelijken...
Ik zou als alleenstaande kunnen leven mits ik huisdieren heb, maar ik kan niet samenleven zonder huisdieren...
Gelukkig is mn man precies hetzelfde
Je vergeet kwijlen...quote:Op zondag 20 juli 2014 00:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij jat ook ijsjes, kwispelt met zijn staart en je moet hem uitlaten?
quote:
Hetzelfdequote:Op zondag 20 juli 2014 00:31 schreef complicate het volgende:
Ik ga me klaarmaken om uit te gaan. Ik wens jullie nog een leuke nacht verder.![]()
iets klopt er nie. Al 2de nacht jij opstaat en ik ga slapenquote:Op zondag 20 juli 2014 05:25 schreef zeefje het volgende:
Goedemorgen.
Wakker worden met regen die tegen de ramen aantikt en waar ik zo doorheen moet
Da kan tochquote:Op zondag 20 juli 2014 06:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iets klopt er nie. Al 2de nacht jij opstaat en ik ga slapen
Hey koffie, das lang geleden. Alles goed?quote:Op zondag 20 juli 2014 09:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeey Maltaman!
Net aan mn 1e bak koffie
Primaquote:Op zondag 20 juli 2014 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey koffie, das lang geleden. Alles goed?
Hier is het heet en drooooooogquote:Op zondag 20 juli 2014 09:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima
Tis behoorlijk warm hiero nu, maar nu valt er een beetje regen
quote:Op zondag 20 juli 2014 10:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In Nederland is het ook droog, behalve dan een smalle strook waar ik toevallig onder zit
Het is opzich best ernstig dat ik 's ochtends echt eerst koffie moet hebben wil ik me een beetje wakker voelenquote:Op zondag 20 juli 2014 09:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeey Maltaman!
Net aan mn 1e bak koffie
Ik voel met je meequote:Op zondag 20 juli 2014 10:47 schreef kree het volgende:
[..]
Het is opzich best ernstig dat ik 's ochtends echt eerst koffie moet hebben wil ik me een beetje wakker voelen
Nog ff 1 bakje en dan ga ik richting de biesbosch met m'n ma.quote:
Neem alvast wel een tube DEET mee en een klamboequote:Op zondag 20 juli 2014 10:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nog ff 1 bakje en dan ga ik richting de biesbosch met m'n ma.
Bootje huren varen, relaxed
Hmm daar zeg je watquote:Op zondag 20 juli 2014 10:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neem alvast wel een tube DEET mee en een klamboe
Zeilenquote:Op zondag 20 juli 2014 10:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nog ff 1 bakje en dan ga ik richting de biesbosch met m'n ma.
Bootje huren varen, relaxed
Nee moterbootje was het plan, maar vorige week heb ik nog gezeild op vinkeveenquote:
Ikquote:Op zondag 20 juli 2014 10:56 schreef kree het volgende:
Zeilen is trouwens wel relaxed, wij hebben nog een aantal jaar een caramaran (prindle 16 voor de kenners) gehad hier op het strand.
Super altijd.
En vroeger bij de zeeverkenners
Hier welquote:Op zondag 20 juli 2014 10:59 schreef kree het volgende:
[..]
Nice, njah zo blauw was het water niet hier
Ik wel. Ventilator hielp een hoop!quote:Op zondag 20 juli 2014 11:46 schreef MrChocolademelk het volgende:
Hebben jullie de nacht een beetje overleefd?
Ik had het erg warm.
Is een goede aankoop geweest. Heerlijkquote:
Ik heb al teveel opquote:
Ik ga daar alleen maar meer van zweten, heb jij dat niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ah pff, gewoon voor het slapen gaan een koude douche, dan is het prima te doen
Ik heb er nog maar twee opquote:
Precies, en zo is het maar net.quote:
Hallo Romeoquote:Op zondag 20 juli 2014 12:40 schreef aeque het volgende:
Daaag mensen. Heerlijk als het in je woonkamer warmer is dan buiten...
quote:
Oh ohquote:Op zondag 20 juli 2014 10:36 schreef Barbusse het volgende:
Wat staat er trouwens een lading niet-zo-suggestieve gifjes in de OP....
Lolquote:
Nee hoor, niks mis meequote:
Leukquote:
Maltaquote:Op zondag 20 juli 2014 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een lekker 30+ graden ongeveer nu
quote:
Hoe ist?quote:
Wel gamma.quote:
Wat?quote:
Goed. Weer twee werkdagen erop zitten nu onderweg naar huis fietsenquote:
Hard werkende madame.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Goed. Weer twee werkdagen erop zitten nu onderweg naar huis fietsen
Het is weer boatpartytijdquote:Op zondag 20 juli 2014 14:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Malta![]()
30+ graden is wel echt heetIk ben nu blij met 23 graden in België, dan voel ik tenminste nog wat lucht.
Ook goed, straks ga ik naar mijn vriend. Nu even chillen, eten en whatsappen.quote:
OMG DAAR MOET IK ZIJN ________!quote:
Warm, straks bowlen met een groepje. Kijken of ik bij elke strike weer als een half verdwaasde rockartiest onder invloed op mijn knieën val en mijn vingers weer in een Spiderman-pose breng.quote:
* Barbusse is trots op de gewekte jaloezie...quote:Op zondag 20 juli 2014 14:30 schreef complicate het volgende:
[..]
OMG DAAR MOET IK ZIJN ________!![]()
![]()
Proficiat, ik ben alweer jaloers op je.
Terecht.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse is trots op de gewekte jaloezie...
[ afbeelding ]
Binnenkort weer een Nordic bootfeestje, die van vorig jaar was tofquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Warm, straks bowlen met een groepje. Kijken of ik bij elke strike weer als een half verdwaasde rockartiest onder invloed op mijn knieën val en mijn vingers weer in een Spiderman-pose breng.
Leukquote:Op zondag 20 juli 2014 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Binnenkort weer een Nordic bootfeestje, die van vorig jaar was tof![]()
Dan moet je zeker een boatparty doen hierquote:
Absoluutquote:Op zondag 20 juli 2014 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je zeker een boatparty doen hier
En zwemmen in de Blue Lagoonquote:Op zondag 20 juli 2014 14:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Absoluutdan heb ik nu al 1 activiteit op mijn lijstje. Ik had al Malta staan voor volgend jaar.
![]()
Ik kan niet wachteeeeeeeen____!
Amaiquote:Op zondag 20 juli 2014 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zwemmen in de Blue Lagoon![]()
I love this island
Nou...in de zomer is hier niet zo groen hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 14:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai![]()
Ik moest direct aan Saint-Tropez denken.
Nee joh.quote:
Ik ben niet zo echt voor groen, maar voor de feestjes en ambiance.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...in de zomer is hier niet zo groen hoor
Wat is er gebeurd?quote:
Dat kun je hier zeker wel vindenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben niet zo echt voor groen, maar voor de feestjes en ambiance.
Kusje d'ropquote:
Ik heb bier, geen probleem.quote:
Olalalala is dat in een hotel? Ik krijg echt al zin in vakantie. Dat het snel volgend jaar wordt.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kun je hier zeker wel vinden![]()
[ afbeelding ]
Cafe Del Mar. Wel redelijk duur, dat wel. Je hebt meerdere van dat soort toko's hier.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Olalalala is dat in een hotel? Ik krijg echt al zin in vakantie. Dat het snel volgend jaar wordt.
Hier krijg ik een vakantiegevoel van.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kun je hier zeker wel vinden![]()
[ afbeelding ]
Zo rol ikquote:Op zondag 20 juli 2014 15:21 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Hier krijg ik een vakantiegevoel van.
Wauw.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cafe Del Mar. Wel redelijk duur, dat wel. Je hebt meerdere van dat soort toko's hier.
quote:
quote:
Dank u.quote:
Hoiquote:
Sinds wanneer ben ik een romeo?quote:
Ik heb nooit plannen, dus neequote:Op zondag 20 juli 2014 15:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand nog leuke plannen vandaag?
ik heb n pishumeur![]()
Ik ga poetsen in huisquote:Op zondag 20 juli 2014 15:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik heb n pishumeur![]()
Staat linksonderin een blokker knopquote:Op zondag 20 juli 2014 15:48 schreef complicate het volgende:
Hoe kan ik iemand blokkeren via DM? ???
Waarom heb je een pishumeur?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik heb n pishumeur![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:48 schreef complicate het volgende:
JA!quote:Op zondag 20 juli 2014 15:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom heb je een pishumeur?
Ik ga straks naar mijn vriend. Wil je details?haha
Hoe gaat ie?quote:
Waar links?quote:
als het bericht in je scherm komt zit er linksonder een blokeerknopje... dus niet naar dm.fok.nl gaan want daar kan het niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:48 schreef complicate het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |