Anders ik wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja echt. Zweet me nog steeds de *censuur*
Katwijk zh. Maar inmiddels is het alweer droog ook.quote:
Jammer!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
Katwijk zh. Maar inmiddels is het alweer droog ook.
Niet echt afgekoeld.
Zet mij ook maar bij dat lijstje...quote:
Dus juist lekker benauwd?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
Katwijk zh. Maar inmiddels is het alweer droog ook.
Niet echt afgekoeld.
Als ze nu eens alles uitdeed...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:40 schreef aeque het volgende:
What the fuck...
http://www.dumpert.nl/med(...)_vies_varkentje.html
Haha zelfs dan zou het nog een wtf zijnquote:
True, dat wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha zelfs dan zou het nog een wtf zijn
Lolquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, dat wel.
Volgende video zou een schoon varken moeten zijn, met een echt varken in de douche
Ja nogal. Komt door de hitte denk ikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol
Het is wel lekker rustig hier trouwens
Alle pc's/laptops zijn oververhitquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja nogal. Komt door de hitte denk ik
Al zat ik net even op Steam.
De mijne doet nog goed zijn best, al zitten daar genoeg fans in dat ie bijna opstijgt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Alle pc's/laptops zijn oververhit
Misschien moet ik toch maar een foto op paiq eraf halen met een sigaret in mijn smoelwerk. Schijnt toch een afknapper te zijn...
Waarom zou je dat doen? Ze kunnen maar beter gelijk weten dat je rooktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Alle pc's/laptops zijn oververhit
Misschien moet ik toch maar een foto op paiq eraf halen met een sigaret in mijn smoelwerk. Schijnt toch een afknapper te zijn...
Jup, would you? En wie ben je?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Komen de franjebikini's weer helemaal "in" ja?
quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef yats het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan stappen vandaag, maar ik denk dat ik lekker thuis blijf.
Omdat ik moe ben en het te warm is.quote:
Gewoon de politie bellenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aaaaaaarrrrggghhhh die buren van ons.... Die draaien de hele dag af en aan muziek op volume 50 en dat is al schijtirritant maar nu al 5x hetzelfde kutnr van rihanna
Zo warm is het toch niet meer om uit te gaan?quote:
Jawel, ik heb totaal geen zin om nu te gaan dansen of iets.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo warm is het toch niet meer om uit te gaan?
Hoe is het met Aeque? Nog steeds verliefd?quote:
Komt door het weer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel, ik heb totaal geen zin om nu te gaan dansen of iets.
Waar heb je dan wel zin in?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel, ik heb totaal geen zin om nu te gaan dansen of iets.
Ik ga nog steeds dansen hoor, met slecht of goed weer.quote:
Dat je dat vraagtquote:
Oh datquote:
quote:
Niet dan?quote:
Helaas wel. Dat zal nog wel even zo blijven vrees ikquote:
Dat hoop ik toch niet voor u.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas wel. Dat zal nog wel even zo blijven vrees ik
Thxs, ik hoop t ook niet, maar ik ben realist.quote:
hihi waarom gebruik je constant (quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs, ik hoop t ook niet, maar ik ben realist.
Slaap zacht, Alphaquote:
Omdat ik me er voor schaam en dit de best passende smilie was.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef complicate het volgende:
[..]
hihi waarom gebruik je constant () ? Vind je het grappig? Ik wil ook lachen.
Trusten Barbiequote:
Yats gebruikt zijn charmes nu.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef complicate het volgende:
[..]
hihi waarom gebruik je constant () ? Vind je het grappig? Ik wil ook lachen.
Die heb ik nietquote:
Ohquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik me er voor schaam en dit de best passende smilie was.
Thijs, please.quote:
Ik meen het. Het klopt wat aeque een tijdje terug postte. Ik moet me er niet zo druk over maken. Maar dat is makkelijk gezegd als dat je enige persoonlijke issue is. Vandaar de schaamte.quote:
Je weet het alleen niet.quote:
Plaag die jongen nu niet zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |