Terecht.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse is trots op de gewekte jaloezie...
[ afbeelding ]
Binnenkort weer een Nordic bootfeestje, die van vorig jaar was tofquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Warm, straks bowlen met een groepje. Kijken of ik bij elke strike weer als een half verdwaasde rockartiest onder invloed op mijn knieën val en mijn vingers weer in een Spiderman-pose breng.
Leukquote:Op zondag 20 juli 2014 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Binnenkort weer een Nordic bootfeestje, die van vorig jaar was tof![]()
Dan moet je zeker een boatparty doen hierquote:
Absoluutquote:Op zondag 20 juli 2014 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je zeker een boatparty doen hier
En zwemmen in de Blue Lagoonquote:Op zondag 20 juli 2014 14:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Absoluutdan heb ik nu al 1 activiteit op mijn lijstje. Ik had al Malta staan voor volgend jaar.
![]()
Ik kan niet wachteeeeeeeen____!
Amaiquote:Op zondag 20 juli 2014 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zwemmen in de Blue Lagoon![]()
I love this island
Nou...in de zomer is hier niet zo groen hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 14:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai![]()
Ik moest direct aan Saint-Tropez denken.
Nee joh.quote:
Ik ben niet zo echt voor groen, maar voor de feestjes en ambiance.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...in de zomer is hier niet zo groen hoor
Wat is er gebeurd?quote:
Dat kun je hier zeker wel vindenquote:Op zondag 20 juli 2014 15:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben niet zo echt voor groen, maar voor de feestjes en ambiance.
Kusje d'ropquote:
Ik heb bier, geen probleem.quote:
Olalalala is dat in een hotel? Ik krijg echt al zin in vakantie. Dat het snel volgend jaar wordt.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kun je hier zeker wel vinden![]()
[ afbeelding ]
Cafe Del Mar. Wel redelijk duur, dat wel. Je hebt meerdere van dat soort toko's hier.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Olalalala is dat in een hotel? Ik krijg echt al zin in vakantie. Dat het snel volgend jaar wordt.
Hier krijg ik een vakantiegevoel van.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kun je hier zeker wel vinden![]()
[ afbeelding ]
Zo rol ikquote:Op zondag 20 juli 2014 15:21 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Hier krijg ik een vakantiegevoel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |