Klinkt prima. Ik denk dat ik straks ook nog een koude douche neem.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
gewerkt tot 2 daarna in de hitte naar huis. Toen samen met buurkinderen(10,5 en 2 van 2) flessen water gevuld en elkaar onder gespetterd. Was natuurlijk harstikke koud dus die kleintjes vonden het niet echt wat. Daarna[ afbeelding ] gepakt en daar nog onder gestaan. was heerlijk onspannend. daarna nog in bad met de kleintjes
dat doe ik ook elke dag bij thuiskomst, ff snel kop onder de kraanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt prima. Ik denk dat ik straks ook nog een koude douche neem.
Met dit weer is dat echt heerlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat doe ik ook elke dag bij thuiskomst, ff snel kop onder de kraan
Dat is mijn werkquote:
Zandloper figuur in het blauwquote:
Mooiere boobs ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zandloper figuur in het blauw
Die met dat zwarte is dan beter
thats the spiritquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:14 schreef Crazy-M het volgende:
Mevrouw B komt niet helaas, maar ja, zonder haar ook feest
Las het op de FP en in de krant ja. Gasfles explosie en een hoop fik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:22 schreef Crazy-M het volgende:
Trouwens .... dit is hoe hier de kermis begon gister:
Gelukkig geen gewonde, wel 2 of 3 kramen dicht
nee op de bankquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:28 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Het is best wel stil hier.
Zit iedereen bij het zwembad?
Ja ik zat net even op het balkon en het koelt snel af.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:35 schreef zeefje het volgende:
Het koelt trouwens flink af , half uur geleden 32 nu 30.
naha nu ik het zo lees valt het ook wel mee, maar er wel iets meer wind bij
Ik heb de ramen van mijn slaapkamersauna open gezet. fresjairquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:41 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ja ik zat net even op het balkon en het koelt snel af.
Het wil hier nog niet doortochten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb de ramen van mijn slaapkamersauna open gezet. fresjair
Gezeur over mannen en vrouwen, en dan vooral wie het meeste zeurt van die twee. Niet belangrijk, moving onquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:49 schreef aeque het volgende:
Zo we zijn alweer 2 topics verder. Wat heb ik gemist?
Ongeveer. In de avond komt er nog meer.quote:
Laat maar komenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ongeveer. In de avond komt er nog meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |