Nope, saai leventje hierquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:18 schreef complicate het volgende:
Maar bon soit, heeft er iemand iets leuks te vertellen?
quote:
Gewoon iets leuks.quote:
Ja sorry. Ik pendel tussen huis (slapen, eten, werken) en klanten. Dan maak je weinig mee.quote:
Je bent sporten vergeten. Dat is toch leuk?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik pendel tussen huis (slapen, eten, werken) en klanten. Dan maak je weinig mee.
Ow ja, hoe kan ik dat vergeten. Inmiddels minimaal drie keer per week, al spijbel ik deze week een beetje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bent sporten vergeten. Dat is toch leuk?
Het goede nieuws: de nieuwe camera standpunten op de motor zijn geplaatstquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon iets leuks.Maakt niet uit wat.
Wat doe je van sport? Hardlopen? als ik het me niet vergis...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ow ja, hoe kan ik dat vergeten. Inmiddels minimaal drie keer per week, al spijbel ik deze week een beetje.
Jammer. Was/is het dringend?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het goede nieuws: de nieuwe camera standpunten op de motor zijn geplaatst
Het slechte nieuws: ik heb ze nog niet kunnen proberen vanwege de hitte
Normaliter rugby, maar door een hardnekkige blessure nu enkel hardlopen en fitness.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef complicate het volgende:
Wat doe je van sport? Hardlopen? als ik het me niet vergis...
Niet dringend, maar ik wil snel beelden van mezelf terwijl de camera ter hoogte van mijn achterwiel hangt en ik met 140+ over de weg gaquote:
Ben ik op FB ook al een paar keer tegengekomenquote:
Rugbyquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef yats het volgende:
[..]
Normaliter rugby, maar door een hardnekkige blessure nu enkel hardlopen en fitness.
Geen idee. Ik ben 1.84 en ik kan volgens mij wel wat hebben qua kracht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Rugbywant je bent sterk en groot?
Thijs de motorman.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet dringend, maar ik wil snel beelden van mezelf terwijl de camera ter hoogte van mijn achterwiel hangt en ik met 140+ over de weg ga
Need for speed, I have it.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En mn ijsje is ingepikt...
[ link | afbeelding ]
Jack Russelsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ghost Riderquote:
#FBquote:
Omgggg. Hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ link | afbeelding ]
okidoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben 1.84 en ik kan volgens mij wel wat hebben qua kracht.
Ijsje of hond?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |