Je hoeft je niet te schamen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik meen het. Het klopt wat aeque een tijdje terug postte. Ik moet me er niet zo druk over maken. Maar dat is makkelijk gezegd als dat je enige persoonlijke issue is. Vandaar de schaamte.
Thxsquote:
Schamen is nergens voor nodig. Komt goed, je hebt meer succes dan menig ander.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik meen het. Het klopt wat aeque een tijdje terug postte. Ik moet me er niet zo druk over maken. Maar dat is makkelijk gezegd als dat je enige persoonlijke issue is. Vandaar de schaamte.
Dat laatste betwijfel ik als ik af en toe hier op fok rond kijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Schamen is nergens voor nodig. Komt goed, je hebt meer succes dan menig ander.
Niet rondkijken op fok!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik als ik af en toe hier op fok rond kijk
Dat is toch een aardige doorsnee van de bevolkingquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet rondkijken op fok!Kijk gewoon naar jezelf
Yats, please. Ben je echt serieus?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is toch een aardige doorsnee van de bevolking
Niet echt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is toch een aardige doorsnee van de bevolking
Ow wacht, meer zolderkamers natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ow wacht, meer zolderkamers natuurlijk.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats, please. Ben je echt serieus?
Blaas het even hierheen, dan ga ik buiten in de regen dansen.quote:
Speciaal voor je :quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Blaas het even hierheen, dan ga ik buiten in de regen dansen.
Sowieso ballet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waterballet
in de douche met man terwijl we de honden gingen afspoelen...![]()
Ik hoor iedereen altijd klagen over regen, maar ik vind het (mits buiten minimaal 15 graden) altijd heerlijk om door de regen te lopen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Speciaal voor je :
[ afbeelding ]
Je haar gaat naar de kut.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen altijd klagen over regen, maar ik vind het (mits buiten minimaal 15 graden) altijd heerlijk om door de regen te lopen.
quote:
Nooit last vanquote:
Geldt vooral voor de vrouwen ja.quote:
Dan zou je nu blij zijn in België.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen altijd klagen over regen, maar ik vind het (mits buiten minimaal 15 graden) altijd heerlijk om door de regen te lopen.
Dat zou ik sowieso waarschijnlijk zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan zou je nu blij zijn in België.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso waarschijnlijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |