O hai, ben je bekend met het concept 'sport' of wil je alleen afvallen op basis van kcal/voedselinname?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:37 schreef byah het volgende:
Ik ben ook bezig met afvallen, ben nu100kg bij 1,85m, kom van 105kg. Opzich merk ik dat door het minderen van alcohol en opletten wat ik eet opzich wel een duurzame gang naar beneden ingezet is maar zou het liefst dat proces nog wat bespoedigen, alleen mijn koolhydraatinname blijft wel redelijk gelijk. Mijn standaardlijstje:
O: magere yoghurt met cruesli
T: appel
L: 3x cracker Philadelphia + 1 bruine boterham kipfilet+ wheyshake
t: cup à soup
D: AVG, pasta of rijst
T: kwark
Merk vooral dat het avondeten lastig is qua koolhydraten.
Nou qua vezels enzoquote:
Waar in mijn maaltijden vandaag zie jij geen vezels dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Soms wat weinig.. maar als je er geen last van hebt is het natuurlijk geen probleem, vroeg het mij gewoon af .
In spitskool ook!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
In sinaasappel zitten veel vezels inderdaad.
Phoe sterkte met de yoga!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Mufasa208 het volgende:
Ach, een activia darmreiniger kan ook nog.
Vanavond vinyasa yoga! Alleen te stram en stijf na het trainen van gisteren. Ook nog last van de rug na een 210kg deadlift.
Dat wordt fijn.
@uniek, beterschap met je heup. Fietsen is prima wat dat betreft, niet met al te zwaar verzet ofc!
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik weet dat je het goed bedoelt zei ik tochnog steeds vriendjes
Ik ben soms ook te eerlijk
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]stel ik op prijs!
En juist jij bent zo'n lieverd.
Sorry ik ben echt stikchagrijnig en kan zelf niet eens poepen
Koffie en een peuk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]stel ik op prijs!
En juist jij bent zo'n lieverd.
Sorry ik ben echt stikchagrijnig en kan zelf niet eens poepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pizzaria , een goede
ShoarmatentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Obama is zo'n lieverd en ALLES is zo schoon, zelfs zijn autootje glimt
SteakhouseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EetcafeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PannenkoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door uniekhoorn op 22-07-2014 21:42:07 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Forum Opties Forumhop: Hop naar: