SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).
Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!
PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
[ Bericht 7% gewijzigd door uniekhoorn op 19-07-2014 14:11:16 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Gewoon niet tegenaan gaan liggen (sowieso niet, want dan kunnen ze je alsnog prikken). Gif is juist handig, want dan gaan muggen die erop gaan zitten sowieso doodquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:21 schreef Brannagh het volgende:
Jee, ik heb een grote klamboe. Schijnt wel gif op te zitten dus moet oppassen dat ik er niet aan lik.
Kan ik eindelijk met ramen open slapen zonder te vrezen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Je kan boven de pot hangen. Je moeke blij maken met een fris gepoetst toilet.
Klopt niet, kan ik als stresskipje zeggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:44 schreef Brannagh het volgende:
Er was iets met mensen die gestrest zijn en mensen die ontspannen zijn en dan een van de twee zal nooit gestoken worden omdat muggen dat bloed niet lekker vinden of iets.
Maar weet van mezelf niet wat ik ben
http://weblog.zoover.nl/tips-2/muggen-op-komst-tips-tegen-muggen/
Ontspannen muggenvoer dus
Met die heup van je fietsenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb 5 km gefietst!!
Nu kan ik gelukkig de rest vd dag uitrusten.
Aardappels al in de pan
Rabarbermoes in de koelkast
Sperziebonen in de pan
Ui, knoflook en champignons gesneden
Dressing voor zoetzure komkommersalade gemaakt
Gehaktballen gedraaid.
En heb nog niet eens gezweet ofzo
Pijn is relatief. Minder pijn dan wandelenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Met die heup van je fietsenDeed het geen pijn?
Ik heb zo gelachen. Ik heb wat yoga filmpjes gemaakt. Een pose lukte voor het eerst helemaal, maar met als gevolg grashappenen daar is nu dus een filmpje van
Als het me lukt om te editen zal ik het wel posten.
Haha, jaja, ben bezig met uitzoeken hoe mij Gopro op de mac werkt. En dan nog kijken hoe ik moet editen....het zou pas morgen online kunnen komenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
An!!!!!!!!!!!!!!!!! wil je zien grashappen!!
cali, uitgezweet?
Zal dan zijn dat ik veel beweeg in m'n slaap gok ik, word ook geregeld wakker andersom in bed, soms op de vloer. Maar kan ook genetisch zijn want mijn ouders noch m'n zus heeft last van muggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:44 schreef Brannagh het volgende:
Er was iets met mensen die gestrest zijn en mensen die ontspannen zijn en dan een van de twee zal nooit gestoken worden omdat muggen dat bloed niet lekker vinden of iets.
^ ditquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
An!!!!!!!!!!!!!!!!! wil je zien grashappen!!
cali, uitgezweet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door An24 op 20-07-2014 00:31:03 ]
Ik word bijna nooit geprikt, slaap altijd met het raam open.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:44 schreef Brannagh het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:21 schreef An24 het volgende:
Bijna! k heb het programmatje door....nu nog ff op de iphone zetten en uploaden![]()
Zo dus:Ik verwachte een uit handstand of zo smakkerd op de grondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is meer onvrijwillig de grond knuffelen met je hoofd dan echt grashappen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik durf de handstand nog niet los, juist vanwege die verwachtingquote:Op zondag 20 juli 2014 11:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik verwachte een uit handstand of zo smakkerd op de grond
Dit is meer onvrijwillig de grond knuffelen met je hoofd dan echt grashappen
Ik heb teveel coremusclequote:Op zondag 20 juli 2014 11:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik durf de handstand nog niet los, juist vanwege die verwachtingEerst nog wat meer lichaamscontrole verzamelen.
Coremuscle grrrrrr *insert gorilla beweging
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb teveel coremusclezoveel dat ik het niet meer onder controle heb
Nodigt dus ook steeds z'n vrienden uit die ik liever niet zie, 'Fat Tony', 'Not bubblewrap but still a type of insulation Bobby', illustere ongewenste personen...
Fornuis? Die heb ik niet. Wel een oventje en een kookplaatquote:Op zondag 20 juli 2014 18:03 schreef Ml-etje het volgende:
An
Wil jij trouwens nog n keer roepen welk fornuis je hebt? 90 cm was het toch?
Lijstje (het is duidelijk zondag):
O: griekse yoghurt met bramen en frambozen uit de tuin
L: 3/4e stokbrood met tonijnsalade
T: doritos met cremefraiche dipje en studentenhaver
D: soepje met stokbrood (echt geen trek gewoon)
Heel veel water..
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Fornuis? Die heb ik niet. Wel een oventje en een kookplaatFornuis moet wachten tot ik een grote mensen huis heb. Morgen weer kijken
Ja succes!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dacht dat het een geheel was maar het lampje is weer aan
Ben benieuwd!!
Ik ga duimen voor donderdag.
Ja hoor, gaat prima! Ik heb geloof ik nooit forel gegeten, is dat een aanrader?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaat het lekker mc??
Hier fikse onweer en regen.
Forel, echt voor de tweede keer gemaakt maar het komt in het lijstje van de lekkerste vis
Gewoon van de Lidl, regenboogforel, vreselijk lekker!
Klinkt lekker, misschien maar eens proberen!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Komt je scharrel dan niet terug MC?
forel is een hele zachte, milde witvis. Niet zo'n uitgesproken vissmaak als bv schol of tong.
Je kan er weinig fout aan doen en het is erg voedzaam.
Vroeger op de boerderij ging ik altijd vissen en de voorns die wij vingen (af een toe een baars) die ging mee naarhuis, slachte en schrubben.
Mijn moeder bakte ze dan in heel veel roomboter tot helemaal knapperig. Met graat en al oppeuzelen, zo lekker!
Staat dat niet in het PJR topic?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:16 schreef loveli het volgende:
Zijn Peter-Jan en Virginia nog samen of niet? De onzekerheid is killing...
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:16 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klinkt lekker, misschien maar eens proberen!
Nee, ze komt niet terug, ze komt uit Colombia. Ze liep stage en dat is nu klaar. Misschien ga ik in januari haar wel opzoeken
Het begint in huis hier ineens te lekken! Ben net al langs de vve man gegaan.. Zo komt een verkoelend buitje ineens erg dichtbij..
Haha, ik vind het nog steeds een scharrel danquote:Op maandag 21 juli 2014 08:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, kon het niet laten
quote:
quote:
Best een mooi lijstje als je maar wel de nootjes eet. Eitje misschien nog?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
Lijstje to be:
O: speltvlokken met amandelmelk en bevroren bramen/frmabozen/blauwe en rode bessen
T: nootjes denk ik
L: drie speltboterhammen met kipfilet en 1 met tonijnsalade
T: die bevinden zich nog thuisnectarines
D: broccoli met zigeunerschnitzel
T: stukje chocola
S: rondje skeeleren
Wat Li zegt! Punt is wel dat ik pepita mix tegenkwam. Daar zit katjang door, not so good. Maar wel amandelen!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Best een mooi lijstje als je maar wel de nootjes eet. Eitje misschien nog?
MOet je niet afwassen?
Hier
O: boterham hagelslag met beschuit, boterham ossenworst, beker melk
T's: aardbeien, appel enzo
L: tomatencremesoep uit zak, pistoletje ossenworst met gekookt ei
T's: dropjes, blokje choco, kwart meloen
D: broccoli, lever, rijst met eigengemaakte satesaus, komkommersalade
T: kwark, vla, bosbessen, aardbeien
Fruit
Linkjes?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:40 schreef An24 het volgende:
Ola!
Huisjes kijk tijd![]()
Ik ben benieuwd wat we zo allemaal gaan zien
Lijstje gisteren:
O: in bed doorgebracht![]()
L: vers artisan speltbrood, een plak met pesto en een plak met boter. Thee met melk
T: een koekje en wat kaaskoekjes bij oma![]()
en een sinaasappelsap
S: overgeslagenwas lui gister
D: gegrilde groenten uit de over met olijfolie en vijgenazijn, tomaat, komkommer en wederom twee plakken artisan speltbrood met pesto en boter
T: chipjes en cola light![]()
Vandaag nog geen idee, we dachten aan het in elkaar draaien van een makkelijke indonesische schotel. ff kijken of ik daar zin in heb![]()
Ik ga niet elke keer linkjes plaatsen hoor. We gaan welke week twee of drie huizen kijkenquote:Op maandag 21 juli 2014 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Linkjes?
Wil best bij jou eten vandaag en gister ook trouwens
Moet een keer kunnen toch.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
Gister veel (speciaal) bier, 1 keer patat en een turkse pizza met shoarma.
Dagje adam met Australische familie
Klinkt bekendquote:Op maandag 21 juli 2014 10:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ga niet elke keer linkjes plaatsen hoor. We gaan welke week twee of drie huizen kijken![]()
Foodies
Ik zit nu weer aan broodjes kipfilet en waterquote:
Is de kcal per 100gr van het product, dus jij krijgt dan 300kcal binnen en 20gr vet.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik probeer wat gezonder te eten in m'n pauze.
Vaak gaat er wel een loempia, vis of snacks in. Maar nu eet ik vaak 200 gram van: http://www.bieze.nl/index(...)ostsalades&Itemid=11
Volgens de site eet ik dan circa 150 calorieën en 10 gram vet.
Vind ik vrij veel. Of zie ik t verkeerd?
Mijn fout idd. Heb t aangepast. Vind t vrij veel. Dan maar op zoek naar iets anders.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is de kcal per 100gr van het product, dus jij krijgt dan 300kcal binnen en 20gr vet.
Dus ongeveer zelfde als een loempia van de snackbar.
Lekker thuis saladetje makenquote:Op maandag 21 juli 2014 14:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mijn fout idd. Heb t aangepast. Vind t vrij veel. Dan maar op zoek naar iets anders.
Nee. MEer zelfs. Het is 250 gramquote:Op maandag 21 juli 2014 14:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is de kcal per 100gr van het product, dus jij krijgt dan 300kcal binnen en 20gr vet.
Dus ongeveer zelfde als een loempia van de snackbar.
Hmja. Ik heb net gelunched met avocado, kip en mozzarella. Vet en kcals door het plafond, maar imho niet ongezond. Gezond eten gaat om het totaal, niet om onderdeeltjes. En vergeet niet, je hersenen bestaan uit vetquote:Op maandag 21 juli 2014 14:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mijn fout idd. Heb t aangepast. Vind t vrij veel. Dan maar op zoek naar iets anders.
Ja waarom niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:58 schreef loveli het volgende:
Mail van collega:
"Waarom heb je *insert het werk van een ander* niet gedaan?
Ehh... juist
Terugmailen dat dat prima is als collega dan jouw werk ff doet.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:58 schreef loveli het volgende:
Mail van collega:
"Waarom heb je *insert het werk van een ander* niet gedaan?
Ehh... juist
De dag is lang genoeg om jezelf goed te verzorgenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:16 schreef Californium het volgende:
Oke. Stress en paniekaanval en dingen verkopen enzo resulteert in: O: stuk chocolade en 0,0 bavaria radler_!
L: 500 gram volle kwark met hagelslag
D: iets! hoop ik
Zeg maar niets
U bent??quote:Op maandag 21 juli 2014 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Terugmailen dat dat prima is als collega dan jouw werk ff doet.
Tevens: haai
Dat brengt mijn probleem om de winkel! Ik ga er vandaag niet meer heenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De dag is lang genoeg om jezelf goed te verzorgen
Fruit, groente
Dan pureer je maar een hele broccoli met room en kippenbouillon voor een soepje.
Kook een eitje en pak een volkorenpistoletje.
Blender een sinaasappel, banaan en melk met wat basterdsuiker
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Terugmailen dat dat prima is als collega dan jouw werk ff doet.
Tevens: haai
Kom op Uniek, die basterdsuiker in dat sapje is met een goed rijpe banaan echt overbodigquote:Op maandag 21 juli 2014 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De dag is lang genoeg om jezelf goed te verzorgen
Fruit, groente
Dan pureer je maar een hele broccoli met room en kippenbouillon voor een soepje.
Kook een eitje en pak een volkorenpistoletje.
Blender een sinaasappel, banaan en melk met wat basterdsuiker
Hoe gaat het nu met je lichamelijke beperkingen? En heb je nog tijd om veel te fietsen?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed!![]()
Ik moet eigenlijk naar dieet, maar mja.. kan mn draai daar niet vinden.
Maar er moet echttttt wel veul af. Maar iets met knop en moeilijk en bweuh-voelen.
Naja
Welkom terugquote:Op maandag 21 juli 2014 16:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed!![]()
Ik moet eigenlijk naar dieet, maar mja.. kan mn draai daar niet vinden.
Maar er moet echttttt wel veul af. Maar iets met knop en moeilijk en bweuh-voelen.
Naja
Softijs, patat, mayonaise, shoarmaschotel, chinees ook maar wel lekkerquote:Op maandag 21 juli 2014 16:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Kom op Uniek, die basterdsuiker in dat sapje is met een goed rijpe banaan echt overbodig
Goed bezig! Je mag zeker trots zijn! Ik ben 2 dagen geleden verhuisd dus ik heb op dit moment in huis: potje peppadews en wat kaasquote:Op maandag 21 juli 2014 17:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Sterkte Cali! Heb je helemaal niks in huis waar je een fatsoenlijke maaltijd van kan maken? En wat naar dat je weer een paniekaanval hebt gehad. Wel goed om het morgen weer te proberen, elke keer dat je het vermijdt ligt de drempel weer een stuk hoger, weet ik helaas uit ervaring.
Mijn lijstje:
O: 3 rijstwafels Nutella
L: tosti van kaas en speltbrood met ketchup
D: tomatensoep met brood met olijventapenade
Denk ergens vanavond ook nog bak yoghurt met fruit, of anders een sinaasappel.
Oh en vandaag mn onderzoeksverslag van 6 maanden fulltime stage afgemaakt en ingeleverdblij! Krijg woensdag mn cijfer. Precies volgens planning ondanks al het gedoe met mn oma, dus daar ben ik wel een beetje trots op
Klinkt inderdaad logisch, ik voel me ook altijd veel prettiger als mn huis opgeruimd is. Minder chaos in mn hoofd, ofzo.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed bezig! Je mag zeker trots zijn! Ik ben 2 dagen geleden verhuisd dus ik heb op dit moment in huis: potje peppadews en wat kaasen heb in de grote paniek een collega gebeld, mijn eeuwige held, en stelde dat het misschien komt doordat ik nu 2 chaotische huizen heb en eerst de nieuwe op orde moet stellen voordat ik me druk ga maken om de oude. Klinkt ergens logisch
ga vanavond paar uur bende ruimen hier en dan vroeg slapen. Hopelijk voel ik me dan morgen beter. Ik moet morgen sowieso naar de lentos voor een intake voor mij sociale fobie (voor naast mijn depressie) misschien dat zij mij wat tips kan geven.
Met zo'n lunch mocht me het ontbijt ook gestolen wordenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:33 schreef Skoap het volgende:
Lijst
L: carpaccio met truffel olie, pijnboompitten, parmezaanse kaas , balsamico stroop & sla
T: stukje chocolade
T: gazpacho met feta en beetje olijfolie
S: 45 min zumba
T: spinazie salade met ei & ham, dressing van mayo, kerrie, beetje zoete ketjap
T: magere kwark
Morgen weer ontbijten
En terecht!quote:Op maandag 21 juli 2014 17:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh en vandaag mn onderzoeksverslag van 6 maanden fulltime stage afgemaakt en ingeleverdblij! Krijg woensdag mn cijfer. Precies volgens planning ondanks al het gedoe met mn oma, dus daar ben ik wel een beetje trots op
Eten bestellen? Kun je online betalen en vragen of ze het voor je deur zettenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed bezig! Je mag zeker trots zijn! Ik ben 2 dagen geleden verhuisd dus ik heb op dit moment in huis: potje peppadews en wat kaasen heb in de grote paniek een collega gebeld, mijn eeuwige held, en stelde dat het misschien komt doordat ik nu 2 chaotische huizen heb en eerst de nieuwe op orde moet stellen voordat ik me druk ga maken om de oude. Klinkt ergens logisch
ga vanavond paar uur bende ruimen hier en dan vroeg slapen. Hopelijk voel ik me dan morgen beter. Ik moet morgen sowieso naar de lentos voor een intake voor mij sociale fobie (voor naast mijn depressie) misschien dat zij mij wat tips kan geven.
He gadver, ook helemaal niet oud..quote:Op maandag 21 juli 2014 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Boh, collega vannacht plotseling overleden, 47 jaar... Ben er wel een beetje van slag door.
Lijst:
De normale, ik moet aankomenlijst
Met als D: Lever, broccoli, roergebakken paksoi, ui, knof, champignons en daarbij augurkjes, zilveruuien en atjar
Inmiddels is het wat te laat. Maar 1 persoon is niet zo'n probleem gelukkig. En in het kader van geld besparen ook een slecht idee! Inmiddels alle dozen uitgepakt! Pffff. Ik zweet me een potje. Zo ef onder de douche en morgen om 10 bij de lentis zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Eten bestellen? Kun je online betalen en vragen of ze het voor je deur zetten
Dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Boh, collega vannacht plotseling overleden, 47 jaar... Ben er wel een beetje van slag door.
Lijst:
Met als D: Lever, broccoli, roergebakken paksoi, ui, knof, champignons en daarbij augurkjes, zilveruuien en atjar
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
Heb zojuist ook een vergiet vol gekregen, de onderste zijn nu al niet meer eetbaarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat moet ik in hemelsnaam met 4 kg pruimen? Lief vd buurvrouw
Dat wel
Pruimenjam?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat moet ik in hemelsnaam met 4 kg pruimen? Lief vd buurvrouw
Dat wel
Op school veel gedaan maar niet met pruimen.quote:
heb je geen zonnebril? beterschappies.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:25 schreef _aurum_ het volgende:
Pruimenjam makenmet kaneel en steranijs!
Ik heb mijn netvlies beschadigd, waarschijnlijk zat er iets onder mijn lens. Zalfje en in het donker zitten, fel licht doet zeer
Kijken ik daar morgen zin in heb om te maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:25 schreef _aurum_ het volgende:
Pruimenjam makenmet kaneel en steranijs!
Ik heb mijn netvlies beschadigd, waarschijnlijk zat er iets onder mijn lens. Zalfje en in het donker zitten, fel licht doet zeer
2 tot 3 dagen. Het voelt nu al beter dan vannachtquote:
O hai, ben je bekend met het concept 'sport' of wil je alleen afvallen op basis van kcal/voedselinname?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:37 schreef byah het volgende:
Ik ben ook bezig met afvallen, ben nu100kg bij 1,85m, kom van 105kg. Opzich merk ik dat door het minderen van alcohol en opletten wat ik eet opzich wel een duurzame gang naar beneden ingezet is maar zou het liefst dat proces nog wat bespoedigen, alleen mijn koolhydraatinname blijft wel redelijk gelijk. Mijn standaardlijstje:
O: magere yoghurt met cruesli
T: appel
L: 3x cracker Philadelphia + 1 bruine boterham kipfilet+ wheyshake
t: cup à soup
D: AVG, pasta of rijst
T: kwark
Merk vooral dat het avondeten lastig is qua koolhydraten.
Nou qua vezels enzoquote:
Waar in mijn maaltijden vandaag zie jij geen vezels dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Soms wat weinig.. maar als je er geen last van hebt is het natuurlijk geen probleem, vroeg het mij gewoon af .
In spitskool ook!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
In sinaasappel zitten veel vezels inderdaad.
Phoe sterkte met de yoga!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Mufasa208 het volgende:
Ach, een activia darmreiniger kan ook nog.
Vanavond vinyasa yoga! Alleen te stram en stijf na het trainen van gisteren. Ook nog last van de rug na een 210kg deadlift.
Dat wordt fijn.
@uniek, beterschap met je heup. Fietsen is prima wat dat betreft, niet met al te zwaar verzet ofc!
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik weet dat je het goed bedoelt zei ik tochnog steeds vriendjes
Ik ben soms ook te eerlijk
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]stel ik op prijs!
En juist jij bent zo'n lieverd.
Sorry ik ben echt stikchagrijnig en kan zelf niet eens poepen
Koffie en een peuk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]stel ik op prijs!
En juist jij bent zo'n lieverd.
Sorry ik ben echt stikchagrijnig en kan zelf niet eens poepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pizzaria , een goede
ShoarmatentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Obama is zo'n lieverd en ALLES is zo schoon, zelfs zijn autootje glimt
SteakhouseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EetcafeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PannenkoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door uniekhoorn op 22-07-2014 21:42:07 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik heb ook nog zo'n setje kleding bij de was liggen van vanmiddagquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef douche-eendje het volgende:
Ppfffff sporten in dit weerik kan mn kleding uitwringen van her zweet nu
![]()
![]()
Lastige keuze uniekGezien het weer gewoon zon-boot, paar pita's ham/kaas als voor en dan schoteltje als hoofd. Vast andere plek om goede na te krijgen, moet je ook nog even lopen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Koffie en een peuk.Nuttenfrühstück!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef douche-eendje het volgende:
dat heb ik altijd ongeacht het weer...
Krijg je in de sportschool vragen zoals: "waarom zweet je zo, je doet krachttraining!?"Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Moet echt eens een intermitted fasting weeklijst maken. Ik kom er nu niet echt toe of maak geen goede balans naar mijn idee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:12 schreef An24 het volgende:
Vastendag:
O: een gekookt ei en een sinaasappel
T: koffie en water
D: oosterse soep: noodles, spitskool, champignons, tauge, gember, ketjap, bouillon. Een stukje augurk, wat cassave chips.
Lijstje van vandaag:
O: amandelen
T: het echte ontbijt, speltvlokken met amandelmelk en een banaan
L: vier boterhammen 2 kipfilet, 1 frambozenjam en 1 pure hagelslag![]()
T: Euh ja..geen trek in de yoghurt die er stond
T: kommetje soep (van de soepfabriek voor als ik haast heb, Aqua Cotta superlekker!!)
S: stevige wandeling
D: kipfilet gewokt in cajunkruiden met thaise wokgroente en bulghur
T: minizakje kaasknabbels
S2: de tuin gesnoeid, compleet geveegd enz. zit uit te hijgen
T: nectarine
En heel veel water, blijf dorst houden.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Die cassave had ik ook eigenlijk niet moeten doen hoor. Maar ik had nog wat kcals over. Een tweede kom soep had beter geweest.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet echt eens een intermitted fasting weeklijst maken. Ik kom er nu niet echt toe of maak geen goede balans naar mijn idee.
Lijstje van vandaag:
O: amandelen
T: het echte ontbijt, speltvlokken met amandelmelk en een banaan
L: vier boterhammen 2 kipfilet, 1 frambozenjam en 1 pure hagelslag![]()
T: Euh ja..geen trek in de yoghurt die er stond
T: kommetje soep (van de soepfabriek voor als ik haast heb, Aqua Cotta superlekker!!)
S: stevige wandeling
D: kipfilet gewokt in cajunkruiden met thaise wokgroente en bulghur
T: minizakje kaasknabbels
S2: de tuin gesnoeid, compleet geveegd enz. zit uit te hijgen
En heel veel water, blijf dorst houden.
En als je een tijdje zo kookt, leer je de receptjes tot het aantal kcals wel kennen. Dan wordt het makkelijker. Maar ik heb toch zeker wel vier maanden lang streng geteld.![]()
Die van mij hangt nu fris gewassen te drogenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:06 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zo'n setje kleding bij de was liggen van vanmiddagdonderdag nog een keer en na die training is het festival-tijd
O 2 crackers pindakaas
T banaan
L noten/vruchtenbol met kaas. Een tomaat
T kiwi
T 1 cracker pindakaas
S bootcamp
D gebakken aardappels, gestoomde broccoli en een kaasburger
T wheyshake
Mn lijstje is een beetje mweh voor mijn gevoel. Brood was op, dus voor lunch weinig andere opties @ werk door allergie.
Verder staat mn gewicht dus echt nog altijd redelijk stil. Ben nog niet waar ik wezen moet, weet ook wel waar het door komt maar het wil nu gewoon even niet. Als in, ik durf nu eindelijk wat leuke dingen te gaan doen en bouw zowaar echt ineens een sociaal leven op na 7jaar hier wonen.
![]()
Tel op mijn werk al genoeg dus ik tel thuis echt niksquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Die cassave had ik ook eigenlijk niet moeten doen hoor. Maar ik had nog wat kcals over. Een tweede kom soep had beter geweest.
En als je een tijdje zo kookt, leer je de receptjes tot het aantal kcals wel kennen. Dan wordt het makkelijker. Maar ik heb toch zeker wel vier maanden lang streng geteld.vandaar dat ik een standaard vastendag menu moet bedenken in 3 variaties.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Krachttraining en niet zweten? Dat is onmogelijk! Laat die zweetklieren werkennnn!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:23 schreef V1z0R het volgende:
Lastige keuze uniekGezien het weer gewoon zon-boot, paar pita's ham/kaas als voor en dan schoteltje als hoofd. Vast andere plek om goede na te krijgen, moet je ook nog even lopen.
[..]
Nuttenfrühstück!
[..]dat heb ik altijd ongeacht het weer...
Krijg je in de sportschool vragen zoals: "waarom zweet je zo, je doet krachttraining!?"![]()
Ik snap het. Is best lastig idd. Heb je alle 5:2 recepten boeken liggen? Kan helpen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tel op mijn werk al genoeg dus ik tel thuis echt niksvandaar dat ik een standaard vastendag menu moet bedenken in 3 variaties.
![]()
Nee moet eerst even winkelenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik snap het. Is best lastig idd. Heb je alle 5:2 recepten boeken liggen? Kan helpen.
Hoi! Vanochtend gewogen, 85,5 kg. Op zich wel prima. Iets lichter zou mooi zijn. Maar vandaag niet echt netjes gegeten, broodje hamburger extra bij lunch, en vanavond 2 biertjes..Was met vrienden gaan varen, was topavond daar voor
Misschien is vastendag wel wat, maar kun je dan nog normaal sporten? Bij beetje intense training zit je zo richting 1500 kcal..![]()
Vroegere jagers gingen ook niet dood als ze na een dag weinig eten moesten wegrennen voor een beer...
Google eens op "sportvasten", je kunt sporten en vasten combineren. Wel met beleid en verstand.crap in = crap out![]()
Oh ik dacht dat corona wel mocht ivm gluten. Maar zit gerstemout in. Heb voor het eerst in 3 weken buikpijn en een opgezette buik![]()
Verder wel gezond gegeten
Worry is a misuse of imagination![]()
Als je lichaam gewend is om op onderhoud te presteren ga je op vastendag wel merken dat het allemaal net iets minder is. Betekent daarentegen niet dat je niet gewoon voluit kunt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:41 schreef the85mc het volgende:
Hoi! Vanochtend gewogen, 85,5 kg. Op zich wel prima. Iets lichter zou mooi zijn. Maar vandaag niet echt netjes gegeten, broodje hamburger extra bij lunch, en vanavond 2 biertjes..Was met vrienden gaan varen, was topavond daar voor
Misschien is vastendag wel wat, maar kun je dan nog normaal sporten? Bij beetje intense training zit je zo richting 1500 kcal..Hebt verschillende manieren van trainen natuurlijk... Zijn er zat die lijstje afwerken en flinke pauzes nemen tussen setjes en dus niet echt zweten, of gewoon van zichzelf al moeilijk zweten (zoals sigme bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Krachttraining en niet zweten? Dat is onmogelijk! Laat die zweetklieren werkennnn!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Zweten
Vind 't altijd een goed gevoel als ik zoals gister van de fiets afstap en als ik binnenkom de zweetdruppels over mijn hoofd en rug rollen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Griekse yoghurt met aardbeitjes en wat los spul (chiazaad enzo)![]()
De nijn krijgt vandaag snippity-snap! Hopelijk is ze dan meteen wat minder hormonaal enzoZe zag de bui al hangen geloof ik, heel gevecht om haar in het reismandje te krijgen terwijl ze normaal er zo in hupte als ik het voor haar neus zette
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Mijn zweetklieren werken graagquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je lichaam gewend is om op onderhoud te presteren ga je op vastendag wel merken dat het allemaal net iets minder is. Betekent daarentegen niet dat je niet gewoon voluit kunt.
[..]
Hebt verschillende manieren van trainen natuurlijk... Zijn er zat die lijstje afwerken en flinke pauzes nemen tussen setjes en dus niet echt zweten, of gewoon van zichzelf al moeilijk zweten (zoals sigme bijvoorbeeld).![]()
![]()
![]()
Ik zweet altijd wel wat ik ook doe bij fitness maar nooit rare vragen gehadquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je lichaam gewend is om op onderhoud te presteren ga je op vastendag wel merken dat het allemaal net iets minder is. Betekent daarentegen niet dat je niet gewoon voluit kunt.
[..]
Hebt verschillende manieren van trainen natuurlijk... Zijn er zat die lijstje afwerken en flinke pauzes nemen tussen setjes en dus niet echt zweten, of gewoon van zichzelf al moeilijk zweten (zoals sigme bijvoorbeeld)... Ook zonder cardio opwarmen geen moeite mee met mn 21/15/9x3 schema
![]()
![]()
Ik moet niet eens sporten, zweet bij elke stap. Het nachtelijk zweten komt van Cymbalta.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef douche-eendje het volgende:
Maar goed, vanaf morgen batminton in de tuin. Ik ga naar Decathlon Antwerpen![]()
Ik heb ook een tekort aan vitamine B12 maar wil er iets aan doen.Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
Oooof een taak op oew boekkes, jongens jongens het is toek op je bakkes hé![]()
Toch maar wokkenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Zo!
O: turkse yoghurt met hagelslag
L: salade met tomaat komkommer kikkererwten tonijn en mayonaise.
T: ranja, verse blauwe bes/appel/limoensap, 2 babybel
T: yoghurt (Ik wilde Griekse maar per ongeluk verkeerde meegenomen).
D: zo ef eitje bakken.
T: misschien nog wat maar waarschijnlijk niet.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.![]()
Oog is weer wat beter, durf nog niet auto te rijden tho.
T: 2 chocomuffin
T: chocolaatje
S: fitness
L: rijstsalade met sla, paprika, komkommer, rosbief en geitenkaas
T: chocomuffin en raketje
D: bbq
Alles goed gegaan met nijn Maria?
Ik ben geen zweter, maar moet mijn warmte wel kwijt kunnen....anders gaat het lampje uit
En ik drink ook veel met dit weer
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Koes op de oogbal! Maar dan niet echtquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:34 schreef _aurum_ het volgende:
Oog is weer wat beter, durf nog niet auto te rijden tho.
T: 2 chocomuffin
T: chocolaatje
S: fitness
L: rijstsalade met sla, paprika, komkommer, rosbief en geitenkaas
T: chocomuffin en raketje
D: bbq
Alles goed gegaan met nijn Maria?
Ik ben geen zweter, maar moet mijn warmte wel kwijt kunnen....anders gaat het lampje uit
En ik drink ook veel met dit weerBeterschaap!
Nijn doet het redelijk! Ze vond het HEULEMAAL niet leuk bij de dierendok en nu thuis is ze wat nukkig. Eten en drinken gaat nog niet vlot maar zojuist zag ik het eerste strosprietje naar binnen gaan
Ik ga zo naar de sportschule, dansjes doen!
Pfff heb twee uur lang naar de ceremonie gekeken....en ik moet ongi worden. Misschien geen goede combi![]()
Mijn lijstje is dan ook een beetje een emo lijstje![]()
O: speltbrood met boter, kaas en thee met melk
L: een speltwrap gebruikt voor een vegapizza met courgette, tomaten, rode ui, olijven en kaas, een ranja
T: fruit met slagroom, vooral veel van dat laatste, een bonbon
D: geen zin in koken: twee net gebakken dikke speltboterhammen, eentje met boter en eentje met jam
T: nog een ranja
B: 40 minuten wandelen
S: 75 minuten yoga
Nu mag je wat zeggen uniek!![]()
![]()
Ik ben het met je eens an!
Ik heb voor het eerst in mijn leven een broek zonder stretch gekocht (maat 38) en hij staat mij zo goed. En ik heb echt dunne bovenbeentjes. Mega thigh gapOp donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Over de ranja?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:15 schreef An24 het volgende:
Pfff heb twee uur lang naar de ceremonie gekeken....en ik moet ongi worden. Misschien geen goede combi![]()
L: een speltwrap gebruikt voor een vegapizza met courgette, tomaten, rode ui, olijven en kaas, een ranja
D: geen zin in koken: twee net gebakken dikke speltboterhammen, eentje met boter en eentje met jam
Nu mag je wat zeggen uniek!
Ik ben op zoek naar (schep)ijsvervangers. Iemand een tip voor een gezond (en niet al te arbeidsintensief) alternatief? Mijn eigen gedachten gaan in de richting bevroren blauwe bessen en iets met water met limoen bevriezen en crushen. Maar ik mis nog uitwerking/afwerking.crap in = crap out![]()
Ik maak vaak smoothies van magere kwark met diepvries bosbessen, frambozen en kersen (fruit er gewoon bevroren doorheen, dan krijg je een beetje een milkshake idee bij). Je kan die ook invriezen, al moet je hem dan niet al te lang laten staan want dan is het niet lekker meer (dus niet 3 weken later nog willen opeten dan). Denk dat het ijs langer lekker blijft als je het niet met magere kwark maar met normale kwark of met Griekse yoghurt ofzo doet.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:15 schreef An24 het volgende:
Nu mag je wat zeggen uniek!
Zeg niks..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
#fitgirlquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Californium het volgende:
Ik ben het met je eens an!
Ik heb voor het eerst in mijn leven een broek zonder stretch gekocht (maat 38) en hij staat mij zo goed. En ik heb echt dunne bovenbeentjes. Mega thigh gapWorry is a misuse of imagination![]()
![]()
!
Nu moet alleen de rest wat dunner worden
maar thigh gap is anders hoooorquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:42 schreef Californium het volgende:
!
Nu moet alleen de rest wat dunner worden
dit zijn gewoon benen die niet tegen elkaar komen
Je ziet het niet goed op de fotoquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:46 schreef Probability het volgende:
[..]
maar thigh gap is anders hoooor
dit zijn gewoon benen die niet tegen elkaar komen.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Je ziet het niet goed op de foto.
maar wil je dat graag?
gespierde bovenbenen vind ik vaak mooi... is het een of het ander volgens mijWorry is a misuse of imagination![]()
Nee. Heb ze altijd al gehad en nu viel het me heel erg op. Mijn benen blijven altijd dun en ik heb brede heupen.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Als je niet anorextisch bent is bouw de grootste bepaler of je een thigh gap hebt. Spongebob heeft er de genen voor.crap in = crap out![]()
volgens mij hangt het er ook vanaf hoe je staat (kont naar achter of heupen naar voren)quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:51 schreef Californium het volgende:
Nee. Heb ze altijd al gehad en nu viel het me heel erg op. Mijn benen blijven altijd dun en ik heb brede heupen.Worry is a misuse of imagination![]()
Mangoblokjes bevroren, munt, honing en griekse yoghurtquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Over de ranja?
Ik ben op zoek naar (schep)ijsvervangers. Iemand een tip voor een gezond (en niet al te arbeidsintensief) alternatief? Mijn eigen gedachten gaan in de richting bevroren blauwe bessen en iets met water met limoen bevriezen en crushen. Maar ik mis nog uitwerking/afwerking.in de keukenmachine met het mes en klaar!
Of bananen invriezen, zelfde blender verhaal met wat kaneel en honing![]()
Geen keukenmachine dus moet creatief zijnen zo low carb mogelijk, even navragen of yoghurt/kwark kan (is niet voor mezelf, maar voor iemand die wil afkicken van suiker).
crap in = crap out![]()
wel leuk om te lezen, geen spam of zo: https://personalbodyplan.(...)8/effe-wachten-pizza
&
ook leuk artikel:
https://personalbodyplan.(...)eppen-voor-beginnersWorry is a misuse of imagination![]()
Hoi! Voor ijsjes ben ik voor kwark met geprakte bessen uit de vriezer, dat eet ik nu vaak na traininglekker, eiwitten en anti-oxidanten.
Verder indrukwekkend vandaag, vooral ceremonie op eindhoven..
En counting down the days..![]()
![]()
Melkan kwark is zo'n beetje laagst in KH's wat ik ken (2,5%), yoghurt praat je toch al snel over 4-8%, soms zelfs 12%.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:18 schreef loveli het volgende:
Geen keukenmachine dus moet creatief zijnen zo low carb mogelijk, even navragen of yoghurt/kwark kan (is niet voor mezelf, maar voor iemand die wil afkicken van suiker).
Moet het echt schepijs zijn? Kunt anders denken aan schaafijs met 0% siroop...
Toegang tot snel vriezen krijg je insta-grote kristallen maar weet daar zo geen HTK oplossing voor.
[ Bericht 5% gewijzigd door V1z0R op 23-07-2014 22:49:46 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Eens kijken wat er gebeurt als ik kokoswater ga invriezen. Suiker zorgt voor beter kristalliseren, dus zal creatief moeten worden met vriezen in zakjes en regelmatig kneden.crap in = crap out![]()
Bedacht mij dat als arbeidsintensief
Is kokoswater trouwens niet erg KH-rijk
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
3,7 gram per 100 mlquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:01 schreef V1z0R het volgende:
Bedacht mij dat als arbeidsintensief
Is kokoswater trouwens niet erg KH-rijk![]()
![]()
2,6 kwam ik net tegen.
Ik word so simpel van "gezondheidssites" waar ze dwepen met agavesiroop en andere fuctosehoudende dingen waarmee ze "suikervrije" dingen maken
crap in = crap out![]()
RABBLERABBLERABBLE!
Ik kom juist alles tegen rond de 9%Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Mjah ik heb dr antonio coco juice. De lekkerste die ik tot nu toe gedronken heb. Die suikers zijn ook niet erg!quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:10 schreef loveli het volgende:
2,6 kwam ik net tegen.
Ik word so simpel van "gezondheidssites" waar ze dwepen met agavesiroop en andere fuctosehoudende dingen waarmee ze "suikervrije" dingen maken![]()
Is dat dan niet kokoswater met water? Of is het kokoswater omdat je normaal spreekt over kokosmelk?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah ik heb dr antonio coco juice. De lekkerste die ik tot nu toe gedronken heb. Die suikers zijn ook niet erg!
Kut Rabobank
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
4,5 gram in de koelkast. Minder dan wat Hertog on z'n ijs stopt.
Vandaag @ markt bij bakker.
ik:van welke graansoort is dat desembrood?
Bakker: volkoren.
crap in = crap out![]()
1e artikel: Zit waarheid in maar gaat compleet langs bepaalde aspecten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:20 schreef Probability het volgende:
wel leuk om te lezen, geen spam of zo: https://personalbodyplan.(...)8/effe-wachten-pizza
&
ook leuk artikel:
https://personalbodyplan.(...)eppen-voor-beginners
2e artikel: mealpreppen is juist handig voor de luie mensKISS is trouwens "Keep It Simple, Stupid": Stupid refereert puur naar de persoon zelf en niet naar het gerefereerde object.
Handig voor sommigen maar uiteindelijk fit-girl materiaal.
Geen onderbouwing, geen uitleg, geen redenatie. Voor sommige gevallen juist gevaarlijk want de ernstige gevallen hebben een probleem met lichamelijke signalen en dan is voor 4 personen bereiden geen wenselijke optie.
Leuk dus als je geen probleem hebt, uitermate zinloos als je die wel hebt. Sorry.
Niet persoonlijk hoor, maar lezen ook mensen mee met aardig wat overgewicht en daar helpt dit niet voor
Kennis over wat wel werkt om dat tegen te gaan wel, en dan is mijn manier van brengen ook niet het meest wenselijk waarschijnlijk want ik ben geen vrouw.
[ Bericht 10% gewijzigd door V1z0R op 23-07-2014 23:47:21 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Nope, is puur kokoswater. Ik denk dat jij het over melk hebt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is dat dan niet kokoswater met water? Of is het kokoswater omdat je normaal spreekt over kokosmelk?
Kut Rabobank![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:15 schreef loveli het volgende:
4,5 gram in de koelkast. Minder dan wat Hertog on z'n ijs stopt.
Vandaag @ markt bij bakker.
ik:van welke graansoort is dat desembrood?
Bakker: volkoren.ernstig!
![]()
Puur kokoswater bestaat dus niet, komt namelijk alleen kokosmelk uit een kokosnoot. Is dus kokosmelk vermengd met water toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Nope, is puur kokoswater. Ik denk dat jij het over melk hebt.
Beetje guacamoledip van AH verhaal maar dan minder verdund.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Kokos moet je sowieso altijd vermijdenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
http://www.aziatische-ingredienten.nl/kokosmelk/quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Puur kokoswater bestaat dus niet, komt namelijk alleen kokosmelk uit een kokosnoot. Is dus kokosmelk vermengd met water toch?
Beetje guacamoledip van AH verhaal maar dan minder verdund.
Kokoswater bevat spul uit een kokosnoot plus vitamine c tegen bederven.crap in = crap out![]()
Ik wilde het niet verkeerd doen lijken
Alleen aantonen dat kokosmelk vrij KH-rijk is en dat kokoswater dus een verdunde variant is...
Zit niets achter want ik heb er geen gewin bij, betwijfel wel alles die dat wel hebben en dat is m'n reden tot het betwijfelen.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Huh wat? Lijkt mij juist handig om lunch mee te hebben voor de hele week (met voldoende groenten etc.) & daarnaast te weten wat je 's avonds gaat eten?! Doe jij toch ook?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
1e artikel: Zit waarheid in maar gaat compleet langs bepaalde aspecten.
2e artikel: mealpreppen is juist handig voor de luie mensKISS is trouwens "Keep It Simple, Stupid": Stupid refereert puur naar de persoon zelf en niet naar het gerefereerde object.
Handig voor sommigen maar uiteindelijk fit-girl materiaal.
Geen onderbouwing, geen uitleg, geen redenatie. Voor sommige gevallen juist gevaarlijk want de ernstige gevallen hebben een probleem met lichamelijke signalen en dan is voor 4 personen bereiden geen wenselijke optie.
Leuk dus als je geen probleem hebt, uitermate zinloos als je die wel hebt. Sorry.
Niet persoonlijk hoor, maar lezen ook mensen mee met aardig wat overgewicht en daar helpt dit niet voor
Kennis over wat wel werkt om dat tegen te gaan wel, en dan is mijn manier van brengen ook niet het meest wenselijk waarschijnlijk want ik ben geen vrouw.Worry is a misuse of imagination![]()
He? Waar heb je het over vaiz? Kokosmelk krijg je door het vlees van de noot te verwerken, net als olie uit olijven. Kokoswater zit in de noot. Tijd dat jij een keer een jonge kokosnoot open maaktquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Puur kokoswater bestaat dus niet, komt namelijk alleen kokosmelk uit een kokosnoot. Is dus kokosmelk vermengd met water toch?
Beetje guacamoledip van AH verhaal maar dan minder verdund.![]()
![]()
Verkeerd gelezenquote:Op donderdag 24 juli 2014 06:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Huh wat? Lijkt mij juist handig om lunch mee te hebben voor de hele week (met voldoende groenten etc.) & daarnaast te weten wat je 's avonds gaat eten?! Doe jij toch ook?
Zinnetje over dat shake en een appel voldoet als ontbijt stond me gewoon tegen.Toe aan vakantie inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2014 07:41 schreef An24 het volgende:
[..]
He? Waar heb je het over vaiz? Kokosmelk krijg je door het vlees van de noot te verwerken, net als olie uit olijven. Kokoswater zit in de noot. Tijd dat jij een keer een jonge kokosnoot open maakt
Normaal kan ik makkelijk met 6u of minder slaap maar met dit klamme weer slaap ik beetje bagger. Focus is echt compleet uit de deur...
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:54 schreef loveli het volgende:
Als je niet anorextisch bent is bouw de grootste bepaler of je een thigh gap hebt. Spongebob heeft er de genen voor.
Hahaha ja merk hetquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen
Zinnetje over dat shake en een appel voldoet als ontbijt stond me gewoon tegen.
[..]
Toe aan vakantie inderdaad
Normaal kan ik makkelijk met 6u of minder slaap maar met dit klamme weer slaap ik beetje bagger. Focus is echt compleet uit de deur...!!!
Lekker he? Had net een kom bosbessen en opaalpruimen op. allebei vers (en gratisquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef douche-eendje het volgende:
Bakje aalbessen van collega gekregen. T is net zure snoep. Zo lekker)
Lijst nog vol van gisteren
O: boterham gekookt ei met tomaatje en augurkje, beschuit kaas, beker melk
T's: wat dropjes, appel
L: Extra volkoren met minder zout vd Aldi (best lekker! 1.49E), groot kapje met ossenworst en rode ui
T's: blok witte choco met hazelnoten, bak bosbessen en pruimen
D: Gebakken aardappelen, bloemkool, wortels, kipfilet uit de oven met champignon en ui
T: kwark met bosbessenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Lekker avondeten An.
Wij eten morgen ook sperziebonen maar die staan vannacht nog fijn in de tuin.....
Toetje werd vlaflip met RoosviceeNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Sperziebonendie ga ik voor morgen op mijn lijstje zetten
Sperziebonen is ook een favoriet van mijLiefste zelfs rauw.
Nogmaals sorryquote:
Favo groente:
1. bloemkool
2 sperziebonen
3. Alle saladesoorten , uien, tomaten en komkommers
4. broccoli
5. spruiten
6. paksoi
7. witlof (gekookt)
8. wortelen
9. chinese of spitskoool
10. rode kool
Ow en champignons en paprika horen bij de nr. 3
spruiten zijn zo lekker maar wel vers gemaakt.
Had laatst een pot met spruiten (what was i thinking???????????????) en ik gooi nooit wat weg maar dit was echt vreselijk
Klacht ingediend maar het schijnt zo te horen... spruitjesmoes... brrr
Wel een 2.50 tegoedbon gekregen.
Owww ben spinazie vergetendie hoort er ook nog ergens tussen, voor de wortels
Wacht maar tot je een kokos uit moet poepen.... dan praat je wel andersquote:
Hoi! Lijstje:
O 2 bth pindakaas
T banaan
L 4 bth kaas, kip
T Banaan
D 3 rondes sushi, alles behalve zalm
T 2 witte wijn, wat hapjes,
aardbeien
Geweldige avond op het water gehad![]()
Maar nog maar 2 dagen![]()
![]()
Witlof koken!? Muts!quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Favo groente:
1. bloemkool
2 sperziebonen
3. Alle saladesoorten , uien, tomaten en komkommers
4. broccoli
5. spruiten
6. paksoi
7. witlof (gekookt)
8. wortelen
9. chinese of spitskoool
10. rode kool
Ow en champignons en paprika horen bij de nr. 3bijna erger dan warme ananas...
Nou... grillen dan? iig niet rauw.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Witlof koken!? Muts!bijna erger dan warme ananas...
En warme ananas i sook niet mijn favoriet.
Ga je nog weg V1?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Verliefdheid is deels over, rauwe witlof 4 life... Zeker witlofschotel met ham en kaas persoon!?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou... grillen dan? iig niet rauw.
En warme ananas i sook niet mijn favoriet.
Ga je nog weg V1?Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
fixed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Witlof koken!? Muts!zelfs nog heel veel erger dan warme ananas...
Ja doei.![]()
Bruine bonen met spek in de flippityfloppityfloop
Hung-spekmetbonen
Rauw in een salade, gekookt, gegrildwitlof
Spinazie![]()
En veel andere groentenmaar geen fan van paksoi of wortels!
Bietjes, lekker!quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:31 schreef An24 het volgende:
Ik lust al een tijdje geen bietjes meerIk eet ze wel, maar zonder plezier. Zo raar
Vreemd ja? te gronderig smaak?
Heb ik de laatste tijd met koffie... doe het bijna alleen in cappuccino vorm.
Heb nou een rosebiertje (raakt over datum) en nibb-it
zo maar eens naar bed
/omaNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zelfgemaakte amandelmelk, apart smaakje maar er is aan te wennen.
O: speltvlokken met zelfgemaakte amandelmelk en bramen uit de tuin
L: speltboterhammen met oude kaassalade (tsja calorierijk maar ik vind het zo lekker!) en 1 met pure hagelslag
T: vermoed een waterijsje
D: of iets halen of uit eten
T: zal vast vol zitten
Ik val geen moer af dus ik ga extra bewegen de komende weken en proberen vooral vocht kwijt te raken.
Schildklier wakker schudden is waarschijnlijk ook een goede optie.
Voor degenen die het nooit meegekregen hebben, ik heb lipoedeem dus bij mij is afvallen een extra uitdaging. Stabiel blijven is beter.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Als Timmermans klaar is met geweldig zijn in Oekraine kan hij zich misschien eens gaan verdiepen in waar ISIS mee bezig is.
/cynischcrap in = crap out![]()
Bietjes. Bedankt voor de herinnering. Nog een low-cost lekker en gezond iets wat weer eens op tafel moet hier.
Ja doei.![]()
Inderdaad! Roep dit al dagen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:29 schreef loveli het volgende:
Als Timmermans klaar is met geweldig zijn in Oekraine kan hij zich misschien eens gaan verdiepen in waar ISIS mee bezig is.
/cynischOp donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Ja hij doet z'n werk mbt vliegramp goed. Alleen het gedweep dat het zo'n warme, hartelijke man is mag van mij in de ijskast en hij mag weer aan het werk buiten Europa.crap in = crap out![]()
In restaurants??quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:47 schreef Probability het volgende:
Ben benieuwd hoe het met de groente in Duitsland is!
Behalve wat aangemaakte ijsbergsla??
Weinig
Morgen maar sperziebonen, die komen hier pas om 18.00 uur. Mij wat te laat
Lijst:
o: boterham kaas/mosterd, beschuit jam, beker melk
T's: appel, 2 pruimen
L: 2 boterhammen met ham/gekookt ei/augurk/tomaat, beschuit kaas
T's: paar dropjes, kwart meloen, blokje choco
D: Broccoli, gekookte witte kool, gekookte nieuwe aardappels met jus vd biefstuk van geklaarde boter met knoflook/uitje, gebakken biefstuk. Salade
T's: kwark en vla met bosbessen, nibb-it's
De hele dag regen gehad, bleeh.
Maar alle slaapkamers boven hebben schone ramen en zijn stofvrij, dat dan wel weer.
Volgende week weer beginnen met (aangepast)werk
Met de taxi! Hoe luxe
Oeh van mijn schoonpa gekregen, vanmiddag allemaal uit de tuin gehaald:
2 kg prachtige rode uien
1 kg sjalotten
3 kroppen botersla
2 kg wortels
1 kg sperziebonen
1 spitskool
2 kg rode bietenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Sta op de campingquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
In restaurants??
Behalve wat aangemaakte ijsbergsla??
Weinig
Ze hebben vast wel groente in de campingwinkelquote:
En anders is er nog gras
Hotelkamerveiling
Vriend niet blij :maar gaat toch mee
Nou ja, wij gaan toch niet op vliegvakantie dus... kan dit ook wel even
[ Bericht 14% gewijzigd door uniekhoorn op 25-07-2014 21:55:16 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Gewoon naar de supermarktquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze hebben vast wel groente in de campingwinkel
En anders is er nog grasWorry is a misuse of imagination![]()
Misschien nog meer keuze als hier.. vooral als je AH gewend bentquote:
Owwwwwwwwwwwwwww bij de veiling zit fitnessruimte.. kan ik een heel klein beetje fietsen, loopbanden en vooral even mijn armen doen
Zin in broodje currywurst nu
30km 'maar'
Dutje gedaan dus niet op de hoogte van tijd
Lamacun-tijd
Goedemorgen!
Heb het hier even op een laag pitje gezet een tijd wegens toch geen resultaat en veel aan mn hoofd, maar ik kom weer meedoen. Ondertussen ben ik stabiel gebleven in gewicht, fiets ik naar werk en opleiding en doe ik 1x per week yoga.
Gister was ik laat voor yoga, toen half uur gefietst en half uur gecrosstrained, daarna naar bbq van collega 14 km verderop gegaan met de fiets.
Mijn plan is: van de lekkernijen afblijven als ik alleen thuis ben en honger heb of me verveel, me in kunnen houden als ergens veel lekkers is, niet meer alles willen proeven.
Mijn doel is -10 kg (nu 75)
[ Bericht 7% gewijzigd door MevrouwPuff op 26-07-2014 08:33:23 ]![]()
Danquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Misschien nog meer keuze als hier.. vooral als je AH gewend bent
Owwwwwwwwwwwwwww bij de veiling zit fitnessruimte.. kan ik een heel klein beetje fietsen, loopbanden en vooral even mijn armen doen
![]()
vanuit hotel. Straks richting festival
Gisteravond een heerlijke canneloni gegeten en nu bij het ontbijt grijp ik toch wel naar de fijne keuzes
Als in, roggebrood met kaas en kwark met muesli en lijnzaad. Net als thuis
![]()
![]()
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
WANT!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:10 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Mine</how to train your dragon 2 fangirl>
12.50 incl verzendkosten op Qwertee!quote:Doen
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Ik heb net voor 15 euro 4 Duitse vintage jurken bij elkaar gegrist, voordat ik alles had gepast ging de winkel al dicht dus ben benieuwd of ze allemaal staan!
Lijstje
O. Boterham kaas, tomaat, beschuit kaas en met gekookt ei, beker melk
T. Wilde perzik, kwart meloen, paar dropjes
L. 2 boterhammen met ossenworst en rode ui, kom Tomatencreme soep
T. Peer, blokje choco, mousserende rosé, ben benieuwd!
D. Veel sperziebonen, bak oversla met ordinaire mayonaise, Roergebakken kip,knof, ui, paprika met szechuan saus, zilvervlies rijst
T. Kwark, val, Roosvicee, bosbessen.
Nibb-itNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
O: Bak kwark met hagelslag
L: stukjes droge worst, paprika, sap.
T: bak kwark mer hagelslag, sapje
D: salade van sperziebonen met tomaat en mozzarella en heb nog een gerookte makreelfilet liggen.
T: misschien iets.
Lekker relaxed chill dagje. Niet echt veel voedsel maar verzadigd.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Sap is trouwens van die verse ah sap. Volgens mij zijn de vitamines grotendeels verdwenen maar goede afwisseling van water op dit soort dagen.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
En, passen ze?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:41 schreef Probability het volgende:
Ik heb net voor 15 euro 4 Duitse vintage jurken bij elkaar gegrist, voordat ik alles had gepast ging de winkel al dicht dus ben benieuwd of ze allemaal staan!
Ben aan het naaien geslagen, vandaag is mn jurkje af van een van de couponnetjes van 3 voor 2,50
Lijstje
O dubbele boterham hagelslag
L twee broodjes gerookte zalm
T glas groene icetea van ah (lipton is beter)
D wraps met gehakt/kidneybonen en guacamole, creme fraiche en tomatensaus, radler erbij
T nog een wijntje, invriesijsje![]()
Vers sap is prima, Coolbest en ander houdbaar sap = gepasteuriseerd en daarmee wat vitamines kwijt. Vers sap betekent dat het binnen 24 uur in jouw glas kan zitten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:54 schreef Californium het volgende:
Sap is trouwens van die verse ah sap. Volgens mij zijn de vitamines grotendeels verdwenen maar goede afwisseling van water op dit soort dagen.crap in = crap out![]()
O dan valt het nog mee
Die lekkere ah (mix) sapjes, zijn die nou echt vers? Iig langer dan 24 uur in de winkel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Vers sap is prima, Coolbest en ander houdbaar sap = gepasteuriseerd en daarmee wat vitamines kwijt. Vers sap betekent dat het binnen 24 uur in jouw glas kan zitten.![]()
Yup, geloof vanaf persen dag of 6 houdbaar, dus zoek de langste tht uit voor vers sap.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die lekkere ah (mix) sapjes, zijn die nou echt vers? Iig langer dan 24 uur in de winkel.crap in = crap out![]()
Ah dacht al zoiets. Maar lekker zijn ze sowiesoquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup, geloof vanaf persen dag of 6 houdbaar, dus zoek de langste tht uit voor vers sap.![]()
![]()
Zo'n zin om morgen naar hotel te gaan, lekker daar eten en drinken
Ik denk een driegangen menu maar anders hele dorade of varkenshaas
En dan een (verjaardags)ontbijt
[ Bericht 20% gewijzigd door uniekhoorn op 26-07-2014 21:15:21 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Laat thuis, toch nog koken. Maaltijdsalade aan het klussen met kip, spekjes en eigen dressing
crap in = crap out![]()
berenburg ... en nibb-itNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Nibbitik laat ze ff liggen, want ze gaan er veel te makkelijk in. Hier een heerlijk dagje gehad zoals gepland. Na anderhalf uur thuis op de mat, heerlijk naar de sauna, dikke gemengde salade carpaccio op, massage en pruttelen
Net thuis
[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 27-07-2014 01:09:40 ]![]()
Dat klinkt heerlijk!quote:Op zondag 27 juli 2014 00:30 schreef An24 het volgende:
Nibbitik laat ze ff liggen, want ze gaan er veel te makkelijk in. Hier een heerlijk dagje gehad zoals gepland. Na anderhalf uur thuis op de mat, heerlijk naar de sauna, dikke gemengde salade carpacci op, massage en pruttelen
Net thuis
Wat fijn An.. Lekker!
Ik ben net naar de kroeg geweest. Alleen. ....Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Hoi.. Ik heb een beetje aparte dag. Mn scharrel is net vertrokken vanaf Schiphol.. Ik heb een geweldige tijd met haar gehad en we wisten allebei dat het maar tijdelijk zou zijn. Maar toch doet het pijn nu het zover is..![]()
We hebben wat gemeenschappelijke vrienden en één vertelde me net dat ze echt geen zin had om terug te gaan omdat ze me toch erg leuk vond. En ik heb zelf ook onderschat hoe ik me nu zou voelen. Ik dacht omdat ik van te voren wist dat het tijdelijk zou zijn dat het me minder zou raken. Misschien beetje naïef..
[ Bericht 18% gewijzigd door the85mc op 27-07-2014 10:34:22 ]![]()
![]()
Mc. Als je alles van te voren weet...
Aangekomen in hotel, zonder balkon jammer.
Nu wachten op liefste want die komt met de fiets
Weet nog steeds niet wat ik vanavond ga eten?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Veel plezier Uniek!
Lijstje:
O: speltbrood, halfje me filet american en een halfje met boter en kaas, thee met melk
L: kipsate met friet en salade
T: 2 zelf gebakken kokoskoekjes
D: salade met gegrilde kip, gemengde sla, bacon, champignons en nog wat dingen, ranja
T: geen idee nog, misschien niets![]()
Haha Prob
Thanks An
Lijst
O. Boterham kaas, beschuit jam
T. Peer, kwart meloen
. Uitsmijter met 3 boterhammen en ham, beker melk, beschuit kaas
T. Witbier, 2 flesjes tripel, perzik, kom katjangnootjes
D.
Gebonden tomatensoep met kaasstengel, slibtong met remoulade saus. Roomijs met slagroom
T.rood wijntje, biertje. Vast nog nootjesNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
En het festivalvoer ookquote:Op zondag 27 juli 2014 16:54 schreef Probability het volgende:
Het ijs is in ieder geval lekker in DLDok en we gaan telkens uit eten in Keulen want waarom ook eigenlijk niet?
![]()
![]()
Gister nog een 2e ijscoupe en vandaag weer 2quote:Op zondag 27 juli 2014 17:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En het festivalvoer ookok en we gaan telkens uit eten in Keulen want waarom ook eigenlijk niet?
!!
Gister ook uit eten maar de chef was beetje raar dus maar ergens anders heen gegaan. Dacht dat Duitsers zo beleefd waren...Worry is a misuse of imagination![]()
Vreetzakwe zijn vrijdag bij een Italiaans restaurantje beland en gisteren bij een mexicaan. Maar de keuze op het terrein is ook reuze. Een bbq-stand, gyros, veeeeel vlees maar voor deze vega ook genoeg als wok, pizza, crepes ed. T kost geen drol
![]()
En een cider& ale en mede-standjes![]()
![]()
Daglijstje
O: 2 eitjes, 2 croissants
B: yoga
L 3 boterhammen paté
T: glaasje rosé, half bakje olijven met ansjovis
D: kabeljouwfilet uit de oven met champignons, venkel en pasta
T: glas groene ijsthee, minicalipso invriesijsje lemon.![]()
Heb vanmiddag 3 uur op de mtb gezeten. Ging eerlijk gezegd voor geen meter. Wilde beetje mijn hoofd leegtrappen maar dat werkte dit keer niet..
Eetlijstje is wat weinig voor dat ik heb gesport. Naja zal allemaal wel weer bijtrekken komende weken.![]()
Fles water? Fles bier wel, la Trappe witbier in dit gevalquote:Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Aahquote:Op zondag 27 juli 2014 21:34 schreef the85mc het volgende:
Heb vanmiddag 3 uur op de mtb gezeten. Ging eerlijk gezegd voor geen meter. Wilde beetje mijn hoofd leegtrappen maar dat werkte dit keer niet..
Eetlijstje is wat weinig voor dat ik heb gesport. Naja zal allemaal wel weer bijtrekken komende weken.sterkte mc
Raad eens wie jarig is? Zelfs lief doet niks..Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Jij want dat had je gezegd, van harte!!quote:Op maandag 28 juli 2014 00:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Raad eens wie jarig is? Zelfs lief doet niks..Worry is a misuse of imagination![]()
Gefeliciteerd Uniekquote:Op maandag 28 juli 2014 00:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Raad eens wie jarig is? Zelfs lief doet niks..
Maar je bent toch een weekendje weg? Da's toch prima daarvoor?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Raad eens wie jarig is? Zelfs lief doet niks..![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Ja doei.![]()
Gefeliciteerd! Fijne dag vandaag!quote:Op maandag 28 juli 2014 00:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Raad eens wie jarig is? Zelfs lief doet niks..
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.